Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Tallinna teede infrastruktuur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Veerenni-Filtri ühendustee valmides fantaasia vabalennu vili:
Liin 24 Autobussijaam - Kristiine - Linnu tee - Energia - Keskuse
Marsruut: Juhkentali tn., Filtri tee, Tehnika tn., Endla tn., Sõpruse pst., Linnu tee, Nõmme tee, Tammsaare tee, Rahumäe tee, Tervise tn., Sütiste tee, Vilde tee, Mustamäe tee, Keskuse tn.
Peatused: Autobussijaam, Juhkentali, Viadukti*, Vana-Lõuna, Virmalise, Lilleküla jaam, Koskla, Tihase, Tedre, Linnu tee, Vilja, Nõmme tee, Tüve, Retke tee, Tuisu, Energia, Juudi kalmistu*, Tervise, Lehola, Vana Postkontor, Keskuse, Vana Postkontor, Lehola, Tervise, Juudi kalmistu*, Energia, Tuisu, Retke tee*, Tüve, Nõmme tee, Vilja, Linnu tee, Tedre, Tihase, Taksopark, Lilleküla jaam, Virmalise*, Vana-Lõuna*, Viadukti*, Juhkentali, Autobussijaam.

[Pilt: liin24_thumb.png]
(02.06.2009 21:25)Kaspar Kirjutas: [ -> ]Veerenni-Filtri ühendustee valmides fantaasia vabalennu vili:
Liin 24 Autobussijaam - Kristiine - Linnu tee - Energia - Keskuse
Marsruut: Juhkentali tn., Filtri tee, Tehnika tn., Endla tn., Sõpruse pst., Linnu tee, Nõmme tee, Tammsaare tee, Rahumäe tee, Tervise tn., Sütiste tee, Vilde tee, Mustamäe tee, Keskuse tn.
Peatused: Autobussijaam, Juhkentali, Viadukti*, Vana-Lõuna, Virmalise, Lilleküla jaam, Koskla, Tihase, Tedre, Linnu tee, Vilja, Nõmme tee, Tüve, Retke tee, Tuisu, Energia, Juudi kalmistu*, Tervise, Lehola, Vana Postkontor, Keskuse, Vana Postkontor, Lehola, Tervise, Juudi kalmistu*, Energia, Tuisu, Retke tee*, Tüve, Nõmme tee, Vilja, Linnu tee, Tedre, Tihase, Taksopark, Lilleküla jaam, Virmalise*, Vana-Lõuna*, Viadukti*, Juhkentali, Autobussijaam.

Ma kardan et selle ühedustee valmimisega pikendavad need targad TTA tegelased 17A Juhkentalist Tallinn-Väiksesse. Lühendavad 16 Kaubamaja 6. trolli peatusesse ja vabandavad seda sellega et seal on hea ümber istuda nagu 23 liinil . Seekord siis ümberistuisega tagasi Õismäele. Aga ma loodan et selleks ajaks on neil mõistus olemas ja avavad sinna ühendusteele mõne liini.
Peale eelnimetatud fantaasia vabalennu vilja 24 saaks ka liini 47 suunata Tehnika tänavale! Hoiab ta eemale Suur-Ameerika ummikutest.
(02.06.2009 21:37)raulito Kirjutas: [ -> ]Ma kardan et selle ühedustee valmimisega pikendavad need targad TTA tegelased 17A Juhkentalist Tallinn-Väiksesse. Lühendavad 16 Kaubamaja 6. trolli peatusesse...
Seda ei saa, et lühendavad 16 Kaubamajja, sest siis jääb Veerenni tänava lõik Tehnika-Veerenni ristmikust Veerenni DP-ni transpordita.
Antud hetkel oleks mõtekam siiski 23. Juhkentalisse tagasi tuua ja sealt pikendada Tallinn-Väikseni. Senini parim lahendus, mida olen mõelnud seoses Filtri pikendusega.
Oi, ma tulin veel sellise geniaalse idee peale, et kui 54. juba on niigi venitatud, et venitaks ta siis juba ringiga bussijaamast Juhkentali kah, aga miks mitte üldse ümber suunata bussijaam - Juhkentali - Tehnika - Veerenni - Estonia Smile?
Jah kui nüüd tõsiselt mõelda siis sinna pikendusele võiks mõne liini sõitma panna küll. Aga kas Tallinn-Väiksesse oleks nii palju sõitjaid on iseasi. Üks praegustest liinidest võiks olla 13 mis sealt sõita võiks. Sõidaks Järvevanast Veerenni sealt ühendusteele edasi Tartu Maanteele sealt nagu 39 Majakasse Majakast sõidab edasi Selisse nagu praegu. Oleks lahendatud Õismäelaste Bussijaama pääsemine ja ka Ülemiste ummik sellesuperliiklussõlmega läheb veel aega ja samuti pühapäevane 54 puudumine oleks lahendatud.
(02.06.2009 22:26)raulito Kirjutas: [ -> ]Üks praegustest liinidest võiks olla 13 mis sealt sõita võiks. Sõidaks Järvevanast Veerenni sealt ühendusteele edasi Tartu Maanteele sealt nagu 39 Majakasse Majakast sõidab edasi Selisse nagu praegu. Oleks lahendatud Õismäelaste Bussijaama pääsemine ja ka Ülemiste ummik sellesuperliiklussõlmega läheb veel aega ja samuti pühapäevane 54 puudumine oleks lahendatud.
No jumal hoidku selle eest, ausalt. Et 13. liin kuskile pikendada (e. reisijate arvu suurendada), tuleks see liin panna tipptunnil iga 6-7 minuti tagant käima lõõtsbussidega ning tipptunnivälisel ajal iga 12-15 minuti tagant. Praegu on reaalsus aga see, et hommikuti ja õhtuti on kõik 13. liini bussid ääreni täis ning tipptunnivälisel ajal ning puhkepäeviti on intervall 25-30 minutit. Seda liini ei anna nüüd küll enam kuskile pikendada.
ja see ei oleks ju pikendamine, vaid liinile veel ühe haagi sisse tegemine. Sõiduaeg Õismäelt Lasnamäele muudkui veniks...
13 liinil on neid haake niigi palju ime et ta Laagna teelgi nii pikalt sõidab. Aga kuna ta 7 liiniga niigi Selist Paeni koos sõidab siis võiks ta rahumeeli peale Autobussijaama ka otse Laagna teele sõita aga jh kõik see vajab tihedamat graafikut ja ainult lõõtsbusse kallis MRP.
Kustkaudu see Filtri-Veerenni ühendus on planneeritud kulgema? Kas mööda endist raudteed?
(03.06.2009 19:31)TiitH Kirjutas: [ -> ]Kustkaudu see Filtri-Veerenni ühendus on planneeritud kulgema? Kas mööda endist raudteed?
Täpselt nii Exclamation
Kunagi ammu-ammu olid kõlakad 67 ja 68 pikendamisest Õismäele... Smile
(04.06.2009 07:13)coldrexX Kirjutas: [ -> ]Kunagi ammu-ammu olid kõlakad 67 ja 68 pikendamisest Õismäele... Smile

ja 9 ja 46 pikendamisest Lasnamäele...
Kui ammu see siis oli 67 ja 68 pole nagu sihukesed liinid mis oleks väga ammu-ammu sõidus olnud
Pikendada liinid 67 ja 68 on mõttetu. Ei ole nii palju bussi.
Mõttetu ta ei ole. Teostamatu aga küll. Sellist graafikut millega saaks läbi kesklinna Õismäele sõita ja mitte maha jääda ei ole võimalik bussile koostada. Sellist marsruuti suudaks Tallinnas läbida vaid muust liiklusest eraldatud tramm. Tallinn on liinivõrgu arendamise seisukohalt üks äärmiselt keeruline koht, sest meil on Ülemiste järv. Järve ja mere vahele jääb napilt 2km laiune maariba millest mõlemale poole jääb suur osa linnast. Ühesõnaga Tallinn meenutab oma kujult number kaheksat. See on ka põhjus miks kesklinn pidevalt ummikutes on - liivakella efekt. Selle pärast peab võrk olema arendatud nii, et kummalgi pool kitsaskohta on omaette liinivõrk ja kesklinnas toimub ümberistumine. Läbivaid liine saab teha vaid kesklinnast mööda sõites, nagu 12 ja 13, või siis läbi kesklinna trammiga. Võibolla nüüd kus linn on võtnud kavasse ehitada valmis Filtri tee, see kesklinna ja Järvevana tee ummikute probleem veidi hajub, aga lõplikku lahendit mina sellele küll ei näe. Filtri tee on ju ka tore küll, aga teisel pool Veerenni ringi on Tehnika tänav ja igaüks saab aru, et see ei ole just väga suure läbilaskevõimega.
Vabandan kui teemast mööda läks. Kustutage kui soovite.
(03.06.2009 19:38)Volli Kirjutas: [ -> ]
(03.06.2009 19:31)TiitH Kirjutas: [ -> ]Kustkaudu see Filtri-Veerenni ühendus on planneeritud kulgema? Kas mööda endist raudteed?
Täpselt nii Exclamation
Siiski mitte. Endisel raudteetammil kulgeb tänav Veski-Posti jaamani, kust suundub jõnksuga edasi endisele x-territooriumile (selle kaudu) Filtri tee praegusesse lõppu.
(05.06.2009 21:40)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(03.06.2009 19:38)Volli Kirjutas: [ -> ]
(03.06.2009 19:31)TiitH Kirjutas: [ -> ]Kustkaudu see Filtri-Veerenni ühendus on planneeritud kulgema? Kas mööda endist raudteed?
Täpselt nii Exclamation
Siiski mitte. Endisel raudteetammil kulgeb tänav Veski-Posti jaamani, kust suundub jõnksuga edasi endisele x-territooriumile (selle kaudu) Filtri tee praegusesse lõppu.
Siiski-siiski endist raudteed mööda, sest sealt Veski-Posti jaamast ju pööras üks haru Ülemiste suunas, kuhu uus teegi pöörab Cool
http://www.hansaco.ee/raudtee/?main=1&su...08&tlink=7
Toda teed mööda endist kitsa tammi taheti juba 80 aastate lõpul ehitada.Siis tuli wahhele aga Muinsuskaitse kuna tee laiend oleks riiwanud Siselinna kalmistu hauaplatse.Huwitav kuidas nüüd asjad lahenewad?
Nad võiks siis Filtri tee enda ka juba korda teha ega seegi just parimas korras pole.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Tagasiside URL