RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Mul on kaks küsimust: 1)Miks läheb asendustrolli välja saatmisega nii kaua aega?
2)Miks pole näiteks nädalavahetusel igal seisuplatsil reservtrolli?
Eile katki läinud 9. liini trollile ei saadetudki asendustrolli Liivaku peatusesse, kuigi aega selleks oli üle poole tunni (Troll läks katki Sõle tänaval)
Samamoodi ka eile Mustamäe platsi juures ära koolend 414 väljumine jäi üldse ära.
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(16.01.2010 23:56)Oxygen Kirjutas: Maandumisrajad on tähistet numbritega. Lennujuhil on piloodile oluliselt selgem öelda numbrit. Kuigi näiliselt on meil siin üks rada, siis tegelikult on kaks. Idast 26 ja läänest 08.
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(17.01.2010 11:42)kukkurkurat Kirjutas:
(16.01.2010 23:56)Oxygen Kirjutas: Maandumisrajad on tähistet numbritega. Lennujuhil on piloodile oluliselt selgem öelda numbrit. Kuigi näiliselt on meil siin üks rada, siis tegelikult on kaks. Idast 26 ja läänest 08.
Selge, aga huvitav miks just sellised numbrid?
Maandumisradadele antakse numbrid vahemikus 01 kuni 36. Minu teada peaks see number peaks olema üks kümnendik raja magneetilisest asimuudist - nt. rada 09 on suunatud itta, 18 lõunasse, 36 põhja jne. Kuna rada saab kahes suunas kasutada, on rajal kaks numbrit, mis erinevad üksteisest 18 võrra (vastassuunalised, 180 kraadi vahet).
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
See sama. Tänud muidugi, sest lennuki registrinumbrit ma ei teadnudki. Aga see lennuk tehti veel korda. Temast järgmine kaksikvend vennasvabariigist Leedust (CCCP-45061) kukkus aga 1973. detsembris Vilniusest Moskvasse teel olles Volokolamski lähedal alla ja kõik 45+6 inimest pardal said surma. See oli lihtsalt selline väike remark.
18.01.2010 01:15
Hannes
Värske kala
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Vaevalt. Kui vaadata selle 124 kokpitti, siis see räägib enda eest. Praegu on nii, et lennuk arvestab oma kõrgust maapinnast ja mõtleb läbi kas kõik on ikka ideaalses korras. Igasugused arvutisüsteemid aitavad meeskonda kogu lennu vältel. Ma pole kindel kas 60ndatel lennukites lisaks autopiloodile üldse mingit kõrvalise abita hakkama saavat agregaati oli. Kütuse, teekonna ja muud arvutused tegi meeskond kõik käsitsi. Aga muidu oli Tu-124 ilus graatsiline lennumasin. Automaatikast pungil lennukid jõudsid Venemaale alles 1992 kui osteti 5 Airbus A310-t. Neist suudeti ka üks 1994. aastal Siberis täiesti pulbriks sõita, kui teel Hong-Kongi kapten piloodiistmele oma 15 aastase poja istutas. Sellel paugul oli palju pistmist sellega, et meeskond ei teadnud täpselt kuidas nende uuel, Tupolevidest, Antonovitest, Yakovlevidest ja Iljušinitest kõvasti arenenumal lennukil kõik süsteemid toimivad.
(selle postituse viimane muutmine: 18.01.2010 02:18 Oxygen.)
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kuidas saada ligi Tallinna ühistranspordi reisijate loenduse andmetele?
Ja kas keegi on üldse neid kunagi näinud? Räägitakse kogu aeg, et loendus näitab, et reisijaid vähem, aga tahaks nagu tõestust ka näha!
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.01.2010 22:51)Heini Kirjutas: Kuidas saada ligi Tallinna ühistranspordi reisijate loenduse andmetele?
Ja kas keegi on üldse neid kunagi näinud? Räägitakse kogu aeg, et loendus näitab, et reisijaid vähem, aga tahaks nagu tõestust ka näha!
Neid näeb ainult TTA, niiet tegelikult võivad nad rääkida mida tahavad.
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(01.02.2010 20:02)Marten. Kirjutas: Sillamäe linnaliinidel peaks tänasest sõitma Atko, et mis nüüd saab Fie Aleksandr ...'st ja tema ikarusest ja mis veeremiga Atko seal on?
Mingid tellimusveod Aleksandr-il ikka on, näiteks koolibuss. Võib-olla on ka töölisliine, aga nende kohta 100% täpselt kõnelda ei oska.
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.01.2010 23:50)kukkurkurat Kirjutas:
(31.01.2010 22:51)Heini Kirjutas: Kuidas saada ligi Tallinna ühistranspordi reisijate loenduse andmetele?
Ja kas keegi on üldse neid kunagi näinud? Räägitakse kogu aeg, et loendus näitab, et reisijaid vähem, aga tahaks nagu tõestust ka näha!
Neid näeb ainult TTA, niiet tegelikult võivad nad rääkida mida tahavad.
Kas teabenõude korras pole võimalik seda infot taotleda?
02.02.2010 01:06
k2ssar
Vabaduse Valvur
Postitusi: 358
Liitunud: Nov.2008
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kirjutad kirja pealkirjaks Teabenõue, siis peab ametkond sulle vastama. Kui vastus on paberites märkega Asutusesiseseks(ametkondlikuks) Kasutamiseks, igas ametkonnas oma juurdepääsupiirangu kaotamise ajalimiit (vastavalt paragrahvile, pikim mis olen selle märkega paberil näinud, on 75 aastat). Ja kui AK märge peal, siis amet vastab sulle niipalju, kui avalike suhete osakond sinust lugu peab. Fakt on see, et vastus peab sel teemal tulema, kasvõi et loenduse tulemused näitavad, et tööpuudus kasvab.
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(06.02.2010 20:40)PETSS Kirjutas: Paljusid asju ei tohi ,ikse tehakse.Mõni siin ei tohiks suitsedada ja alkoholi ka tarbida
.Aga mis tegelikult toimub?
Vabandust aga ärapanekuüritust ma siin küll saavutada ei plaaninud.