Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(08.08.2012 17:43)lauri3885 Kirjutas: Ennegi räägitud mõne uue liini avamisest,võibolla nüüd kui ühistransport tasuta saab olema et tehaksegi mõni uus liin juurde.Et niiõelda kaks kärbest ühe hoobiga.Ja sellega siis autoomanike ühistransporti meelitada.
Mis marsruudil liinide avamisest on räägitud?
Selleks et autoomanike ühistransporti meelitada, peab olema kiire ühendus, mis käib tihti. Isegi kui praegu loodud radadega midagi võidab, on endiselt puudu nii rahast kui sõidukitest, et graafikud meelitavaks muuta.
Ja kuna sa tasuta ühistransporti juba mainisid, siis sellele kuluva raha eest oleks kindlasti saanud parema tasulise süsteemi luua, kui lihtlabaselt kogu süsteem tasuta muuta. Samasse katekooriasse käib kahe ettevõte ühendamine, millel on niigi üks omanik jne jne
Kogu asi on ju näiline, sisuliselt pole midagi muutunud!
(08.08.2012 18:16)lauri3885 Kirjutas: Meie siin võime vaadata seda asja ju ühtemoodi ja mina sinuga nõus olla aga linnaisandad vaatavad asju ikka oma mätta otsast.Eks aeg annab arutlust,kuhu see kõik välja jõuda võib.
Ja ühistranspordi kasutaja ning autoomanik näeb asja veel kolmanda ja neljanda mätta otsast. Nii kaua kui ühist mätast ei ole, ega saagi olema, on toimuv lihtsalt üks mull.
"Welcome to Ida-Virumaa"
(selle postituse viimane muutmine: 08.08.2012 19:57 Martti.)
|
|
08.08.2012 19:53 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
(08.08.2012 19:53)Martti Kirjutas: (08.08.2012 17:43)lauri3885 Kirjutas: Ennegi räägitud mõne uue liini avamisest,võibolla nüüd kui ühistransport tasuta saab olema et tehaksegi mõni uus liin juurde.Et niiõelda kaks kärbest ühe hoobiga.Ja sellega siis autoomanike ühistransporti meelitada.
Mis marsruudil liinide avamisest on räägitud?
Selleks et autoomanike ühistransporti meelitada, peab olema kiire ühendus, mis käib tihti. Isegi kui praegu loodud radadega midagi võidab, on endiselt puudu nii rahast kui sõidukitest, et graafikud meelitavaks muuta.
Ja kuna sa tasuta ühistransporti juba mainisid, siis sellele kuluva raha eest oleks kindlasti saanud parema tasulise süsteemi luua, kui lihtlabaselt kogu süsteem tasuta muuta. Samasse katekooriasse käib kahe ettevõte ühendamine, millel on niigi üks omanik jne jne
Kogu asi on ju näiline, sisuliselt pole midagi muutunud!
(08.08.2012 18:16)lauri3885 Kirjutas: Meie siin võime vaadata seda asja ju ühtemoodi ja mina sinuga nõus olla aga linnaisandad vaatavad asju ikka oma mätta otsast.Eks aeg annab arutlust,kuhu see kõik välja jõuda võib.
Ja ühistranspordi kasutaja ning autoomanik näeb asja veel kolmanda ja neljanda mätta otsast. Nii kaua kui ühist mätast ei ole, ega saagi olema, on toimuv lihtsalt üks mull.
Minuarust J.Mutli(igatahes mingi linnaametnik oli) ju mingi aeg tagasi rääkis midagi uutest ekspressliinidest,kui nüüd õigesti mäletan.Aga üldjoontes olen sinu ja Andreasega nõus et eks ta üks mull ole jah.
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
(selle postituse viimane muutmine: 08.08.2012 20:51 lauri3885.)
|
|
08.08.2012 20:51 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
|
|
08.08.2012 22:59 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
|
|
13.08.2012 18:18 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Kohati tundub, et bussiradadest on bussiliiklusele parasjagu kahju. Estonia puiesteel ja Gonsiori tänaval teatri ja Maneeži t. vahel on paremal bussirada. Aga suur osa busse (14, 15, 18, 40, 9, 11, 46, 48) peab vasakule pöörama. Vasak rada on autosid täis ja juhid busside peale tigedad. Pole lihtne seal vasakusse ritta pressida...
|
|
29.08.2012 17:17 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Mida tähendab ummikumaks?
|
|
29.08.2012 17:27 |
|
Neons
Friik
Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
|
|
29.08.2012 17:38 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Mina olen selle poolt, et südalinna sõit oleks tasuline. Aga sellisel juhul peab seal parkimine olema korraldatud oluliselt paremini. Ja bussiridasid ei tohiks olla. Nende järel ei tohiks olla isegi mitte vajadust.
|
|
29.08.2012 17:48 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Üsna raske oleks sellist piiramisrõngast ümber südalinna tõmmata. Kuidas näiteks Koplist siis välja pääseks? Telliskivi tänava kaudu ainult (ja Sõle)? Kuhu see tõkkepuu Pärnu maanteel tuleks? Kosmose trammipeatuse juurde? Aga ummikud on ju ammu sealt väljaspool.
|
|
29.08.2012 22:27 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Teoreetiliselt ei tohiks neid ummikuid sinna üldse tekkida sellisel juhul. Ja milleks üldse tõkkepuu? Londonis ei ole tõkkepuid näiteks. Nad kasutavad seal mingisugust automaatset numbrimärgituvastussüsteemi.
(selle postituse viimane muutmine: 30.08.2012 06:38 Oxygen.)
|
|
30.08.2012 06:34 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Peabki tulema kisa.
|
|
30.08.2012 17:52 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
|
|
04.10.2012 19:09 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Kui detailide kallal mitte norida, siis põhimõtteliselt on ju jutt jumala õige.
|
|
04.10.2012 19:51 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
See ühistranspordirada mis algab Sõpruse puiesteel linna suunal Tihase tänavast peaks algama hoopis pärast Tedre peatust. Ruumi sinna üks rada juurde teha on. Praegu vahest autode rivi sinna Tedreni seisabki. Ideaalis saaks seda pikendada muidugi isegi kasvõi Mustamäe algpeatuseni välja, iseasi kui vajalik see oleks.
|
|
06.10.2012 19:46 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tallinna teede infrastruktuur
Ei tea kui kaugele enne talve Männiku tee remondiga on jõutud aga Ranna tee saadi enam vähem valmis ja asfalt peale. Tee on 2+2 realine kuigi liiklusmärkidel on hetkel teisele reale punased kriipsud peale tõmmatud. Müstika on asja juurde ka see et nn Statoili ringist Haabneeme keskuse poole on tee 2+2 realine vahepealne raudtee ja Statoili vahel on 1+1. Kuna seal on kitsas ala on vist ikka raudteeülesõitu plaanis laiendada. Igatahes ülesõiduautomaatika ei toimi ja täna sattusin sealt liikuma kui rong liikus ja ülesõidul peatas autoliikluse rongi liikumise ajaks meesterahvas punase lipuga. ´Linnasuunaline Merivälja peatus nihkub veidi linna poole. Hetkel on petus veel vanas kohas. Sama lugu on Ranna tee linnasuunalise peatuses ootekoja ette on üles pandud hetkel parkla märk ja parkimistaskud. Samas kohas peaks peatuma ka buss. Karta on ka mõlemat bussiootekoda ootab lammutamine. Palju õnne tulevikus Tuule tee peatuse ootajaile uued klaaskastid on ju olematu tuulekaitsega. Ja veel hetkel pole sel lõigul ühtegi fooriobjekti. Võimalik et muidugi on need veel tulemas.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
01.12.2012 22:28 |
|