Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
20 ja 20a mõlemas suunas läbi Pääsküla jaama peatuse võiks siis äkki käia?
Ei tohiks väga takerduv olla kui 25 hakkab Laagrist sõitma
Uued sõiduplaanid siis üleval. 20a saab hommikul ühe järjekorra hommikul juurde mis peale ühte hakkab sõitma 25 liini. 39 sõidab Liikuri peatuseni,samas võinuks sõita Pinnani välja juba, 32 saab juurde ühe järjekorra.
Jah, huvitav miks ei või 39 Pinnani sõita. Aga see jama ma ei kommenteeri... http://www.peatus.ee/#city;tallinna-linn...AB;;@15645
(26.10.2012 10:27)raulito Kirjutas: [ -> ]Uued sõiduplaanid siis üleval. 32 saab juurde ühe järjekorra.


32-le oleks vaja mõnedele ringidele pisut aega juurde Tehnika tänaval enne Endla ristmikku Kopli suunal . Ainult järjekord lisab vaid ühe bussi juurde mis plaanis ei püsi..
(24.10.2012 11:13)Heini Kirjutas: [ -> ]Minu arvates tuleks panna bussid 20 ja 20a sõitma Mäepealse tänavale. Linna suunal siis jääksid ära peatused Kassi ja Kadaka ja tuleks pärast Mäepealset näiteks üks peatus ARKi juurde ja üks Lossi tänava ristmiku juurde ja lisanduda võiks ka Raja peatus ja Akadeemia tee peatus.
Pigem oleks võinud teha 25. liini 20A asemele ning panna see mööda Mäepealset sõitma. Üleüldse pole minu arust vaja nii suurt hulka otseliine kesklinnaga. Oluliselt mõttekam oleks teha mingi korralik 15 minutilise intervalliga liin lähimasse tõmbekeskusesse, kust saaks juba igasse suunda mingi teise ÜT vahendiga sõita. Oluliselt etem variant, kui hakata tegema "tunne-oma-kodulinna" stiilis liine, mis ühel või teisel moel üksteist dubleerivad. Probleemiks vaid üle Eesti leviv suutmatus graafikuid sobitatuna hoidmine.
Lisaks eelmainitud liinidele on uus sõiduplaan ka 17 ja 36 liinil.Aga vähemalt 36 liini osas ma küll suuri erinevusi ei näe.
Mis puudutab 25 liini siis selle olemasolu sellist sõiduplaani vaadates on suht mõttetu,oleks võinud siis teha nii nagu pakkus välja Kaspar või siis Georgi pakutud variant.Need variandid oleks igal juhul olnud paremad.Praegune on küll kellegi suht käpardlik versioon.
Veskimöldre elanikud soovivad korralikku bussiliini :
http://www.tallinnapostimees.ee/1021494/...ussiliini/
(26.10.2012 18:23)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Aga vähemalt 36 liini osas ma küll suuri erinevusi ei näe.
2 väljumist tööpäeviti vähem kui varem!
http://www.tallinnapostimees.ee/1029298/...tsembriks/

2. trolliliini päris kinnipanemine ei ole plaanis.
(05.11.2012 09:34)raulito Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/1029298/...tsembriks/

2. trolliliini päris kinnipanemine ei ole plaanis.
Linnaviletsusel kõik sassis nigu kapsas ja puder.
Kui õigesti aru saan siis 24 bussiliin tuleb nii või naa.Küsimus lihtsalt millisel kujul.
(05.11.2012 14:28)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]
(05.11.2012 09:34)raulito Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/1029298/...tsembriks/

2. trolliliini päris kinnipanemine ei ole plaanis.
Linnaviletsusel kõik sassis nigu kapsas ja puder.
Kui õigesti aru saan siis 24 bussiliin tuleb nii või naa.Küsimus lihtsalt millisel kujul.
Variandina Akadeemiast Mäepealsesse ja tagasi näeks välja sama huumor, kui 6. bussiliin kunagi. Samas kui intervall piisavalt tihe, siis kohaliku elaniku jaoks toimiks.
http://www.ohtuleht.ee/499380

Ja olemegi ühest trolliliinist ilma. Kummaline intervallisõnastus on see 9-20 minutit.
(12.11.2012 15:58)raulito Kirjutas: [ -> ]http://www.ohtuleht.ee/499380

Ja olemegi ühest trolliliinist ilma. Kummaline intervallisõnastus on see 9-20 minutit.
Õigem on öelda et oleme juba teisest trolliliinist ilma, sest trolliliin number 8 suleti 2000. aasta 1.aprillil
Hetkel veel võib-olla natuke vara sarnase liini jaoks, aga midagi Uuesalu elanikele:
[Pilt: 217.png]
Veidike huvitavat infot number 25 liini asjus: kirjutasin novembris linnavalitsusse, et küsida, miks on selle marsruudi Mustamäe-poolne ots just nimelt selline, nagu ta on (põhimõtteliselt tühjalt ümber kvartali tiirutamine).

Pakkusin välja ka omapoolse variandi, mis tundus mulle loogilisem - Laagri-poolne ots oleks nagu praegu, aga edasi võiks see buss minna Mäepealse tänava kaudu Raja ja Keemia peatustesse (kui selle bussi eesmärk on vedada Laagri inimesi Mustamäele trolli peale, siis Mäepealse kaudu on tee lühem ning seega ka kiirem kui Kadaka kaudu, lisaks on need peatused küllaltki lähedal Tehnikaülikoolile, mis on omaette tõmbekeskus), edasi Ehitajate tee ja Vilde tee kaudu Kadakasse. See täidaks minu arvates ka praeguse liini funktsioonid, aga oleks lühem (edasi-tagasi sõidul 3,6 km vahet) ja loogilisem kui praegune liin. Ma tahtsin teada, milliseid alternatiive praegusele marsruudile kaaluti ning miks just praegune variant valiti.

Vastus Transpordiametist, Jüri Saarelt (avaldan tema loal):

"Tere,

Tänan arvamust avaldamast, igasugune tagasiside ja ettepanekud on oodatud. Ükski bussiliin ei ole lõplik, kui on realiseeritavad paremad lahendused, siis seda ka rakendatakse.

Ajal kui Teie ettepanekud minuni jõudsid oli liini nr 25 avamise otsus juba vastu võetud.

Sisuliselt ei olegi tegemist ju uue liiniga, vaid 20A liini lühendatud variandiga, suures osas nende marsruut kattub. Ma ei väidagi, et oleks tegemist hea lahendiga.

Liini planeerimisel oli kaks eesmärki, esiteks liini nr 20A ületäituvus hommikusel ajal ja pikad vahed keskpäevastel väljumiste vahel. Liin nr 25 võimaldas 20A busside hommikust väljumist tihendada.

Erinevaid variante, mida sai kaalutud ja uuritud võimalikke sõitjatevooge, oli väga palju.

Kaalumisel oli tõesti plaan suunata ta Mäepealse tänavale, aga juba aastaid kestnud Mäepealse ühistranspordi probleem otsustati lahendada kesklinna ühendusega nr 24A Kadaka – Estonia.

Teie poolt pakutud variant ei oleks Mäepealse elanike ja ettevõtete olukorda eriti parandanud, sest Laagri ja Mäepealse otseühenduse järele on nõudlus madal.

Arvestati ka seda, et suure sõitjatekäibega peatused Szolnok ja Lehola oleks kaasa haaratud.

Praegu vaatame kuidas liini kasutatakse ja sellest lähtuvalt on võimalik teha korrektiive, seda enam tasuta ühistranspordist tulenevast võimalikust sõitjatevoogude muutusest. Uus piletisüsteem annab samuti täiendavat infot sõitjatevoogude kohta. Spetsiaalset uuringut me läbi ei viinud, tuginesime aastate jooksul ametile laekunud ettepanekutele. Võite transpordiametist läbi tulla, siis saan selgitada täpsemalt milliseid marsruute läbi kaaluti."
Ma siin mõtlesin nende 21 ja 59 liinide peale,et kurdetakse,et puudub otseühendus Kakumäe/Paljassaare ja Kesklinna vahel ja samas ju selge,et nii terminalis kui ka Hobujaamas ruumipuudus.Näen ühte lahendust.
Toon mõlema liini puhul välja kesklinna poolse variandi ja mõlemad võivad ju kesklinnas sama trajektoori pidi sõita.See oleks siis selline:
..... Paldiski mnt.,Toompuiestee,Rannamäe tee,Mere pst,Pärnu mnt,Vabaduse väljak,Kaarli pst,Toompuiestee,Tehnika tänav jne.
Peatused:..... Tehnika,Hotell Tallinn,Balti-jaam,Rannamäe,Mere puiestee,Viru,Vabaduse väljak,Tõnismägi,Hotell Tallinn,Kelmiküla jne.
Ja liinide seisukohad/lõunapausid võiksid olla siis vastavalt Landis/Kakumäel ja Paljassaares.
Kakumäe liinid tuleks sel juhul poolitada. Üks sõidaks Vbaõhumuuseumi kaudu ja teine Vana-Rannamõisa tee kaudu.
Huvitav, et kellelegi peale bussijuhtide endi ei tule pähegi, et nemad ka inimesed on ja seisuajal-lõunapausil wc võiksid tahta kasutada, kui rääkida Landist-kakumäest?
(06.01.2013 11:04)laisik Kirjutas: [ -> ]Huvitav, et kellelegi peale bussijuhtide endi ei tule pähegi, et nemad ka inimesed on ja seisuajal-lõunapausil wc võiksid tahta kasutada, kui rääkida Landist-kakumäest?

Näiteks võib tuua liini 27, Harkujärve poolses lõpppeatuses on paigaldatud teisaldatav välikäimla.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL