Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Praegu tõesti ei ole lasnaka suunal seda peatust ei 12 ega 13.liinil aga pole välistatud,et see võidakse tekitada.
Noh ilmselt pidas juhataja ringi tegemise all seda silmas,et Õismäe/Mustamäe elanik sõidab bussiga Nõmmele ja sealt Elroni rongiga Balta kaudu Ülemistele aga jah see mõte on suht jamps mõte ja juhatajagi tundub,et ise ka seda ei usu.Täiesti loogiline,et inimene kasutab pigem 12 või 13 bussi,et Ülemistele pääseda. Ja siin võidaksegi teha lisa peatus Järvevana teele ka lasnaka suunal,et oleks võimalik ümber istuda.
Mind täitsa huvitab, kuhu kohta Lauri selle Järvevana peatuse Lasnamäe suunal tekitab ja mis asjale ta sealt ümber istub.

Tegelikult piisaks Mustamäe (sh. Nõmme) - Ülemiste vahele 2 marsruudist täiesti. Nr. 13 tuleks suunata Kadakalt otse mööda Akadeemia teed ja Sõpruse pst-d ning 12 oleks tavaliin ja miks mitte sõita otse Sõjamäe tänavale. Praegusel kujul on 12 mõttetu, kuna 13-ga võrreldes ei anna mitte mingisugust ajavõitu, või kui tahta ekspressi, siis tuleks suunata tunnelisse. 13. liini õgvendades paraneks ümberistumise võimalused eriti just Nõmme poolt tulijatel, kellel oleks lihtsam ja kiirem Liivakus/Vambolas 13. peale minna, kui praegu Leholasse sõita ning lisaks veel teeületus ette võtta.

See võib-olla minu utoopiline mõte, kuid Nõmmel parandaks olukorda Nõmme suuna raudtee ühendamine Liiva-Ülemiste ühendusteega.
Tead kui väga tahetakse annab igale poole teha peatusi,see ei ole mingi probleem.
Võtame kasvõi Soo tänava kuhu tuli üks sõidurada ainult ja ma mõtlesin,et kuhu pagan nad selle Randla suunalise Kalamaja bussipeatuse ära mahutavad ilma teisi autosid segamata aga näe mahutati ja ilma igasuguste probleemideta.
Ümberistumise mõte oligi selles,et kui 45 peaks Nõmme poolt tulema(ehk näiteks ta Õismäelt ei stardigi sest nagu aru saada pole selle poolne ots veel 100% paika pandud) siis on võimalus Õismäe elanikel selles Järvevana peatuses 45 peale ümber istuda,et sõita Lõõtsa tänavale.
Aga muidu välja pakutud 12 ja 13 marsruudid pole tegelikult üldse halvad kui nüüd mõtlema hakata.
Ma saan aru, et tahetakse uut liini sinna kanti. Võiks siis 25. liini Nõmmelt läbi Lehola sikutada Ülemistesse Keskuse tühisõidu asemel. Ja 45. liini vajadust nagu polekski. Õismäe elanikud saaksid vajadusel ümber istuda. Seda muidugi juhul kui 12 jääb samaks ja 13 sõidaks Georgi mainitud kujul.

12 lubati juba aasta tagasi tavaliiniks muuta, sellest ei viitsi enam rääkida ja asi ilmselt unustatud.

Muide, kas te olete tähele pannud, kui hästi võetakse uusi liine omaks? Eriti 37. Kui keegi suudaks selgitada, mis on selle mõte praegusel kujul...
No kui 45 asemel sõidaks 25 Ülemistele, siis sisuliselt tuleks ikkagi uus liin, kuna mingit mõtet pole Nõmme ja Ülemiste ühendusel 5 korda päevas. Aga kui ta 20-30 minuti tagant tipptunnil käima panna, tekiks Laagri pool ilmne ülepakkumine.

Kui 12 suunata Sõjamäele ja teha tavaliiniks, jääks Tartu mnt. ja Vesse vahel ära 5 ja tuleks juurde 12 peatust. Ei usu hästi, et see Mustamäe ja Lasnamäe vahel sõitjatele eriti meeldiks. Sama hästi võiks mõelda, et miks mitte ei võiks 12 siis juba Lennujaamast läbi sõita…

37 on selle poolest tobe, et ta Õismäest lihtsalt mööda sõidab. Võiks ju Karikakrast ja SInilillest läbi sõita, sõiduaega tuleks juurde vast 3-4 minutit, aga tekiks laupäeviti lisaks 10. ja 13. bussile veel üks ühendus Õismäe ja Mustamäe vahel.
37 on tobe veel ka selle poolest, et inimesed ei saa sellega Roccasse tööle ja tagasi koju, kuna väljumisajad absoluutselt ei klapi. Ja neid inimesi on Mustamäel üsna arvestatav hulk.
37 võiks iseenesest ka pikendada peale kesklinna suunalist Zoo peatust Vabaõhumuuseumi teele ja sealt Rocca al Mare Keskuse juurde peatuma koos Prisma bussiga ja edasi juba Haabersti peatus.
Iseenesest võiks 37 sõita Pirni peatuseni,et inimesed saaksid haiglateni normaalselt. Pirnis aga ei ole ümberkeeramise võimalust.

Uued autobussid

Buss 45 marsruut: Lennujaama tee, Tartu mnt, Suur-Sõjamäe tn, Lõõtsa tn, Valukoja tn, Suur-Sõjamäe tn, Järvevana tee, A.H.Tammsaare tee, Ehitajate tee, Rannamõisa tee, Klooga mnt, Rannamõisa tee, Lõuka tn, Rannamõisa tee, Vabaõhumuuseumi tee, Kakumäe tee, Kakumäe tee, Vana-Rannamõisa tee, Rannamõisa tee, Klooga mnt, Paldiski mnt Lille trollide lõpp-peatus on vahelõpppeatus. Tagasiteel on marsruut: Lille ümberpööre, Paldiski mnt, Rannamõisa tee, Klooga mnt, Rannamõisa tee, Lõuka tn, Rannamõisa tee, Vabaõhumuuseumi tee, Kakumäe tee, Kakumäe tee, Vana-Rannamõisa tee, Rannamõisa tee, Klooga mnt, Ehitajate tee, A.H.Tammsaare tee, Järvevana tee, Tartu mnt, Lennujaama tee. Bussid sõidavad keskmiselt terve marsruudi läbi kolme tunni ja 25 minutiga. Lõpppeatus on Lennujaam. Bussid sõidavad 5.30-10.20 algpeatusest, 8.55-13.45 on lõpppeatuses. 12.00-20.15 algpeatusest, 15.25-23.40 on lõpppeatuses. Bussid lähevad lühikeses koosseisus iga viieteist minuti järel ja liigendkoosseisus iga kolmekümne viie minuti järel. Lühikeses oleks siis 15-16 bussi, liigendbussis oleks 6 bussi.
Ja kus bussijuhid siis puhkavad ja sõõvad-joovad ning tualeti külastavad? Nagu aru saan siis trollipargis? Ja kas ringi pikkus liialt pikaks ei lähe?

Uued autobussid

(11.11.2013 18:15)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Ja kus bussijuhid siis puhkavad ja sõõvad-joovad ning tualeti külastavad? Nagu aru saan siis trollipargis? Ja kas ringi pikkus liialt pikaks ei lähe?

RIng võib väga pikaks minna, aga Tallinnas peab olema rohkem pikki liine, mis teenindaksid Tallinna inimesi. Kakumäele peab minema rohkem transporti. Kahjuks ei ole ma kindel, kas see teoks saab. Aga loodan parimat.
(11.11.2013 18:08)Uued autobussid Kirjutas: [ -> ]Buss 45 marsruut: Lennujaama tee, Tartu mnt, Suur-Sõjamäe tn, Lõõtsa tn, Valukoja tn, Suur-Sõjamäe tn, Järvevana tee, A.H.Tammsaare tee, Ehitajate tee, Rannamõisa tee, Klooga mnt, Rannamõisa tee, Lõuka tn, Rannamõisa tee, Vabaõhumuuseumi tee, Kakumäe tee, Kakumäe tee, Vana-Rannamõisa tee, Rannamõisa tee, Klooga mnt, Paldiski mnt Lille trollide lõpp-peatus on vahelõpppeatus. Tagasiteel on marsruut: Lille ümberpööre, Paldiski mnt, Rannamõisa tee, Klooga mnt, Rannamõisa tee, Lõuka tn, Rannamõisa tee, Vabaõhumuuseumi tee, Kakumäe tee, Kakumäe tee, Vana-Rannamõisa tee, Rannamõisa tee, Klooga mnt, Ehitajate tee, A.H.Tammsaare tee, Järvevana tee, Tartu mnt, Lennujaama tee. Bussid sõidavad keskmiselt terve marsruudi läbi kolme tunni ja 25 minutiga. Lõpppeatus on Lennujaam. Bussid sõidavad 5.30-10.20 algpeatusest, 8.55-13.45 on lõpppeatuses. 12.00-20.15 algpeatusest, 15.25-23.40 on lõpppeatuses. Bussid lähevad lühikeses koosseisus iga viieteist minuti järel ja liigendkoosseisus iga kolmekümne viie minuti järel. Lühikeses oleks siis 15-16 bussi, liigendbussis oleks 6 bussi.
Kas ta sõidaks kuni kakumäe teeni, landini või kakumäeni? Ja kui ma
saan õigesti aru,siis kui ta tuleks lennujaamast ja läheks lennujaama sõidaks ta sama teed pidi kakumäe ringi.
1. detsembrist 2013 avatakse bussiliin 45 Väike-Õismäe - Ülemiste. Liin sõidab Õismäelt läbi Nurmenuku Ehitajate teele, TTÜ-st mööda Nõmmele, sealt mööda Pärnu maanteed Järvevana teele ja edasi Suur-Sõjamäe teele, lõpuks ring läbi Ülemiste City (Ääsi - Valukoja - Lõõtsa) ja tagasi.

Peatuste nimekiri: http://tallinn.yhistransport.eu/index.ph...ssiliin-45
Kaart:
[Pilt: liin45_20131201.png]

Uued autobussid

(12.11.2013 00:28)Kaspar Kirjutas: [ -> ]1. detsembrist 2013 avatakse bussiliin 45 Väike-Õismäe - Ülemiste. Liin sõidab Õismäelt läbi Nurmenuku Ehitajate teele, TTÜ-st mööda Nõmmele, sealt mööda Pärnu maanteed Järvevana teele ja edasi Suur-Sõjamäe teele, lõpuks ring läbi Ülemiste City (Ääsi - Valukoja - Lõõtsa) ja tagasi.

Peatuste nimekiri: http://tallinn.yhistransport.eu/index.ph...ssiliin-45
Kaart:
[Pilt: liin45_20131201.png]

Kas buss sõidab kokku pooleteise tunniga marsruudi läbi? Ja mis graafikutest saab? Kas töötab tipptundidel või tööpäeval viiest südaööni?
Ja jääb siis 1VKO nagu algselt räägitud? Lühikesed või lõõtsad?

Uued autobussid

(12.11.2013 06:38)Tiit Kirjutas: [ -> ]Ja jääb siis 1VKO nagu algselt räägitud? Lühikesed või lõõtsad?

Palju oleneb busside arvust. Ise eeldan, et tulevad siiski lühikesed bussid.
Pidavat antud liini teenindama esialgse info järgi 5 bussi,kas lühike või lõõts on minugi jaoks küsimärk.
Kaua oodatud 45.liini sõiduplaan siin: http://soiduplaan.tallinn.ee/#bus/45%28a...29/a-b/map
Nagu näha siis 5 bussi liinil. Eks aeg annab arutlust kas lühikesed või lõõtsad või hoopiski segavariant.

Uued autobussid

Tallinna Transpordiameti sõitjateveo osakond annab teada, et alates 1. detsembrist 2013 alustab tööpäevadel tööd bussiliin nr 45 Väike-Õismäe – Ülemiste. Transpordiameti juhataja Andres Harjo sõnul oli Ülemiste City poolne huvi, et inimesed saaksid tööpäevadel Mustamäelt ja Õismäelt Ülemiste Citys tööl käia. Bussid sõidavad marsruudil Väike-Õismäe P&R (Pargi ja Reisi), Õismäe tee (lõunakaar), Ehitajate tee, Pärnu mnt, Järvevana tee, Tartu mnt, Suur-Sõjamäe tn, Ääsi tn, Valukoja tn, Lõõtsa tn, Suur-Sõjamäe tn, Järvevana tee, Pärnu mnt, Ehitajate tee, Õismäe tee (lõunakaar), Väike-Õismäe P&R. Liin töötab katkestatud töörežiimiga kella 6-10 ja 15-20. Sõiduplaanidega on võimalik tutvuda Tallinna linna internetilehel http://www.tallinn.ee.

Uued autobussid

Bussid sõidavad 14-19 minuti järel 5.55-9.47 ja 15.01-19.50 Väike-Õismäe PR peatusest. Bussid tulevad lühikesed ja neid on viis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL