Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Üldine trollide arutelu, osa 2
Autor Sõnum
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #661
RE: Jooksev vestlus
Jaanus Mutli vastuväiteid Facebookist Jaak Juske artiklile (http://uudised.err.ee/index.php?06260468).

Jaanus Mutli
"Hea Jaak, lugesin Sinu kommentaari läbi, aga ei leidnud ühtegi argumenti, miks peaks trolliliiklust Tallinnas vägisi säilitama. Invsteeringud uute ja ka kasutatud trollide hankimiseks on kordades suuremad kui bussidel ning trollide ülalpidamine on samuti oluliselt kulukam. Lisaks on troll üks igavsti kohmakas sõiduriist."

Jaanus Mutli
"Riik muide on valmis panustama trammidesse, mis on kesklinna piirkonnas väga ok sõiduvahend"

Jaak Juske
"Hea Jaanus, palun kutsu võimupartei saadikuna linnavalitsust üles täitma volikogu otsust ühistranspordi uue arengukava esitamise osas. Kaks aastat juba hiilivad volikogu otsusest kõrvale. Piinlik."

Jaanus Mutli
"jaak, ära hili küsimusest kõrvale. Millised on Sinu argumendid trolliliikluse säilitamiseks Tallinnas. Arengukava on teine jutt ja seda on muidugi vaja."

Jaak Juske
"Mind huvitab tervikpilt koos eelarvevõimalustega. Seda ei taha aga linnavalitsus millegipärast volikogule esitada."

Jaanus Mutli
"ega trolli kadumine ei tähenda liini kadumist, siis tuleb buss asemele"

Jaanus Mutli
"Jaak, Sa ajad praegu mulle poliitilist käojaani, sellega mind ei eksita. Ilma igasuguste analüüside ja arngukavadetagi on selge, et buss vs troll on kõik argumendid bussi kasuks, sh rahalised"

Jaak Juske
"Tramm on veel kallim, aga keegi ei räägi trammiliikluse lõpetamisest. Ja linnavalitsuselt talle pandud kohustuste täitmist nõuda ei ole käojaani ajamine."

Jaanus Mutli
"Olen nõus, et tramm on kallim, aga kesklinna piirknans, kus on suur liiklusthedus ja kõrge õhusaaste, on kulukas tramm igati põhjendatud"

Lisaks veel üks kommenteerija:

Ax Lax
"Pai Jaanus, loe Jaagu kommentaar uuesti läbi, kui kohale ei jõudnud, miks troll bussist kasulikum on. Kasvõi linnarahva tervisest lähtuvalt. Ja kui ikka aru ei saa, loe veelkord."

Jaanus Mutli
"Kullakallis Ax Lax, lugesin ja ikka ei näinud jaagu argumentatsiooni. Jutt linnarahva tervisest on muidugi bullshit. Tänapäavsed bussid saastavad linnaõhku minimaalselt. 80% saastet tuleb sõiduautodest. Vot nii, Ax Lax."

Jaanus Mutli
"Vähem autosid, rohkem kvaliteetset ühistransporti ning linnarahva tervis saab kordades väem kahjustatud."


Miks ma loen siit pigem välja poliitilise kiusu kui reaalse teemarenduse? Tundub, et Keskerakond juurutab liikmeskonnas ehk antitrollistumist?
Meenutagem, et Mutli säras abilinnapeana toonaste uute Solariste esitlusel ning kiitis neid taevani.
(selle postituse viimane muutmine: 05.09.2012 18:43 Regardman.)
05.09.2012 18:41
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollionu Ära
Liige

Postitusi: 163
Liitunud: Jul.2009
Postitus: #662
RE: Jooksev vestlus
Kes on J. Juske ja J. Mutli? Kumbki pole otsustaja trollinduse käekäigus. Las nad olla ja las vahetavad vatsebukis (keegi võiks facebookile eestikeelse vaste ka välja mõelda) viisakusavaldusi. Erutumiseks pole ju põhjust.
(selle postituse viimane muutmine: 06.09.2012 15:15 Trollionu.)
06.09.2012 15:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #663
RE: Jooksev vestlus
(06.09.2012 15:06)Trollionu Kirjutas:  keegi võiks facebookile eestikeelse vaste ka välja mõelda
Sel juhul peaks näiteks Coca-Colale ka eesti keelse vaste leiutama.
06.09.2012 16:36
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #664
RE: Jooksev vestlus
Näoraamat on ju eestikeelne vaste

Alates 30 novembrist 2009 issi
06.09.2012 19:57
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Roamless Ära
Liige

Postitusi: 71
Liitunud: Mar.2012
Postitus: #665
RE: Jooksev vestlus
Minu teada tõusevad kütuse hinnad ikkagi suht prognoosimatult ja sõltuvad maailmaturu hindadest. Elektrihind pole nii ebastabiilne ja arvestades fossiilsete kütuste paratamatut kallinemist varude vähenemise tõttu ja hinna sõltuvust maailmas toimuvates sündmustest (ebastabiilsus lähis-idas jne), siis mina küll ei jaga seda keskerakondlikku hurraad trollide aegunuks kuulutamisel. Ka hübriidbuss, erinevalt trollist, paiskab siiski mingi hulga jääkaineid linna õhku. Jutt teemal, et autod saastavad rohkem, pole kuigi piisav argument, sest erinevalt trollidest, annavad bussid sellele nn autode saastele veel oma koguse juurde, mis pole kokkuvõtvalt üldse nii väike. Vesinikkütuse tehnoloogia on samas alles lapsekingades. Trolli arendada on tunduvalt odavam, kui oodata utoopiatrammi Lasnamäele, mida ei pruugi näha ka meie lapselapsed (see trammi teema kipub minema samasse teemasse linnahalli arendamisega). Ülikoolist jäi meelde kolm lihtsat põhitõde elektrimootori kohta: hooldevabam võrreldes diisliga (vähem kuluvaid osasid), null saaste ja muidugi ka odavam kilomeetri hind. Elektrimootori miinuseid on üleval mainitud piisavalt. Mina isiklikult ei usu ka, et nn vaba elektrituru tingimustes, hakkab trollikilomeetri hind maksma rohkem, kui diiselbussi (ei arvesta siin kilomeetri hinna sisse amortiseerumist ja muid kulusid). Keegi targem võiks siin rääkida, palju on näiteks trolli keskmine elektrikulu kilomeetrile. Mutli on jalgpallikohtunik ja oli Edgari poolt pukki upitatud, kui ustav parteisõdur ja kaasa koogutaja. Peale kriminaalkaristuse saamist pandi ta ju jokki skeemi kasutades jälle soojale kohale, nagu ka türmist tulnud Sepp. Seega tema nn omaarvamus sõltub ühest teisest isikust ja temapoolt heaks kiidetud suunast.
06.09.2012 21:57
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #666
RE: Jooksev vestlus
See kilomeetri hind on jube nõrk argument. Mina sõidaks näiteks hea meelega selle küll nõmeda välimusega, ent muidu üllatavalt mugava udupeene Mitsubishi elektriautoga koju ja tööle. Kilomeetri hind oleks sigaodav. Aga kahjuks selle soetamiseks puuduvad võimalused. Seega tuleb leppida bensiini rüüpava vana saksa rauaga. Samamoodi on siin ka. Elektrimootor ja trollibuss ise on paberil ideaalsed asjad. Aga kui me ei ole nii rikkad, et osta odavaid asju, siis tuleb olukorraga leppida. Ja mis puudutab seda trollibussi ennast, siis siin on ka asi suhteline. See elektrimootor seal võib ju olla igavene. Aga kui buss ise sealt ümbert mõnekümne aastaga ära laguneb, siis kas see on seda väärt? Lisaks hakkab ju lumpen vinguma, et kui buss on üle viie aasta vana, siis on see jube ohtlik ja me kõik saame surma jne jne jne.
06.09.2012 22:57
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollionu Ära
Liige

Postitusi: 163
Liitunud: Jul.2009
Postitus: #667
RE: Jooksev vestlus
(06.09.2012 19:57)raulito Kirjutas:  Näoraamat on ju eestikeelne vaste

See ei ole lööv! Vaja ikka uus sõna tekitada. Soome keeles luuakse pidevalt omakeelseid sõnu. Minu arvates parim näide on soomekeelne vaste mobiiltelefonile - kännukas. Istud metsas kännu otsas ja suhtled kogu maailmaga. Too näoraamat ei lähe mitte! Vabandust teemavälise postituse pärast. Võib ära kustutada.


(06.09.2012 22:57)Oxygen Kirjutas:  See kilomeetri hind on jube nõrk argument. Mina sõidaks näiteks hea meelega selle küll nõmeda välimusega, ent muidu üllatavalt mugava udupeene Mitsubishi elektriautoga koju ja tööle. Kilomeetri hind oleks sigaodav. Aga kahjuks selle soetamiseks puuduvad võimalused. Seega tuleb leppida bensiini rüüpava vana saksa rauaga. Samamoodi on siin ka. Elektrimootor ja trollibuss ise on paberil ideaalsed asjad. Aga kui me ei ole nii rikkad, et osta odavaid asju, siis tuleb olukorraga leppida. Ja mis puudutab seda trollibussi ennast, siis siin on ka asi suhteline. See elektrimootor seal võib ju olla igavene. Aga kui buss ise sealt ümbert mõnekümne aastaga ära laguneb, siis kas see on seda väärt? Lisaks hakkab ju lumpen vinguma, et kui buss on üle viie aasta vana, siis on see jube ohtlik ja me kõik saame surma jne jne jne.
Siin see point on, et oleme nii vaesed, et saame ainult odavaid asju osta. Ülejäänud argumendid kasuteguritest ja tasuvusest kõlbavad doktoritööde kirjutamiseks ja kui see on korrektselt köidetud, tähtajaks esitatud ning valjuhäälselt kaitstud,antakse diplom ka!
(selle postituse viimane muutmine: 07.09.2012 11:22 Trollionu.)
07.09.2012 09:37
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #668
RE: Jooksev vestlus
Sellest ma sain nüüd nii aru, et kuna meie kohalik olukord on niivõrd sitt, siis ei tohi siin poole sõnagagi rääkida mujal maailmas välja töötatud ja juba toimivatest ja tootmises olevatest tehnoloogiatest. See on väga kurb.
07.09.2012 11:27
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollionu Ära
Liige

Postitusi: 163
Liitunud: Jul.2009
Postitus: #669
RE: Jooksev vestlus
(07.09.2012 11:27)Oxygen Kirjutas:  Sellest ma sain nüüd nii aru, et kuna meie kohalik olukord on niivõrd sitt, siis ei tohi siin poole sõnagagi rääkida mujal maailmas välja töötatud ja juba toimivatest ja tootmises olevatest tehnoloogiatest. See on väga kurb.

Tohib, tohib. Aga räägi siis tehnoloogiatest ka, mitte ära vihja, et on välja töötatud. Vabandan, kui solvasin Sind. Foorumist hangib teadmisi ju ka noorem põlvkond. Nad ju tahaksid ka nendest (mujal maailmas välja töötatud ja tootmises olevatest tehnoloogiatest) teada saada. Võiksid tiba rohkem oma teadmisi elektrienergia salvestamise, taaskasutamise ja kokkuhoiu alal teistele ka jagada. Loeks ise ka huviga.
07.09.2012 11:52
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Roamless Ära
Liige

Postitusi: 71
Liitunud: Mar.2012
Postitus: #670
RE: Jooksev vestlus
Aga minul kripeldab, kui meie oleme nii vaesed, siis kuidas meist väidetavalt vaesematel lätlastel uued trollid ja trammid probleemiks ei ole. Meil mingisugune Mutli kireb, et troll on mõttetu ja võtavad ka sõna mõned teatud erakonda kuuluvad nn arvamusliidrid ning ongi kõik. Kusagil partei tagatubades otsustati, et tasuta ühistransporti, tasuta küttepuude ja linnatelevisiooni tegemisest trollidele raha ei jätku ja nüüd peame lihtsalt sellele faktile kulpi viskama. Selle asemel, et koostööd teha (näiteks CO2 raha olemasolevate vananenud trollide väljavahetamiseks) tegeldi meil jälle üksteisele kaigaste kodaratesse loopimisega. Nüüd on käivitatud meediakampaania, et troll on mõttetu, samas oli 90-ndate nn rahatul perioodil just troll see nn kindlam transport, mis alati liikus (sest ei sõltunud diisli hinnast) (ok, ka trollid olid siis uued). Miks peaksime järsku leppima sellega, et ligi 20 aastat iseseisvust kõlbas trolliga sõita küll, kuid nüüd toimub sõnaotses mõttes välkkiire otsus, et odavam on arendada bussiliiklust ning trollide juurde hankimisega enam tegelema ei pea. Ehk siis odavam on osta Truck Partsist vanu mahakantud Omnilinkisid, need siis üle värvida ja öelda, et transpordiprobleem on lahendatud ja linnukene on jälle kirjas. Praeguse majandamise juures ei suuda me osta ka eriti uusi busse, seega jutt, et vahetame tulevikus kõik trollid uute vähesaastavate busside vastu, ei kipu kuidagi pädema.
07.09.2012 17:18
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Martti Ära
Vanem liige

Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #671
RE: Jooksev vestlus
(06.09.2012 22:57)Oxygen Kirjutas:  Lisaks hakkab ju lumpen vinguma, et kui buss on üle viie aasta vana, siis on see jube ohtlik ja me kõik saame surma jne jne jne.
Kusjuures see sama lumpen hakkab siis ka hädaladama kui uute busside tulekuka pileti hind tõuseks, mis siis et nad ise neid nõuavad. See sama seltskond kes veneaega heldimusega meenutab, sest siis olid teatud hüved tasuta käes või sümboolse raha eest. Ootavad siiani et keegi hakkaks nende mugavat elu doteerima, ainult ei anna endale aru, et selline asi pole majanduslikult võimalik.
Ja tegelikult ei meeldi neile üldse ise mõelda, veneajal mõeldi nende eest ja käsk oli koguaeg ees. Nüüd peavad vaesekesed oma pead vaevama...

Oma osa kogu asjas on "peavoolimeedial", mis iga nurga alt mõista annab, et uus asi on ALATI parem, ilusam, turvalisem, puhtam, mida iganes et massid seda usuksid. Nii kaua kui orjarahvas ennast lüpsta laseb ei muutu midagi!

"Welcome to Ida-Virumaa"
07.09.2012 20:16
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #672
RE: Jooksev vestlus
Siin olijatele peaks teada olema ,et Riia ühistransport kuulub Läti riigile mitte Riia linnale.Ja sealt ka wahhe Tallinnal ja Riial.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
07.09.2012 20:33
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Green2008 Ära
Liige

Postitusi: 106
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #673
RE: Jooksev vestlus
(07.09.2012 20:33)PETSS Kirjutas:  Siin olijatele peaks teada olema ,et Riia ühistransport kuulub Läti riigile mitte Riia linnale.Ja sealt ka wahhe Tallinnal ja Riial.

Mis ajast?
http://www.rigassatiksme.lv/en/about-us/
http://www.rigassatiksme.lv/ru/o-nas/

Oma leheküljel ettevõte kirjutab, et neid subsideerib omavalitsus, ehk Riia linn, millele ta ka kuulub.
(selle postituse viimane muutmine: 09.09.2012 03:44 Green2008.)
09.09.2012 03:43
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #674
RE: Jooksev vestlus
(04.09.2012 12:52)6631 Kirjutas:  Minu poolt pigem laitus. Hannes Luts on ennegi udu ajanud ja see kirjatükk pole just palju parem. Artikli alguses on viidatud Enno Tamme kavatsustele trolliliikluse sulgemise kohta. No mina küll sellest Õhtulehe artiklist teada ei saanud, millal ta Tallinna trolliliikluse sulgeda kavatseb.
Tore on teada saada, et keskmine troll on umbes poole pikema elueaga kui buss. Kui bussi keskmiseks elueaks võtta 20 aastat, siis tähendab see, et trollid 310-314 peavad vastu aastani 2039? Ja vana armas 404 laseb edasi veel 16 aastat? Ja seda kindlasti ilma kuluka moderniseerimiseta, sest muidu ei kehtiks kokkuvõte: "Kokkuvõttes võib öelda, et keskmine trollibuss on maksumuse ajatamisel kasutusperioodile vaid umbes kolmandiku võrra kallim kui diiselbuss."
Jätan vahele õhu saastamise teema. Ei ole sel alal asjatundja. Kindlasti pole asi nii mustvalgelt selge, nagu Luts kirjutab.
See on tore mõte: "Elektritransport peaks olema suure koormusega liinidel selgelt eelistatud lahendus. Atraktiivse ühistranspordiga linnades eksisteerib hierarhia, kus eri veoliikidel on oma rollid. Tallinnas see puudub." Jah, ainult et 99,9% juhtudel tähendab elektritransport siin trammi, metrood ja/või linnaraudteed. Euroopa linnade arv (ilma Ida-Euroopata), kus suurima koormusega liinidel sõidavad trollid, on ühekohaline number. Salzburg, Lausanne, Luzern - rohkem ei meenugi kohe. Tallinnas see hierarhia tõesti puudub, kuna Mustamäele ja Õismäele peaksid trollide asemel sõitma trammid.
"Modernsed trollibussid on parimaks lahenduseks probleemi vähendamisel, kuna tegemist on müratasemelt konkurentsitult vaikseima motoriseeritud veoliigiga." - sorri, see jutt ei vasta tõele.
"Nimelt muutub peagi ekspressbusside pileti hind tavaliinide omaga võrdseks, eesmärgiga vähendada liikluskoormust trolliliinidel. Kõik teemat puudutavad analüüsid tehti aga autobussikoondise poolt, ilma et keegi oleks kordagi kahelnud nende erapooletuses. Veel mõni aasta tagasi oli ühe rahvusvahelise uuringufirma järeldus hoopis vastupidine – ekspressliinid tuleb kaotada. Ajavõitu niikuinii peaaegu ei ole." Tuletaks Hannes Lutsule meelde, et 6. troll sõidab Kaubamajst Õismäele õhtul kell 17 31 minutit, 46. buss - 24 minutit. Nii et palun ekspressid rahule jätta.
Kas keegi teab selle Hannes Lutsu kohta midagi rohkemat rääkida?
Juba mitu aastat kirjutab nn eksperdina, aga rohkem ei tea ma temast midagi.
11.09.2012 16:33
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #675
RE: Jooksev vestlus
(11.09.2012 16:33)markot Kirjutas:  Kas keegi teab selle Hannes Lutsu kohta midagi rohkemat rääkida?
Juba mitu aastat kirjutab nn eksperdina, aga rohkem ei tea ma temast midagi.

20. aprill 2010 oli see Härra veel logistikatudeng ( TTÜ logistikatudeng )
http://www.epl.ee/news/arvamus/rongiinve...d=51274680

20. märts 2012 Hannes Luts, Müncheni tehnikaülikooli magistrant,
http://www.epl.ee/news/arvamus/kuidas-te...d=64097433

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
(selle postituse viimane muutmine: 11.09.2012 17:26 keskjaam.)
11.09.2012 17:24
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #676
RE: Jooksev vestlus
Olen isiklikult temaga tuttav. Suur rongiliikluse propageerija.
11.09.2012 20:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #677
RE: Jooksev vestlus
(11.09.2012 17:24)keskjaam Kirjutas:  
(11.09.2012 16:33)markot Kirjutas:  Kas keegi teab selle Hannes Lutsu kohta midagi rohkemat rääkida?
Juba mitu aastat kirjutab nn eksperdina, aga rohkem ei tea ma temast midagi.

20. aprill 2010 oli see Härra veel logistikatudeng ( TTÜ logistikatudeng )
http://www.epl.ee/news/arvamus/rongiinve...d=51274680

20. märts 2012 Hannes Luts, Müncheni tehnikaülikooli magistrant,
http://www.epl.ee/news/arvamus/kuidas-te...d=64097433
Jah, sellisel tasemel artikleid võiks enam-vähem igaüks ülepäeviti kirjutada.
11.09.2012 21:26
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #678
RE: Jooksev vestlus
Miks tehti selline rumalus, et kui Mustamäe poolt depoosse sõita, siis on kaks pöörangut järjest, mille suundi saab vahetada sama numbriga. See tähendab, et kui järjest tulevad depoosse minev troll ja linna minev troll, siis tagumine troll peab ootama nii kaua kuni depoosse minev troll on läbi sõitnud mõlemast pöörangust, sest kui ta muudab pöörangut, siis muutuvad mõlemad ja depoosse minev troll satub teele, mis pöörab Mustamäe poole tagasi.
22.09.2012 09:38
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollionu Ära
Liige

Postitusi: 163
Liitunud: Jul.2009
Postitus: #679
RE: Jooksev vestlus
(22.09.2012 09:38)Heini Kirjutas:  Miks tehti selline rumalus, et kui Mustamäe poolt depoosse sõita, siis on kaks pöörangut järjest, mille suundi saab vahetada sama numbriga. See tähendab, et kui järjest tulevad depoosse minev troll ja linna minev troll, siis tagumine troll peab ootama nii kaua kuni depoosse minev troll on läbi sõitnud mõlemast pöörangust, sest kui ta muudab pöörangut, siis muutuvad mõlemad ja depoosse minev troll satub teele, mis pöörab Mustamäe poole tagasi.
Asi pole rumaluses. Pööranguid juhitakse raadiosagedusel, seega ligistiku (ühes levialas) pöörangute juhtimine läheb kaootiliseks. Üks juht teeb paremale, teine vasakule ja tulemuseks kaikad kodarates ja pöörang hävinud. Heini, oled väga tähelepanelik tehniliste muudatuste jälgimisel aga ega nende teostajad ei ole ka algharidusega. Igal asjal oma põhjus.
24.09.2012 07:50
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #680
RE: Jooksev vestlus
Õismäel sama väikese vahega kolm uut pöörangut. Igaüht saab vahetada erineva numbriga. Kuidas siis depoo juures ei oleks võinud üht pöörangut vahetada number neljaga ja teist näiteks numbriga 3?
24.09.2012 09:16
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog