(26.01.2014 00:56)Taylor Kirjutas: Kas saaks palun detailid ka täpsustatud? Mis firma, mis buss jms.
Sorri tehase varustus....(eesti bussifirmade sääst/ihnus)
Taga, seina radikad mis annavad tunda et midagi sooja on olemas. Kahjuks puudub tänu säästu eelarvele taga sooja puhuvad Puhur/radikas.
Juhikoht, on ainult siis soe kui ees ventilaator puhub. Kui vent välja lülitada siis on isegi külmem kui taga. Puudub selline võimalus et sõidu tuult juhtida läbi esiradika ja sooja saada.
Muude busside ja bussifirmade puhul on määrav elektriga juhitavate kraanide maksumus ehk liigne kulumaterjal.
Muidugi vanemate buusside algne päritolu maa....
Kui soovid detailsemat siis on tunne et sinupuhul on tegemist ..... Захудалый ошибкой....
(26.01.2014 04:15)ziepniekkalns Kirjutas: Ei mäleta täpselt, aga ilmselt 2012 aasta talvel sõitsin Sebe Noorte Ekspressi väljumisega Narvast-Tallinna. Sel ajal sõitis seda liini väga tihti nüüdseks maha kantud buss 75 | 615SRX. Selles bussis puudus ka igasugune küte. Terve tee olid jalad jääs ja külmavärinad üle kere.
Uskumatu, kuidas selliseid asju juhtuda saab veel.
Tegemist oli madalmaade bussiga....:
BAB-VIOS; ex-BAB Reizen, Rijswijk(nr. 66)(1/1998) afgevoerd via Verkeersschool Van Hulst, Druten(7/2000)
Mõnigate sealt maalt pärinevatel isenditel asusid sooja puhuvad radikad bussipõranda all ning puhusid sooja külgedel asuvatesse kondlitesse