Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tuli idee.Kaubamaja-Lasnamäe Maksimarket,54ga saab Sildesse,aga mu plaanides peatuks selle liini bussid Maksimarketi ees,buss väljuks lõppeatusest täistunnil.Näiteks Maksimarketi eest 15.00,sõidab Kaubamaja ette,väljub jälle 16.00
(05.08.2011 21:01)tak3574 Kirjutas: [ -> ]Tuli idee.Kaubamaja-Lasnamäe Maksimarket,54ga saab Sildesse,aga mu plaanides peatuks selle liini bussid Maksimarketi ees,buss väljuks lõppeatusest täistunnil.Näiteks Maksimarketi eest 15.00,sõidab Kaubamaja ette,väljub jälle 16.00
54. liini intervall on 15-20 minutit ja peatus Maksimarketi uksest 200 meetri kaugusel. Ma arvan, et väga vähe inimesi oleks nõus tund aega bussi ootama, et 200 meetrit vähem kõndida.
(06.08.2011 01:35)Kaspar Kirjutas: [ -> ]
(05.08.2011 21:01)tak3574 Kirjutas: [ -> ]Tuli idee.Kaubamaja-Lasnamäe Maksimarket,54ga saab Sildesse,aga mu plaanides peatuks selle liini bussid Maksimarketi ees,buss väljuks lõppeatusest täistunnil.Näiteks Maksimarketi eest 15.00,sõidab Kaubamaja ette,väljub jälle 16.00
54. liini intervall on 15-20 minutit ja peatus Maksimarketi uksest 200 meetri kaugusel. Ma arvan, et väga vähe inimesi oleks nõus tund aega bussi ootama, et 200 meetrit vähem kõndida.
Pühapäeval 54 ei sõida,aint sellel päeval on liin mõtekas
Miks peaks linn olema huvitatud vähese kasutusega bussiliini käimepanekust mis viiks Kaubanduskeskuse ukse alla?
Kaubamajade liine tellivad jah ikkagi üldiselt kaubamajad ise, mitte linn.
Peab olema täielik imbetsill kes saadab bussi sinna parklasse lollitama. Rocca Al Mare buss ei sõida ka ukse ette.
(07.08.2011 12:25)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Peab olema täielik imbetsill kes saadab bussi sinna parklasse lollitama. Rocca Al Mare buss ei sõida ka ukse ette.
Kui kaugel 65 liini peatus Lasnamäe Centrumi uksest on? 2 sõitis kunagi päris Ülemiste keskuse ukse ette.
65 peatub kaubanduskeskuse parkla kõige kõrvalisemas osas kus on tavaliselt ruumi tiirutada ja uks on sellest kohast üsna kaugel. Võrreldav Rocca-ga. Ja selle 2. liini asja lauses on rõhk sõnal "kunagi".
(07.08.2011 17:51)Oxygen Kirjutas: [ -> ]65 peatub kaubanduskeskuse parkla kõige kõrvalisemas osas kus on tavaliselt ruumi tiirutada ja uks on sellest kohast üsna kaugel. Võrreldav Rocca-ga. Ja selle 2. liini asja lauses on rõhk sõnal "kunagi".
Erinevalt Rocca al Mare bussist, mis on suunatud turistidele, ent peatub toidupoe uksele kõige lähemal, on 65 suunatud kohalikele, kellel (minu arvates eelkõige) asja Rimi toidupoodi. Teisel pool Lasnamäe Centrumit, Kuuli tänava poolne parkimisplats on alati palju tühjem, kuna see jääb nii Laagna teest kui Mustakivi teest kaugemale, Rimi uks on aga sealtpoolt palju lähemal.

Need paarkümmend meetrit pole tegelikult enamike jaoks mainimist väärt, ent eelmisel talvel oli päris mitu korda näha 65. liini Conectot autode vahel lund täis parkimisplatsil ukerdamas. Äkki oleks siis parem lahendus tõsta liini lõpp-peatus teisele poole...
See bussipeatuse liigutamine ei pane kedagi efektiivsemalt lund koristama. Bussid istusid muuhulgas kinni ka Hobujaama DP-s niiet selles suhtes nagu eriti vahet ei ole.
Teisel pool oleks lihtsalt rohkem ruumi manööverdada, vähem autosid, mida potentsiaalselt riivata võib.
(07.08.2011 19:01)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Teisel pool oleks lihtsalt rohkem ruumi manööverdada, vähem autosid, mida potentsiaalselt riivata võib.
Mida sa manööwerdad kui lumi koristamatta.
65. liini peatus on Centrumi juures vägagi loogilises kohas, jala uksest minut-kaks minna, autoga rahvas sinna niigi ei pargi, puudu vaid tähistatud seisuplatsist bussile, iga väljumise eel võiks Lasnamäe kosntaablid juhile välja kirjutada trahvi seoses ebakorrektse parkimisega. Tegelikult suurte masinate jooned on isegi olemas, aga need vaid teisel pool kaubakeskust kauba laadimise platvormi juures. Ning kes leiab, et Taevakivi peatus on lähemal, siis pole ta midagi.
Lisaks sellele oleks vaja ära märkida asjaolu mis küll paistab Tallinna linnas, või üldse Eesti Vabariigis, olema asi mis nagu kedagi teist peale teatud asjaga otse kokku puutuv kontingenti ei huvita. See on see, et buss mis tavaliselt 65 peal käib on 12 meetrit pikk ja kirvega 2,5 meetrit lai. Nüüd selleks, et jõuda sinna teisele poole selle bussiga on vaja teha üks üsna ebamugav pööre ühel väga kitsal ristmikul. See pööre on teostatav, sest kaubaauto sinna ju käib. Aga miks ma seda probleemi rõhutan on selle pärast, et bussil on selles situatsioonis kaks võimalust. 1) Kogu seltskond seisab bussis püsti, sest on vaja esimesena maha jõuda. Või 2) seltskond pole veel suutnud inimese moodi maha istuda või kui on, siis ei ole veel suudetud stabiliseerida oma moonakotte ja iseennast. Miks see on probleem räägitakse lähemalt füüsikatunnis. Või siis on variant sõita läbi sellest Jumala poolt maha jäätud parklast kus isikud tolknevad ringi ilma ümberkaudsete liiklusvahendite liikumise vastu huvi tundmata. Ja miks ma tõin välja orienteeruvad bussi mõõtmed on selle pärast, et nagu öeldud sõidavad sealpool kaubanduskeskust kaubaautod. Kas on vaja sinna nendele jalgu töllerdama mingisugust liinibussi?
65 on ju varasemal ajal Ülemiste keskuse taga veoautode vahel ringi pööranud kui ta veel üle Smuuli silla ei sõitnud põikas ta hetkeks ka oma marsruudil Ülemiste keskuse parklasse mis oli ikka väga jabur lahendus. Ühesõnaga jätke nii nagu asi. Kui vaja 65 sõita Rimi ukse alla siis selleks on Ülemiste keskus.
(09.07.2010 10:43)tak scania buss Kirjutas: [ -> ]Mul on väga palju projektid!
24 Seli-Mõigu
25 Viru keskus-Iru ekspressliin
29B Viru keskus-Priisle-Iru elektrijaam (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...970a0e5393 )
30 Männiku-Seli (Praegu 30 liin muuda tagasi 29A) (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...21a978d55f )
37
41 Viru keskus-Äigrumäe ekspressliin
42 P.Pinna-Muuga Aedlinn (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...ca466a69d6 )
43 P.Pinna-Maardu järv (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...15acc29260 )
45 Landi-Kunstiakadeemia ekspressliin (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...e6b71cdf18 )
62 Priisle-Lennujaam ekspressliin (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...2dbb8f294b )
63A Priisle-Maneeži ekspressliin (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...3d560d2988 )
64 Mäeküla-Laagri (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...e3faa2cab2 )
66 P.Pinna-Muuga sadam

Liinid 37 ja 41 ajutiselt lükkas!!!
Veel plaanid muuda 1A ning 34A kohta 1 ning 34 ja 57 viidi Viru keskus. Kes oskab öelda kui palju kohti jäi terminaalis? Ja ja väikesed parandused 31, 53 ja 56. Ning kontrollida kõiki peatusi busside liikumises!!!
Eelolewal ideel jumet oleks kui see piirkiónd Tallinna alla kuuluks ja TAK oleks ainuwalitseja siin piirkonnas.Liinide täituwus ka weel juurde arwestada.Samas unistatmine pole keelatud.
Kõik õige! Tulevikus kõik hakkab käsitleda!!!
Ma teeks selle 12. liini tavaliiniks nagu paljudki siin arvanud on. Lisaks kaks bussi juurde ja intervalli 15 minutile.
Väljumised Õismäelt oleks siis näiteks sellised:
5 30 45
6 00 15 30 45
7 00 15 30 45
8 00 15 30 45
9 00 15
13 45
14 00 15 30 45
15 00 15 30 45
16 00 15 30 45
17 00 15 30 45
18 00 15 30 45
19 00 15 30

Kõige rohkem aega läheb 12. liinil ringi tegemiseks praegu 16:00 ja 16:20 väljumistel - tund ja 54 minutit, aga kui lühendada seisuaeg Priisles 8 minutilt 4 minuti peale, siis saaks ta Õismäelt väljuda täpselt kahe tunni pärast uuesti ja jääks 10 minutit seisuaega Õismäel.

Ma ei tea kas veel kellegi jaoks, aga minu jaoks on oluline, et natuke pikema intervalliga liini väljumised oleksid iga tund samadel minutitel, siis teab arvestada paremini. Näiteks 32 ja 46 õhtusel ajal ning natuke ka praegune 12. liini sõiduplaan üsna hästi tehtud, enam-vähem teada need minutid millal buss igas tunnis väljub. Samas 4., 57. ja 59. liinil pooletunnine intervall liiga lühike ja tunnine intervall liiga pikk. Siis väljubki väga suvalistel aegade ja kui sa ei tea täpselt millal, siis võidki päris pikalt seda bussi ootama jääda.
Õismäelt võiks ka mingi bussiliin sõita Bussijaama peale jõle harva sõitva ekspressi number 47. Näiteks bussiliin number 22 võiks pikendada Vabaduse väljakult Bussijaamani ja liin võiks käia kõigil nädalapäevil.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL