Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
(17.01.2009 21:05)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Terminalist väljus avamisel (24.04.2004) ainult kaks liini (19 ja 44) Big Grin
Jube hea lahe olemine oli. Ja kuna rahvas ei teadnud või ei usaldanud seda terminali veel, siis oli 35 omadega täiesti umbes aga 19 ja 44 üsna lahedad Big Grin
Mis vahel tol ajal 29 ja 29B liinil mõlemad ju samal marsuudil või ma eksin?
29 - Viru Keskus - Iru Hooldekodu - Kärmu
29A - Viru Keskus - Iru Hooldekodu
29B - Viru Keskus - Priisle - Iru Hooldekodu - Kärmu
Nii oli vist.
Tööpäeviti oli 29B liinil üks väljumine (26. aprill 2002 seisuga kell 15:30 Viru väljakult) ning 29-st erines see ainult selle poolest, et peale Tondimägi peatust sõitis buss Ussimäe teele ning siis edasi 29 marsruuti mööda. Laupäeviti oli kaks väljumist (13:50 ja 21:40) ning pühapäeval üks (21:40). 2003. juunis võeti puhkepäevased väljumised ära. Oktoobris 2006 pandi liin kinni. Kusjuures, ma tahaks isegi teada, millal lõpetas 29B Iru Elektrijaama juurde sõitmise? Kui ta septembris 1995 avati, siis oli marsruut Viru väljak - Iru hooldekodu - Iru elektrijaam - Kärmu, aga 26. aprill 2002 sõiduplaanis enam ei ole Iru Elektrijaama peatust.
http://web.archive.org/web/2002042622242...ssid/029b/
sissesõit Ussimäe teele toimus alates 16.2.1998 (Iru Elektrijaama tellimusel),
sissesõit elektrijaama juurde lõppes alates 13.5.1999.
Ussimäe teele? Kas see Saha-Loo tee polnud?
http://web.archive.org/web/2004060309092...rt/bussid/ siin lehel mõlemal sama marsruut igatahes
(17.01.2009 22:45)6631 Kirjutas: [ -> ]sissesõit Ussimäe teele toimus alates 16.2.1998 (Iru Elektrijaama tellimusel),
sissesõit elektrijaama juurde lõppes alates 13.5.1999.
Mul on need andmed autoriteetsest allikastRolleyes
(17.01.2009 22:58)raulito Kirjutas: [ -> ]http://web.archive.org/web/2004060309092...rt/bussid/ siin lehel mõlemal sama marsruut igatahes
Sama marsruut võib ju olla, aga 29B peatustes on vahel ka Ussimäe tee. Marsruudi võib üheselt kirjutada, aga erinevalt läbi sõita Smile.
(17.01.2009 22:48)Heini Kirjutas: [ -> ]Ussimäe teele? Kas see Saha-Loo tee polnud?
Need olid kaks erinevat asja mis 6631 välja tõi ja mõlemad vastavad tõele. Elektrijaam on jah Saha-Loo teel.

Liisu323

Trollid võiksid kah seal nõmme vahel liikuda nagu bussidki täiega lahe oleks. Tongue Ja liini nr oleks nt 11 vms.
(24.02.2009 16:31)Liisu323 Kirjutas: [ -> ]Trollid võiksid kah seal nõmme vahel liikuda nagu bussidki täiega lahe oleks. Tongue Ja liini nr oleks nt 11 vms.
Big Grin
(24.02.2009 16:31)Liisu323 Kirjutas: [ -> ]Trollid võiksid kah seal nõmme vahel liikuda nagu bussidki täiega lahe oleks. Tongue Ja liini nr oleks nt 11 vms.

Troll Nõmmel ,waadata oleks tõesti lahe.Ja seda juhul kui sealne liiklemis tingimused normaalsed oleks.Nõmmele kui nn rohelisse linnaossa oleks trollid teretulnud .Aga arwestades sealseid kitsaid tänawaid ,mis niigi liiklusest umbes.Troll oma aeglusega suurendaks seda kaost seal weelgi.Iseasi kui kunagi ehk suudetaks suurem liiklus Nõmmelt mööda juhtida.
Kunagi ammu ammu tulin välja ideega, et 10. liin võiks troll olla. Tollal sai see terava kriitika osaliseks. Mina olen isiklikult endiselt seisukohal, et see võiks nii olla.
(24.02.2009 18:54)PETSS Kirjutas: [ -> ]Troll Nõmmel ,waadata oleks tõesti lahe.Ja seda juhul kui sealne liiklemis tingimused normaalsed oleks.Nõmmele kui nn rohelisse linnaossa oleks trollid teretulnud .Aga arwestades sealseid kitsaid tänawaid ,mis niigi liiklusest umbes.Troll oma aeglusega suurendaks seda kaost seal weelgi.Iseasi kui kunagi ehk suudetaks suurem liiklus Nõmmelt mööda juhtida.
Kui liiklus on niigi umbes, siis ei oma ju aeglaselt liikuvas kolonnis mingit tähtsust, kas seal teiste venivate kulgurite seas ka mõni sarviline sõiduk on. Nõmmet läbivatel kitsastel tänavatel tekiks ilmselt hoopis selline probleem, et kuhu paigutada õhuliinide mastid. Kui sõidutee ja aedade vaheline kõnnitee on kitsas, siis sinna neid ei topi, eraaedadesse mastide paigaldamisega ei pruugi aga kõik maaomanikud nõus olla....
Noil tänawatel praegu olemas ju valgustuspostid,tuleb need lihtsalt asendada trolli kontaktvõgu jaoks sobiwatega.Probleeme võib aga tekkida alajaamade asukohaga.
Laternapostidele kruvida põiklatid külge ja peaks ka ära kandma küll. Alajaamade jaoks saaks maad kui võta paar puud maha Tähetorni juurest ja Pääsküla liftidepoo manu peaks ka miskit rajada saama.
(24.02.2009 21:35)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Laternapostidele kruvida põiklatid külge ja peaks ka ära kandma küll. Alajaamade jaoks saaks maad kui võta paar puud maha Tähetorni juurest ja Pääsküla liftidepoo manu peaks ka miskit rajada saama.
Nii lihtne see asi nüüd kohe kindlasti ei ole, et laternapostidele põiklatid külge ja võib aga trolliliine vedada!
Laternapost on projekteeritud ja valatud (kui ta on ikka betoonist, paljud Nõmme omad on aga koguni puust) mingi kindla koormuse kandmiseks, väikese varuga muidugi, aga trolliliinide raskust tavaline laternapost kindlasti välja ei kannaks!
Pelegi (peaks konsulteerima tuttavate tänavavalgustuse spetsidega) vajavad tänavavalgustus ja trollide kontaktliin teatud tingimustes minu teada lausa eraldi poste ning trolliliini maste on vähegi keerulisematel teelõikudel (kurvid, ristmikud) vaja 2-3 korda tihedamalt, kui tänavavalgustuse poste, nii et uute postide panekust ei pääseks me üle ega ümber Smile
Seda muidugi juhul, kui keegi uusi trolliliine üldse kunagi veel Tallinnas avada kavatseb....
(24.02.2009 19:49)Volli Kirjutas: [ -> ]eraaedadesse mastide paigaldamisega ei pruugi aga kõik maaomanikud nõus olla....

Nii tore kui see idee ka poleks, et Nõmmele trollid viia, on reaalsuses olukord pigem vastupidine, st. eraaedadesse mastide paigaldamisega on nõus ehk mõni üksik maaomanik.

Kadaka pst.-l, mida 10. bussiliin eramute piirkonnas pea täies pikkuses läbib, on kogu juhtmemajandus peale 2005. aasta rekonstureerimist viidud maa alla. Seega ka minu arvates oleks õhuliini paigaldamine sinna "rohelisse" tsooni pigem miljööd rikkuv kui midagi juurde andev.
Juurde annakski ehk vast nii palju, et kui sealne liin varustada 100% uue veeremiga ja panna piir selle uue veeremi uste kõrvulukustavale kräunumisele, siis väheneks antud piirkonnas teatud määral õhu ja mürasaaste. Nõmme ja Tähetorni tõusudel saaks elektriajam demonstreerida oma eeliseid diiselmootori ees. See viimane ongi põhiline miks ma just 10. liinis kõige suuremat potensiaali näen. Lasnamäel on ka uhke mägi, aga siiapoole linna liini vedama hakata oleks juba liiga uhke manööver. Kui juba, siis pigem arendada trolliliinide võrku just lääne pool kesklinna.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL