Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Reisijate sõidu mugavus, kvaliteet, kliima jne
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
kas seadusega on reguleeritud kui soe peab olema (maakonna, kaugliini) bussis?
Praegu ühe bussiga sõites, reisipikkus üle tunni, istusin külmetasin, ise loomulikult talviselt riides (väljas pakane). Radikast puhus ei külma ega sooja õhku. Bussijuhi avatud "kabiinis" oli tunda sooja tuult, aga ülejäänud buss.... Kas see on normaalne?
Kas saaks palun detailid ka täpsustatud? Mis firma, mis buss jms.
Ei mäleta täpselt, aga ilmselt 2012 aasta talvel sõitsin Sebe Noorte Ekspressi väljumisega Narvast-Tallinna. Sel ajal sõitis seda liini väga tihti nüüdseks maha kantud buss 75 | 615SRX. Selles bussis puudus ka igasugune küte. Terve tee olid jalad jääs ja külmavärinad üle kere.
Uskumatu, kuidas selliseid asju juhtuda saab veel.
Ise sõidan igapäevaselt Atko sinistega tööle - koju ja on külmade ilmadega paaril korral tulnud bussi Harjumaa ÜTK tädi kellel miski mõõteaparaat käes ja jookseb sellega mööda bussi ringi. Enne maha minekut seletab juhile et vähemalt 10 kraadi peab aparaat välja võtma, et siis kõik OK. Ma saan aru kui käiakse vanemaid busse kontrollimas aga isegi Ivecoid väisavad.
(26.01.2014 00:56)Taylor Kirjutas: [ -> ]Kas saaks palun detailid ka täpsustatud? Mis firma, mis buss jms.
Sorri tehase varustus....(eesti bussifirmade sääst/ihnus)
Taga, seina radikad mis annavad tunda et midagi sooja on olemas. Kahjuks puudub tänu säästu eelarvele taga sooja puhuvad Puhur/radikas.
Juhikoht, on ainult siis soe kui ees ventilaator puhub. Kui vent välja lülitada siis on isegi külmem kui taga. Puudub selline võimalus et sõidu tuult juhtida läbi esiradika ja sooja saada.

Muude busside ja bussifirmade puhul on määrav elektriga juhitavate kraanide maksumus ehk liigne kulumaterjal.
Muidugi vanemate buusside algne päritolu maa....
Kui soovid detailsemat siis on tunne et sinupuhul on tegemist ..... Захудалый ошибкой....
(26.01.2014 04:15)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Ei mäleta täpselt, aga ilmselt 2012 aasta talvel sõitsin Sebe Noorte Ekspressi väljumisega Narvast-Tallinna. Sel ajal sõitis seda liini väga tihti nüüdseks maha kantud buss 75 | 615SRX. Selles bussis puudus ka igasugune küte. Terve tee olid jalad jääs ja külmavärinad üle kere.
Uskumatu, kuidas selliseid asju juhtuda saab veel.

Tegemist oli madalmaade bussiga....:
BAB-VIOS; ex-BAB Reizen, Rijswijk(nr. 66)(1/1998) afgevoerd via Verkeersschool Van Hulst, Druten(7/2000)
Mõnigate sealt maalt pärinevatel isenditel asusid sooja puhuvad radikad bussipõranda all ning puhusid sooja külgedel asuvatesse kondlitesse
Kas ma olen, miskit maha magand, aga kust see firma välja ilmus. Passib siia teemasse. http://www.saartehaal.ee/2014/01/30/uus-...b-nurinat/
(30.01.2014 08:44)Incz Kirjutas: [ -> ]Kas ma olen, miskit maha magand, aga kust see firma välja ilmus. Passib siia teemasse. http://www.saartehaal.ee/2014/01/30/uus-...b-nurinat/
Welcome to 90's! Sellist nalja pole peale tooliku ammu näinud, et keegi linnaliini-linnalähi bussiga pikki otsi laseb.
(30.01.2014 13:15)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(30.01.2014 08:44)Incz Kirjutas: [ -> ]Kas ma olen, miskit maha magand, aga kust see firma välja ilmus. Passib siia teemasse. http://www.saartehaal.ee/2014/01/30/uus-...b-nurinat/
Welcome to 90's! Sellist nalja pole peale tooliku ammu näinud, et keegi linnaliini-linnalähi bussiga pikki otsi laseb.

Ega ta väga hull ei tohiks olla iseenesest, istmed on samad sees nagu uuematel Carrustel/9700'del.
(30.01.2014 13:15)Regardman Kirjutas: [ -> ]Welcome to 90's! Sellist nalja pole peale tooliku ammu näinud, et keegi linnaliini-linnalähi bussiga pikki otsi laseb.
Taisto sõidab juba üle 10 aasta linnalähi bussidega kaugliine ja inimeste jaoks on see vist täiesti normaalne. Muideks, Lätis liigub Riia ja Jekabpilsi vahet lausa madalapõhjaline Lahti.
"Naine oli kindel, et selle firma bussidega ta enam ei sõida. “See on reisijate mõnitamine, kui liinile tuuakse sellised bussid, mis on mujal maha kantud,” avaldas ta nördimust."

Oleks aega aru saada, et see riik kus elatakse ongi vaene, ja vaene kasutab kasutatud asju. Kui liinil oleks samaväärsed aga uued bussid, siis piletihind hirmutaks antud nördinud reisija eemale ja otsima odavamat varianti. Peipsi taga on äkki odavam elada? Kahju et nähakse ainult oma kitsast nurka kogu asjast.
Minu arust on pigem etem tuua paar aastat kasutatud, aga korralik buss selle asemel, et tuua mingi uus Isuzu või muu odav plastmassjunn. Ja eks see lugu ole kindlasti mingil määral üle pingutatud ka. Ma ei usu, et see asi nüüd nii hull oli kui seal artiklis kirjeldatud on.
Lugu on kõvasti ülepingutatud, üks räägib ühte, teine teist. Tulemuseks vaikib antud juhtum paari päeva pärast maha ning memm kasutab selle firma teenuseid ka edaspidi. Ka mina kasutaks, sest
a) talvel tulebki soojalt riidesse panna! Üleriided saab pikema sõidu ajal alati ära võtta ning lisakoormust nad tekitada ei tohiks. Kindlasti peaks Estonian Lines (vms selle firma nimigi oli) bussi üle vaatama ja vajadusel küttesüsteemi korda saama, aga seda kõike saab ka ilma suure kisata ära teha.
b) pigem see, kui Sareta parsa, millel võivad kogunisti rattad alt minna ja istud selle sees nagu muumia !!!
Uurisin selle firma kodulehte pisut, tunduski firma ainuke buss olevat. Siit küsimus, kuidas nad kavatsevad liini teenindada, kui see ainumas rivist välja läheb? OK miski kahekordne Citytour buss on ka, aga seda ma ei arvesta, see vaid turistidele Tallinna näitamiseks. Polnud sellest furmast enne tänast kuulnudki, rääkimata sellest, et nad liini avasid.
(30.01.2014 20:35)Incz Kirjutas: [ -> ]Uurisin selle firma kodulehte pisut, tunduski firma ainuke buss olevat. Siit küsimus, kuidas nad kavatsevad liini teenindada, kui see ainumas rivist välja läheb? OK miski kahekordne Citytour buss on ka, aga seda ma ei arvesta, see vaid turistidele Tallinna näitamiseks. Polnud sellest furmast enne tänast kuulnudki, rääkimata sellest, et nad liini avasid.

Kuskil nad lubasid küll tuua liinile korraliku suure bussi. Küllap see pole veel saabunud. Smile
Tavaliselt negatiivne reklaam pole väga hea, aga kui isegi selle foorumi lugejad pole firmast kuulnud, siis vahest kirjutas selle nn "kaebekirja" selle sama firma tegevjuhi sõber/sõbranna/naaber. Hulk eestlasi kuulis esimest korda firmast, finantsilises mõttes tasuta tehtud reklaam ja kuna sellist kaebamist teemal "buss oli paha" või "teenus halb" tuleb ette päris palju, siis Saarte hääle lugejate jaoks see bussifirma valikut teab mis palju ei mõjutagi.
Tagasiside URL