Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.6 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Autor Sõnum
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1368
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Teoorias on tore igasuguseid asju võrrelda jne. Diisli kasutegur versus elektri kasutegur jne. Kõik need arvud mis siinkohal on välja toodud on teoreetilised. Ühe bussi töö teeb ära kolm trolli. Ilmselt peaks vastupidi olema, aga vahet pole. Kus see esile tuleb? Et kui troll jaksab rohkem tõmmata, siis kas ta mahutab kuidagi rohkem inimesi ka kui buss? Või kuna väänet on rohkem, siis saab panna trollid kiiremini sõitma? Kiiremini kui 50km/h tähendab? Mägedes on selline asi oluline. Tallinn on siledal maal ja vahe olematu. Pole vahet kas 5 liini 50 trolliga või 8 liini 100 trolliga. Mitte, et suurema arvu trollide samal liinilõigul käigus hoidmiseks oleks vaja oluliselt võimsamat alajaam, aga noh see pole ilmselt oluline. Samamoodi on jutt erinevate sõidukite sillakomponentide jutt samast rubriigist sellega kus VW mehed väidavad end sõitvat "peaaegu, et Audiga". Aga kuidas on lood erinevate kinnitustega, üleüldise veermiku geomeetriaga või kasvõi selle sama silla korpusega? Kas see on ka täpselt sama nii Solarisel kui Volvol? Reduktor võib ju sama olla, aga see on ainult mehaaniline sõlm. Ja see liinide kui taristu värk on üldse asi millest ei kiputa aru saama. Neid saab ikka vedada ju ainult harudena mingisugustes suundades. Ei saa teha igale ristmikule mingisugust hirmsat ämblikuvõrku, sest igas suunas sõidab troll. Lisaks sellele, et see traadipundar ei ole visuaalselt atraktiivne vähendab see jama, ükskõik kui kaasaegne, trollide liikumiskiirust. Ja kui jutt on üldse pikemas perspektiivis asjade vaatamisest, siis igaüks kes tehnikat jagab ja jälgib üleüldisi arenguid autonduses, need teavad juba, et trollibuss oma praegusel kujul on tänaseks täielik jama. Kummiratastega elektritranspordi tulevik on siiski hübriid ja vesinik. Esimene neist on lahendus kus elektrimootoril liikuv sõiduk toodab oma elektrit ise generaatori abil. Mitte selline mängujunn nagu see Solarise raklaam mis siin 2006 käis ega ei mõtle ka Toyota Priuse stiili. Ja teine toodab ise elektrit kütuseelemendi abil. Selles suhtes on igati loomulik käik, et Tallinnas TTTK ja TAK ühinevad. Sisuliselt ei ole tuleviku mastaabis erilist väljavaadet ei kaigaste ja traadiga trollibussil ega ka diiselmootoriga sõitval bussil.
21.05.2012 00:58
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
Adekvaatne vastus: - coldrexX - 14.07.2009, 17:58
RE: Adekvaatne vastus: - raulito - 14.07.2009, 19:53
RE: Adekvaatne vastus: - XTA - 14.07.2009, 21:57
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda - Juhtivtöötaja - 21.06.2010, 21:07
RE: Scania busside VIN koodid - XTA - 05.10.2010, 17:06
RE: Volvo busside VIN koodid - XTA - 05.10.2010, 11:42
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda - Oxygen - 21.05.2012 00:58
[split] Küsimus - lauri3885 - 22.06.2012, 21:55
RE: [split] Küsimus - Georg - 23.06.2012, 09:12

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog