Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Mis raha eest?
(20.03.2012 21:24)PETSS Kirjutas: [ -> ]Mis raha eest?
Ei tea, kaua see 259 000 € oleks neid käigus hoidnud. Öise tänavavalgustuse taastamiseks Tallinnas kuluvat 140 000 €.

Raha on ainult selleks, et näidata, et nemad on pukis, nemad saavad nii teha, keegi ei saa kuidagi takistada ka ning kõige tipuks on suur osa rahvast veel õnne tipul, kui lahke linnavalitsus meil ikka on. Kuni a) võim linnas ei vahetu või b) kõnealusest projektist mingit isiklikku kasu ei ole võimalik saada, ei ole ka asjalike asjade jaoks raha.

Ööbussid võiksid reede ja laupäeva õhtul tõesti sõita, kasutaks isegi.
Ma pole öelnud,et wastu olen noile.Igal suunal põhisuunal wõiks ju kella 2 wähhemalt üks asi sõita.Kunagi olid tolleks nn kutsikad,mis aga kahjuks ära kadusid.
(20.03.2012 22:32)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ma pole öelnud,et wastu olen noile.Igal suunal põhisuunal wõiks ju kella 2 wähhemalt üks asi sõita.Kunagi olid tolleks nn kutsikad,mis aga kahjuks ära kadusid.

vanasti sõitsid jah marsad kella 15.00--1-3-ni õõsel,praegugi võiksid marsad sõita põhisuundadel näiteks siis kui muu ühistransport ei tõõta,nt kella 23.30-5.30 nt. põhisuunad=estonia-laagna-lasnamäe,estonia-pirita-merivälja-viimsi,estonia-pärnu mnt-vabaduse pst-laagri,estonia-sõpruse pst-nõmme,estonia-toompuiestee-ristiku-sõle tn-kopli,estonia-mustamäe tee-ehitajate tee-väike õismäe.
Maardu suunas liigub Temptransi marsa ka vähe öisemal kellaajal (kuni poole 2ni). Ning veel hiljaaegu käis Laagri marsa nädalavahetuseti ka öösel, oli üsna mugav linnast peolt ühikasse naaseda. Tolle liini väljumiste arvu kärpimine oli küll kurjast, sest öösel kippus sellel liinil rohkem rahvast sõitma, kui päeval. Piletit muidugi ei antud ka kõige suurema tahtmise peale...
olen mõelnud et nr 2 bussiliini võiks pikendada baltijaamani.sissetulek ja väljumine baltijaamast oleks samasugune nagu maardu liinide oma ja peatus võiks olla harjumaa omadega koos. baltijaamas oleks lihtsalt ringi keeramine. 15-20min. pausid koos lõunavaheajaga võiks olla mõigus,baltijaam ja reisisadam oleks lihtsalt läbisõidukoht ja liinile tuleks max. juurde sõiduaega 4-6minutit.siis oleks rongi pealt tulijail võimalus otse lennujaama pääseda samuti jääks ära trammi pealt pika maa maha kõmpimine reisisadamasse ja vastupidi.siis oleks bussiliin mis läbib nii lennujaama,bussijaama,reisisadama ja baltijaama ja oleks mugav ühest sõlmpunktist teise pääseda inimestel kes tallinnas ei ela.
(20.10.2012 14:18)Innar Kirjutas: [ -> ]Liin nr 25 Keskuse - Laagri : http://www.tallinnapostimees.ee/1013098/...laagrisse/
Ei saa aru, miks seal autoturu juurest peab sõitma. Mõni buss võiks lõpuks ARKi juurde ka viia.
Eks ta on samal põhimõttel nagu 21A, täiendavalt. Kindlasti vaid MAZide ja BMCde pärusmaa.
Ühesõnaga see liin on jama!!! Ja miks MRP teenindab?
Mis mõttes jama? Pole ju sõiduplaanigi veel näinud, aga juba otsus valmis... Kui Laagri ja Pääsküla inimestele bussid oluliselt sagedamini sõitma hakkavad, siis miks peaks see jama olema?
Laagris sõidavad 18, 20A ja 27. Pääskülas on 10, 14 ja 20. Artiklis juba kirjutatud kus ta hakkab sõitma, Kadaka puiesteel juba sõidavad 10, 20 ja 20A, ning puiestee algusel on üldse mets. Ma arvan, et see on dubleerimine. Ja küsimus, miks MRP? TAKis praegu on palju bussi ja kõige hea lahendus lisada 27. liinile täiendavaid järjekorda!!!
Minu arust on tõesti see 25 mingis mõttes 20/20a liini dubleerimine.Pigem võiks siis tihendada liinide 20/20a graafikuid,lisaks vajadusel ka teiste sealse kandi liinide graafikuid.Küll aga selle osaga nõus,et Laagri---Pääsküla inimestele tihedam sõiduplaan suht õige mõte.
Uus liin on lõigus Laagri alevik - Lehola täpselt sama kui 20A, ainult siis keerab Keskuse lõpp-punkti. Selle marsruudi puhul on võimalik Kadakas ümber istuda busside 9, 11, 36 peale, Akadeemia tee peatuses trollidele 1, 2 ja 5, Lehola peatuses saab ümber istuda 13 ja 61 peale, et vastavalt Lasnamäe või Mustamäe haigla suunas sõita. Praegu käib 20A umbes üks kord tunnis, sealjuures mitmete pikemate pausidega. Tõesti, sõiduplaani nägemata on tegu ainult oletustega, ent siiski võib arvata, et uus liin hakkab sõitma 20A nn. "sõiduplaani aukudes". Rahaasjades on mul lihtsustatud arvamus asjast, ent sõidukulude poolest saaks sama rahaga, mis kulub 25 teenindamisele, tihendada 20A sõiduplaani ~2x vähem uue liini liiklustihedusest, kuna 20A on 2x pikem. Ja kui mul oleks valida, kas mul läheb kodu juurest a) otsebuss linna kord tunni aja tagant või b) kord 20 minuti tagant buss, millega ma saan kõikvõimalikele edasistele liikumisteedele ümber istuda, siis ma valiks variandi b. Nagu tõenäoliselt ka Laagri inimesed.

Panin uue marsruudi ka kaardi peale: http://tallinn.yhistransport.eu/kaart/liin25.png
Küll MRP juhtidel on hea veenmisvõime. Kõigepealt ostab kokku hunniku MIDI-busse ja siis linnale selgeks teha et meil on sellised bussid andkme meile ka liine kuhu neid busse panna.
Mul siin seda 20/20A/25 vaadates tekkis selline mõte,et liininumbrid võiks siis pigem juba sedasi olla:
20 oleks 25
20A oleks 20
25 oleks 20A
Siis jookseks loogiliselt paika.
Mulle meeldiks, kui:
20 oleks 20
20A oleks 25
25 oleks 64.
Pole igatahes siiani suutnud meelde jätta, kumb sõidab Laagrisse, kas 20 või 20A.
http://www.tallinnapostimees.ee/1014828/...-jaadavalt
Kas 16. jääb ikka Tallinn-Väikseni käima nagu ta seda on toiminud aastakümned?

ps, See A- ja B-tamine pole kunagi tulemusi andnud, eriti veel, kui vabu numbreid jätkuvalt saada...
16 saab siis lühendada Viadukti peatuseni, 23 Tallinn-Väiksesse ja 13 jaoks on Veerenni keskuse juurde juba peatus rajatud.
Samas Tallinn-Väikse rahvale piisaks ehk isegi kui 39 sõidaks sealtkaudu ja teisest otsast teda pikendada Pinna peatuseni kus tavõikski liin alustada ja lõunapause pidada. Lasnamäe peatus on kuidagi koht ei kusagil liini lõppemiseks.
Minu arvates tuleks panna bussid 20 ja 20a sõitma Mäepealse tänavale. Linna suunal siis jääksid ära peatused Kassi ja Kadaka ja tuleks pärast Mäepealset näiteks üks peatus ARKi juurde ja üks Lossi tänava ristmiku juurde ja lisanduda võiks ka Raja peatus ja Akadeemia tee peatus.

Kassi peatusesse võiks siis jääda ju 25. liin sõitma.

Muidugi MRP peaks kiiremas korras omale 12-meetriseid busse juurde ostma. 49. liinil ja 65. liinil võiksid sõita ainult lühikesed bussid. Seal midibussid ilmselt seetõttu, et muidu oleks 20 lühikese bussi järjekorda ja neil ongi vaid 20 lühikest bussi. 20 ja 20a tuleks kuidagi teha üheks liiniks ja panna sõitma võrdsema intervalliga.
20 ja 20A lahutati omal ajal inina tõttu, et Pääskülast linna sõita, tuleb läbida Veskimöldre (mitte Laagri, sinna veel ei sõidetud). Aga nüüd on tõenäoliselt takerdavaks asjaoluks lõpp-punkti paiknemine Saue vallas.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL