Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Lugesin ja jäin mõtlema, et kui Nõmmel kui rohelises linnaosas võiks sõita keskkonnasõbralikud trollid, kuid õhuliinidega tekib raskusi, siis miks ei võiks seal sõita näiteks akutroll? Et teatud kohani, kuhu vähegi kannatab liini vedada, sõidaks see kontaktvõrgu abil, ning edasi näiteks mööda sedasama Kadaka teed eramute vahel sõidaks akutoitel. Edasi kuskil lõpp-peatuses laeks akusid. Või on ehk liiga utoopiline idee?
Säänsed süsteemid ju arenenud juuropi riikides kasutusel. Pole siin utoopilist miskit Smile
(25.02.2009 16:04)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Säänsed süsteemid ju arenenud juuropi riikides kasutusel. Pole siin utoopilist miskit Smile
Lähituleviku perspektiivis kindlasti on.
Kui Lasnamäe tramm kunagi linna jõuab, oleks aeg see projekt ellu viia:
http://kaspar.yhistransport.eu/main.php?g2_itemId=1432
(14.03.2009 12:35)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Tegelikult ma tahaks teada, kuhu see tramm seal Vabakal pannakse - igasugustes projektides on too lõpp-peatuseks märgitud, aga peale praegust rekonstrueerimist vaevalt keegi seda uuesti üles hakkab kaevama.
Kuule see on väga hea tähelepanek.
Ideed (Oletades, et majanduskriisi poleks) - avada trolliliin 10 Väike-Õismäe - Kopli - Väike-Õismäe. Intervall 14 minutit tipptunnil ja liinile kokku kuus trolli, lühikesed.
Avada trolliliin 11 Mustamäe - Kopli - Mustamäe. Intervall 15-16 minutit ja liinile kokku 5 trolli, mõned neist lõõtsad.
Lühendada 33. bussiliin Lilleni ja 32. bussiliin Malevani.
33 las olla. Multifunktsionaalne liin kõikvõimalike kantide inimestele kõikvõimelikesse kantidesse tööle minekuks.
Aga ma arvan, et alles vaja üldse taastada trammiliin nr 5. Sõitjate arv aga väike peamiselt sel liinil.
(03.06.2009 23:15)Max Kirjutas: [ -> ]Aga ma arvan, et alles vaja üldse taastada trammiliin nr 5. Sõitjate arv aga väike peamiselt sel liinil.
Siis võiks sellel olla umbes samasugune graafik nagu praegu 3. trammiliinil ja liinidelt 2 ja 4 tuleks siis paar trammi vähemaks võtta.
(03.06.2009 23:18)Heini Kirjutas: [ -> ]
(03.06.2009 23:15)Max Kirjutas: [ -> ]Aga ma arvan, et alles vaja üldse taastada trammiliin nr 5. Sõitjate arv aga väike peamiselt sel liinil.
Siis võiks sellel olla umbes samasugune graafik nagu praegu 3. trammiliinil ja liinidelt 2 ja 4 tuleks siis paar trammi vähemaks võtta.

Eile ma sõitsin trammidega ja suure huviga vaatasin, kuidas sõidavad trammid liinil nr 3, intervalliga 30 minutit. Ootasin trammi 12 minutit ja pärast tulnud tramm nr 4 ja oli väga täis !
Ma arvan et kui liinil nr 3 trammid nüüd käivad nii harva, siis võib tihendada sõiduplaan trammil nr 4.
54. liini buss peab Pae ja Sossimäe peatuste vahel kaua seisma, sest tavaliselt on seal suurem ummikud. Aga miks ei võiks 54. liini buss pärast Pae peatust pöörata Kivimurru tänavale ja sealt Pallasti tänavale ja sealt Peterburi teele ? Buss püsiks siis vast paremini graafikus.
Midagi sealt võibolla võidaks, aga suure bussiga on seal igavene nöök sõita, pluss veel viimasedki hambad loksuvad nii reisijatel kui ka juhil suust ära. Ja Tartu maanteel on üks jube loll foor selle koha peal kust buss välja peaks keerama.
Kusjuures üks Hess 54. liinil sõitis niimoodi paar päeva tagasi. Aga ma leian, et selle ümberkorralduse asemel võiks anda kõikidele bussijuhtidele õiguse suurte ja aeganõudvate ummikute korral marsruudist kõrvale kalduda juhul, kui selle tulemusena ei jää vahele mõnda bussipeatust.
Katsu sa turukotiga mammile selgeks teha, et tohib sõita mööda X ja Y tänavaid. Pealegi oleks selline asja sisseviimine väga keeruline. Ringide pikkused on väga konkreetsed numbrid ja need ei saa hakata kõikuma. Buss võib kuskil tundmatul kitsastänaval mõne ootamatu takistuse taga (kolimisauto jne) rohkem aega kaotada kui ummikus istudes. Ja hoidku jumal selle eest, et kuskil säänses kohas mingi õnnetus peaks juhtuma.
[Pilt: 05190851555c79.jpg]
Big Grin 11. liini sõiduplaan on tehtud nii, et Aiandi peatusest Kopli poole tuleb 11. liini troll täpselt 33. liini busside vahepeal.
11. liini trolli asemele pakuksin välja parem ringliini Õismäe - Mustamäe - Õismäe. Õismäe tee - Paldiski mnt - Mustamäe tee - Vilde tee - Akadeemia tee - Järveotsa tee - Õismäe tee. Hipodroomi ristmikult otse üle ja tagasipööre trollipargi väravas. Lille peatusesse jääb ümberistumiskoht.
Need 2 eelmist ideed päris head aga nende teostumisel jääks mõni ehk oma tööst ilma.
(19.06.2009 11:59)Heini Kirjutas: [ -> ][Pilt: 05190851555c79.jpg]
Big Grin 11. liini sõiduplaan on tehtud nii, et Aiandi peatusest Kopli poole tuleb 11. liini troll täpselt 33. liini busside vahepeal.

Aga kus on järlekorra lõunad?!? Madala sisenemisega järjekorral esimese päeva poolel 10. liinil näideks?!? Ning õhtul ka!!! Ringi interval sellel liinil koos lõunaga peab olema minimaalne poolteist tundi... Sulle nagu sõidukijuhile minu mõttes ei meeldi, et 9.5 tunni tööajal(05:00-14:30) või 10 tunni(14:30-00:30) - söögiaeg on ainult 10 minitut
Võib-olla tõesti oleks see natuke vale, kui minu 10. liini ühe ringi läbimiseks kulub 66 minutit ja kõige pikem paus on ainult 16 minutit...
(20.06.2009 13:33)Heini Kirjutas: [ -> ]Võib-olla tõesti oleks see natuke vale, kui minu 10. liini ühe ringi läbimiseks kulub 66 minutit ja kõige pikem paus on ainult 16 minutit...

On vaja rohkem kui 66 minutit!!! Näddeks 7. liinil Õismäe-Lille on 19 minutit ning 9. liinil Sõle-Kopli on 13 minutit... Pluss on vaja Lille-Sõle mis veel on 2 minutit - siis tuleb 34 minutit ja tagasi 9. liinil Kopli-Ädala on 11 minutit, Ädala-Lille on 2 minutit, Lille-Õismäe on 21 minutit - siis tuleb 34 minutit ja kokku on 69 minutit(Koplis on 1 minut troll seisab)
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL