Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi ühistranspordiliine Tallinnas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Sul üldiselt õigus,nii ta on,ainult tagasitee Paldiski mnt kaudu ei ole küll õige,tean inimesi kes Koplist omakorda Kadakasse-Lakisse tõõle käivad. Iga liin on tehtud mingi mõttega,neid liine siiski väga vähe mille mõttest raske aru saada.
Samas ka küsimus Õika167-le,et mis probleem sul nende Tallinna liinidega on? Ei kõlba üks ega teine Sulle.Tongue
Plaanis 1. juulist avada 37. liin: Keskuse - Loomaaed nädalavahetusel ning 1. septembrist 45. liin: Väike-Õismäe - Lõõtsa tn. tööpäevadel
Lõõtsa tn. saab alguse Suur-sõjamäe tn-lt Dvigateli lähistel. Seega siis 45 Väike-õismäelt--Suur-sõjamäe algusse.
Aga mis mõte oleks 37.liinil? OK läheb Mustamäelt loomaaia ja Rocca al mare kaubanduskeskuse juurde aga kas sõitjaid oleks piisavalt?
37 vist MRP-le ja eks ilmselt midibuss olema saab aga 45 kellele?
(20.06.2013 18:51)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Lõõtsa tn. saab alguse Suur-sõjamäe tn-lt Dvigateli lähistel. Seega siis 45 Väike-õismäelt--Suur-sõjamäe algusse.
Aga mis mõte oleks 37.liinil? OK läheb Mustamäelt loomaaia ja Rocca al mare kaubanduskeskuse juurde aga kas sõitjaid oleks piisavalt?
37 vist MRP-le ja eks ilmselt midibuss olema saab aga 45 kellele?

Mõlemad liinid 1. VKO-sse! 3 ja 5 järjekorda igale marsruudile
37.liini sõiduplaan ka juurde eelmisele postitusele: http://soiduplaan.tallinn.ee/#bus/37%28al01.07%29/a-b
(25.06.2013 14:44)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]37.liini sõiduplaan ka juurde eelmisele postitusele: http://soiduplaan.tallinn.ee/#bus/37%28al01.07%29/a-b

Liinil uus peatus "Meistri" Ehitajate teel Loomaaia lääneväravas.
Homme 37. liin alustab 1497! Edasi 1466 ja 1451
Kas keegi teab selle 45. liini kohta täpsemalt, mis teed pidi ta sõitma hakkab? Võimalusi Õismäelt Ülemistele saamiseks on ju palju Smile

37. liini kohta arvan ma (kellele isiklikud arvamused ei meeldi, ei pruugi edasi lugeda Smile ), et sellisel liinil oleks tublisti rohkem jumet, kui talle vabaõhumuuseumi ring külge keevitataks (nt. Zoost edasi mööda Vabaõhumuuseumi teed Kakumäe poole 21 lõpp-peatusesse ja sama teed pidi tagasi). Esiteks oleks siis suvistel nädalavahetustel rohkem kasutajaid, sest see võimaldaks sõita Mustamäelt peale loomaaia ka vabaõhumuuseumisse ja Kakumäe randa, teiseks on aga Kakumäe elanikud juba ammu soovinud kahesuunalist bussiliiklust praeguse ühesuunalise ringi asemel - seal on tublisti rohkem elanikke kui siis, kui bussiliinid paika pandi. Selline liin lahendaks vähemalt osa probleemist, sest Kakumäe poolt tulles saaksid Vabaõhumuuseumi tee äärsed elanikud (ja muuseumi külastajad) sellega Zoo peatusesse trolli peale, mis oleks ehk kiirem variant kui 21-ga tiirutamine.
(11.07.2013 18:41)t.n. Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab selle 45. liini kohta täpsemalt, mis teed pidi ta sõitma hakkab? Võimalusi Õismäelt Ülemistele saamiseks on ju palju Smile

37. liini kohta arvan ma (kellele isiklikud arvamused ei meeldi, ei pruugi edasi lugeda Smile ), et sellisel liinil oleks tublisti rohkem jumet, kui talle vabaõhumuuseumi ring külge keevitataks (nt. Zoost edasi mööda Vabaõhumuuseumi teed Kakumäe poole 21 lõpp-peatusesse ja sama teed pidi tagasi). Esiteks oleks siis suvistel nädalavahetustel rohkem kasutajaid, sest see võimaldaks sõita Mustamäelt peale loomaaia ka vabaõhumuuseumisse ja Kakumäe randa, teiseks on aga Kakumäe elanikud juba ammu soovinud kahesuunalist bussiliiklust praeguse ühesuunalise ringi asemel - seal on tublisti rohkem elanikke kui siis, kui bussiliinid paika pandi. Selline liin lahendaks vähemalt osa probleemist, sest Kakumäe poolt tulles saaksid Vabaõhumuuseumi tee äärsed elanikud (ja muuseumi külastajad) sellega Zoo peatusesse trolli peale, mis oleks ehk kiirem variant kui 21-ga tiirutamine.
Algab koos 36-ga! Edasi koos 11-ga... Ning edasi koos 13. liiniga
(11.07.2013 19:26)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(11.07.2013 18:41)t.n. Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab selle 45. liini kohta täpsemalt, mis teed pidi ta sõitma hakkab? Võimalusi Õismäelt Ülemistele saamiseks on ju palju Smile
Algab koos 36-ga! Edasi koos 11-ga... Ning edasi koos 13. liiniga
Kas mingit uuemat tähtaega 45. liiniga seoses pole selgunud? Augusti lõpus oli peatus.ee sõiduplaanides 15. liinile märgitud Lõõtsa-Valukoja-Ääsi ring läbi Ülemiste City, aga see kadus avalikustamise ajaks ära, tõenäoliselt seetõttu, et Ääsi tänavat saab praegu vaid buldooseriga läbida.

Ise pakuks, et 10. oktoober toob ehk mingid muudatused, võimalik, et 12 ja 13 suunatakse otseteele ning Renniotsa ja Filtri tee peatused jäävad 45. liini teenindada, aga oletused ei maksa suurt midagi.
(24.09.2013 12:53)Kaspar Kirjutas: [ -> ]
(11.07.2013 19:26)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(11.07.2013 18:41)t.n. Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab selle 45. liini kohta täpsemalt, mis teed pidi ta sõitma hakkab? Võimalusi Õismäelt Ülemistele saamiseks on ju palju Smile
Algab koos 36-ga! Edasi koos 11-ga... Ning edasi koos 13. liiniga
Kas mingit uuemat tähtaega 45. liiniga seoses pole selgunud? Augusti lõpus oli peatus.ee sõiduplaanides 15. liinile märgitud Lõõtsa-Valukoja-Ääsi ring läbi Ülemiste City, aga see kadus avalikustamise ajaks ära, tõenäoliselt seetõttu, et Ääsi tänavat saab praegu vaid buldooseriga läbida.

Ise pakuks, et 10. oktoober toob ehk mingid muudatused, võimalik, et 12 ja 13 suunatakse otseteele ning Renniotsa ja Filtri tee peatused jäävad 45. liini teenindada, aga oletused ei maksa suurt midagi.

"Dvigatel" tehase territooriumi tee pole veel valmis
Kas 17A üldse avatakse?
(28.09.2013 15:13)tak scania buss Kirjutas: [ -> ]Kas 17A üldse avatakse?

Siin sõltub vast asi ka sellest mis saab Veerenni ülesõidust. Taheti seda ju sulgeda ja 16 lühendada Veerennini. Sel juhul oleks mõistlik 17 või 23 pikendada Tallinn-Väikseni.
(28.09.2013 12:07)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(24.09.2013 12:53)Kaspar Kirjutas: [ -> ]
(11.07.2013 19:26)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(11.07.2013 18:41)t.n. Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab selle 45. liini kohta täpsemalt, mis teed pidi ta sõitma hakkab? Võimalusi Õismäelt Ülemistele saamiseks on ju palju Smile
Algab koos 36-ga! Edasi koos 11-ga... Ning edasi koos 13. liiniga
Kas mingit uuemat tähtaega 45. liiniga seoses pole selgunud? Augusti lõpus oli peatus.ee sõiduplaanides 15. liinile märgitud Lõõtsa-Valukoja-Ääsi ring läbi Ülemiste City, aga see kadus avalikustamise ajaks ära, tõenäoliselt seetõttu, et Ääsi tänavat saab praegu vaid buldooseriga läbida.

Ise pakuks, et 10. oktoober toob ehk mingid muudatused, võimalik, et 12 ja 13 suunatakse otseteele ning Renniotsa ja Filtri tee peatused jäävad 45. liini teenindada, aga oletused ei maksa suurt midagi.

"Dvigatel" tehase territooriumi tee pole veel valmis

45. liini sõiduplaan on olemas juba! Plaanis avada detsembrist... Uus marsruut alustab Väike-Õismäest koos 27. liiniga, edasi koos 36. liiniga, edasi koos 13. liiniga, ja edasi koos 15. liiniga
http://www.tallinncity.ee/2585506/ulemis...me-bussiga

Artiklis unistati et bussiliin võiks võiks ka Pääskülani ulatuda. Sellisel juhul võiks 12 suunata Ülemiste City kaudu sõitma ja edasi üle Smuuli silla Smuuli teele ja oma tava marsuudile. Ja Nõmme/Pääsküla inimeste jaoks võiks buss alustada 20a kombel Laagri alevikust kuni Kadaka puiestee ringilt nagu 27 Nõmme keskuseni sealt nagu 36 Viru suunal ja siis juba Jäevevanasse ja Ülemiste Citysse. Aga on siis sinna sõitjaid tõesti nii palju. Saan aru et maksuamet ja inimesed hakkavad sinna voorima tuludeklaratsiooni asjus.
Loodetavasti võetakse ette midagi fooridega Sõjamäe teel et bussid Sõjamäe teele keerata saaks. Nädal tagasi oli vaja Lõõtsa tänavalt terve igavik rohelist oodata.
Tsitaat artiklist:
«Praegu me muidugi ei tea, milliseks kujuneb läbi Nõmme sõitmine järgmisel aastal, kui Elroni rongid hakkavad sagedamini sõitma. Ma ise kahtlustan, et inimene, kes tahab Õismäelt või Mustamäelt Ülemiste Citysse sõita, pigem ei tee seda ringi kaasa vaid sõidab 12. või 13. bussiga otse Järvevana teele ja istub seal ümber,» arvas transpordiameti juhataja.
Huvitav, juhataja ei teagi, et 12. liin Järvevana teel ei peatu...
(05.11.2013 22:29)6631 Kirjutas: [ -> ]Tsitaat artiklist:
«Praegu me muidugi ei tea, milliseks kujuneb läbi Nõmme sõitmine järgmisel aastal, kui Elroni rongid hakkavad sagedamini sõitma. Ma ise kahtlustan, et inimene, kes tahab Õismäelt või Mustamäelt Ülemiste Citysse sõita, pigem ei tee seda ringi kaasa vaid sõidab 12. või 13. bussiga otse Järvevana teele ja istub seal ümber,» arvas transpordiameti juhataja.
Huvitav, juhataja ei teagi, et 12. liin Järvevana teel ei peatu...
Siiski-siiski paistab,et juhataja väga ei eksinud.....
12 peatub siiski Järvevana teel Järvevana peatuses vähemalt ühes suunas aga seda vastas suunas ja pole ju välistatud,et tekitatakse ka lasnaka suunal Järvevana peatus vajadusel ja võibolla juhataja seda silmas pidaski.
Lihtsalt võidi tema mõttekäigust valesti aru saada või väljendas ta oma mõttekäiku veits valesti.
http://soiduplaan.tallinn.ee/#bus/12/a-b
No midagi pole välistatud, aga see, mis tsitaadis kirjas on, ON ju jama… Ja Lasnamäe suunal pole Järvevana peatust olemaski, ka 13-l mitte.

(05.11.2013 17:43)raulito Kirjutas: [ -> ]Aga on siis sinna sõitjaid tõesti nii palju. Saan aru et maksuamet ja inimesed hakkavad sinna voorima tuludeklaratsiooni asjus.
Seni, kuni 45 ainult tipptunnil sõitma hakkab, ei hakka sinna mingid inimesed tuludeklaratsiooni asjus 45-ga voorima. Kui inimene 9.30 maksuametisse jõuab, pole tal seal 5-6 tundi küll mitte midagi teha, et esimese õhtupoolse 45-ga tagasi saada...
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL