Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Mõne sammu saab ju astuda ka.Või ei jaksata enam?Ma korduvalt näiteid võin tuua,et üle teegi minna ei
suudeta,pigem tehakse see ring bussis istudes.
(06.04.2013 22:46)PETSS Kirjutas: [ -> ]Mõne sammu saab ju astuda ka.Või ei jaksata enam?Ma korduvalt näiteid võin tuua,et üle teegi minna ei
suudeta,pigem tehakse see ring bussis istudes.
Täitsa nõus. Kõige eredam näide on 33.buss Malevas. Tuleb Männikult ja nii mõnigi inimene ei tule bussist maha mitte alati Kopli suuna peatusest vaid on valmis kasvõi 2-3 minutit teinekord sealsamas bussis istuma ja koos bussijuhiga aega parajaks tegema,et saaks aga endise kino ees maha tulla.Ja seejuures pole tegemist teps mitte penskaritega.
(06.04.2013 22:41)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Küll aga ei saa aru sellest olemasoleva 23 tiirutamisest ümber kaubamaja bussijaamani.
Pigem siis juba otse bussijaama või jäädagugi Kaubamaja peatuseni ja sealt tagasi Kadakasse.
Nojaa, samas poleks ka väga mõtet Rävala pst ja Tartu mnt kaudu pikendada, sealt käib 15 (kuigi üliharva). Pealegi ei saa ka ei Odra ega Magasini tänavalt Tartu mnt peale vasakpööret teha, ning lõõtsaga on Tartu mntl tagasipööret vist suht s**t teha, siis tuleks seda juba Lastekodu tänavat mööda Pallastini pikendada. Ja veel niipalju kui ma tean, on seal peale Masina tänavat märk "Eravaldus", sissesõidu keeldu küll pole, aga kitsas on ka.
[attachment=678] Punasega on siis tähistatud see osa, mida ma silmas pidasin.
Minu arust lühidalt teha sedasi,et kui 3liin pikendada,16 panna bussijaama kaudu tallinn-väiksesse siis võib 23 küll rahuliku südamega kaubamaja juurest tagasi kadakasse vurada. Paljukest neid liine ikka bussijaamani peab minema. Käivad sinna juba 2 ja 4 tramm ning bussid 2,15,17,54 ja selle plaani järgi lisanduks ju veel ka 16. 47 siis likvideerida üldse ära.
Nojaa, hea idee. Loodetavasti tulevad ka Transpordiameti tegelinskid selle peale.

Eriti hea veel ka see, et graafikute järgi käib 3 palju tihedamini kui 16.
Tööpäeval 94 väljumist, 16 piirdub 81ga. Laupäev 51 vs 45, jälle 3 kasuks. Pühapäev 50 vs 43, kogu aeg "võidab" 3.

Et siis, kui TTA selle peale tuleks, oleks siis vist nii:

3 pikendus Veerenni/Tehnika ringini, lõpp-peatuseks Viadukti, Varre tänava juures. Ainult et siis tuleks Randla puhkepeatuseks teha.
15 käib endiselt edasi Viru Keskus - Sõjamäe.
16 ümbersuunamine Autobussijaama kaudu.
17 jätkab samal marsruudil.
17A jääbki suletuks.
23 lühendamine Kaubamajani.
28 ja 39 jäävad vist endistele marsruutidele? Neid see ju ei mõjutaks.
47 sulgeda.

Kõlab hästi, äkki isegi joonistaksin selle kohta skeemi valmis.
(06.04.2013 22:54)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Minu arust lühidalt teha sedasi,et kui 3liin pikendada,16 panna bussijaama kaudu tallinn-väiksesse siis võib 23 küll rahuliku südamega kaubamaja juurest tagasi kadakasse vurada. Paljukest neid liine ikka bussijaamani peab minema. Käivad sinna juba 2 ja 4 tramm ning bussid 2,15,17,54 ja selle plaani järgi lisanduks ju veel ka 16. 47 siis likvideerida üldse ära.

Loe nüüd uuesti läbi ,mis kirjutasid siia.Ja siis mõtle ka.
No selgita lahti mis Sulle ei meeldi.Mina küll ei näe siin miskit hullu.
3. liin oleks siis ju kahest otsast ringliin??
Tule ja sõida ise 16 liini.Kõrval seisjana kellel absoluutne ettekujutus asjast puudub muidugi lihtne siin ettepanekuid teha.Aga.,mis teha kui nii mõnigi kodanik ennast maailmanabaks peab?


.








.
(06.04.2013 23:19)6631 Kirjutas: [ -> ]3. liin oleks siis ju kahest otsast ringliin??
Mikspärast ringliin,Tallinn-Väikse poolel võiks ju siis lõpppeatus olla ja seisukoht.Ja seda siis kas enne ringi tegemist või pärast.
Petssile.Aga paku siis välja mis moodi võiks siis olla,arvestades Sinu kogemusi bussijuhina.
Oh ,Sind küll!.OK! ringliin.Sõida seal,.pole kohta kus seista ,kusel käia.Tule ja ole tegija.Mul siiber targutustest.
(06.04.2013 23:31)PETSS Kirjutas: [ -> ]Oh ,Sind küll!.OK! ringliin.Sõida seal,.pole kohta kus seista ,kusel käia.Tule ja ole tegija.Mul siiber targutustest.
OK. Ma ei targutagi,seda oleksidki võinud ju kohe teadja mehena õelda,et seal pole bussile seisukohta ja olekski korras olnud.See,et kuskil on niiõelda ringikujuline tagasipõõre ei tähenda veel ju alati,et seal pole kuskil seisukohta.
(06.04.2013 22:55)Õika167 Kirjutas: [ -> ]Nojaa, hea idee. Loodetavasti tulevad ka Transpordiameti tegelinskid selle peale.

Eriti hea veel ka see, et graafikute järgi käib 3 palju tihedamini kui 16.
Tööpäeval 94 väljumist, 16 piirdub 81ga. Laupäev 51 vs 45, jälle 3 kasuks. Pühapäev 50 vs 43, kogu aeg "võidab" 3.

Et siis, kui TTA selle peale tuleks, oleks siis vist nii:

3 pikendus Veerenni/Tehnika ringini, lõpp-peatuseks Viadukti, Varre tänava juures. Ainult et siis tuleks Randla puhkepeatuseks teha.
15 käib endiselt edasi Viru Keskus - Sõjamäe.
16 ümbersuunamine Autobussijaama kaudu.
17 jätkab samal marsruudil.
17A jääbki suletuks.
23 lühendamine Kaubamajani.
28 ja 39 jäävad vist endistele marsruutidele? Neid see ju ei mõjutaks.
47 sulgeda.

Kõlab hästi, äkki isegi joonistaksin selle kohta skeemi valmis.
Noh siin on nüüd üks väike aga.
Kuna Veerenni poolses otsas ikkagi pole seisukohta siis langeb 3.liin ära pikendusena sest puhkekohana ei vea "Randla" kuidagi välja.Paraku jääb 28 liialt kesklinnast eemale seega jääb ka kõrvale,eriti kuna see ju Õismäel samuti mingis mõttes ringliin.Ainuke variant oleks ehk 39 pikendada lasnakal Pinnani ja sedasi siis ka Veerennis ning Pinna oleks siis seisukohaks.Aga selle 39 kahjuks räägib suht harvane intervall ja kesklinna läbiva trajektoori puudumine.Noh muidugi võib ju 39 lasta sõita Olümpia kaudu Rävalasse ja sealtkaudu Tartu maanteele ja sealt siis lasnakale,siis oleks veidigi kesklinna piirkonda.
Kas selline arutelu on nüüd see mida siin foorumis kvalifitseeritakse "asjaliku jutu" alla ? Tehke omale linnakaart väheke selgemaks enne kui hakkate arutama kes ja kuhu sõitma peab. Aga muidugi tubli Reforminoor tahab linnas läbi viia muutusi. Ja siis veel üks mees kes iga asjaga nõus olles kogu juttu dubleerib. Kurb,väga kurb.
Kui kõik liinid mis teineteist mingil lõigul dubleerivad on mõttetud, siis võiks ju Hobujaamast Russalkani sõita ainult üks liin. Pööraks seal otsa ringi ja sõidaks linna tagasi. Pirita ja Lasnamäe suunad samamoodi. Russalkast kuni Piritani samuti üks liin, sest 1A; 5; 8; 34A ja 38 ju dubleerivad teineteist sellel lõigul 100%. Sama asi kõikide teiste põhisuundadega. Vaadake kui palju liine sõidavad veel näiteks mööda Pärnu maanteed. Trammidest ja trollidest ma ei hakka üldse rääkima. Täielik korralagedus. Minu arvates oleks ka ideaalne variant kui dubleerimist üldse ei oleks. Õismäelt Lasnamäele sõitmiseks kuluks umbes 15 ümberistumist ja 5 tundi.
(07.04.2013 00:12)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]
(06.04.2013 22:55)Õika167 Kirjutas: [ -> ]Nojaa, hea idee. Loodetavasti tulevad ka Transpordiameti tegelinskid selle peale.

Eriti hea veel ka see, et graafikute järgi käib 3 palju tihedamini kui 16.
Tööpäeval 94 väljumist, 16 piirdub 81ga. Laupäev 51 vs 45, jälle 3 kasuks. Pühapäev 50 vs 43, kogu aeg "võidab" 3.

Et siis, kui TTA selle peale tuleks, oleks siis vist nii:

3 pikendus Veerenni/Tehnika ringini, lõpp-peatuseks Viadukti, Varre tänava juures. Ainult et siis tuleks Randla puhkepeatuseks teha.
15 käib endiselt edasi Viru Keskus - Sõjamäe.
16 ümbersuunamine Autobussijaama kaudu.
17 jätkab samal marsruudil.
17A jääbki suletuks.
23 lühendamine Kaubamajani.
28 ja 39 jäävad vist endistele marsruutidele? Neid see ju ei mõjutaks.
47 sulgeda.

Kõlab hästi, äkki isegi joonistaksin selle kohta skeemi valmis.
Noh siin on nüüd üks väike aga.
Kuna Veerenni poolses otsas ikkagi pole seisukohta siis langeb 3.liin ära pikendusena sest puhkekohana ei vea "Randla" kuidagi välja.Paraku jääb 28 liialt kesklinnast eemale seega jääb ka kõrvale,eriti kuna see ju Õismäel samuti mingis mõttes ringliin.Ainuke variant oleks ehk 39 pikendada lasnakal Pinnani ja sedasi siis ka Veerennis ning Pinna oleks siis seisukohaks.Aga selle 39 kahjuks räägib suht harvane intervall ja kesklinna läbiva trajektoori puudumine.Noh muidugi võib ju 39 lasta sõita Olümpia kaudu Rävalasse ja sealtkaudu Tartu maanteele ja sealt siis lasnakale,siis oleks veidigi kesklinna piirkonda.
Aina paremaks läheb.Pinnas seisukoht vaid ja sealgi kitsas juba.Ja miks see 47 ette jäänud kellelegi?
Noh ega see 47 kellelegi otseselt ette jäänd pole,kui hädasti vaja lasku edasi käia.Lihtsalt kas sellisel liinil on mõtet mis kord tunnis käib ja tavaliselt paar-kolm reisijat peal, vahest harva no ehk max. 10 reisijat mitte rohkem?
Mine ja kae,palju seal reisijaid on.Seal juba see 2 ukseline 2395 hätta jäämas.
Nagu aru saan on see tasuta sõit 47 liinile siis kõvasti reisijaid juurde toonud või?
Kui see tõesti nii on siis ei saa jah selle liini sulgemisest väga juttu teha.
Veel vana aasta sees sai igatahes vahel nähtud kus juht üksi bussis oli.
Juht võib seal üksi olla hommikul bussijaamast tulles. Kell 8 ja 9 bussijaama poole sõites võib tõesti seisma jääda. Õhtupoole on koormus ühtlasem. Sõitjaid tuli juurde pigem siis, kui ekspressi sõiduhind teistega võrdseks muutus.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL