Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
20. liin võiks Kunstiakadeemia peatuse ja Pronksi tänava asemel sõita nagu 2. liin, siis mõlemad sadamasse minevad bussid läheksid koos Laikmaa peatusest.

Idee 2:

Praegu sõidavad 7. ja 13. bussiliin Selist Paeni sama teed mööda. Minu arvates tuleks muuta midagi Laagna tee-Varraku ristmikust Punase tänava ja Smuuli tee ristmikuni. Ehk siis 7 ja 65 ei tohiks minna sama teed mööda ja 7 ja 13 ei tohiks minna sama teed mööda.

1. variant: 13. liin läheb mööda Laagna kanalit, 7. liin mööda Punast tänavat ja 65. mööda Laagna kanalit
2. variant: 13. liin läheb mööda Punast tänavat, 7. liin mööda Laagna kanalit ja 65. liin mööda Punast tänavat.

Ma pooldaks pigem seda teist varianti, siis tuleks vaid 13. liini marsruuti muuta.

Lisaks võiks 7. ja 13. liini Pae peatuse Seli suunal teha koos bussidega 50 ja 58, nagu seda kunagi tegi 65. Saaks ära kaotada praeguse peatuse 7. ja 13. liinil, sest midagi muud seal ei peatu.
(16.03.2012 22:32)raulito Kirjutas: [ -> ]Miks see 2 üldse sinna toodi. Enne Tartu maantee remonti peatus ju Kunstiakadeemias ja kui Tartu maantee remonti läks siis toodi vist sinna? Aga miks teda hiljem tagasi ei toodud.
Kuigi see peatus on lollakas kohas ning sinna saaks vabalt kõnnitee arvelt ühe sõiduraja juurde teha, on peatus otse Viru keskuse ees siiski mugavam kui Kunstiakadeemia juures, kus tagasi Viru keskuse poole saamiseks tuleb läbi tunneli ronida. Praegusest peatusest saab otse terminali ja trammi peale. Ühtlasi, tundub, et Laikmaast otse Tartu maanteele sõita on kiirem kui Gonsiori ja Pronksi ristil seista.

(17.03.2012 10:17)Heini Kirjutas: [ -> ]Praegu sõidavad 7. ja 13. bussiliin Selist Paeni sama teed mööda. Minu arvates tuleks muuta midagi Laagna tee-Varraku ristmikust Punase tänava ja Smuuli tee ristmikuni. Ehk siis 7 ja 65 ei tohiks minna sama teed mööda ja 7 ja 13 ei tohiks minna sama teed mööda.

1. variant: 13. liin läheb mööda Laagna kanalit, 7. liin mööda Punast tänavat ja 65. mööda Laagna kanalit
2. variant: 13. liin läheb mööda Punast tänavat, 7. liin mööda Laagna kanalit ja 65. liin mööda Punast tänavat.

Ma pooldaks pigem seda teist varianti, siis tuleks vaid 13. liini marsruuti muuta.
Ma küll ei saa aru, mis loogika järgi 7/13 ja 65 omavahel seotud on.

Aga lisaks sellele, et 7 ja 13 sõidavad sama marsruuti pidi, sõidavad nad Lasnamäel kogu aeg üksteise järel ka. Kunagi sõitis 7. liin Varrakust üles ning mööda Punast tänavat, võib-olla aga võiks hoopis Mustakivi tee sillast üles sõita ja terve Punase tänava pikkuses sõita.

13. liini pole küll mõtet kanalist välja tõsta, too on kogu toimimise aja seal sõitnud.
48 wõiks teha tawaliiniks ja wiia tagasi oma endist teed mööda.See praegune ekspress waid sildil.Wahe 40 heades oludes 2 minutit kui sedagi.Asi läks käest ära peale toda kui Tulika rekkadele kinni pandi.Ja pööre Sõlest Paldiski mnt ,see foori tsükkel lühike.
49 tuleks pikendada Viimsi Haiglani. Palju lapsi käib Lasnamäel trennides ja mõni ka tööl. Aga kuna ta käib nii harva saab linna kaudu kiiremini. Aga jääks ära ümberistumine. Selleks peavad küll linn ja vald kokku leppima. Aga Ranna teed juba ehitavad kahasse ja tahetakse vist ka veetakso suveks panna liikuma.
65-ga oleks vaja muuta täpselt nii palju, et lõpetada see Sõjamäe teel lollitamine ja sõita sellega sealt kus reaalselt inimesed liiguvad. Ma saan aru küll, et kellegi fetiš oli panna buss sõitma üle Edgari viadukti, aga miks just 65 mina aru ei saa.
Tallinna tramiliiniud püsinud pea muutmata 1962 aastast.Bussiliiklus enamuses jäänud nii nagu 1980 need liinid paika pandi.Uuendusi oleks kindlaste waja ,ainult kas kellelgi soow tollega tegeleda.
Mida sa siin ikka muudad. 1980 pandi ka paika kus kohas inimesed elavad ja selles osas ei ole siin suurt midagi muutunud.
48 liinil ekspress tõesti ainult paberil.on juhtunud sedagi et hoopis 40 kiiremini kohale viib, miks maksta kallist raha kui saab sama kiiresti odavamalt.seetõttu ei imesta miks 48 koguaeg suht tühi on.siin tuleks tõesti midagi muud välja mõelda(kui on midagi välja mõelda).
48 läbi Kristiine keskuse sõitma panna,kõik peatused kah las teeb.Minu arwamus waid aga sõitjate hulk kindlaste tõuseks.
(17.03.2012 15:37)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]48 liinil ekspress tõesti ainult paberil.on juhtunud sedagi et hoopis 40 kiiremini kohale viib, miks maksta kallist raha kui saab sama kiiresti odavamalt.seetõttu ei imesta miks 48 koguaeg suht tühi on.siin tuleks tõesti midagi muud välja mõelda(kui on midagi välja mõelda).
Oodake veel paar kuud, saate nii 40 kui 48-ga tasuta sõita.
(17.03.2012 16:26)6631 Kirjutas: [ -> ]
(17.03.2012 15:37)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]48 liinil ekspress tõesti ainult paberil.on juhtunud sedagi et hoopis 40 kiiremini kohale viib, miks maksta kallist raha kui saab sama kiiresti odavamalt.seetõttu ei imesta miks 48 koguaeg suht tühi on.siin tuleks tõesti midagi muud välja mõelda(kui on midagi välja mõelda).
Oodake veel paar kuud, saate nii 40 kui 48-ga tasuta sõita.
ei mina usu,et tallinnas 2013 aastast tasuta sõita saab.aga elame,näeme.
(17.03.2012 11:39)Kaspar Kirjutas: [ -> ]
(16.03.2012 22:32)raulito Kirjutas: [ -> ]Miks see 2 üldse sinna toodi. Enne Tartu maantee remonti peatus ju Kunstiakadeemias ja kui Tartu maantee remonti läks siis toodi vist sinna? Aga miks teda hiljem tagasi ei toodud.
Kuigi see peatus on lollakas kohas ning sinna saaks vabalt kõnnitee arvelt ühe sõiduraja juurde teha, on peatus otse Viru keskuse ees siiski mugavam kui Kunstiakadeemia juures, kus tagasi Viru keskuse poole saamiseks tuleb läbi tunneli ronida. Praegusest peatusest saab otse terminali ja trammi peale. Ühtlasi, tundub, et Laikmaast otse Tartu maanteele sõita on kiirem kui Gonsiori ja Pronksi ristil seista.

(17.03.2012 10:17)Heini Kirjutas: [ -> ]Praegu sõidavad 7. ja 13. bussiliin Selist Paeni sama teed mööda. Minu arvates tuleks muuta midagi Laagna tee-Varraku ristmikust Punase tänava ja Smuuli tee ristmikuni. Ehk siis 7 ja 65 ei tohiks minna sama teed mööda ja 7 ja 13 ei tohiks minna sama teed mööda.

1. variant: 13. liin läheb mööda Laagna kanalit, 7. liin mööda Punast tänavat ja 65. mööda Laagna kanalit
2. variant: 13. liin läheb mööda Punast tänavat, 7. liin mööda Laagna kanalit ja 65. liin mööda Punast tänavat.

Ma pooldaks pigem seda teist varianti, siis tuleks vaid 13. liini marsruuti muuta.
Ma küll ei saa aru, mis loogika järgi 7/13 ja 65 omavahel seotud on.

Aga lisaks sellele, et 7 ja 13 sõidavad sama marsruuti pidi, sõidavad nad Lasnamäel kogu aeg üksteise järel ka. Kunagi sõitis 7. liin Varrakust üles ning mööda Punast tänavat, võib-olla aga võiks hoopis Mustakivi tee sillast üles sõita ja terve Punase tänava pikkuses sõita.

13. liini pole küll mõtet kanalist välja tõsta, too on kogu toimimise aja seal sõitnud.
7 ja 65 on seotud nii palju, et mõlemad sõidavad Sõjamäele, sellepärast ilmselt 7. liin kanalisse viidigi, et ta Punasel tänaval 65. liiniga ei kattuks.

7. liin sõitis ju minu teada Pae peatusest Selini nii nagu 50, ka läbi Tondiraba peatuse. Ehk siis marsruut Lasnamäel päris palju muutunud.
7 tuli Varrakust üles.
(17.03.2012 21:42)Oxygen Kirjutas: [ -> ]7 tuli Varrakust üles.

Ei tulnud.
Kust ta tuli siis? Mina käisin sellega igatahes muusikakoolis, mikstap Varraku peatus pidi olemas olema.
(18.03.2012 11:23)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Kust ta tuli siis? Mina käisin sellega igatahes muusikakoolis, mikstap Varraku peatus pidi olemas olema.
7. ikka sõitis Osmussaare teel varem. Samas vahepeal oli tõesti ka selline periood, mittelasnamäelasena ei mäleta kõike.
Kas 7 ei viidud Laagna teele siis, kui valmis selle Mahtra ja Ümera tänavate vaheline lõik?
Siiski meenub herr oxy meelehärm, kui ta manitses 7. liini Punaselt tänavalt ära viimist.
(18.03.2012 17:47)Georg Kirjutas: [ -> ]Kas 7 ei viidud Laagna teele siis, kui valmis selle Mahtra ja Ümera tänavate vaheline lõik?
7 viidi Laagna teele kohe peale selle uue Laagna tee lõigu valmimist 31.augustil 2004. aastal ja praegust marsruuti sõidab 7 alates 2007. aasta 1.novembrist
Tallinn peaks uuesti käiku panema ööliinid reede ja laupäeva öösel, miks mitte ka kõikidel nädalapäevadel.

Lisaks osadele linnast väljuvatele liinidele tegema väljumisi ka pärast kella 23:30-23:40, viimane 1a läheb näiteks päris vara.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL