Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Bussijaamaga on ühendus küll selline nagu ta on, eriti totter on see, kui 17 ja 23 sõidavad nagu paarisrakend Kosklani koos...pigem võiks just hajutatud olla sõiduplaan. Viimast vaatepilti näeb enim just õhtuti, kui intervallid on suuremad ja ooteaeg on pikem...
Sõitjaid võib isegi olla, aga ma ei usu, et kella viie ajal hommikul 12-minutilise intervalliga.
Naljakas, et see 69 on joonistatud täpselt Mustamäe ja Õismäe vahele - selle asemel, et mõlemast magalast läbi sõita, nagu seda teeb 28. liin. Kui tõesti on kange tahtmine midagi Tehnika tänava pikenduse kaudu bussijaama käima panna, siis võiks ju 28. liini pikendada. Auringi Baltika juurde poleks vaja, viaduktilt saab alla keerata nagu 32 ja tagasi Mustamäe suunal pöörata Pärnu maanteele nagu 28 praegugi.
No Tehnika pidendusele saaks saata 17A.. Sõidaks korra tunnis ja 17 sõidaks nii nagu praegu läbi Kesklinna.
Mis selle mõte oleks? Siis jääks ju iga neljas või viies 17 kesklinna läbimata ja suurem osa sõitjaid peaks Mustamäe poolt tulles Taksopargis maha ronima!
28 võiks pikendada Vineerist Tehnika tn pikendusele, sealt sõidaks läbi Autobussijaama näiteks Sõjamäele. Sõita võiks väike buss, vaid 1-2 väljumist hommikul ja õhtul vaja lõõtsasid. Tuleks laiendada käigusoleku aega 20-minutilise intervalliga. Esialgu päevast auku vähendada ning õhtust sõitu pikendada. Liini kasutavus on vähenenud, sest intervallid pikenenud,
(20.01.2010 16:37)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Sõitjaid võib isegi olla, aga ma ei usu, et kella viie ajal hommikul 12-minutilise intervalliga.
Võtsin kahelt tipptunnibussilt hommikusel ajal esimese väljumise ära ja siis oleks näiteks nii:

5 00 14 28 42 56
6 10 20 30 40 50
...
Reaalsus on siiski see et Bussijaamast läheb nii vara mõni üksik buss. Kui üldse teha liin siis arvestada ka seda mis kellajal bussijaamast on rohkem busse ka väljumas. Tõsiasi on see et enamik kaugliine väljuvad täistunnil ja pooltunnil. Ja buss võiks rahva kohale tuua orienteeruvalt 10-15 minutit enne kaugliini bussi väljumist. Teine teema on juba see millal provitnsidest enamik busse saabuvad et rahval oleks kohe mugav linna edasi liikuda. Ja ega neid busse maapiirkonadest ka enne seitset väga linna ei tule. Aga tagasi reaalsusesse kuna praegu on raskusi isegi et olemasolevatel liinidel oleks normaalsed intervallid mis siis veel rääkida mõnest uuest liinist mõistlike intervallidega.
25 Järve Haigla - P.Pinna

01 Järve Haigla
02 Energia
03 Tuisu
04 Sõjakooli
05 Filtri tee
06 Järvevana
07 Ülemiste jaam
08 Dvigatel
09 Kaubajaama
10 Kesk - Sõjamäe
11 Orto
12 Tubaka
13 Suur-Sõjamäe
14 Ruunaoja
15 Vesse
16 Sõjamäe raba
17 P.Pinna
18 Pikri
19 Varraku
20 Laagna
21 Kotka kauplus
22 Kalevipoja
23 J.Smuuli tee
24 Sõjamäe raba
25 Vesse
26 Suur-Sõjame
27 Tubaka
28 Orto
29 Kesk-Sõjamäe
30 Kaubajaama
31 Dvigatel
32 Ülemiste jaam
33 Filtri tee
34 Sõjakooli
35 Tuisu
36 Energia
37 Järve haigla

Sõiduplaan Järve haiglast :
TP
6 45
7 20 40
8 15 35 55
9 15 40
10 30
11 25
12 15 45
13 15 30
14 30 55
15 30
16 10 30
17 10 30 50
18 10 30 50
19 30 55
20 20 40
21 30 55*
* - Ülemiste juures keerab Seli juurde ning sõidab Priislesse.
Mingi mõte siin isegi on. Otseühendus Tubaka - Järve haigla on eriti asjalik.
Aga siiski.
1. Miks peaks Lasnamäelt just Järve haiglasse otseühendus olema? Kümneid kordi olulisem oleks ühendus Mustamäe haiglakompleksiga, eriti Lastehaiglaga. Sinna on ka Lasnamäe emadel väga tihti asja, ja ikka koos tittede ja kärudega. Ja siis juba võiks teha väikse ringi Lepistiku kaudu, et seal saaks trollidele ka ümber istuda.
2. Miks on vaja haigla otseühendust Sõjamäega? See pole ju ka otsetee Pinnasse, vaid üsna suur jõnks. See liin võiks sõita ikka sinna, kus inimesed elavad. Näiteks Pae - Võidujooksu - Laagna tee. Lõpuga kuskil Mustakivis või Priisles või Selis.
3. Kui juba sellise talutava intervalliga buss käima panna, siis võiks selle liiniga ühtlasi Lasnamäe ja Nõmme otseühenduse ära lahendada. Näiteks ringliinina Järvevana - Pärnu mnt - Nõmme - TTÜ - Sõpruse - Sütiste - haigla - Tammsaare tee - Järvevana. Ja olgu ta number siis 37.
(20.01.2010 22:25)6631 Kirjutas: [ -> ]Mingi mõte siin isegi on. Otseühendus Tubaka - Järve haigla on eriti asjalik.
Aga siiski.
1. Miks peaks Lasnamäelt just Järve haiglasse otseühendus olema? Kümneid kordi olulisem oleks ühendus Mustamäe haiglakompleksiga, eriti Lastehaiglaga. Sinna on ka Lasnamäe emadel väga tihti asja, ja ikka koos tittede ja kärudega. Ja siis juba võiks teha väikse ringi Lepistiku kaudu, et seal saaks trollidele ka ümber istuda.
2. Miks on vaja haigla otseühendust Sõjamäega? See pole ju ka otsetee Pinnasse, vaid üsna suur jõnks. See liin võiks sõita ikka sinna, kus inimesed elavad. Näiteks Pae - Võidujooksu - Laagna tee. Lõpuga kuskil Mustakivis või Priisles või Selis.
3. Kui juba sellise talutava intervalliga buss käima panna, siis võiks selle liiniga ühtlasi Lasnamäe ja Nõmme otseühenduse ära lahendada. Näiteks ringliinina Järvevana - Pärnu mnt - Nõmme - TTÜ - Sõpruse - Sütiste - haigla - Tammsaare tee - Järvevana. Ja olgu ta number siis 37.

Pakume midagi sellist :


Postitus: #209
RE: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
25 P.Pinna - Lastehaigla


P.Pinna
Pikri
Varraku
Laagna
Kotka kauplus
Kalevipoja
J.Smuuli tee
Sõjamäe raba
Vesse
Suur-Sõjame
Tubaka
Orto
Kesk-Sõjamäe
Kaubajaama
Dvigatel
Ülemiste jaam
Filtri tee
Sõjakooli
Retke tee
Lastehaigla
Lastehaigla
Tervise
Lepistiku
Retke tee
Sõjakooli
Filtri tee
Järvevana
Ülemiste jaam
Dvigatel
Kaubajaama
Kesk - Sõjamäe
Orto
Tubaka
Suur-Sõjamäe
Ruunaoja
Vesse
Sõjamäe raba
P.Pinna
Algpunktiks peaks siiski P. Pinna olema.
(24.01.2010 18:20)Taylor Kirjutas: [ -> ]Algpunktiks peaks siiski P. Pinna olema.

Toda muidugi jah.
Algpunktiks võiks olla ka Keskuse DP või Sütiste tee. Ehk siis peatused
Sütiste tee/Keskuse,
Liivaku,
Vambola,
Tervise,
Lastehaigla,
Retke tee(Tammsaare teel)
Marsi
Västriku
Tondi
Tallinn-Väike
Vineeri
Trammipark
Viadukti
Filtri tee
Autobussijaam
Kumu
Paesilla
Kalevipoja
Smuuli tee
Pinna
Pikri
Varraku
Virbi
Loitsu
Vana-Kuuli
Liikuri
Paesilla
Mehaanikakool
Kumu
Autobussijaam
Filtri tee
Viadukti
Trammipark
Vineeri
Tallinn-Väike
Tondi
Västriku
Marsi
Retke tee
Lastehaigla
Tervise
Vambola
Liivaku
Sütiste tee/Keskus

Ehk siis kasutaks ära Filtri tee pikendust. Samuti oleks Lasnamäe inimestel võimalus istuda Tondil ümber läänesuuna elektrirongidele.
DP ta liin siis.Kas liiga pikaks ei lähe.Kus bussijuhil aga lõunst pidada ja ihu kergendada?Ma ei tea ,kas Sütiste wanas lõpppeatuses mingi ruum weel eksisteerib.
(24.01.2010 20:03)PETSS Kirjutas: [ -> ]DP ta liin siis.Kas liiga pikaks ei lähe.Kus bussijuhil aga lõunst pidada ja ihu kergendada?Ma ei tea ,kas Sütiste wanas lõpppeatuses mingi ruum weel eksisteerib.

Kuda siis 17/A juhid oma igapäevaseid toiminguid teevad?
(24.01.2010 21:08)raulito Kirjutas: [ -> ]
(24.01.2010 20:03)PETSS Kirjutas: [ -> ]DP ta liin siis.Kas liiga pikaks ei lähe.Kus bussijuhil aga lõunst pidada ja ihu kergendada?Ma ei tea ,kas Sütiste wanas lõpppeatuses mingi ruum weel eksisteerib.

Kuda siis 17/A juhid oma igapäevaseid toiminguid teevad?
Nii palju kui näinud olen, siis Sütiste lõpppeatuses küll mitte midagi pole, kus juht "asjal" saaks käia.
Trollide lõppjaamas käivad oma asju ajamas, sest Sütiste platsil pole tõesti mitte midagi.
Minu arvates võiks varsti olla kõigil trolliliinidel tööpäeviti 3 madalapõhjalist järjekorda, sest solarisi meil ju jagub. 1,3,6 liinil need võiksid olla lõõtsad. 1,2,3,6,9 liinil võiksid need madalapõhjalised järjekorrad sõita hommikust õhtuni, 4,5,7 1 tipptunni madalapõhjaline ja 2 terve päev sõitvat madalapõhjalist järjekorda.
Ja Laupäeviti ja pühapäeviti kõigil liinidel 2 madalapõhjalist järjekorda terve päev.

Aga see vaid minu arvamus Tongue
Kui 9. trolliliin lühendatakse, siis ma loodan, et uus sõiduplaan suvel ei tule hõredam kui see minu välja pakutu (mõistagi peaks tööpäevane sõiduplaan minu välja pakutust septembrist tihedam olema)

Peatuste läbimise aeg: (võib erineda sõltuvalt kellaajast mõne minutiga)
00 Keskuse
01 Liivaku
02 Vambola
04 Lepistiku
06 Siili
08 Linnu Tee
10 Tedre
11 Koskla
13 Taksopark
14 Ülase
16 Sõle
17 Ädala
19 Kolde Pst
20 Nisu
22 Madala
23 Lõime
24 Maleva
25 Maleva
26 Lõime
27 Madala
29 Nisu
30 Kolde pst
31 Ädala
34 Ülase
36 Koskla
37 Tihase
38 Tedre
39 Linnu tee
41 Siili
43 Lepistiku
45 Vambola
46 Liivaku
47 Ehitajate Tee
49 Männi
50 Keskuse

Tööpäevane sõiduplaan (esimesed väljumised Liivakust):
10 järjekorda (5 terve päev kahe juhiga, 1 hommikust lõunani ühe juhiga, 4 tipptunnitrolli ühe juhiga)

5 30 45 56
6 06 15 23 30 36 42 48 54
7 00 06 12 18 24 30 36 42 48 54
8 00 06 12 18 24 30 37 45 53
9 01 09 17 25 33 41 50
10 00 10 20 30 40 50
11 00 10 20 30 40 50
12 00 10 20 30 40 50
13 00 10 20 30 40 50 58
14 05 12 19 26 33 40 47 54
15 01 08 15 22 29 36 43 50 57
16 04 11 18 25 32 39 46 53
17 00 07 14 21 28 35 42 49 56
18 03 11 19 27 35 44 53
19 02 12 23 35 47 59
20 11 23 35 47 59
21 11 23 36 50
22 05 20 40
23 00 20 40

Kokku 124 väljumist

Laupäev ja pühapäev (esimesed väljumised Liivakust):
6 järjekorda, neist 2 ühe juhiga ja 4 kahe juhiga
(Ei saaks viis järjekorda jätta ühele päevale ja seeläbi ka 12 minutilist intervalli, sest suvel on väga palju Stroomi randa minejaid 9. liini trolliga Mustamäelt ja pärast ka Mustamäele tagasi)

6 20 40
7 00 20 35 50
8 05 20 35 50
9 05 20 34 48
10 01 14 27 40 50
11 00 10 20 30 40 50
12 00 10 20 30 40 50
13 00 10 20 30 40 50
14 00 10 20 30 40 50
15 00 10 20 30 40 50
16 00 10 20 30 40 50
17 00 10 20 30 40 53
18 06 19 32 46
19 00 15 30 45
20 00 15 30 45
21 00 15 30 45
22 00 20 40
23 00 20 40

Kokku 83 väljumist
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL