Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Ja Transpordiamet jätkab kindlasti geniaalsuse tippu sellega, et 4 ja 9 sõidavad nagu paarisrakend.
On raske midagi parandada, kui 4 ja 9 intervallid on nii erinevad. Võib vabalt olla nii, et näiteks: 15:00 tuleb 4, 15:02 tuleb 9, 15:09 tuleb 9, 15:10 tuleb 4.

Õnneks on näiteks 1. ja 5. liini väljumised pühapäeval tehtud nii, et 5-6 minutit on kahe trolli vahel. Sest mõlema liini intervall on 11 minutit.
Kas see nüüd päris teemasse läheb aga paarisrakendist sõitmist harrastatakse Tallinnas päris palju. Vana teema on ju see et Viru terminalist väljuvad Lasnamäe suunal kõik bussid pea üheaegselt. Sama teema on enamasti ka Pirita suuna bussidega. Eriti aga bussidega 34A ja 38 mis sõidavad kuni Pärnamäe teeni ja nende busside vahel on intervallid kohati sedasi et sõidavad paarisrakendis. Seda isegi nädalavahetusel.
Üsna tihti analoogne seis ka bussijaamast väljuvate 17(A) ja 23 näol.
Seda paarisrakendi teemat võib jätkata Õismäe liinidega: trollid nr. 6 ja 7, 6 troll ja 16 buss, 6 troll ja 46 buss, 7 troll ja 21 buss, bussid 16 ja 33. Sama tendentsi olen märganud ka trammiliinide ja ülejäänud trolliliinide puhul. Seega paistab olevat tegemist ülelinnalise nähtusega, mis on loogiline, kui graafikuid koostab üks inimene (ma ei tea, kas see on nii, aga tundub küll).
Terminaalis paaril wiimasel päewal olukord kui wäljuwad busid ootawad seal eelwiimase foori juures lubawat tuld(miskipärast roheline kaubaautodele mida aga pole).Samas aga ootawad nende wäjluwate busside taga oma järjekorda peatusse suunduwad bussid.Pole nagu enne sänset olukorda täheldanud.Miski asi rukkis wist.
(29.04.2010 22:40)TiitH Kirjutas: [ -> ]Seda paarisrakendi teemat võib jätkata Õismäe liinidega: trollid nr. 6 ja 7, 6 troll ja 16 buss, 6 troll ja 46 buss, 7 troll ja 21 buss, bussid 16 ja 33. Sama tendentsi olen märganud ka trammiliinide ja ülejäänud trolliliinide puhul. Seega paistab olevat tegemist ülelinnalise nähtusega, mis on loogiline, kui graafikuid koostab üks inimene (ma ei tea, kas see on nii, aga tundub küll).

Kommentaar Sinu viimasele postitusele paarisrakendi teemal. Kui palju oled Sa uurinud graafikut ja seda võrrelnud tegelikkusega? Valgusfoorid, sõiduki täituvus, teised liiklusvahendid ja ka trolljuhtide (trammijuhtide) erinev sõidustiil koguvad trolle, tramme kokku ja seda eriti liinidel, kus intervall on väike. Praegugi, peale suuri vähendamisi, on tipptundidel trammide trollide intervall kahe erineva liini vahel 2-4 minutit ja see on niivõrd väike aeg, et pole palju vaja, et nad saavad ikka ja jälle kokku. On ka erandeid, kus on tõepoolest minutilisi vahesid väljumistes, aga seda esineb juhtudel, kus kahe erineva liini intervall on väga erinev ning seetõttu nad jooksevad kord tunnis või kahe tunni sees kokku. Aga liinidel, kus on ühtlane intervall, on alati graafik hajutatud. Kui Sul on vastupidiseid väiteid, too näiteid, kus saaks vajadusel asja parandada.

Trammi-trolli sõiduplaanide koostaja nimel

Trollionu
(30.04.2010 11:57)Trollionu Kirjutas: [ -> ]
(29.04.2010 22:40)TiitH Kirjutas: [ -> ]Seda paarisrakendi teemat võib jätkata Õismäe liinidega: trollid nr. 6 ja 7, 6 troll ja 16 buss, 6 troll ja 46 buss, 7 troll ja 21 buss, bussid 16 ja 33. Sama tendentsi olen märganud ka trammiliinide ja ülejäänud trolliliinide puhul. Seega paistab olevat tegemist ülelinnalise nähtusega, mis on loogiline, kui graafikuid koostab üks inimene (ma ei tea, kas see on nii, aga tundub küll).

Kommentaar Sinu viimasele postitusele paarisrakendi teemal. Kui palju oled Sa uurinud graafikut ja seda võrrelnud tegelikkusega? Valgusfoorid, sõiduki täituvus, teised liiklusvahendid ja ka trolljuhtide (trammijuhtide) erinev sõidustiil koguvad trolle, tramme kokku ja seda eriti liinidel, kus intervall on väike. Praegugi, peale suuri vähendamisi, on tipptundidel trammide trollide intervall kahe erineva liini vahel 2-4 minutit ja see on niivõrd väike aeg, et pole palju vaja, et nad saavad ikka ja jälle kokku. On ka erandeid, kus on tõepoolest minutilisi vahesid väljumistes, aga seda esineb juhtudel, kus kahe erineva liini intervall on väga erinev ning seetõttu nad jooksevad kord tunnis või kahe tunni sees kokku. Aga liinidel, kus on ühtlane intervall, on alati graafik hajutatud. Kui Sul on vastupidiseid väiteid, too näiteid, kus saaks vajadusel asja parandada.

Trammi-trolli sõiduplaanide koostaja nimel

Trollionu
Õhtusel ajal, mil trollibusside intervall 10-20 minutit, võiks seni paarisrakendina sõitnud liinid siiski lahutada. Näiteks 1. ja 5. liini puhul võiks olla selline asi, et 1 läheb, siis ei tule teine kohe otsa (5. väljumised võiks olla seatud vastavalt 1. liini intervalli keskele). Muidu kohtuvad nad linnast tulles juba Kelmiküla juures, ent see on vältimatu. Varem (kas ka praegu, ei tea) käisid 4. ja 9. liin kella 18:00ni nii, et 4 väljus Keskusest, kahe-kolme minuti pärast tuli 9 järgi. Pärast 18:00 oli vastupidi, 9 väljus enne, 4 tuli minuti pärast järgi.
Tuleks panna liinid sama intervalliga käima, mitte et troll 1 väljub Akadeemia teelt kella 17 paiku iga 8 minuti tagant ja liin 5 iga 14-15 minuti tagant. Sest ei ole ju tähtis mitte trollide täituvus, vaid et intervall oleks piisavalt väike.
No aga vaevalt Balti Jaamast kella 17 ajal sama suur nõudlus on Mustamäele saamiseks kui Kaubamajast.
Veebruaris oli sel ajal 5. liini intervall 10 minutit, märtsis 12-13 minutit, aprillist 14-15 minutit. Miks ei võiks ka praegu 10 minutit olla?
http://web.archive.org/web/2001060608533...index.html
5. liini sõiduplaan aastal 2001. Elanike arv Tallinnas ei ole ju vähenenud, aga sõiduplaanid on kokku kuivanud.


Ning midagi tuleks ette võtta ka 3. liinil kella 10:00 kuni 14:00 vahelisel ajal. Enamus trolle on pungil TTÜ tudengeid. Nii täis need trollid ei olnud kui märtsis oli intervall 9 minutit sellel kellaajal, praegu on 10-11 minutit.
Teil on head mõtted aga need kahjuks kehtivad ainult kattuvatel liinilõikudel. Lõppjaamadest (kust alustavad erinevad liinid) nii ka tehakse. Aga teisest otsast on vaja ju konkreetsele liinile ka ühtlane intervall tagada. Kõige probleemsem ongi 1. ja 5. trolliliin. Ühtivad Kelmikülas ja kui teha sealt Mustamäe poole ühtlase intervalliga sõiduplaan siis arvutage palun välja, kuidas hakkab 5-nda liini sõiduplaan Balti jaamas välja nägema.

Jätku mõttetalgutele!
9-ndaks maiks avatakse veteranide paremaks teenindamiseks bussiliin 42 Autobussijaam - Juhkentali, töötab päevasel ajal intervalliga umbes 20 min.
Ei tahaks küll olla tolle bussijuhi nahas ,kes seal sõitma peab, sama ka 17 liini bussijuhtide kohta.
Heh tavaolukorras sõidab buss edasi-tagasi 6 minutit. Paistab et varuaega on kõvasti arvestades et bussijuht saab iga ringi lõpus veidi ka seisuaega aga kas tippajal piisab sellest. Kiiremini saaks vist siis kui sõidaks mööda Järvevana ja peatuks Filtri tee peatust. Huvitav oleks teada kust selleks ürituseks raha saadi? Oleks võinud raha invvestoritelt Pikalt tänavalt ju rohkem küsida saanuks ka 54 pühapäevaks sõitma panna. Lõõts või tavaline buss?
(06.05.2010 21:18)raulito Kirjutas: [ -> ]Lõõts või tavaline buss?

Tavaline ja madalapõhjaline.
Siis pole eriti hull aga 17 kui juhtub lõõts olema.Ümberpööramine platsil saab sex olema.Arwestades rahwahulka ,mis sinna kokku tuleb.
Liinide kärpest ülejääva raha sihtotstarbeline kasutamine: 42. liin.
(06.05.2010 21:25)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]
(06.05.2010 21:18)raulito Kirjutas: [ -> ]Lõõts või tavaline buss?

Tavaline ja madalapõhjaline.

3405
12A Väike-Õismäe - Lennujaam - Priisle
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL