Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
27 liini tasuks ehk pikendada Hoidla tee lõpuni.Seal Sagro laod.Sõitjaid sinna jätkuks.Bussil ümberpöördekoht ka olemas.
(25.11.2008 22:02)PETSS Kirjutas: [ -> ]27 liini tasuks ehk pikendada Hoidla tee lõpuni.Seal Sagro laod.Sõitjaid sinna jätkuks.Bussil ümberpöördekoht ka olemas.
Kus see Hoidla tee veel 27. liini läheduses on?
Sagro leidsin ma Vae tänavalt, mitte kaugelt Laagri aleviku peatusest, ning Hoidla teed ei õnnestunud ka minul 27. liini marsruudi lähedusest leida. Laagri ümbruskonnas on olemas Hoiu tänav, kus asetseb AS Sagro "Aedvilja töötlemise osakonna juhataja". Ehk mõtlesid seda, või oskad kaardil Hoidla tee asukoha täpsustada?
(22.11.2008 20:40)PETSS Kirjutas: [ -> ]Too waid minu arwamus.Võiks ju olla liin ,mis kulgeks Õismäe-Mustamäe-Nõmme-Lasnamäe(kuni Smuulini)-Kalamaja-Sitsi-Pelgurand-Õismäe.Lõõtsbussid väljuks iga 1-2 tunni tagant.Tööaeg oleks näiteks reede,laupäew kella 15 päewal kuni 2 öösel.Sõitjaid peaks olema.Liininumbriks näiteks 45.
Idee siis ka kaardil - http://kaspar.yhistransport.eu/main.php?g2_itemId=913. Värviliste nooltega märkisin ära minu arvates põhilised suunad, millel seda liini kasutataks. Lasnamäe - Nõmme ühendus on muidugi kõige parem osa sellest liinist minu arvates.
Kuidas mina jaotaksin liinid Viru Keskuse terminalis ära:
1. 14, 18
2. 15, 29
3. 40, 48
4. 19, 44 (35)
5. 8, 34A, 38
6. 1A
Kui oleks 21(B) liinide bussidel kusagil seista, siis need võiks ka terminalist väljuda. Siis võiks olla need teises peatuses koos 15 ja 29'ga, sest need sõidavad üsna harva.
15 peaks oma peatuse tegema koos kolmega. Selle koha peale võiks selle müüri külge mingisuguse korraliku katusealuse ehitada. Miks see krdi 15 üldse sinna terminali peab minema ma aru ei saa. Kaks tiiru ümber Viru keskuse ja siis alles sihtkoha poole.

Mis aga puudutab 19 35 ja 44 ühte peatusesse surumist, siis see liikumine peab alguse saama transpordiametist. 35 sõidab tihti koos 44 või 19-ga. Terminali nad koos ära ei mahu.
14 ja 18 ka alati ei mahu.
14 käib umbes 8-10 minutiliste vahedega, 18 umbes sama tipptunni ajal. Ilusasti mahub.
Milleks seda 35 on üldse vaja terminali tuua Seli platsil ju ruumi küll pigem võiks 20A algpeatuse terminali tuua ja Laagris tal enam seisuaega ei oleks. Tollel ju korralik lõpp-peatus puudub
(15.01.2009 22:09)Heini Kirjutas: [ -> ]14 käib umbes 8-10 minutiliste vahedega, 18 umbes sama tipptunni ajal. Ilusasti mahub.
Esiteks sa vaidlesid just vastu 14. liini juhile, kes seda asja vast kõige paremini jagab.
Teiseks ütle mulle kas sa tõesti ei ole mitte kunagi näinud 14 ja 18 koos terminalis viibivat? Kui see tõepoolest nii on, siis luba ennast harida ja kuula mida targemad räägivad. Intervall ja terminali mahtumine ei ole teineteisest mitte kuidagi sõltuvad suurused.
Praegu nad tulevadki sellepärast vahest samal ajal, sest need liinid on erinevates peatustes! Aga kui väljuksid samast peatusest, siis graafikuid saaks muuta nii, et need ära mahuksid.
(15.01.2009 21:48)Oxygen Kirjutas: [ -> ]35 sõidab tihti koos 44 või 19-ga.

35 sõidab peamiselt tihti - see on veel õige. 19 ja 44 liin peamiselt harva,
ainult tipptunnil veel tihti võib olla.
(15.01.2009 22:24)Heini Kirjutas: [ -> ]Praegu nad tulevadki sellepärast vahest samal ajal, sest need liinid on erinevates peatustes!
Head ööd!
(15.01.2009 21:48)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Mis aga puudutab 19 35 ja 44 ühte peatusesse surumist, siis see liikumine peab alguse saama transpordiametist. 35 sõidab tihti koos 44 või 19-ga. Terminali nad koos ära ei mahu.
Kindlasti mahuvad. Vaja ainult liiklus paremini korraldada.
Selle pärast ma räägin, et see tegevus peab alguse saama TTA-st. Praegu jookseks näiteks kella kolme ja nelja vahel asi üsna mitu korda ummikusse.
15:05 - 19 ja 35 väljuvad koos
15:22 - 35 ja 44 väljuvad koos
15:34 - 35 ja 15:35 - 44
15:46 - 35 ja 15:47 - 19
15:58 - 19 ja 35 koos.
Regardman Kirjutas:Kindlasti mahuvad. Vaja ainult liiklus paremini korraldada.
Vastan samaga ka 14 ja 18 liini koha pealt, oponeerin küll asjanägijat PETSSi ja Oxygeni. Reisijate hulk küll, et ei mahu ära ootama, sama ka bussidega, et tekib ummik. 4.peatuseski nähtud, kus 19 on peatuses ja 44 ootab foori taga 2. peatuse kõrval. Tõsi, 1. peatusse oleks reageerimisaeg liiga lühike, et näha teist bussi peatuses. Mina arvan ka, et graafikud korda peatuses 4-5 minti vahet annab küll tekitada. See, et on hilinemised ja ummikud, pole õigustus, see on paratamatus tänase liikluspildiga ja tuleb leppida.
Terminali oleks pidanud suurema tegema. Toidupoe maa peale viima. Üleval on seda igasuguse tilulilu niigi palju.

Reisijate hulk mahub ootama küll, aga on oht, et peale minema ei mahu. See on ainult aja küsimus mu meelest millal keegi surnuks tallatakse. 19 ja 44 on seal koos olnud küll, aga siis on olnud midagi mäda. Sellist hetke sõiduplaanis kus nad koos peaks väljuma minu teada küll ei ole. Kui selline asi korra juhtub, siis kannatab muidugi selle ühe korra ära, aga kui selline asi plaanipäraselt juhtuma hakkab, siis läheb asi p****. Ühesõnaga mahuvad need bussid sinna loomulikult. Ma ei mäleta kui palju Guinnessi raamatusse saamiseks VW Põrnikasse inimesi mahutati. Mahtus ju küll.
Terminaali kellaajad ka tihti paigast ära.Oma graafiku järgi sõidan õigel ajal sisse ,peatusetablooaga näitab :Hilineb.Tawaliselt probleem järgmisel ringil dispetserile asjast teawitamisel lahenenud. Aga 14 ja 18 wäljumisajad mõnel ringil peaaegu kattuwad(wahe 1minut, mõnikord ka koos) ja sealt ka probleem.Kuna ma pea eluaeg kõigil jalus kehtib see ka 14 liini sõites.Wiru peatuses ikka 18nel risti ees.Piletimüük võtab ekspressil ika rohkem aega kui tawabussis. Toopärast püüdnudki alati 18 järel sõita.Seetõttu peakski 14 ja 18 väljumistel suurema wahe sisse jätma.18 ees ja 14 järgi.Peale Kosmose peatust saab tast niikuinii mööda.Ja MRP 2 liini peatus ka Wiru keskuse juures vales kohas.Jääb sageli ette terminaali sõitvatele bussidele.
Palju bussiliine wäljus Terminaalist tolle awamise ajal,palju praegu? Häda wist tolles ongi ,et asi projekteeritud mitte nii suurele hulgale bussidele.Sama häda ka Hobujaama platsiga.Tahaks näha ,mis saama hakkab kui 35 6-7 järjekoda aeg ajalt seisma jääwad.1PR olid 3 lühikest bussi , needki kupatati lõunaks Weerenni aga 35 ju kõik liigendbussid(häirima hakkawad ka tol juhul kui nende lõunapaus Lasnamäele jääb).Eeltoodu waid minu arwamus asjast mis ei pruugi kajastada kaasfoorumlaste waateid.
Minu arvates sõitsid terminali avamisel sinna liinid 1, 1A, 14, 18, 19, 29, 29A, 29B, 34, 34A, 38, 40, 44, 48 (Pole kindel 1. ja 34. liinis, 57 vist lühendati ka enne, kui terminal avati)
http://web.archive.org/web/2004060702120...aanid.html
Jah, nii see oli.
Terminalist väljus avamisel (24.04.2004) ainult kaks liini (19 ja 44) Big Grin, aga 1. juuni 2004 seisuga väljusid juba kõik Heini poolt eelmises postituses üles loetletud 14 liini, kusjuures terminal ehitati 15 liinile.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL