Neons
Friik
Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Väidetavalt ju seetõttu et talvel tuleb ootamatult rohkem lund, mille koristamine võtab ka rohkem raha ja teede remondiks enam ei jätku.
|
|
18.08.2011 21:59 |
|
markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
853 täna Tartus liinil.
|
|
29.08.2011 10:27 |
|
Romet12
Liige
Postitusi: 84
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
324'l täna liini nr 145 teenindades käis tagarattal pauk ära. Arvatavasti läks MR baasi tagaratta vahetusse.
|
|
23.09.2011 14:40 |
|
Marten.
Vanem liige
Postitusi: 494
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Ka teine lõõts 852 oli täna liinil.
tartu.yhistransport.eu - Tartu ühistransport
|
|
30.09.2011 15:09 |
|
RED
Liige
Postitusi: 71
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Omalt poolt infoks, et Sebe 383 Bova Magiq reg.359BCN VIN kood on XL9261EK411320304
|
|
27.10.2011 23:03 |
|
markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
811 ajutiselt Soomes.
|
|
11.11.2011 23:05 |
|
markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Proovimisel.
Samas, Tartusse tahetakse proovimiseks tuua 2 LAZi.
(selle postituse viimane muutmine: 11.11.2011 23:37 markot.)
|
|
11.11.2011 23:25 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Uued LAZid ka euro mootoriga, seega vabalt võivad linnabussid katsetusele tulla.
|
|
12.11.2011 23:25 |
|
Neons
Friik
Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Jõuame bussimarkide osas varsti sinna tagasi, kus 10 aastat tagasi olime.
|
|
12.11.2011 23:35 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Diislid on aetud euro piiridesse tänu katalüsaatorisse pihustatavale kusele (AdBlue on sisuliselt kusihape). Volgale pannakse aga vahele bensukat millest nende mõistus läbi ei suuda närida. Hoolimata sellest, et oma õla on pannud alla suured ja nimekad lääne autotootjad. Koostekvaliteediga on aga see probleem, et eks nendele masinatele antakse mingisugune garantii. Ütleme näiteks 5 aastat. Ja siis läheb täpselt nagu prantsuse autodega. Auto peab vastu pidama täpselt nii kaua kui kestab garantiiaeg. Sealt edasi hakkavad tekkima ridamisi järjest probleemid mille puhul tuleb langetada otsus, kas maksta ja osta uus või maksta ja teha korda, et maksta ja teha uuesti korda, et siis jälle maksta, et korda saaks... Samas kui Scaniad ja Volvod on tuntud kui aastakümneid vastu pidavad masinad.
|
|
14.11.2011 07:29 |
|
markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
859 ja 860 Võrust tagasi Tartus.
|
|
13.12.2011 19:07 |
|
markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
853 jäeti sellest nädalast seisma ja võimalik, et rohkem enam ei remonditagi.
|
|
22.03.2012 20:30 |
|
Taylor
Vana Kala
Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
(22.03.2012 20:30)markot Kirjutas: 853 jäeti sellest nädalast seisma ja võimalik, et rohkem enam ei remonditagi.
Kas ta jäeti seisma Volvo esinduses? Pargis teda igatahes sel nädalal ei kohanud. Ei tahaks eriti uskuda, et sellega on nüüd asjad ühel pool. Samas, arvestades kehva tehnoseisundit, ei imestaks ka. Eks 852-ki seisnud pikemat aega. Huvitab veel, et mis see tegelik nõrgim koht neil lõõtsadel on? Olles paar päeva tagasi sõitnud, siis tean öelda, et kohati tundus võimsus lahja olevat. Näiteks Riiamäele saamiseks peab ikka kõvasti talda andma. Aga ega see pole põhjus...
(selle postituse viimane muutmine: 24.03.2012 12:48 Taylor.)
|
|
24.03.2012 12:46 |
|
markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
(24.03.2012 12:46)Taylor Kirjutas: (22.03.2012 20:30)markot Kirjutas: 853 jäeti sellest nädalast seisma ja võimalik, et rohkem enam ei remonditagi.
Kas ta jäeti seisma Volvo esinduses? Pargis teda igatahes sel nädalal ei kohanud. Ei tahaks eriti uskuda, et sellega on nüüd asjad ühel pool. Samas, arvestades kehva tehnoseisundit, ei imestaks ka. Eks 852-ki seisnud pikemat aega. Huvitab veel, et mis see tegelik nõrgim koht neil lõõtsadel on? Olles paar päeva tagasi sõitnud, siis tean öelda, et kohati tundus võimsus lahja olevat. Näiteks Riiamäele saamiseks peab ikka kõvasti talda andma. Aga ega see pole põhjus...
Alguses plaaniti vähemalt sügiseni seisma jätta, sest suvel pole niikuinii vaja. Nüüd viidi esindusse jah.
Muidu oli 852ga rohkem jamasid, see seisis rohkem.
Varem olid kuuldavasti elektroonikaprobleemid põhilised, nüüd pidavat asi olema selles, et tagasipöördel läheb mingine lõõtsa lukustussüsteem peale ja jääb kinni.
|
|
24.03.2012 15:12 |
|