Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.6 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Autor Sõnum
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1338
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(14.05.2012 22:34)Mister X Kirjutas:  Nagu vähempakkumised ning nende tingimused on näidanud, sunnitakse ettevõtjaid muretsema järjest uuemat veeremit ja seda järjest kahanevate summade eest. Kus on siin loogika?
Iseenesest poleks selles süsteemis häda midagi, kui teenuse tellija on varasemad kalkulatsioonid teinud, arvestaks lisaks hindadele ka ettevõtte tausta jne. Lisaks pideva järelvalve tagamine. Sellega välditaks alapakkumisi ning hilisemaid raha juurde küsimisi. Pigem on probleemiks see, et ühistransporti võetakse siin riigis nuhtlusena - peaasi, et kaelast ära saab. Näiteks sõiduplaanid, mis on nii Tallinnas kui ka mujal Eestis reeglina sätitud nii, et ümberistumine mingisse teise ühissõidukisse oleks võimalikult ebamugav, eriti olen seda tähele pannud Mäos, kus pole veel kordagi näinud olukorda, et Paidesse liikuv buss ootaks kaugliinibussi ära. Lisaks liigub piirkondlik ühistransport kohati väga ulmelistel kellaaegadel ja kohati minimaalse sagedusega (a la kord nädalas ja seda piirkonnas, kus teisi liine ei käi).

Seda, et nõutakse järjest uuemat veeremit ning summad järjest kahanevad, on mõneti vale väita. Summad on tänu inflatsioonile kõrgemad ning vanusepiirangute osas on enamasti jäädud mõistlikkuse piiresse. Vaid Põlva- ja Valgamaal on nõutakse uhiuusi busse, esimeses neist pole ATKO nende nõudmistega mitte kunagi hakkama saanud... Mitte keegi ei keela küsimast suuremat raha ning tuua korralikumaid busse. Lihtsalt tõenäosus, et lepingut saab, on kaduvväike.

Bussidest rääkides võin öelda vaid niipalju, et viimased 10-15 aastat on nende kvaliteet langenud üsna korralikult, ka suuremate tootjate toodang. Eriti linnaliinibuside oma. Kui vanad täisraamiga kõrgepõhjalised bussid on loodud kestma (näiteks Leedus sõidavad rahulikult veel norra päritolu bussid, millest vanim tuli tehasest välja 40 aastat tagasi), siis tänapäevased madalapõhjalised ei vea mitte kuidagi nii palju välja. Tallinnas kantakse maha 20 aastaid vanu busse, samas kui liiguvad poole nooremad Hessid, millel raam praguneb, kere pehme ja põrand liigub sõidu ajal. Ning neid ei puutu mitte keegi.
(selle postituse viimane muutmine: 15.05.2012 07:07 Georg.)
15.05.2012 07:05
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
Adekvaatne vastus: - coldrexX - 14.07.2009, 17:58
RE: Adekvaatne vastus: - raulito - 14.07.2009, 19:53
RE: Adekvaatne vastus: - XTA - 14.07.2009, 21:57
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda - Juhtivtöötaja - 21.06.2010, 21:07
RE: Scania busside VIN koodid - XTA - 05.10.2010, 17:06
RE: Volvo busside VIN koodid - XTA - 05.10.2010, 11:42
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda - Georg - 15.05.2012 07:05
[split] Küsimus - lauri3885 - 22.06.2012, 21:55
RE: [split] Küsimus - Georg - 23.06.2012, 09:12

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog