Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Trollino

(20.08.2009 11:41)Neons Kirjutas: [ -> ]Mis asja te virisete. olge õnnelikuid et teil üldse ühistransport liigub, heini mis asjad sulle üldse meelivad ? trammis jamad ikarus jama, ega terve elu ainult ümber su solariste ei pöörle !

Heinile meeldivad škodad ka niiet kõik ei käigi Solarise ümber. Tongue
Ütle Neons, kus Euroopa pealinnades sõidavad sellised trammid nagu Tallinnas? Vanust 19-31 aastat, roostetavad, logisevad. Lisaks veel meie trammiteede olematu seis (Terve Kopli haru, Viru ring jne)

Trollino

(20.08.2009 12:04)Heini Kirjutas: [ -> ]Ütle Neons, kus Euroopa pealinnades sõidavad sellised trammid nagu Tallinnas? Vanust 19-31 aastat, roostetavad, logisevad. Lisaks veel meie trammiteede olematu seis (Terve Kopli haru, Viru ring jne)

Riias on ka selliseid vanu tramme.

http://i28.tinypic.com/bdjvy0.jpg
Vanade trollidega on asi nii, et need kantakse maha. Asemele ostetakse uued.
Trammidega on asi nii, et vanade asemele tulevad VEEL vanemad (Küll moderniseeritud, aga siiski)
(20.08.2009 12:31)Heini Kirjutas: [ -> ]Vanade trollidega on asi nii, et need kantakse maha. Asemele ostetakse uued.
Trammidega on asi nii, et vanade asemele tulevad VEEL vanemad (Küll moderniseeritud, aga siiski)
Üks uus troll peaks keskmiselt maksma 5 - 6 miljonit krooni, üks uus tramm maksab aga ligikaudu 40 miljonit krooni. Kust tuleb see raha, et osta vanade trammide asemele uusi?
(20.08.2009 12:04)Heini Kirjutas: [ -> ]Vanust 19-31 aastat, roostetavad, logisevad. Lisaks veel meie trammiteede olematu seis (Terve Kopli haru, Viru ring jne)
Helsingis sõidavad ringi 45 aastat vanad trammid. Asi pole vanuses, vaid selles, kuidas tramm on säilinud.
(20.08.2009 12:54)Kaspar Kirjutas: [ -> ]
(20.08.2009 12:31)Heini Kirjutas: [ -> ]Vanade trollidega on asi nii, et need kantakse maha. Asemele ostetakse uued.
Trammidega on asi nii, et vanade asemele tulevad VEEL vanemad (Küll moderniseeritud, aga siiski)
Üks uus troll peaks keskmiselt maksma 5 - 6 miljonit krooni, üks uus tramm maksab aga ligikaudu 40 miljonit krooni. Kust tuleb see raha, et osta vanade trammide asemele uusi?
(20.08.2009 12:04)Heini Kirjutas: [ -> ]Vanust 19-31 aastat, roostetavad, logisevad. Lisaks veel meie trammiteede olematu seis (Terve Kopli haru, Viru ring jne)
Helsingis sõidavad ringi 45 aastat vanad trammid. Asi pole vanuses, vaid selles, kuidas tramm on säilinud.
Heini, kas sa arvad et TTTK on nende trammidega väga rahul ? Ta annab endast parima trammide osas, kõik me tahaks et siin sõidaksid ilusad ja uued trammid aga lihtsalt pole raha, eks sa võid ju kogumist alustada uue trammi jaoks, sis oleks inimestel veidi mugavam ja foorum natuke nutu vabam, Wink
Meie kliimasse sobivad vanad, robustsed ja lollikindlad masinad kõikse paremini. Kohe kui väljas üle 15 kraadi külma on kõik uus läikiv ja piiksuv tehnika nagu hunnik õnnetust, samas kui vanad massinad sõidavad nagu õiged mehed kunagi. Kogu aeg sajab mingisugust laga ka taevast alla mis igale poole elektroonikasse sisse läheb, pluss veel sool. Saab näha kui millalgi need uued popid elektrirongid pidid tulema. Kas liftiliiklus lakkab olemast või hakkab asi käima nagu 1987. aasta talvel kui need masinad mis hommikul esimesena välja pidid minema olid öö läbi katuse all soojendamisel.
1) 1A -> 1
2) 34A -> 34
3) 21 ja 21b -> 21, marsruudiga Viru keskus (3.peatus)- Kakumäe.
Kuni Kelmikülani sõidaks nagu liin 40, intervall 25-35 min, 4 või 3 järjekorda, ringi pikkus 82 minutit
4) 21A -> nt 24
5) 20 ja 20A -> 20, marsruudiga Laagri Alevik - Pronksi
6) 26 ja 26A -> 26, marsruudiga Väike-Õismäe - Paljassaare
Liin 59 pikendada talveperioodil Paljassaare Põiku
7) 37 Laagri - Männiku(Raudalu)
8) 17 ja 17A -> 17, marsruudiga J.Sütiste tee - Autobussijaam
Juhkentalisse ei hakkaks midagi (esialgu) sõitma

Ootan vastukaja
1 ja 2) täiesti nõus!
3) pigem jäägu Balti jaama. Ei saa ju kõiki liine kesklinna kokku tuua. Ja veel mõttetum oleks kõik 21-d Kakumäe lõpust läbi suunata. 21 on ju siiski ringliin ja miks peaksid muuseumist või Merirahust linna poole sõitjad läbi Kakumäe lõpu tiksuma??
4) pigem siis 45, mis Kakumäele kunagi sõitis.
5) ei oska seisukohta võtta, pole 20-ga kunagi Akadeemia teest kaugemale sõitnud.
6) Paljassaare põik ei vaja pidevat bussiliini, täiesti aitab paarist 26A reisist.
7) mis teed pidi see sõidaks?? Nagu 18, siis 33 ja lõpuks 57? Ilmselt üsna mõttetu.
8) ega buss ilmaasjata Juhkentali ei sõida. Miks see liinijupp peaks kinni pandama??
(24.09.2009 22:11)Heini Kirjutas: [ -> ]1) 1A -> 1
2) 34A -> 34
3) 21 ja 21b -> 21, marsruudiga Viru keskus (3.peatus)- Kakumäe.
Kuni Kelmikülani sõidaks nagu liin 40, intervall 25-35 min, 4 või 3 järjekorda, ringi pikkus 82 minutit
4) 21A -> nt 24
5) 20 ja 20A -> 20, marsruudiga Laagri Alevik - Pronksi
6) 26 ja 26A -> 26, marsruudiga Väike-Õismäe - Paljassaare
Liin 59 pikendada talveperioodil Paljassaare Põiku
7) 37 Laagri - Männiku(Raudalu)
8) 17 ja 17A -> 17, marsruudiga J.Sütiste tee - Autobussijaam
Juhkentalisse ei hakkaks midagi (esialgu) sõitma

Ootan vastukaja

1) ja 2) Vägagi loogiline
3) 21 hoopis Viru keskuse 2. peatusesse. 21 võiks sõita ikkagi Balti Jaama kaudu ehk siis nagu varem sõitis 8 Balti Jaama-Hobujaama vahet ja lõpp-peatus oleks Mere puistee peatus 15 algpeatus Laikmaa peatusesse kus peatub 3. Sinna ka 2. liin mis takistab praegu terminali sõitvaid ja sõidaks mõlemal suunal Estonia kaudu.
4) Pigem las jääda nii nagu on
5) Pigem D-terminali
6) ja 7) pole vast vajadust
8) Midagi sinna ikkagi sõita võiks

Lisaks veel paar ettapanekut 3 liini näol. Kuna ta arutult keerutab kesklinnas siis võiks Olümpia peatuse teha koos 39 ga sealt edasi kas otse Pronksi või Kunstiakadeemiasse(tagasisuunal siis kas peale Mere puiestee peatust Pronksi ja edasi Liivalaiale või peale Laikmaa peatust Olümpia hotelli peatusesse Liivalaia tänaval. Kuna aga Veerenni sõidab 3. vähe rahvast võiks ta ka hoopis terminali 3. peatusesse tuua ja 48 kinni panna. Oleks Pelguranna rahval terminalis rohkem valikuvõimalusi ja mõlemad liinid sõidavad sinna enamvähem sama ajaga.
Igasuguste terminali peatustesse viimise koha pealt selline küsimus, et kus nende liinide dispetšeripunkt oleks? Hobujaama ei kuulu reaalsete variantide hulka.
21 liini 1 buss platsil nüüd küll väga palju pahandust Hobujaamas ei teeks.
(24.09.2009 22:46)6631 Kirjutas: [ -> ]8) ega buss ilmaasjata Juhkentali ei sõida. Miks see liinijupp peaks kinni pandama??
Varsti saab valmis Tehnika pikendus. Pikendada mõni liin mööda Tehnika tänava pikendust Juhkentali ja sealt edasi bussijaama. Üks variant 28, see käib aga liiga harva. Teine variant on liin 3, nii tihti pole aga vajadust Juhkentalisse sõita, 39 sinna pikendamine oleks mõttetu.
Hobujaamas on praegugi ruumi liiga vähe. Tegelikult mina saadaks Hobujaamast 8 liini tagasi Balti jaama ning 15. liini tagasi Veerennisse.
Aru ma ei saa, miks siinkandis soovitakse kõike terminali viia.
(24.09.2009 23:22)Heini Kirjutas: [ -> ]21 liini 1 buss platsil nüüd küll väga palju pahandust Hobujaamas ei teeks.
See väide tõestab, et sa ei jaga asjast ikka üldse mitte midagi. Hobujaamas on tippajal nii palju busse, et kõik ei mahu rivvi. Seepärast seisavad nad kaootiliselt kahe rivi vahel ja pargivad üksteist kinni. Kui nüüd keegi peab välja sõitma, siis ei pruugi see olla kuigi lihtne, kui see üldse võimalik on. Isegi ühe sõiduauto sinna juurde saatmine teeks kaose suuremaks. Sina tahad sinna 30 ruutmeetrise põhjapindalaga bussi saata. Tule eile meile.

Muidugi küsitav on osade juhtide käitumine. Eespool seisavad bussid kahes reas. Eest sõidab keegi minema ja tagumine ei liigu kuskile, sest juht on kadunud. Ma saaks aru kui juht on peldikus või kuskil ja tuleb kohe tagasi, aga mõni ongi ennast nii parkinud, et võtab enda alla sisuliselt kaks kohta. Miks? Sama asi on ka Õismäel.
(24.09.2009 23:22)Heini Kirjutas: [ -> ]Varsti saab valmis Tehnika pikendus.
Defineeri "varsti".
(24.09.2009 23:28)Georg Kirjutas: [ -> ]Hobujaamas on praegugi ruumi liiga vähe. Tegelikult mina saadaks Hobujaamast 8 liini tagasi Balti jaama ning 15. liini tagasi Veerennisse.
Aru ma ei saa, miks siinkandis soovitakse kõike terminali viia.
8. liiniga nõustun, 15ga mitte. 8 peaks siis aga kindlasti hakkama terminali läbima, koos rahvaga.
(24.09.2009 23:29)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(24.09.2009 23:22)Heini Kirjutas: [ -> ]21 liini 1 buss platsil nüüd küll väga palju pahandust Hobujaamas ei teeks.
See väide tõestab, et sa ei jaga asjast ikka üldse mitte midagi. Hobujaamas on tippajal nii palju busse, et kõik ei mahu rivvi. Seepärast seisavad nad kaootiliselt kahe rivi vahel ja pargivad üksteist kinni. Kui nüüd keegi peab välja sõitma, siis ei pruugi see olla kuigi lihtne, kui see üldse võimalik on. Isegi ühe sõiduauto sinna juurde saatmine teeks kaose suuremaks. Sina tahad sinna 30 ruutmeetrise põhjapindalaga bussi saata. Tule eile meile.

Muidugi küsitav on osade juhtide käitumine. Eespool seisavad bussid kahes reas. Eest sõidab keegi minema ja tagumine ei liigu kuskile, sest juht on kadunud. Ma saaks aru kui juht on peldikus või kuskil ja tuleb kohe tagasi, aga mõni ongi ennast nii parkinud, et võtab enda alla sisuliselt kaks kohta. Miks? Sama asi on ka Õismäel.
(24.09.2009 23:22)Heini Kirjutas: [ -> ]Varsti saab valmis Tehnika pikendus.
Defineeri "varsti".
Oktoobrist 2 bussi vähem Hobujaamas, sest 1A ja 18 kaotavad ühe järjekorra.
Varsti ehk siis järgmine aasta (?)
Viimase 21 vastu 21B Kakumäele ning 21A-ga tagasi Väike-Õismäeni!!! Viimane 21A Väike-Õismäelt siis ei sõida... 28. liin tehti Õismäel ringi(peatusega ...TAK-Nurmenuku-Kullerkupu-Rukkilille-Meelespea-Sinilille-Karikakra-TAK...)
Tehnika tn pikendusest rääkides (kui too ükspäev valmis saab) ....
Tõstaks 16 läbi bussijaama sõitma ja 23 saadaks Veerenni. See lahendus avardaks linlaste liikumisvõimalusi bussijaamast oluliselt. Praegu Lillekülas 17 ja 23 sisuliselt dubleerivad teineteist ja Mustamäe rahvas istub linnas niikuinii 23lt trollile ümber. See tähendab, et 23 väljumine bussijaamast võimaldaks otseühenduse vbl ehk Rahumäe kandi rahvale, 16ga asendamine tooks selle asemele Tallinn-Väike, Mustamäe tee, Kadaka tee ja Õismäe piirkonna.
Aga vaata kui üliharva sõidab 16 nädalavahetusel (pool tundi intervall!!!), 23 käib u 17-18 min intervalliga.
Jah, ma tean, et too nädalavahetuse intervall pandi Brežnevi ukaasiga 73ndal aastal paika ja Lennart Meri kirjutas selle muutumatul kujul oma käega vabariigi põhiseadusesse sisse, aga kui transpordiameti asjamehed juba niipalju suudavad, et linna üt skeemil kriipsu natuke teise koha peale tõmbavad ja peatuse nimed ära parandavad, siis asi neil see põhiseadus 16.liini nädalavahtuse väljumiste osas muudele muudatustele vastavaks kirjutada pole.
(24.09.2009 22:11)Heini Kirjutas: [ -> ]1) 1A -> 1
2) 34A -> 34
3) 21 ja 21b -> 21, marsruudiga Viru keskus (3.peatus)- Kakumäe.
Kuni Kelmikülani sõidaks nagu liin 40, intervall 25-35 min, 4 või 3 järjekorda, ringi pikkus 82 minutit
4) 21A -> nt 24
5) 20 ja 20A -> 20, marsruudiga Laagri Alevik - Pronksi
6) 26 ja 26A -> 26, marsruudiga Väike-Õismäe - Paljassaare
Liin 59 pikendada talveperioodil Paljassaare Põiku
7) 37 Laagri - Männiku(Raudalu)
8) 17 ja 17A -> 17, marsruudiga J.Sütiste tee - Autobussijaam
Juhkentalisse ei hakkaks midagi (esialgu) sõitma

Ootan vastukaja

1) Poolt!
2) Poolt!
3)Pole eriti 21 liiniga sõitnud, senikaua pole poolt...
4) Võiks nime jah vahetada, aga mitte 24, 45 isegi sobib.
5) Poolt!
6) Poolt! Aga 59 võiks sama liini edasi sõita...
7) Laagrist võiks küll busse sõita, ja Raudalusse peaks kindlasti uus bussiliin tulema, sest 57 on väga harv liin ja üldse kalmistule peaks kah kuidagi muutmoodi saada
8) Juhkentalisse pidi üks bussiliin tulema, aga senikaua võiks ikka 17 sinna sõita...

Selline on minu arvamus.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL