Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
69 Seli-Peterburi Tee-Estonia-Vana Pääsküla
Mul on väga palju projektid!
24 Seli-Mõigu
25 Viru keskus-Iru ekspressliin
29B Viru keskus-Priisle-Iru elektrijaam (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...970a0e5393 )
30 Männiku-Seli (Praegu 30 liin muuda tagasi 29A) (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...21a978d55f )
37
41 Viru keskus-Äigrumäe ekspressliin
42 P.Pinna-Muuga Aedlinn (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...ca466a69d6 )
43 P.Pinna-Maardu järv (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...15acc29260 )
45 Landi-Kunstiakadeemia ekspressliin (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...e6b71cdf18 )
62 Priisle-Lennujaam ekspressliin (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...2dbb8f294b )
63A Priisle-Maneeži ekspressliin (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...3d560d2988 )
64 Mäeküla-Laagri (Projekt on valmis http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&ms...e3faa2cab2 )
66 P.Pinna-Muuga sadam
Ideedel ,mõnel pole wigagi ,paraku kõik helesinine unistus waid.
(09.07.2010 10:43)tak scania buss Kirjutas: [ -> ]Mul on väga palju projektid!
29B Viru keskus-Priisle-Iru elektrijaam
Iru elektrijaama käib vist juba midagi...
Tsitaat:37 Raudalu-Tallinna prügila
43 P.Pinna-Maardu järv
66 Väo-Muuga sadam
70 Viru keskus-Saue
Seda TAK ei teenindaks, sest see suht palju linnast väljas. 70 liini Viru Keskusesse ei saaks panna, sest terminal niigi umbes juba...
Tsitaat:71 Viru keskus-Kallavere
72 Viru keskus-Kallavere
73 Viru keskus-Kallavere (Ekspress)
Miks nii palju liine Kallaverre? Niigi Temptrans teenindab juba 1-2 liini, milleks veel 3?
Tsitaat:74 Viru keskus-Rohuneeme
76 Viru keskus-Saku
Nii kaugele TAK ei sõidaks samuti. Siis sama lugu terminaliga. Läheb veel rohkem umbe.

Muidu teised ideed olid head. Smile
Mis seda TAK-i nii "kaugele" sõitmast takistab? Maardud, Kallavered, Sakud ja Saued on kunagi kõik TAK-i sõita olnud. Kuni 2001. aastani kui piinlikult täpne olla.
Maardu linnawalitsus arendas minu teada mingt oma teemat,peaasi ,et liinid endale saada.Eelpostitajaga küll nõus,et need kõik liinid wõiks olla TAKi käes.Tööd jätkuks ja kwaliteet oleks kindlaste parem kui praegustel wedajatel.Eks aeg annab arutust.
(10.07.2010 17:04)Dife Kirjutas: [ -> ]
(09.07.2010 10:43)tak scania buss Kirjutas: [ -> ]Mul on väga palju projektid!
29B Viru keskus-Priisle-Iru elektrijaam
Iru elektrijaama käib vist juba midagi...
Tsitaat:37 Raudalu-Tallinna prügila
43 P.Pinna-Maardu järv
66 Väo-Muuga sadam
70 Viru keskus-Saue
Seda TAK ei teenindaks, sest see suht palju linnast väljas. 70 liini Viru Keskusesse ei saaks panna, sest terminal niigi umbes juba...
Tsitaat:71 Viru keskus-Kallavere
72 Viru keskus-Kallavere
73 Viru keskus-Kallavere (Ekspress)
Miks nii palju liine Kallaverre? Niigi Temptrans teenindab juba 1-2 liini, milleks veel 3?
Tsitaat:74 Viru keskus-Rohuneeme
76 Viru keskus-Saku
Nii kaugele TAK ei sõidaks samuti. Siis sama lugu terminaliga. Läheb veel rohkem umbe.

Muidu teised ideed olid head. Smile

Elektijaama käib aga harva.
Viru keskus võib muuda Hobujaama.
71 Nagu 221A.
72 Nagu 288.
73 Nagu suletud 283.
43 Järvel lasub palju inimesi.
66 Ei kaugem.
37 See on eriprojekt.
Ja aitäh minu ideed, et sa nii hästi hinnatud!
Palun. Smile
Aga ma peaks ütlema, et see Hobujaama mõte oli suht hea. Siin ma pooldan sind täielikult. Smile
Okei, 37 veel läheb kuskile, aga ma ütlen, et pole mõtet siis nii kaugele venitada, nikuinii keegi Prügilasse ilma prügita ei lähe, siis buss umbes, mitte rahvast täis, vaid prügi. Ja prügila läheduses väga vähesed elavad, kellel juba omanduses auto. Seega 37 liini võib põhimõtteliselt siis lühendada Maardu järveni. Siis juba 2 liini, millega järveni saab: 43 ja 37. Pluss Temptransi bussid.
66 liin, saan aru nüüd, Väo pole tegelikult sugugi kaugel, aga Muuga sadam kipub jääma juba piirist välja.
Aga siis mul tekib kahtlus ikkagi, milleks need 71-72 liinid? 73 kui ekspress, ma saan aru.
(11.07.2010 09:26)Dife Kirjutas: [ -> ]Aga ma peaks ütlema, et see Hobujaama mõte oli suht hea. Siin ma pooldan sind täielikult. Smile
Okei, 37 veel läheb kuskile, aga ma ütlen, et pole mõtet siis nii kaugele venitada, nikuinii keegi Prügilasse ilma prügita ei lähe, siis buss umbes, mitte rahvast täis, vaid prügi. Ja prügila läheduses väga vähesed elavad, kellel juba omanduses auto. Seega 37 liini võib põhimõtteliselt siis lühendada Maardu järveni. Siis juba 2 liini, millega järveni saab: 43 ja 37. Pluss Temptransi bussid.
66 liin, saan aru nüüd, Väo pole tegelikult sugugi kaugel, aga Muuga sadam kipub jääma juba piirist välja.
Aga siis mul tekib kahtlus ikkagi, milleks need 71-72 liinid? 73 kui ekspress, ma saan aru.
1. Kui Hobujaama oleks koht, kus lihtsalt ots ringi keerata, siis oleks ehk asjal enam jumet. Hobujaama platsil on praegugi ruumipuudus, liinide lisamine sinna suurendaks seda veelgi.
2. See, et kuskil piirkonnas elanikke vähe on, ei tähenda see seda, et kasutajaid vähe oleks. Prügila liinil oleks küll jumet vaid siis, kui see käiks prügilani vastavalt töötajate tööajale. Samas selle jaoks piisab lihtsalt mingi olemasoleva maakonnaliini prügilasse suunamisest.
3. Mis vahet seal on, kas liin jääb piirist välja või mitte? Näiteks 30. liin sõidab enamuse maast Maardu linnas, mitte Tallinnas.
A Hobujaama asemel võib ju ringi keerata Viru ringil, kust vanasti 35. käis. Kuid siis oleks väljamõeldud liinide lõpp-peatus linnast väljas.
(11.07.2010 10:30)Georg Kirjutas: [ -> ]3. Mis vahet seal on, kas liin jääb piirist välja või mitte? Näiteks 30. liin sõidab enamuse maast Maardu linnas, mitte Tallinnas.

34A Ja 38 ka.
Ja piirist välja sõidavad 1A, 18, 20A, 27.
1A juba eraldi tariifiga ka muidu.
Eraldi hinakiri waid 1A JA 38.
Nende eritariif on põhjustet Viimsi valla poolt.
Kas keegi siin arvaks veel, et 46. liinile Zoo peatuse lisamine oleks hea mõte? Õhtusel ajal oleks kindlasti Õismäe suunal maha minejaid palju, sest suur kaubanduskeskus otse kõrval.
Siis võiks 14 Ristil ka peatuda
Ja ekspressi mõte kaoks.
11 ju õhtul Mustamäe suunal peatub Linnu tee peatuses Sõpruse Rimi ees.
(06.08.2010 11:28)Heini Kirjutas: [ -> ]Kas keegi siin arvaks veel, et 46. liinile Zoo peatuse lisamine oleks hea mõte? Õhtusel ajal oleks kindlasti Õismäe suunal maha minejaid palju, sest suur kaubanduskeskus otse kõrval.
Rocca al Mare keskus on liiga suur ja mitte nii otse peatuse kõrval, et sinna pärast tööd viitsiks kolistama minna. Ka toidupood on seal pisut gigantne, toidu juurde jõudmiseks tuleb läbi murda kummikute, pottide ja pannide ning muu jampsi vahelt.
Kui ma tahan päevaks või paariks koju süüa kaasa tuua, siis pigem lähen enne 46 peale minekut läbi Kaubamaja keldrist või Solarisest.
(06.08.2010 19:31)raulito Kirjutas: [ -> ]11 ju õhtul Mustamäe suunal peatub Linnu tee peatuses Sõpruse Rimi ees.

Ja 9 Kadaka Selveri juures
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL