Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Ei saa öelda, et see halb mõte oleks.
Saab küll öelda, et on halb mõte. Kas praegu on probleeme Õismäelt bussijaama saamisega? Ei ole. Vabaduse väljakul saab trollilt trammile ümber istuda, Koidus (Taksopargis, Estonias jne) võib oodata 17. bussi. Ja vastupidi. Kui kuskil on mingeid täiendavaid ressursse, mille arvelt võiks 22. liini pikendada, siis kõigepealt pange 13. liin normaalselt käima ja siis vaadake, kas midagi veel üle jäi.
Kõik mida sa räägid on väga õige, aga ma olen pidevalt olnud ja olen endiselt arvamusel, et sellised paigad nagu bussijaam, Balti jaam, lennujaam peaksid olema igast suuremast linnajaost võimalikult otseühendusega.
Oletame, et see 22 käib kella 10-14 vahel mingi ebamäärase intervalliga, umbes 25-30 minutit. Oletame, et ma saabusin bussijaama Tartust kell 11.03, plaani järgi läheb 17 kell 11.09 ja 22 kell 11.16. Loomulikult lähen ma 17-le ja jään Koidus ootama, mis tuleb. Või siis, kui üldse ei viitsi oodata, suundun trammipeatusse. Ja kui ka 22 tuleks, siis ta ei vii mind kodu juurde nagu 6. troll, nii et eelistan ka 22-lt ümber istuda. Nii et see otseühendus on mingi dogma, mis võib-olla omab tähtsust väikesele osale sõitjatest.
Mulle paluks Vabaduse puiesteelt ka otseliin Bussijaama Smile
(27.01.2012 19:55)boroboro Kirjutas: [ -> ]Õismäelt võiks ka mingi bussiliin sõita Bussijaama peale jõle harva sõitva ekspressi number 47. Näiteks bussiliin number 22 võiks pikendada Vabaduse väljakult Bussijaamani ja liin võiks käia kõigil nädalapäevil.
Kunagi siis kui weel sotsialismipäike paistis aastal 1981 ju sõitis 17 buss Õismäelt Sõjamäele,läbi bussijaama..Olid küll enamuses mingit ebamäärast wärwi (oraanz-beez) kapitaali bussid aga nad sõitsidJa kui aus olla sai bussijaama lahedasti.

.
(27.01.2012 20:49)6631 Kirjutas: [ -> ]Saab küll öelda, et on halb mõte. Kas praegu on probleeme Õismäelt bussijaama saamisega? Ei ole. Vabaduse väljakul saab trollilt trammile ümber istuda /.../ .
Jah, saab ümber istuda. Jah, tramm sõidab bussijaama u. iga 4-5 minuti järel. Aga sellegipoolest eelistan ma suure reisikoti ja magamiskotiga minna pigem madalapõhjalise bussi kui kõrgepõhjalise trammi peale. Samuti on bussipeatus otse bussijaamas, trammipeatus aga 200 meetri kaugusel. Minul noore inimesena on jah praegu nahaalne selliseid argumente tuua, aga ka vanematel inimestel on bussijaama asja.

Ja see, et suure reisikotiga inimene peaks taksot kasutama, ei ole argument, sest kui ma olen juba ühistranspordi sõiduõiguse omandanud ning minu pagas mahub bussidesse kleebitud sildil mainitud gabariitide sisse, siis miks ma peaks kulutama raha taksosõidule? Rääkimata sellest, et ei noortel ega vanadel tihti lihtsalt ei ole seda raha, mida taksosõidule raisata. Vabandan, kui viimane üldistus kõlab meelevaldselt.
Kurb aga tõsi wist ,et Balti jaam hakkab kaotama oma tähtsust.Wähhemalt niikauaks kui senine suhtumine kehtib.Bussifirmad seewastu oma lobi ajanud ja suht edukalt.Bussijaam toimiw kuigi Tallinn wääriks paremat.See praegune 1959 aastal rehtud koht ja hooned seal wist 1964 aastast..Waid kesta muutus.Ma aru saaks kui sääne bussijaam ekssteeriks Waeste -Patuste alewis(loodan,et see wist enamustel lugematta) aga EW pealinnale see koht küll ei sobi.
(27.01.2012 22:24)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Jah, saab ümber istuda. Jah, tramm sõidab bussijaama u. iga 4-5 minuti järel. Aga sellegipoolest eelistan ma suure reisikoti ja magamiskotiga minna pigem madalapõhjalise bussi kui kõrgepõhjalise trammi peale. Samuti on bussipeatus otse bussijaamas, trammipeatus aga 200 meetri kaugusel. Minul noore inimesena on jah praegu nahaalne selliseid argumente tuua, aga ka vanematel inimestel on bussijaama asja.

Ja see, et suure reisikotiga inimene peaks taksot kasutama, ei ole argument, sest kui ma olen juba ühistranspordi sõiduõiguse omandanud ning minu pagas mahub bussidesse kleebitud sildil mainitud gabariitide sisse, siis miks ma peaks kulutama raha taksosõidule? Rääkimata sellest, et ei noortel ega vanadel tihti lihtsalt ei ole seda raha, mida taksosõidule raisata. Vabandan, kui viimane üldistus kõlab meelevaldselt.
Olen kõigega nõus, teise osaga eriti. Taksosõitu ei armasta ja igal võimalikul juhul püüan vältida. See on kallis ja ka mitte alati meeldiv, kui taksojuht on jutukas. Aga 22. buss ei ole ainus mõeldav alternatiiv taksosõidule. Esiteks näeb seal madalapõhjalisi busse alles tänavu jaanuarist, neidki 1-2. Ja 17. liinil pole nad ka enamuses. Ammugi mitte 54-l. Samas võib madalapõhjalisi sõidukeid 4. trammiliinil kohata. Teiseks ei hõlma 22. liin kogu Õismäed ja 17. liin ammugi mitte kogu Mustamäed. Nii et ümber istuda tuleb enamasti ikka.
Madalapõhjalised trammid on näiteks minu invaliidist esivanema jaoks mõttetud asjad, sest tema jaoks on madalasse osasse ronimine füüsiliselt võimatu. Kuna meil ei ole enamasti platvorme, siis tuleb sinna ronida teetasandilt. Kui kõrgepõhjalisel on tal käsipuu mida mööda end üles sikutada, siis madalas ei ole tal midagi teha. Ja nii ongi. Keskturul käiakse nüüd trammi asemel 39 bussiga.
See nüüd omaette teema,Peatustes ju kirjas kõik ,maddalapõhhalisesd muu.Kurb nüüd nüüd tõdeda aga klient on ju kunn.Need Ahtod ei jaga ei ämbrit ega müts.Peaasi et edeuksest sisse saada siis karjuda ,et nüüd peatu hetkel ja kohe ,sest tal waja just tolles kohas maha minna.
Nojah, kuningas Ahto VII kirjutab kurja kirja Vabaduse väljakule, et tema tahab 47-ga Humala peatusse sõita. Ahto VIII kaebab 14. liinil sõitva 2394 peale. Ja ongi Ahto kuningas, kelle sõna peab kuulama. Samal ajal on targad aparaadid soetamisel, mis kõik Ahtod ükshaaval aitab kokku lugeda. Tore on.
Mõtlesin siis sellist mõtet:

Buss number 15 terminalist maa peale tuua, algpeatuseks 2. liini Laikmaa peatus. Sõidavad nad ju kuni Ülemiste keskuseni sama teed mööda, siis rahval võimalus valida see buss, mis enne tuleb.

Terminali 1. peatusesse Nõmme liinide hulka viia buss 20/20a. 20a liini bussid võiksid lõpetada Laikmaa peatuses ja siis platsile sõita, üks buss ilmselt ikka mahub juurde sinna. Väljuksid siis terminalist.
20. liin võiks sadamasse minna samast Laikmaa peatusest kust läheb 2. liin, aga siis tuleks sellest liinist esimene liin, mis saaks rahvaga terminali sõita.
Probleem on aga selles, et sadamast tulles võivad olla tohutud ummikud ja kui see jõuab näiteks bussiga nr 18 koos terminali siis on jama.

Teine variant on nii 20 kui 20a panna lõpetama Laikmaas, sadamasse ja sealt ära 20. liiniga tegelikult eriti palju sõitjaid ei ole. Pigem sõidetakse 2. liiniga, mis käib palju tihedamini.

Ehk oskab keegi seda mõtet edasi arendada või hoopis maha laita.
2 on niigi jalus terminali minevatel bussidel. 15 saaks peatuda seal kus 3. Ja ka 2 sinna sõidaksnagu 15 Estonia eest läbi. Kuigi Estonia peatus juba niigi bussiderohke kas 2 mahuks snna.
(16.03.2012 14:14)raulito Kirjutas: [ -> ]2 on niigi jalus terminali minevatel bussidel. 15 saaks peatuda seal kus 3. Ja ka 2 sinna sõidaksnagu 15 Estonia eest läbi. Kuigi Estonia peatus juba niigi bussiderohke kas 2 mahuks snna.

ega ei usu, kui Estonia peatusesse tuleb korraga 3-4 bussi siis mõni peab veel ootama, seal läheb väga kiireks.
A: Laikmaa 2. liini peatus on logistiliselt kõige idiootsem asi terves Tallinna ühistranspordisüsteemis. Ja sina tahad sinna veel midagi juurde viia?
B: Hobujaama plats on umbes ja sa tahad sinna veel midagi juurde viia?
C: Terminal on ka maksimumini täis topitud ja sina tahad sinna lisaks lisaliinidele viia veel bussi koos reisijatega? Millega kaasnevad paratamatult ka mahaminevad reisijad.
Ühesõnaga minu jutu mõte on see, et kas sa üldse saad aru mida sellest teemast milles sa kaasa üritad rääkida? Rõhk sõnal "üldse".
(16.03.2012 18:15)Oxygen Kirjutas: [ -> ]A: Laikmaa 2. liini peatus on logistiliselt kõige idiootsem asi terves Tallinna ühistranspordisüsteemis. Ja sina tahad sinna veel midagi juurde viia?
B: Hobujaama plats on umbes ja sa tahad sinna veel midagi juurde viia?
C: Terminal on ka maksimumini täis topitud ja sina tahad sinna lisaks lisaliinidele viia veel bussi koos reisijatega? Millega kaasnevad paratamatult ka mahaminevad reisijad.
Ühesõnaga minu jutu mõte on see, et kas sa üldse saad aru mida sellest teemast milles sa kaasa üritad rääkida? Rõhk sõnal "üldse".
Teoorias võib ju asi ilus olla! Praktikas ei pruugi üldse asja saada.
Idiootsuse tipp oleks weel 23 sealt terminaalist läbi sõita lasta.Aga too 2 liini peatus tõesti idiootsus+ weel see foor seal.Tagant järgi tarkus.Miks ei tehtud tee kohe laiem,er see 2 liini buss jalus poleks,miks saadi walmis kohutaw monstrum(minu arwamus) aga Laikmaasse ei saadud ehitada tunnelit wõi estakaadi?Ja weel esialgu oli ju plaan Laikmaa see osa ,mis Narwa mnt ja Kaubamaja wahhel ainult busidele jätta?.Omaette probleem ka Hobujaama uulits.Seisuplatsist niipalju,et see ainuke osa linna maast kõik ümberkaudsed eramaad.
Miks see 2 üldse sinna toodi. Enne Tartu maantee remonti peatus ju Kunstiakadeemias ja kui Tartu maantee remonti läks siis toodi vist sinna? Aga miks teda hiljem tagasi ei toodud.
(16.03.2012 14:14)raulito Kirjutas: [ -> ]2 on niigi jalus terminali minevatel bussidel. 15 saaks peatuda seal kus 3. Ja ka 2 sinna sõidaksnagu 15 Estonia eest läbi. Kuigi Estonia peatus juba niigi bussiderohke kas 2 mahuks snna.
Teemaarendus.Too pole waid ainult minu arwamus.Õismäel wiimase kuu aja jooksul täheldatud toda,et kõik wäljumised pea üheaegselt.,lisada juurde saabuw 36 ja läbisõitwad 27 ja 61.Ma ei tea miks nii aga kõik nad korraga seal algpeatuses,toinekord rivi kuni taksopeatuseni.Ok! Ma enamus aega 26 peal ,saab kiiresti rongist wabaks.Uuesti tekkib probleem Löwenruhs kui ette juhtuwad jääma 1,5 troll 16 ja 33.Kukkur õnnekks graafiku nii teinud,et surt hilinemist pea polegi.Aga ma ei saa arumiks kogu porukas peab koraga olema peatuses?Suurt osa mängib ka edimese bussi(trolli) juht.Kui teadja ja teisega arwestaja sõidab peatuse lõpuni,et toised ka ära mahuks.Teemat wõiks edesi arendada aga paljukest too keskit huwitakas ja palju kasu oleks ,too iseküsimus?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL