Üks lahe pildike Moskvast. Tupolev on ühe Ikaruse enda kaitsva tiiva alla võtnud. Venelaste ees müts maha, sest pildil olev Tu-104 oli maailma esimene edukas reaktiivreisilennuk. Mujal maailmas üritati ka, aga De Havilland Comet viis sadu inimesi hauda enne kui läbi näriti, et lennuki aknad ei tohi kandilised olla. Kanadas ei saadud Avro C102 ehitusel prototüübist kaugemale ja prantslaste Sud Caravelle saavutas edu mõned aastad hiljem. Aga vaevalt seda sorti vaht siit foorumist kuigi paljusid huvitab. http://cdn-www.airliners.net/aviation-ph...497164.jpg
23.11.2009 14:57
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
(23.11.2009 14:57)Oxygen Kirjutas: Üks lahe pildike Moskvast. Tupolev on ühe Ikaruse enda kaitsva tiiva alla võtnud. Venelaste ees müts maha, sest pildil olev Tu-104 oli maailma esimene edukas reaktiivreisilennuk. Mujal maailmas üritati ka, aga De Havilland Comet viis sadu inimesi hauda enne kui läbi näriti, et lennuki aknad ei tohi kandilised olla. Kanadas ei saadud Avro C102 ehitusel prototüübist kaugemale ja prantslaste Sud Caravelle saavutas edu mõned aastad hiljem. Aga vaevalt seda sorti vaht siit foorumist kuigi paljusid huvitab. http://cdn-www.airliners.net/aviation-ph...497164.jpg
See on mitte Moskva!!! Lennuk asub Шереметьево-1 - Шереметьего-2 vahel... Kui sõidsin mööda Лобня elektrirongidejaamast tasuta Omni-ga lennujaamani pindistan teda ka
(23.11.2009 14:57)Oxygen Kirjutas: Üks lahe pildike Moskvast. Tupolev on ühe Ikaruse enda kaitsva tiiva alla võtnud. Venelaste ees müts maha, sest pildil olev Tu-104 oli maailma esimene edukas reaktiivreisilennuk. Mujal maailmas üritati ka, aga De Havilland Comet viis sadu inimesi hauda enne kui läbi näriti, et lennuki aknad ei tohi kandilised olla. Kanadas ei saadud Avro C102 ehitusel prototüübist kaugemale ja prantslaste Sud Caravelle saavutas edu mõned aastad hiljem. Aga vaevalt seda sorti vaht siit foorumist kuigi paljusid huvitab. http://cdn-www.airliners.net/aviation-ph...497164.jpg
igakell on see jutt huvitavam kui kuiv numbrilugemine. ja lugejaid oleks kah.
Ma juhiks Arrowil tähelepanu liinisildile tuuleklaasi ülaosas. Ning antud firma, kes neid Jonckheeresid omab, otseselt tellimusvedudega ei tegele, vaid teenindab liine 999 (Kopenhaagen-Malmö), 866 (Kopenhaagen-Ystad-Rønne) ning E-55 (Kopenhaagen-Berliin). Viimast teenindatakse ilmselt lühikeste Jonckheeredega.
Muidu need Volvo B12MA šassiidega Jonckheere lõõtsad on ainult Gråhundbusi tellimus, Jonckheere Arrow kerega lõõtsasid on sellel firmal 7 ning Jonckheere SH-sid 2.