Teema reiting:
- 5Hääli - 3.6 keskmine
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
|
Autor |
Sõnum |
Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kas tühja padjaga sõidukit ei lõhu? Pole ju tehases mõeldud et niimoodi sõidetakse.
"Welcome to Ida-Virumaa"
|
|
31.10.2012 20:38 |
|
veekaheksa
Roolihull
Postitusi: 21
Liitunud: Sep.2012
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Üldiselt lubatakse tühja padjaga vaid manööverdamise kiirusi(noh umbes 20kmh). Loomulikult kui muud üle ei jää, siis tuleb lihtsalt ära longata kuidagi. Osad madalamas asendis patja päris tossuks ei lase, nendega võib isegi paar kiiremat teha. Eks oleneb väga ehituslikest eripäradest. Päris tühja padjaga on ikka suht karm raputamine.
Fahr selber und lass andere auch fahren!
|
|
01.11.2012 00:22 |
|
Mister X
Mobilis in mobili
Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Suht jobu küsimus, aga hakkas huvitama. Vaatasin, nagu ikka, erinevate Ikaruste pilte ja tekkis huvi bussitulede vastu. Nt. kaugliini Ikaruse esiosas on 4 tuld, linnaliini Ikaaril ainult 2 (suunatulesid arvestamata). Võhiku arutluse järgi on ühed lähi- ning teised kaugtuled. Kas 260-l on ainult lähituled? Mis sai või saab siis, kui tavaline linnaliini Ikker sattus (satub) pimedal ajal linnast välja - kas kasutada on ainult lähtuled?
|
|
19.11.2012 02:57 |
|
zil130
Liige
Postitusi: 88
Liitunud: Mar.2011
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
IK-260 Kahe tule korral asusid lähi ja kaug ühes tules aga kaugliini 4-tulega isenditel välimised tuled lähi ja sisemised kaugtuled? Või olid 4 tule korral välimised ka lähi ja kaug ühes ning sisemistel ainult kaugtuled/lisatuled?
(selle postituse viimane muutmine: 19.11.2012 20:05 zil130.)
|
|
19.11.2012 20:04 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(19.11.2012 20:04)zil130 Kirjutas: IK-260 Kahe tule korral asusid lähi ja kaug ühes tules aga kaugliini 4-tulega isenditel välimised tuled lähi ja sisemised kaugtuled? Või olid 4 tule korral välimised ka lähi ja kaug ühes ning sisemistel ainult kaugtuled/lisatuled?
4 tulega välimised kaug +lähi, sismesed Prozektorid. Lisaks oli armatuuris nupp.(lülitamiseks)
Tule klaasid said ikka kivi ja siis polnud muud võtta kui need samad pool/lähi tuled............ Kordan ennast.....
Ja mei insnerid kasutasid utiilist materjale (tuunimiseks)
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
|
|
19.11.2012 20:31 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Päevasel ajal mäletan minna komfortidelt üldiselt kompositsiooni 2 või 4 päevatuld ja all udukad säramas. Pimedas oli alati uhke vaadata kuskil peatuses, eriti veel kollaste udukate korral.
|
|
19.11.2012 21:31 |
|
zil130
Liige
Postitusi: 88
Liitunud: Mar.2011
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(19.11.2012 20:31)keskjaam Kirjutas: (19.11.2012 20:04)zil130 Kirjutas: IK-260 Kahe tule korral asusid lähi ja kaug ühes tules aga kaugliini 4-tulega isenditel välimised tuled lähi ja sisemised kaugtuled? Või olid 4 tule korral välimised ka lähi ja kaug ühes ning sisemistel ainult kaugtuled/lisatuled?
4 tulega välimised kaug +lähi, sismesed Prozektorid.
Just seda mõtlesingi. 4 lähituld korraga ees säramas pole mina küll kunagi näinud ja ka liiklusohutuse kohalt pole ka kõige mõistlikum varjant. Vaadake pimedas kasvõi suvalist vastutulevat sõidukat, millel on lisaks lähikatele ka udukad sisse lülitatud. Pimestab ikka küll. 4 lähituld on sama efekt.
|
|
20.11.2012 09:02 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(20.11.2012 10:46)PETSS Kirjutas: Tsitaat:4 tulega välimised kaug +lähi, sismesed Prozektorid. Lisaks oli armatuuris nupp.(lülitamiseks)
Tule klaasid said ikka kivi ja siis polnud muud võtta kui need samad pool/lähi tuled............ Kordan ennast.....
Ja meie insenerid kasutasid utiilist materjale (tuunimiseks)
Eesti bussidel nagu ei mäleta aga Läti ja Leedu Ikarustel oli tulede kaitseks pandud PAZ bussi päiksesirmid.
LAz bussil oli kah samased rohekad läbipaistvad päikese sirmid...
Pigem kaldun arvama et neid sirme valmistas üks ja sama tehas mis saatis neid mõlemale bussi tehasele .. ja veel kaldun arvma et LAZ oli rohkem esindatud kui Paz. lammaris oli rohkem neid suuremaid....
Premat isendit ei leidnud aga on näha et olemas...
http://fotobus.msk.ru/photo/81454/ ja http://fotobus.msk.ru/photo/129187/ ja veel http://denisovets.narod.ru/laz/lazprotot...Efront.jpg
Ma ei te kuidas mujal majandites aga Pärnus kiskusid mehed need varjud maha nende ebapiisva varjamise võimaluse tõttu ... selle asemel läks Plastik riba ja peenemad mehed panid aknale ette ikarussi rulooo....
Pets mõtles kindllasti midagi sarnast... http://fotobus.msk.ru/photo/744609/
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
(selle postituse viimane muutmine: 20.11.2012 14:15 keskjaam.)
|
|
20.11.2012 13:45 |
|
Mister X
Mobilis in mobili
Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Pikendame küsimuste nimekirja. Küsimus bussiparkide vanema veeremi asjatundjatele. Seekord jälle LAZ 697 kohta, mida leidus meil harvade 699 kõrval veelgi vähem. Nimelt väidavad mitmed internetiallikad, et lühikese LAZ Turisti ehk mudeli 697 tootmine lõppes modifikatsiooni 697R tootmise lõpuga 1985. aastal - põhjuseks teha rohkem tootmisruumi mudelile 699R. Ei usu hästi, et sellega nn. lühikeste Turistide tootmine Lvovis päädis. Miks? Sageli ebausaldusväärsed internetiallikad hilisemate isendite kohta on üks asi, aga siinseski foorumis on esinenud usaldusväärsem teade, et vähemalt üks Tartus diisliga sõitnud 697 nägi ära ka uue sajandi. Ei usu hästi mainitud isendi tollasesse vanusesse üle 15 aasta, sest mõnda Tarbuse 697R-i mäletaks nagu isegi...
(selle postituse viimane muutmine: 01.12.2012 00:24 Mister X.)
|
|
01.12.2012 00:16 |
|