Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(22.01.2013 15:51)lauri3885 Kirjutas: Kuradi,kurat,TLT vist raha laialt käes,1015-l validaator maha võtmata,läheb see ju niiskuse käes p....e.
http://fotobus.msk.ru/photo/815358/ - 1015 näeb välja selline
Arvad et seisva bussi salong on vähem niiske, kui uksed ees on?
"Welcome to Ida-Virumaa"
|
|
22.01.2013 16:04 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
|
22.01.2013 16:18 |
|
helinamesi
Noorliige
Postitusi: 1
Liitunud: Jan.2013
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
oh jah. loe, vaata ja imesta.
Ventilatsioon
|
|
30.01.2013 09:28 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Esmaspäeval plaani järgi 1009 tuleb 35. liinile...
Mõnusamalt kohale
|
|
01.02.2013 16:50 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Sa kui spetsialist sellel alal siis võiksid öelda,et miks need täismadalad lõõtsad niiviisi lärmavad? Kas neil summuti jaoks polnud ruumi ja see on liiga lühike või puudub üldse või vastab tõele kusagilt kuuldud jutt katalüsaatorist ja selle puudumisel tekkivast tugevast mürast ? Ning kas need täismadalad lühikesed bussid teevad samamoodi kõva häält ?
|
|
02.02.2013 00:17 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Homme plaani järgi 1479 24A. liinil päeva teisel poolel
Mõnusamalt kohale
|
|
04.02.2013 16:19 |
|
XTA
1029
Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(02.02.2013 00:17)moosic Kirjutas: Sa kui spetsialist sellel alal siis võiksid öelda,et miks need täismadalad lõõtsad niiviisi lärmavad? Kas neil summuti jaoks polnud ruumi ja see on liiga lühike või puudub üldse või vastab tõele kusagilt kuuldud jutt katalüsaatorist ja selle puudumisel tekkivast tugevast mürast ?
Mittespetsi arvates (olen vaid kahe CN94UA6x2-ga sõitnud, ja sedagi ilma reisijateta) - äkki on viga suht väikeses võimsuse ja massi suhtes (260 hj vs. 24-26 tonni), s.t. et nad üldse edasi liiguks, peab kogu aeg lapats põhjas olema? Teine variant - põikimootoriga isenditel erinevalt pikimootorilistest lihtsalt pole mootori ümber seda (abiagregaatidega täidetud) ruumi, mis lärmi kinni peab.
YV31MA61...
|
|
05.02.2013 22:32 |
|
TanelV.
huviline
Postitusi: 72
Liitunud: Apr.2012
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Tallinna Linnatranspordi AS poolt 40 uue bussi ostmiseks välja kuulutatud riigihankel osalemiseks laekus seitse taotlust. Komisjon vaatas taotlused läbi ja tunnistas riigihankel kvalifitseerumise tingimustele vastavaks nendest kuus.
- MAN Truck Bus AG
- EvoBus GmbH ja AS Silberauto
- Scania CV AB
- Iveco Czech Republic, a.s. ja Iveco France
- Volvo Bus Corporation
link - http://www.tak.ee/index.php?article_id=8...n=article&
|
|
12.02.2013 22:07 |
|
Taylor
Vana Kala
Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
|
|
12.02.2013 22:51 |
|
sanfan
Noorliige
Postitusi: 25
Liitunud: Feb.2013
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Kas Solaris Bus & Coach ei saatnudki taotlust osalemiseks?
|
|
13.02.2013 22:45 |
|
ikarus 260
Liige
Postitusi: 111
Liitunud: Aug.2011
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Täna juhtus midagi huvitavat ja mõtlesin et jagan ka kaasfoorumlastega.Nimelt minnes koolist koju astusin „Kosmoses” buss nr 18 peale(1007).Sõites kaks peatust,jõudes Tallinn-väikse peatusse kuulsin päris tugevat pauku,arvasin et rehv läks katki,aga ei,2-3 sekundit peale pauku möödus bussi vasakust küljest ratas .No siis oli selge et buss enam edasi ei sõida,ja oligi nii juht andis kätega märku et buss enam edasi ei liigu.Mina koos teiste inimestega kes bussi ees otsas olid kobisid maha,aga mõned kes taga pool olid istusid rahus edasi.Juht andis uuesti märku, et enam edasi ei saa ning siis kadusid ka ülejäänud inimesed.Kõige imelisem selle juures oli see et keegi selle veereva rattaga pihta ei saanud.Ratas nimelt veeres ristmiku poole,aga kui ma bussist välja läksin ja uurisin kuhu ratas veeres siis ei paistnud kuskilt.Kuid hiljem kui juht rattale järgi läks, tõi ta selle peale lilleputkat teeäärest.Peale 10 minutilist ootamist saabus siis uus buss,kõik üritasid kõigest väest peale mahtuda(mõni andis kohe alla,ei hakkanud üritamagi).Hiljem kui buss jõudis Ristile,tuli mingi juhi tuttav peale ning juht rääkis mis juhtus eelmise bussiga.Bussijuht siis rääkis et mõni aeg kaotati korralik bussi remont ära ja nüüd on tagajärjed taga,vms.Selline lugu siis.
(selle postituse viimane muutmine: 14.02.2013 17:00 ikarus 260.)
|
|
14.02.2013 15:34 |
|
Neons
Friik
Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Ilmselt tuli ikka ratas ära, mitte ainult rehv.
|
|
14.02.2013 16:15 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Täna ning homme 2283 4. liinil...
Mõnusamalt kohale
|
|
14.02.2013 18:35 |
|
kukkurkurat
tegelinski
Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(14.02.2013 18:35)sasstak Kirjutas: Täna ning homme 2283 4. liinil...
Juba eile oli.
|
|
14.02.2013 21:39 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Homme 1008 tuleb 40. liinile plaani järgi
Mõnusamalt kohale
|
|
14.02.2013 22:08 |
|
boroboro
Liige
Postitusi: 153
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(14.02.2013 22:08)sasstak Kirjutas: Homme 1008 tuleb 40. liinile plaani järgi
Aga mis bussi pealt tulevad juhid 1008-le, mis bussi pealt tulid juhid 1479-le ja mis bussi pealt tulevad juhid 2283-le?
|
|
14.02.2013 22:30 |
|