Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
(12.11.2013 06:38)Tiit Kirjutas: [ -> ]Ja jääb siis 1VKO nagu algselt räägitud? Lühikesed või lõõtsad?

1. VKO lühikesed tulevad! 2tk. 11. liini bussid ning 3 tk. grafikuga 2/2
Sass,kas tohib küsida,et mis mõttes 3tk graafikuga 2/2? Et mis see tähendab?
Sellest ei saa ei mina ega üks kaasfoorumlane aru.
(17.11.2013 17:33)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Sass,kas tohib küsida,et mis mõttes 3tk graafikuga 2/2? Et mis see tähendab?
Sellest ei saa ei mina ega üks kaasfoorumlane aru.
Mina saan. Miks peab kõigi eest rääkima?
(17.11.2013 17:35)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(17.11.2013 17:33)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Sass,kas tohib küsida,et mis mõttes 3tk graafikuga 2/2? Et mis see tähendab?
Sellest ei saa ei mina ega üks kaasfoorumlane aru.
Mina saan. Miks peab kõigi eest rääkima?

Tema ega üks, mitte tema ega ükski Smile
2/2 tähendab, et bussil on kaks juhti, kumbki töötab kaks päeva järjest ja samad kaks päeva teine juht puhkab. Näiteks 2232 sõitis sedasi palju aastaid.
(17.11.2013 19:26)6631 Kirjutas: [ -> ]2/2 tähendab, et bussil on kaks juhti, kumbki töötab kaks päeva järjest ja samad kaks päeva teine juht puhkab. Näiteks 2232 sõitis sedasi palju aastaid.

2232 bussijuhid ja praegu sõidavad 2/2 2268 peal

Uued autobussid

Minu ettepanek: panna 1A tööle sel juhul, kui Viimsis varsti tasuta ühistransport tuleb, tööpäeviti 10.00-14.30 ja 19.00-23.30 vahel üks lisabuss tööle, mis vähendaks intervalli 15-16 minutini. 4.liinil panna täiendavalt kolmas buss veel tööle kolme ja poole seitsmeni õhtul. 13.liin tihendada vähemalt ühe bussiga tipptunnivälisel ajal ehk 10.00-14.00 ehk kaks vahetust ja 18.30-22.30 ja ka kaks vahetust. Muuta liin 19 ja 44 kasutatavaks 7 ja 22 vahel nädalavahetustel. Liin 22 tööle 5.30-22.30 vahel, tipptunnivälisel ajal olgu poole vähem transporti, aga nädalavahetusel peab olema kolm bussi, laupäeval 8-20 vahel ja pühapäeval 9-19 vahel. 26 sõitma 26A marsruuti, siis ei pea olema erinevad liinid. Liinile 36 ainult liigendbussid. 40 liin peab saama täiendava liigendbussi tööpäeviti kahe vahetusega, nädalavahetustel käima ainult liigendbussid. Buss 68 käima pühapäeviti 5 järjekorraga. Kuni Haabersti ringristmikut ehitama ei hakata, kaaluda viienda trolliliini sulgemist. Ja tramm 3 sõitma peale kümmet kuni südaööni ühe trammiga. Lisaks tuleks põhiliinidele panna käima ööbussid, -trollid ja -trammid kuni liini restardini.
tlt@tallinnlt.ee äkki pöördud sinna selle jutuga!
Teiste liinide kohta sõna ei võta kuna pole nii täpselt kursis aga 34A liinil võiks küll üks 1.juhiga buss rohkem olla mis tõõtaks kella 9.00-17.00 vahemikus. Seda eriti just suvisel ajal. Alles tänavu suvi oli juhus kui vuras terminalis ette lõõts ja viskas bussi ikka väga täis ning oleks siis veel rannailm olnud aga ei,täiesti tavaline Eesti suvine ilm 20 kraadiga.Ei taha mõeldagi kui oleks lühike tulnud,suure tõenäosusega oleks nii mõnigi bussist juba terminalis maha jäänud.Ja 34A kohta on see suvel üsna sagedane nähtus kus lõõtsa viskab keskpäeval korralikult täis.
Ilmselt peaks vastava ettepaneku millaski aprilli kuus transpordiametile ka tegema.
Miks peaks 5.liini (troll) sulgema.
Tegelikult vastus üsna lihtne.
Trolle ei jätku enam varsti(lõõtsadest juba praegu puudus) ja uusi pole kuskilt tulemas ka. 5.liin on selline liin mis ei ole nii koormatud võrreldes teiste liinidega. Noh 4.liin ehk on sama tühi kui 5 aga ülejäänute koormus on ikka korralik.
(06.12.2013 22:16)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Tegelikult vastus üsna lihtne.
Trolle ei jätku enam varsti(lõõtsadest juba praegu puudus) ja uusi pole kuskilt tulemas ka. 5.liin on selline liin mis ei ole nii koormatud võrreldes teiste liinidega. Noh 4.liin ehk on sama tühi kui 5 aga ülejäänute koormus on ikka korralik.
Miks ei võiks, siis 1.liin põigata Balti jaama 5.liini asemel?
Ja kuidas ta seda siis teeks? Kaubamaja poolt tulles veel okey,et 1A numbriga(1 läheks ikka otse Kelmikülasse) põikab sealt läbi aga Mustamäe poolt tulles? Muidu ehk oleks küll mingi variant,et näiteks 1 ja 1A käiks enamvähem kordamõõda ja kahepeale kokku sirka 2 minutit tihedamini kui praegu 1 käib.
Sedasi annaks trollide puudust veidike leevendada ja väga ei kannataks ka ehk Balti-Jaam.
(07.12.2013 22:01)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Ja kuidas ta seda siis teeks? Kaubamaja poolt tulles veel okey,et 1A numbriga(1 läheks ikka otse Kelmikülasse) põikab sealt läbi aga Mustamäe poolt tulles? Muidu ehk oleks küll mingi variant,et näiteks 1 ja 1A käiks enamvähem kordamõõda ja kahepeale kokku sirka 2 minutit tihedamini kui praegu 1 käib.
Sedasi annaks trollide puudust veidike leevendada ja väga ei kannataks ka ehk Balti-Jaam.
Sõidaks oma tava marsuudil, teeks haagi Balti-Jaama mustamäe suunal sisse ja kui reisijad ei viitsi kaubamaja ringi ära teha võivad istuda tehnikas ümber trollide 4 või 7 ja busside 21/21b või 59 peale, aga Sinupoolsel ideel pole ka viga.
Kaubamajast otse Balti jaama ning vastupidi ei saa troll ju sõita?
Minu teada Hotell "Tallinn"(või mis nimega ta nüüd ongi) kõrval Tõnismäe suunal pole trolli õhuliini ja eks sedasi vist läheks see ka liialt keerutamiseks.Kaubamaja poolt tulles pole see keerutamine nii hull.
Loodan, et keegi selliseid jaburusi tõsiselt kaaluma ei hakka. Kui trolle ei jätku, tuleb mõelda, kuidas neid rohkem liinile saaks, või siis bussid appi võtta. Miks peaks mustamäelased kannatama selle pärast, et kunagi hakkas sinna sõitma trollibuss?

Uued autobussid

(08.12.2013 20:03)6631 Kirjutas: [ -> ]Loodan, et keegi selliseid jaburusi tõsiselt kaaluma ei hakka. Kui trolle ei jätku, tuleb mõelda, kuidas neid rohkem liinile saaks, või siis bussid appi võtta. Miks peaks mustamäelased kannatama selle pärast, et kunagi hakkas sinna sõitma trollibuss?

Liini viis asemele tuleb bussiliin 41, mis sõidab iga kaheteist minuti järel tipptunni ajal. Muidugi on paremaid lahendusi, aga seda tuleb planeerida, nagu ka seda, kas sulgeda trollilliklus Õismäele või mitte?
Näiteks eile kella nelja ajal viskas lühikese 40 bussi juba Viru Keskuses täiesti täis. Ruumi oleks jätkunud vaid viieteistkümnele inimesele.
Alates 01.05.2016 alustab tööd uus 73. bussiliin marsruudil: Veerenni-Tööstuse

Praegu ainult venekeelne artikkel: http://rus.postimees.ee/3630685/v-tallin...j-marshrut
(24.03.2016 17:42)sasstak Kirjutas: [ -> ]Alates 01.05.2016 alustab tööd uus 73. bussiliin marsruudil: Veerenni-Tööstuse

Praegu ainult venekeelne artikkel: http://rus.postimees.ee/3630685/v-tallin...j-marshrut
Täiendan siis omalt poolt seda infot.
Tõõpäevade intervall hakkab olema orienteeruvalt järgmine: tipptundidel 15.minutit,väljaspool tippaega 20.minutit ja õhtul hiljem 30.minutit. Liinil hakkab kurseerima 4 lühikest bussi,1 ja 2.vkost kummastki 2 masinat,2+2 reziimiga siis. Nädalavahetusel saab olema 3 lühikest masinat reziimiga 2+1 hetkeseisu järgi. Ja intervall siis orienteeruvalt päeval 20.minutit ja õhtul hiljem siis 30.minutit.Suuremate ürituste ajal pole sellel liinil välistatud ka lõõtsabussid. Tagasisuunal Veerenni jääb kahjuks Kosmose peatus olemata TTA vastuseisu tõttu kuna praegune peatus on selle liini jaoks ebasobiva koha peal ja alternatiiviga nad nõus polnud.
Hiljem kui Paljassaare on välja arendatud siis plaanitakse seda liini sinnani pikendada.
Lisan juurde,et väiksemad vabad liininumbrid on juba ära reserveeritud teistele uutele liinidele mis lähemate aastate jooksul millaski avatakse ja lisaks osa numbreid on ka trollide asenduseks reserveeritud.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL