Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 3.6 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Autor Sõnum
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1401
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
60 on miskist teenindusbussist ümber ehitatud liinibussiks.
18.08.2012 19:27
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1402
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Hea oleks kui tõde wälja tuleks,Too buss Raplamaal taastamisell(loodan wäga).Kirowi all sõitis ta ja ainult tagaulsega,edimist polnudki .Ja Lokutal kui see buss seisis,Ikarus noil aastatel ikka suur priwileeg.Iga Ahto waewalt sellise sai.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
(selle postituse viimane muutmine: 18.08.2012 20:14 PETSS.)
18.08.2012 20:02
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1403
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kas keegi teab,mis marki oli Raadio Ringhäälingu 1938 aastal walminud Hõbehall?

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
09.09.2012 17:10
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #1404
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(09.09.2012 17:10)PETSS Kirjutas:  Kas keegi teab,mis marki oli Raadio Ringhäälingu 1938 aastal walminud Hõbehall?

International (A-2404)
[Pilt: hobehall.jpg]
Tsitaat:Hõbehall
Baltimaade esimene Hõbehall (nimi tuli sellest, et alguses olid kõik reportaažautod hõbedast värvi) kujunes internatsionaalseks: šassii telliti USAst, kere ehitati peale Soomes, sisustus paigaldati Eestis, esimene magnetofon jõudis aasta pärast kohale Saksamaalt. Avasõidu tegi sõiduk augustis 1938. Tegemist oli oma aja kohta väga innovaatilise näidiseksemplariga: korraga võisid mikrofonidega töötada kuni 12 reporterit, tarviduse korral sai raadiomees eemalduda autost kuni poole kilomeetri kaugusele. Reporterid ja autos viibijad said pidada omavahel telefonsidet, lisaks võisid omavahel ühenduses olla kuni neli eri kohtades töötavat reporterit. Sõiduk kandis kaht võimsat kõlarit.
Hõbehall kergendas tohutult raadiorahva tööd. Eestimaa käidi risti ja põiki läbi. Sõideti isegi nende väikeste laevadega, mis ühendasid Saaremaad ja Hiiumaad mandriga. Ülesvõetud materjal (algul lakkplaadil, hiljem makilindil) töötati kodus ümber; raadio päevane saateaeg oli selleks perioodiks kasvanud 9 tunnini.
Meie esimene Hõbehall viidi sõja puhkedes Venemaale ja sai otsetabamuse Volhovi rindel, misjärel ta lammutati. Autos olnud firma AEG magnetofon viidi Moskvasse ja seal hakati neid kopeerima, loomulikult originaalse nõukogude helitehnika nime all.
Eesti kuldsete kätega tehnikameestel õnnestus Saksa trofeebussi baasil ehitada 1947. aasta maipühadeks uus ülekandebuss
.

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
(selle postituse viimane muutmine: 09.09.2012 17:48 keskjaam.)
09.09.2012 17:41
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1405
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Seda trofeebussist ehitatud ülekandebussi wõib näha ETF filmis Aeg maha.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
09.09.2012 19:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1406
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
ZIS 155 oliwad katusel kolm tuld.Minu teadmiste põhjal igaüks eri wärwi.Kas need niisama seal olid wõi mingi kindel tähendus?Ootaks wäga asjakohaseid selgitusi?

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
22.09.2012 20:09
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1407
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Silmale valus, tegelikkuses veel näotum. ZIU-9 autobuss.
http://foto.err.ee/fpage/search/oid-2880...&offset=15

Ja ZIU-6.
[Pilt: x_b3bc6649.jpg]
[Pilt: x_09d4858e.jpg]

Ja küsimus, kus see pilt tehtud on Õismäel? Praeguse Kullerkupu peatuse juures?
[Pilt: t2_err-fototeek-205151.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 30.09.2012 14:38 Regardman.)
30.09.2012 13:42
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1408
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
See ZIU-6 on küll täitsa normaalne masinavärk ju. Meenutab natuke Ikarus 556-t.
30.09.2012 15:53
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tak3574 Ära
Bussi- ja mossefänn

Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
Postitus: #1409
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kui madalaks saab bussi lasta?Busse ei saa kahjuks nii madalaks lasta kui tavaautosid.

Mosse on parim!Tunnen kaasa neile kes sõidavad BMW-ga,Mercedesega,.........
Kummastavalt kummaline kummist kummikutes kummitus kummitas ummikus kummuli kummutis
"Igal eestlasel pidi olema kodustatud soomlane...," sest ilma tutvusteta üle lahe paremat kraami saada ei olnud võimalik.
(selle postituse viimane muutmine: 30.10.2012 20:57 tak3574.)
30.10.2012 20:57
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #1410
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(30.10.2012 20:57)tak3574 Kirjutas:  Kui madalaks saab bussi lasta?Busse ei saa kahjuks nii madalaks lasta kui tavaautosid.
Bussi madalaks ei saa lasta vaid peatuses saab vastava liigutusega bussi paremale poole kallutada kui seda mõtlesid.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
30.10.2012 21:55
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
moosic Ära
Q-d polegi

Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #1411
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kas sa saaksid selle "liigutuse" ka kuidagi siia pildina või skeemina lisada ?
30.10.2012 22:01
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #1412
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Mina kahjuks ei tea mis moodi see täpselt käib,küsi seda parem oma kolleegide käest kes Omnidega sõidavad,nemad oskavad seda õelda.Nii Omni busse kui Solaris trolle saab minu teada peatuses paremale kallutada või ma eksin?

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 30.10.2012 22:07 lauri3885.)
30.10.2012 22:04
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
moosic Ära
Q-d polegi

Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #1413
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Vajutad või "hoiad peal" vastavat lülitit olenevalt bussist. Mina tahtsin vaid teada,et kas sul mingid omad nipid on kuidas sa seda vastava "liigutusega" teed.. Big Grin
30.10.2012 22:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tak3574 Ära
Bussi- ja mossefänn

Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
Postitus: #1414
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(30.10.2012 21:55)lauri3885 Kirjutas:  
(30.10.2012 20:57)tak3574 Kirjutas:  Kui madalaks saab bussi lasta?Busse ei saa kahjuks nii madalaks lasta kui tavaautosid.
Bussi madalaks ei saa lasta vaid peatuses saab vastava liigutusega bussi paremale poole kallutada kui seda mõtlesid.
Mõtlesin nii madalamaks,nt enne oli esisillatala maast 21 cm,nüüd 5 cm.Seda madaldamist mõtlesin.Vedrudelt lõigatakse keerde ära.Tulemus:[Pilt: 260486_466073506760461_1792497392_n.jpg]

Mosse on parim!Tunnen kaasa neile kes sõidavad BMW-ga,Mercedesega,.........
Kummastavalt kummaline kummist kummikutes kummitus kummitas ummikus kummuli kummutis
"Igal eestlasel pidi olema kodustatud soomlane...," sest ilma tutvusteta üle lahe paremat kraami saada ei olnud võimalik.
31.10.2012 14:46
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #1415
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Selle peale ütleks nii,et kui soovid oma sõidukit meie omapärastel teedel lõhkuda siis võib igat asja kuitahes madalale lasta,sealhulgas ka bussi.Ainult pärast(s.t näiteks umbes aasta pärast) tahaks näha mis sest sõidukist järgi on.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 31.10.2012 14:55 lauri3885.)
31.10.2012 14:51
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tak3574 Ära
Bussi- ja mossefänn

Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
Postitus: #1416
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2012 14:51)lauri3885 Kirjutas:  Selle peale ütleks nii,et kui soovid oma sõidukit meie omapärastel teedel lõhkuda siis võib igat asja kuitahes madalale lasta,sealhulgas ka bussi.Ainult pärast(s.t näiteks umbes aasta pärast) tahaks näha mis sest sõidukist järgi on.
Karterikaitse kaitseb osaliselt autot.Auto peab karterikaitsmega kauem vastu.

Mosse on parim!Tunnen kaasa neile kes sõidavad BMW-ga,Mercedesega,.........
Kummastavalt kummaline kummist kummikutes kummitus kummitas ummikus kummuli kummutis
"Igal eestlasel pidi olema kodustatud soomlane...," sest ilma tutvusteta üle lahe paremat kraami saada ei olnud võimalik.
31.10.2012 15:54
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #1417
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Andeks aga auto ei koosne ainult karterist.Küsi Trollionult või Heinilt kuidas täismadalad Solaris trollid meie teedel vastu peavad.Niipalju kui tean siis lillepidu ja lust just ei ole.Mida madalamal sõiduk on seda rohkem saavad ka teised detailid vatti.Meie teed on nagu nad on,pole just mõeldud madalate sõidukite jaoks.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 31.10.2012 16:13 lauri3885.)
31.10.2012 16:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tak3574 Ära
Bussi- ja mossefänn

Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
Postitus: #1418
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2012 16:00)lauri3885 Kirjutas:  Andeks aga auto ei koosne ainult karterist.Küsi Trollionult või Heinilt kuidas täismadalad Solaris trollid meie teedel vastu peavad.Niipalju kui tean siis lillepidu ja lust just ei ole.
Eriti madala autoga ei ole hea sõita Tallinnas.Väljaspool Tallinna(nt Tallinn-Tartu maantee) on hea sõita madala autoga.Madaldatud bussiga annaks sõita Tallinn-Tartu liini.Tallinna sees sõit vist nii meeldiv pole.

Mosse on parim!Tunnen kaasa neile kes sõidavad BMW-ga,Mercedesega,.........
Kummastavalt kummaline kummist kummikutes kummitus kummitas ummikus kummuli kummutis
"Igal eestlasel pidi olema kodustatud soomlane...," sest ilma tutvusteta üle lahe paremat kraami saada ei olnud võimalik.
31.10.2012 16:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #1419
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2012 16:13)tak3574 Kirjutas:  
(31.10.2012 16:00)lauri3885 Kirjutas:  Andeks aga auto ei koosne ainult karterist.Küsi Trollionult või Heinilt kuidas täismadalad Solaris trollid meie teedel vastu peavad.Niipalju kui tean siis lillepidu ja lust just ei ole.
Eriti madala autoga ei ole hea sõita Tallinnas.Väljaspool Tallinna(nt Tallinn-Tartu maantee) on hea sõita madala autoga.Madaldatud bussiga annaks sõita Tallinn-Tartu liini.Tallinna sees sõit vist nii meeldiv pole.
Sile asfald on petlik...
Olin sunnitud külmunud õhusüsteemiga sõitma tühjade patjadega.
Ok. Mõtlesin et jõutsin siledale maale ja saab natu kiiremini sõita ja ...... Eriti hea tunne see polnud kui töökorras amortide ja vedrusega mitte tajutav konarlus sulle matsu annab.
Igal asendil on oma tarvidus. Liiga kõrge peale peale ebameeldiva ronimse ka vähendab teelpüsivust......jne

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
31.10.2012 18:54
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Hannes Ära
Värske kala

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1420
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2012 18:54)keskjaam Kirjutas:  Olin sunnitud külmunud õhusüsteemiga sõitma tühjade patjadega.
Ok. Mõtlesin et jõutsin siledale maale ja saab natu kiiremini sõita ja ...... Eriti hea tunne see polnud kui töökorras amortide ja vedrusega mitte tajutav konarlus sulle matsu annab.

2009. aasta üldlaulupeo ajal sai hilisõhtul trolliga Mustamäele sõidetud. Solaris oli nii täistuubitud, et parem esiots nühkis mööda asfalti, liikudes väga aeglaselt, trollijuhil äärmiselt keskendunud ilme. Minu silm pimedas teed väga ei seletanud, aga juht paistis väga täpselt teadvat, kus võib veidikenegi kiiremini sõita ning kus ei tohi.

Kuula SIIT!

Powered by Debian GNU/Linux
31.10.2012 19:16
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog