Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
60 on miskist teenindusbussist ümber ehitatud liinibussiks.
|
|
18.08.2012 19:27 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(09.09.2012 17:10)PETSS Kirjutas: Kas keegi teab,mis marki oli Raadio Ringhäälingu 1938 aastal walminud Hõbehall?
International (A-2404)
Tsitaat:Hõbehall
Baltimaade esimene Hõbehall (nimi tuli sellest, et alguses olid kõik reportaažautod hõbedast värvi) kujunes internatsionaalseks: šassii telliti USAst, kere ehitati peale Soomes, sisustus paigaldati Eestis, esimene magnetofon jõudis aasta pärast kohale Saksamaalt. Avasõidu tegi sõiduk augustis 1938. Tegemist oli oma aja kohta väga innovaatilise näidiseksemplariga: korraga võisid mikrofonidega töötada kuni 12 reporterit, tarviduse korral sai raadiomees eemalduda autost kuni poole kilomeetri kaugusele. Reporterid ja autos viibijad said pidada omavahel telefonsidet, lisaks võisid omavahel ühenduses olla kuni neli eri kohtades töötavat reporterit. Sõiduk kandis kaht võimsat kõlarit.
Hõbehall kergendas tohutult raadiorahva tööd. Eestimaa käidi risti ja põiki läbi. Sõideti isegi nende väikeste laevadega, mis ühendasid Saaremaad ja Hiiumaad mandriga. Ülesvõetud materjal (algul lakkplaadil, hiljem makilindil) töötati kodus ümber; raadio päevane saateaeg oli selleks perioodiks kasvanud 9 tunnini.
Meie esimene Hõbehall viidi sõja puhkedes Venemaale ja sai otsetabamuse Volhovi rindel, misjärel ta lammutati. Autos olnud firma AEG magnetofon viidi Moskvasse ja seal hakati neid kopeerima, loomulikult originaalse nõukogude helitehnika nime all.
Eesti kuldsete kätega tehnikameestel õnnestus Saksa trofeebussi baasil ehitada 1947. aasta maipühadeks uus ülekandebuss.
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
(selle postituse viimane muutmine: 09.09.2012 17:48 keskjaam.)
|
|
09.09.2012 17:41 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(selle postituse viimane muutmine: 30.09.2012 14:38 Regardman.)
|
|
30.09.2012 13:42 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
See ZIU-6 on küll täitsa normaalne masinavärk ju. Meenutab natuke Ikarus 556-t.
|
|
30.09.2012 15:53 |
|
tak3574
Bussi- ja mossefänn
Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kui madalaks saab bussi lasta?Busse ei saa kahjuks nii madalaks lasta kui tavaautosid.
Mosse on parim!Tunnen kaasa neile kes sõidavad BMW-ga,Mercedesega,.........
Kummastavalt kummaline kummist kummikutes kummitus kummitas ummikus kummuli kummutis
"Igal eestlasel pidi olema kodustatud soomlane...," sest ilma tutvusteta üle lahe paremat kraami saada ei olnud võimalik.
(selle postituse viimane muutmine: 30.10.2012 20:57 tak3574.)
|
|
30.10.2012 20:57 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Kas sa saaksid selle "liigutuse" ka kuidagi siia pildina või skeemina lisada ?
|
|
30.10.2012 22:01 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
Vajutad või "hoiad peal" vastavat lülitit olenevalt bussist. Mina tahtsin vaid teada,et kas sul mingid omad nipid on kuidas sa seda vastava "liigutusega" teed..
|
|
30.10.2012 22:14 |
|
tak3574
Bussi- ja mossefänn
Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2012 14:51)lauri3885 Kirjutas: Selle peale ütleks nii,et kui soovid oma sõidukit meie omapärastel teedel lõhkuda siis võib igat asja kuitahes madalale lasta,sealhulgas ka bussi.Ainult pärast(s.t näiteks umbes aasta pärast) tahaks näha mis sest sõidukist järgi on.
Karterikaitse kaitseb osaliselt autot.Auto peab karterikaitsmega kauem vastu.
Mosse on parim!Tunnen kaasa neile kes sõidavad BMW-ga,Mercedesega,.........
Kummastavalt kummaline kummist kummikutes kummitus kummitas ummikus kummuli kummutis
"Igal eestlasel pidi olema kodustatud soomlane...," sest ilma tutvusteta üle lahe paremat kraami saada ei olnud võimalik.
|
|
31.10.2012 15:54 |
|
tak3574
Bussi- ja mossefänn
Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2012 16:00)lauri3885 Kirjutas: Andeks aga auto ei koosne ainult karterist.Küsi Trollionult või Heinilt kuidas täismadalad Solaris trollid meie teedel vastu peavad.Niipalju kui tean siis lillepidu ja lust just ei ole.
Eriti madala autoga ei ole hea sõita Tallinnas.Väljaspool Tallinna(nt Tallinn-Tartu maantee) on hea sõita madala autoga.Madaldatud bussiga annaks sõita Tallinn-Tartu liini.Tallinna sees sõit vist nii meeldiv pole.
Mosse on parim!Tunnen kaasa neile kes sõidavad BMW-ga,Mercedesega,.........
Kummastavalt kummaline kummist kummikutes kummitus kummitas ummikus kummuli kummutis
"Igal eestlasel pidi olema kodustatud soomlane...," sest ilma tutvusteta üle lahe paremat kraami saada ei olnud võimalik.
|
|
31.10.2012 16:13 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2012 16:13)tak3574 Kirjutas: (31.10.2012 16:00)lauri3885 Kirjutas: Andeks aga auto ei koosne ainult karterist.Küsi Trollionult või Heinilt kuidas täismadalad Solaris trollid meie teedel vastu peavad.Niipalju kui tean siis lillepidu ja lust just ei ole.
Eriti madala autoga ei ole hea sõita Tallinnas.Väljaspool Tallinna(nt Tallinn-Tartu maantee) on hea sõita madala autoga.Madaldatud bussiga annaks sõita Tallinn-Tartu liini.Tallinna sees sõit vist nii meeldiv pole.
Sile asfald on petlik...
Olin sunnitud külmunud õhusüsteemiga sõitma tühjade patjadega.
Ok. Mõtlesin et jõutsin siledale maale ja saab natu kiiremini sõita ja ...... Eriti hea tunne see polnud kui töökorras amortide ja vedrusega mitte tajutav konarlus sulle matsu annab.
Igal asendil on oma tarvidus. Liiga kõrge peale peale ebameeldiva ronimse ka vähendab teelpüsivust......jne
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
|
|
31.10.2012 18:54 |
|
Hannes
Värske kala
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Tahaks kõike teada ehk küsija suu peale ei lööda
(31.10.2012 18:54)keskjaam Kirjutas: Olin sunnitud külmunud õhusüsteemiga sõitma tühjade patjadega.
Ok. Mõtlesin et jõutsin siledale maale ja saab natu kiiremini sõita ja ...... Eriti hea tunne see polnud kui töökorras amortide ja vedrusega mitte tajutav konarlus sulle matsu annab.
2009. aasta üldlaulupeo ajal sai hilisõhtul trolliga Mustamäele sõidetud. Solaris oli nii täistuubitud, et parem esiots nühkis mööda asfalti, liikudes väga aeglaselt, trollijuhil äärmiselt keskendunud ilme. Minu silm pimedas teed väga ei seletanud, aga juht paistis väga täpselt teadvat, kus võib veidikenegi kiiremini sõita ning kus ei tohi.
Kuula SIIT!
Powered by Debian GNU/Linux
|
|
31.10.2012 19:16 |
|