Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.6 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Autor Sõnum
Roamless Ära
Liige

Postitusi: 71
Liitunud: Mar.2012
Postitus: #1333
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Olen viimasel ajal sirvinud ytra foorumi Eesti busside galeriid. Vaadates mõningate busside seisukorda üldisemalt, jääb küll mulje, et riik peaks tunduvalt tugevdama kontrolli ühistranspordi üle (või peaks vähemalt kohalik omavalitsus karmistama hangete reegleid). Üldisest tehnilisest seisukorrast pole siin isegi mõtet rääkida (politseiuudised tabatud romubussidest). Räägiks siinkohal lihtsalt busside üldisest välimusest ehk nn esteetilisest poolest Smile)). Kasutatud busse viitsivad üle värvida ainult suuremad bussiettevõtted ja seda ka mitte igalpool. Saan aru, et see on kallis, aga seda võiks ikkagi teha, sest ühistransport on ju linna või asula üheks visiitkaardiks turistidele. Pole just ilus vaadata, kui linnaliinidel sõidab endise omaniku värvides buss, ees siramas suurelt silt "Eji trafik", külgedel paistmas liimijäljed eelmise omaniku logodest. Teiseks on mõne asula iga buss erinevalt eelmiselt omanikult, erinevas vanuseastmes, lagunenud sisustusega ning erinevat marki ja värvi. Ühistransport näeb välja, nagu kari kirjusid koeri (Tallinnas käivad konkreetselt pinda MRP eelmise omaniku värvides Berkhofid).
Minu arvates oleks viimane aeg, et riik ja kohalik omavalitsus karmistaksid vedajatele esitatavaid nõudeid. Kasutatud busside originaaltablood peaksid olema toimivad eestikeelse infoga (ei tahaks enam lugeda bussidel rootsikeelseid silte Eji trafik, mis võivad näiteks turiste segadusse ajada), sisustus peaks olema korras (ei sooviks rohkem näha määrdunud, lõhkise polstriga või katkise seljatoega logisevaid toole) ja bussid oleksid ühe omaniku ühtsetes värvides (va võibolla mõne suure kohaliku reklaamiga ülekleebitud buss).
Hetkel paistab, et osade kasutatud busside ettevalmistus piirdub kuidagi napilt napilt ARKi ülevaatuse läbimisega, mille jaoks neetidega tõmmatakse kinni suuremad roosteaugud, eelmise omaniku logod kleebitakse lihtsalt üle ja buss jääb kandma eelmise omaniku värve. Originaaltabloo kas teibitakse julmalt kinni (mida tehakse ka väga jubedalt) või sirab seal paremal juhul mingi muukeelne jama. Viskan paar linki ka näiteks. Esimesel on Berkofi originaaltabloo ikka täieliku porno kohaselt kinni kaetud (st teibiga on plastitükk ette kleebitud, eelmise vedaja värvidest pole mõtet rääkidagi) Teisel lingil on näide mõttetust originaaltabloo sildist.
http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?album=13&pos=18
http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?album=8&pos=0
14.05.2012 21:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
Adekvaatne vastus: - coldrexX - 14.07.2009, 17:58
RE: Adekvaatne vastus: - raulito - 14.07.2009, 19:53
RE: Adekvaatne vastus: - XTA - 14.07.2009, 21:57
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda - Juhtivtöötaja - 21.06.2010, 21:07
RE: Scania busside VIN koodid - XTA - 05.10.2010, 17:06
RE: Volvo busside VIN koodid - XTA - 05.10.2010, 11:42
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda - Roamless - 14.05.2012 21:48
[split] Küsimus - lauri3885 - 22.06.2012, 21:55
RE: [split] Küsimus - Georg - 23.06.2012, 09:12

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog