Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Üldine trollide arutelu, osa 2
Autor Sõnum
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #641
RE: Jooksev vestlus
(01.09.2012 14:57)Georg Kirjutas:  
(01.09.2012 14:01)Oxygen Kirjutas:  Sisepõlemismootor töötab ainult eesmärgiga toota elektrit.
Ideaalis võiks kütuseks kasutada etanooli, mida saaks toota kodumaisest teraviljast.
Mis oleks sisuliselt samuti roheline e. taastuvenergia. Ühesõnaga potensiaali oleks nii, et tapab.
01.09.2012 14:58
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #642
RE: Jooksev vestlus
Mul tekkis ainult see küsimus,et kui järgmiseks aastaks suurendatakse liinimahtu 20%,siis kas mingi protsent suureneb ka trollide osas liinimaht? Ja kuidas see välja nägema hakkaks kui trolle niigi vähe on(hetkel vist isegi umb.3 trolli puudugi)?

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
01.09.2012 15:32
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #643
RE: Jooksev vestlus
Pigem busside töömaht suureneb.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
(selle postituse viimane muutmine: 01.09.2012 15:37 PETSS.)
01.09.2012 15:37
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #644
RE: Jooksev vestlus
Trollide töömahtu saab ju vähendada sedasi et ekspressliinide mahtu hakatakse oluliselt suurendama. Võimalik et jaanuarist sõidavad ekspressid isegi kogu päeva jooksul. Ja saabki trolle vähendada. Iseasi mis need inimesed peale hakavad kel on vaja neist peatustes ühistransporti kus ekspressid ei peatu. Ja Kuusakoski saab hakata ajutist filiaali rajama Paldiski maanteele...

Alates 30 novembrist 2009 issi
01.09.2012 19:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #645
RE: Jooksev vestlus
(01.09.2012 19:06)raulito Kirjutas:  Trollide töömahtu saab ju vähendada sedasi et ekspressliinide mahtu hakatakse oluliselt suurendama. Võimalik et jaanuarist sõidavad ekspressid isegi kogu päeva jooksul. Ja saabki trolle vähendada. Iseasi mis need inimesed peale hakavad kel on vaja neist peatustes ühistransporti kus ekspressid ei peatu. Ja Kuusakoski saab hakata ajutist filiaali rajama Paldiski maanteele...
Mida sitta?
Olgu, selleks, et ei tekiks väärarusaama, siis natuke täiendavat siia juurde.
Esiteks minu arvates solvasid Sa just trollipargi töötajaid oma Kuusakoski naljaga. Ettevõte.. nüüdseks üks osa ettevõttest on täielikus kriisiolukorras ning selliseid nalju pole just väga meeldiv kuulda. Kui Sinu üks firma osadest oleks hävimas, kas Sulle siis meeldiks, kui keegi tuleks ja hakkaks vastu rinda taguma a'la "savi, saab paremaid alternatiive"?
Teiseks, ekspressid ei peatu sellistes peatustes, kus on rahva kontingent suur. Ka nemad tahavad tihedat liiklust. Vähe ebaaus oleks? Ja ekspressi ei saa näiteks Taksopargis peatuma panna, sest vastasel juhul kaoks ekspressi mõte. Samamoodi ei ole nõus ideega, et ekspressid võiksid sõita terve päeva, sest jällegi nende mõte on kiiremini inimesi linna/koju viia, kuigi hetkeseisuga on see omaette teema, minge näiteks vaadake Luise tänavale õhtusel tipptunnil...
Kolmandaks, fakt on muidugi see, et troll ei ole otstarbekas ja neid põhjuseid on nii siin kui ka meedias välja toodud, nendele isegi ei vaidle vastu, kuid enne me ei saa midagi asendada või sulgeda, kui on korralik alternatiiv olemas, kasvõi gaasibusside näol. Asendamisel võidaksime küll raha, ent saastaks rohkem. Sulgemisel, noh, pole vast mõtet kommenteerida.
Pole küll teemasse, aga see MANi gaasibuss, mida testiti 2009. aastal, oli lihtsalt selleks, et Batja saaks end millegagi esile tõsta, kuna ideed said otsa. TAK võiks kasvõi paariks nädalaks võtta Tartust Scania gaasibussi testimiseks, sest seal on need end igati ära õigustanud ja ma usun, et jätab sümpaatse mulje ka pealinnale.
(selle postituse viimane muutmine: 02.09.2012 02:56 Taylor.)
01.09.2012 20:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollionu Ära
Liige

Postitusi: 163
Liitunud: Jul.2009
Postitus: #646
RE: Jooksev vestlus
(01.09.2012 14:01)Oxygen Kirjutas:  No seda, et trollidel ei ole Tallinnas tulevikku ütlesin mina, olles arvestanud minu suunas koheselt lendama hakkavate nooltega, juba oma neli aastat tagasi. Ja tegelikult on kõik seal kirjas olev jutt ju õige. Troll on oma olemuselt kallis ja selle kontseptsiooni eelised ei tule siin piisavalt esile. Ma olen ka seda öelnud, et troll on ideaalne ummikusõiduk ja kui Tallinn nüüd oma maalritöödega ummikuid ühistranspordilt jalust koristab, siis on see ju põhimõtteliselt trollide surmaotsusele alla kirjutamine. Aga nüüd ma hakkan rääkima endale võibolla veidi vastu ja ütlen, et troll ei peaks päris ära kaduma. Kui siin räägitakse liinivõrgu muutmisest ja uuendamisest, siis asja peakski sellise nurga alt vaatama, et kummiratastega elektritransport oleks koondatud just kesklinna ja sellistesse piirkondadesse kus see ummikuprobleem kõige suurem on. Sõpruse puiesteele ja Sõle tänavale seda eriti vaja ei ole. Õismäele on trolli viimine tulevikuplaanides üldse väga keeruline, sest sinna planeeritakse ju igavest vägevat ristmikku. Ma kujutan ette, et sellised polüvernikud mis sõidaksid korraliku (rõhk) diisli või gaasimootoriga ja millel oleks lisaks veel katusel sarved ja kuskil põues elektrimootor on ilmselt ilgelt kallid ja neid meie tänavatele massiliselt tuua oleks äärmiselt keeruline. Liiatigi tuleks sellisel juhul need bussid planeerida pidevalt kindlatele liinidele ja tehniliselt oleks need jube keerulised ja ka tohutult rasked. Siin tulekski mängu hübriid. Aga ma ei mõtle sellist hübriidi millega rohelisi lollikesi meelitatakse planeeti päästma millel elektrimootor ja sisepõlemismootor kordamööda töötavad. See on jama. On juba käibel tehnoloogiad mis töötavad samal põhimõttel nagu diiselelektriline vedur. Sisepõlemismootor töötab ainult eesmärgiga toota elektrit. Ja igal rattal on oma elektrimootor. Sisepõlemismootor töötab seejuures vaid kindlatel pööretel, tarbides seejuures minimaalselt kütust ja kuludes oluliselt vähem ja omades oluliselt pikemat eluiga kui tavapärasel suures pööretevahemikus kõikudes. Saage aru trollihuvilised, et see traat ja mingisuguste kaigastega bussid on juba ammu tehniliselt ajale jalgu jäänud ja pikemas perspektiivis need peavadki maailmast kaduma. Sellise asja eelis tuleb välja tõesti ainult kuskil mägedes kus akusid kaasas tassida on ebaotstarbekas ja kasulikum on vedada traat. Kuskil linnavahel ei ole sellel asjal perspektiivi.

Kas jõid liiga palju õlut? Või biodiislit. Ei hakka Sinu teooriaid ümber lükkama.Aga pooltõde pole ka mõtet jagada. Las kirjutavad need kes teoorias rohkem orienteeruvad. Sogada rohelisest mõtteviisist, traatidest,kaigastest, sisepõlemismootori kasutegurist, Tallinna liikluskorraldusest ühes postituses võib noortes foorumlastes tõelise segaduse tekitada.


(01.09.2012 20:56)Taylor Kirjutas:  
(01.09.2012 19:06)raulito Kirjutas:  Trollide töömahtu saab ju vähendada sedasi et ekspressliinide mahtu hakatakse oluliselt suurendama. Võimalik et jaanuarist sõidavad ekspressid isegi kogu päeva jooksul. Ja saabki trolle vähendada. Iseasi mis need inimesed peale hakavad kel on vaja neist peatustes ühistransporti kus ekspressid ei peatu. Ja Kuusakoski saab hakata ajutist filiaali rajama Paldiski maanteele...
Mida sitta?
Olgu, selleks, et ei tekiks väärarusaama, siis natuke täiendavat siia juurde.
Esiteks minu arvates solvasid Sa just trollipargi töötajaid oma Kuusakoski naljaga. Ettevõte.. nüüdseks üks osa ettevõttest on täielikus kriisiolukorras ning selliseid nalju pole just väga meeldiv kuulda. Kui Sinu üks firma osadest oleks hävimas, kas Sulle siis meeldiks, kui keegi tuleks ja hakkaks vastu rinda taguma a'la "savi, saab paremaid alternatiive"?
Teiseks, ekspressid ei peatu sellistes peatustes, kus on rahva kontingent suur. Ka nemad tahavad tihedat liiklust. Vähe ebaaus oleks? Ja ekspressi ei saa näiteks Taksopargis peatuma panna, sest vastasel juhul kaoks ekspressi mõte. Samamoodi ei ole nõus ideega, et ekspressid võiksid sõita terve päeva, sest jällegi nende mõte on kiiremini inimesi linna/koju viia, kuigi hetkeseisuga on see omaette teema, minge näiteks vaadake Luise tänavale õhtusel tipptunnil...
Kolmandaks, fakt on muidugi see, et troll ei ole otstarbekas ja neid põhjuseid on nii siin kui ka meedias välja toodud, nendele isegi ei vaidle vastu, kuid enne me ei saa midagi asendada või sulgeda, kui on korralik alternatiiv olemas, kasvõi gaasibusside näol. Asendamisel võidaksime küll raha, ent saastaks rohkem. Sulgemisel, noh, pole vast mõtet kommenteerida.
Pole küll teemasse, aga see MANi gaasibuss, mida testiti 2009. aastal, oli lihtsalt selleks, et Batja saaks end millegagi esile tõsta, kuna ideed said otsa. TAK võiks kasvõi paariks nädalaks võtta Tartust Scania gaasibussi testimiseks, sest seal on need end igati ära õigustanud ja ma usun, et jätab sümpaatse mulje ka pealinnale.

Tänan trolli aadressil kaastundeavalduse väljendamise eest. Ega me nii papist poisid ka pole, et kohe solvuma hakkame. Oleme selle mõttega juba mitmeid viimaseid aastaid harjunud, et kõik mis metallist, kõlbab ainult pihta panemiseks ja Kuusakoskist palgalisa teenimiseks. Kui ei investeerita (omanik) on aeglane hääbumine möödapääsmatu. 51 trolli tiksuvad veel päris hulga aastaid ja traate kokku kerima hakata on veel vara. Sõitjal tegelist pohlad, mis aparaat ette veereb, peaasi, et TEMALE vajalikul ajal ja soovitavalt Vifi levialas. Õhusaaste ja energiasääst huvitab teda kõige vähem. Sorry! vähe küüniliseks läksin.
(selle postituse viimane muutmine: 02.09.2012 09:15 Trollionu.)
02.09.2012 08:52
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #647
RE: Jooksev vestlus
Ei ole sellel trolliliikluse hääbumise teemal siin sõna võtta tahtnud, aga trollionu tänahommikune sõnavõtt tõi muige näole ja tegi muidu vesise pühapäevahommiku palju meeldivamaks Smile
Vara korraldate siin neid trolliliikluse matuseid! Ei kao nad niipea kuskile, kuigi et nende osakaalu ühisliikluses muidugi vähendada püütakse. Ja ilmselt mõnevõrra ka suudetakse. Samas aga kuulub utoopia valdkonda mõne linnaisa soov samaaegselt trollide kaotamisega üldist liinimahtu 20% tõsta. Isegi kui trollide arv liinil samaks jätta, ei saada minu hinnangul selle 20%-se tõusuga ainuüksi bussidele lootes hakkama.
Nii et rahu ainult rahu kodanikud! Segadust ja mõttetut siblimist saab lähiaegadel palju olema, aga karavan liigub ikka endiselt edasi. Ja selleks jätkuvalt jõudu ja jaksu kõigile ühisliikluse vahetutele
asjapulkadele ning erilist vastupidamist tormisel merel just trolliliikluse korraldajaile!
(selle postituse viimane muutmine: 02.09.2012 11:02 Volli.)
02.09.2012 10:28
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #648
RE: Jooksev vestlus
Enno Tamm, kes seal artiklis sõna võtab, töötas ju TAKi poole peal, mida muud ta saakski öelda?

Ning kust võetakse raha liinimahu tõstmiseks 20%?
02.09.2012 19:12
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #649
RE: Jooksev vestlus
Aga kui Enno Tamme asemel oleks keegi teine, siis kas tal oleks midagi muud öelda?
Busside eelistamise põhjuseks toob Tamm tõusva elektri kilovati hinna vabaturul, trollide kalliduse (troll on umbes neli korda kallim kui tavabuss), tehnika ja infrastruktuuri kalli ülalpidamishinna, busside universaalsuse võrreldes trollidega ning uute busside keskkonnasäästlikkuse.
Nende 5 punktiga võib ju natuke siit ja sealt vaielda, aga kõiki valeks kuulutada ei saa ükski kaine inimene.
02.09.2012 20:42
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #650
RE: Jooksev vestlus
See küll waid siitpoolme arwamus,Trollif kindlasti jääwad teatud liinidel.Siin linnas wõib igasugu asju ju toimuda.Aga wawealt nüüd kõik ära kaotatakse.Wabbandust nüüd trollipargi ees-

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
02.09.2012 21:09
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #651
RE: Jooksev vestlus
Siin lööb eriti esile selle foorumi kasutajaskonna keskmine intelligentsustase. Mina räägin trollist kui tehnilisest vidinast mis on tehnoloogiliselt juba vananenud ja millest on oluliselt paremaid vahendeid juba tootmises ja kasutuses. Siin aga loetakse sellest välja mingisuguse tähtsusetu väikeriigi pealinna trollipargi matusejutlus. Hoidke kõva mehed! Elekter on tulevik, aga mitte sellisel kujul.
(selle postituse viimane muutmine: 02.09.2012 22:01 Oxygen.)
02.09.2012 22:00
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #652
RE: Jooksev vestlus
Siin räägitaksegi kahest täiesti ise asjast. Ka Enno Tamm räägib, et kaugemas perspektiivis pole trollidel tulevikku. Hoopis teine teema on, et Tallinnas on 56 suht kaasaegset trolli ja mitte keegi pole poolt sõnagi lausunud, et neist tuleks kiiresti lahti saada. Ei siin foorumis ega linnavalitsuses ega uues AS TAK+TTTK-s.
02.09.2012 22:08
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
Postitus: #653
RE: Jooksev vestlus
https://www.facebook.com/pages/Tahame-ta...4362317252 aktivistid on tagajalgadele aetud.
02.09.2012 22:29
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #654
RE: Jooksev vestlus
(02.09.2012 22:29)Neons Kirjutas:  https://www.facebook.com/pages/Tahame-ta...4362317252 aktivistid on tagajalgadele aetud.

Heini-Liisu uus siht end laiemale avalikkusele esitada?
03.09.2012 06:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollionu Ära
Liige

Postitusi: 163
Liitunud: Jul.2009
Postitus: #655
RE: Jooksev vestlus
(02.09.2012 22:08)6631 Kirjutas:  Siin räägitaksegi kahest täiesti ise asjast. Ka Enno Tamm räägib, et kaugemas perspektiivis pole trollidel tulevikku. Hoopis teine teema on, et Tallinnas on 56 suht kaasaegset trolli ja mitte keegi pole poolt sõnagi lausunud, et neist tuleks kiiresti lahti saada. Ei siin foorumis ega linnavalitsuses ega uues AS TAK+TTTK-s.

Painab see müstiline arv - 56 kaasaegset trolli. Siin ju neid kokkulugejaid küllalt. Kui keegi arvab 5 Ikarossi ka kaasaegseteks siis on tõesti 56.
GS 12 (Ganz-Solaris normaaltroll) - 18
GS 18 (Ganz-Solaris liigendtroll) - 5
SC 12 (Solaris-Ceselec normaaltroll) - 14
SC 18 (Solaris-Ceselec liigendtroll) - 14

GS ja SC vahe selles, et elektriseadmeid tarnisid erinevad firmad. Partiidel ka väikesed erinevused kere pisidetailides.
03.09.2012 08:03
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #656
RE: Jooksev vestlus
http://www.epl.ee/news/arvamus/hannes-lu...d=64908048
Hea artikkel, kiitus kirjutajale!
(selle postituse viimane muutmine: 04.09.2012 10:51 Volli.)
04.09.2012 09:45
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #657
RE: Jooksev vestlus
Minu poolt pigem laitus. Hannes Luts on ennegi udu ajanud ja see kirjatükk pole just palju parem. Artikli alguses on viidatud Enno Tamme kavatsustele trolliliikluse sulgemise kohta. No mina küll sellest Õhtulehe artiklist teada ei saanud, millal ta Tallinna trolliliikluse sulgeda kavatseb.
Tore on teada saada, et keskmine troll on umbes poole pikema elueaga kui buss. Kui bussi keskmiseks elueaks võtta 20 aastat, siis tähendab see, et trollid 310-314 peavad vastu aastani 2039? Ja vana armas 404 laseb edasi veel 16 aastat? Ja seda kindlasti ilma kuluka moderniseerimiseta, sest muidu ei kehtiks kokkuvõte: "Kokkuvõttes võib öelda, et keskmine trollibuss on maksumuse ajatamisel kasutusperioodile vaid umbes kolmandiku võrra kallim kui diiselbuss."
Jätan vahele õhu saastamise teema. Ei ole sel alal asjatundja. Kindlasti pole asi nii mustvalgelt selge, nagu Luts kirjutab.
See on tore mõte: "Elektritransport peaks olema suure koormusega liinidel selgelt eelistatud lahendus. Atraktiivse ühistranspordiga linnades eksisteerib hierarhia, kus eri veoliikidel on oma rollid. Tallinnas see puudub." Jah, ainult et 99,9% juhtudel tähendab elektritransport siin trammi, metrood ja/või linnaraudteed. Euroopa linnade arv (ilma Ida-Euroopata), kus suurima koormusega liinidel sõidavad trollid, on ühekohaline number. Salzburg, Lausanne, Luzern - rohkem ei meenugi kohe. Tallinnas see hierarhia tõesti puudub, kuna Mustamäele ja Õismäele peaksid trollide asemel sõitma trammid.
"Modernsed trollibussid on parimaks lahenduseks probleemi vähendamisel, kuna tegemist on müratasemelt konkurentsitult vaikseima motoriseeritud veoliigiga." - sorri, see jutt ei vasta tõele.
"Nimelt muutub peagi ekspressbusside pileti hind tavaliinide omaga võrdseks, eesmärgiga vähendada liikluskoormust trolliliinidel. Kõik teemat puudutavad analüüsid tehti aga autobussikoondise poolt, ilma et keegi oleks kordagi kahelnud nende erapooletuses. Veel mõni aasta tagasi oli ühe rahvusvahelise uuringufirma järeldus hoopis vastupidine – ekspressliinid tuleb kaotada. Ajavõitu niikuinii peaaegu ei ole." Tuletaks Hannes Lutsule meelde, et 6. troll sõidab Kaubamajst Õismäele õhtul kell 17 31 minutit, 46. buss - 24 minutit. Nii et palun ekspressid rahule jätta.
04.09.2012 12:52
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #658
RE: Jooksev vestlus
Kahju, aga ajad Sinagi udu! Luts ütleb sõna sõnalt nii: "....et edaspidi kavatsetakse arendada vaid bussiliiklust. Otseselt selgusid plaanid trolliliiklusega lõpparve teha, viidates tehnoloogia puudustele". Pealegi on ju juttu Tallinna linnavolikogus linnatranspordi arengut puudutavast koosolekust (erinevalt meist kuulas ta seda interneti vahendusel), mitte mingist Õhtulehe artiklist ning kas sealgi otsest kuupäeva öeldi, millal viimane troll liinile läheb, vaevalt!
Keskmise trolli kasutusiga bussi omaga võrdleb ta ilmselt sealse mätta otsast, kus ta hetkel elab (Münchenis), mitte Tallinna praktika järgi, kus busse 20 aastat ja rohkem peetakse. Kas Saksamaal sõidab linnaliine kuskil mõni nii vana, vaevalt! Aga sealsete mallide ja normide järgimise poole püüdleme ju meiegi vist?
Edasi trollide 310-314 võrdlus kannataks välja ilmselt Ikarus bussiga või tänapäevast ehk Hessidega, muus kontekstis seda ebaõnnestunud trollibussi kõigi trollide etaloniks toomine pole aga ilus! Või ka 404 - troll, mis oli kap.remondis viimati märtsis 2002 ja sai jooksvat remonti 2009. Kas TAK-st leiab analoogset sõiduriista, mis veel liinil? Ei usu. Selline buss oleks ammu maha kantud. Aga näed troll sõidab ja ei kukugi kokku! Samas tead väga hästi, et sama vanad lõõtstrollid on Riias tunduvalt paremas seisukorras ja kõik töös. Meil juba pooled vanarauas. Nii et süüdi pole see, et sõiduk on troll vaid see, et omanik (linn) ei ole viitsinud selle konkreetse sõiduki korrashoidu investeerida! Seega kokkuvõttes ka see 404 mängutoomine pole korrektne ega erapooletu!
Ok, praegu muudes küsimustes vaidlemiseks puudub aeg ja võimalus, aga teen seda hiljem hea meelega Smile
04.09.2012 16:03
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #659
RE: Jooksev vestlus
(04.09.2012 16:03)Volli Kirjutas:  Kahju, aga ajad Sinagi udu! Luts ütleb sõna sõnalt nii: "....et edaspidi kavatsetakse arendada vaid bussiliiklust. Otseselt selgusid plaanid trolliliiklusega lõpparve teha, viidates tehnoloogia puudustele". Pealegi on ju juttu Tallinna linnavolikogus linnatranspordi arengut puudutavast koosolekust (erinevalt meist kuulas ta seda interneti vahendusel), mitte mingist Õhtulehe artiklist ning kas sealgi otsest kuupäeva öeldi, millal viimane troll liinile läheb, vaevalt!
Minu esimene lõik käis nende Lutsu sõnade kohta: "Juhatuse esimeeski jääb viimasega samaks, kusjuures alles laupäeval avaldas meedia temagi kavatsused trolliliikluse sulgemise kohta." Kordan veel, et Tamm ei rääkinud sõnagi trolliliikluse sulgemisest, küll aga mainis, et trollijuhte tuleb juurde tööle võtta.

Mis puutub trollide oodatavat eluiga, siis elu näitabki, et Tallinna puhul ei ole mingit alust oodata, et troll poole kauem vastu peaks kui buss. Ühelt poolt ei ole me juba ammu oma Solaristega rahul ja Ikarus 412-d oleksime juba ammu maha kandnud, kui see võimalik oleks. Teiselt poolt kanname maha busse, mis sõitjale on mitu korda mugavamad kui troll 404. Olgu näiteks 1031, 1099, 1017; pole häbi meenutada isegi 3579. Kus tehakse neid trolle, mida poleks häbi uutest bussidest poole kauem ülal pidada? http://transphoto.ru/photo/500261/?? Kes annab garantii, et selline troll poole kauem vastu peab kui uus MAN-buss?
Kui Saksamaale vaadata, siis Eberswalde soetab uusi Solariseid ja annab üle Budapesti 18 aasta vanuseid trolle. 18 pooleks on 9, ehk siis Tallinn peaks 2003. aasta Volvod (1062 jt) kiiresti müüki panema.
Riias jah 15Tr maha kantud pole (küll on aga liiklusest eemal kõik 14Tr-d, ka 14TrM-d), aga suurt vahet nendel ja meie 15Tr-del ei ole. Samasugused punased istmed, samad paukuvad uksed, sama jõnksutamine...
04.09.2012 17:18
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #660
RE: Jooksev vestlus
(04.09.2012 17:18)6631 Kirjutas:  Riias jah 15Tr maha kantud pole (küll on aga liiklusest eemal kõik 14Tr-d, ka 14TrM-d), aga suurt vahet nendel ja meie 15Tr-del ei ole. Samasugused punased istmed, samad paukuvad uksed, sama jõnksutamine...
http://foorum.ytra.eu/showthread.php?tid...2#pid41562
postitus 61 Angel
(selle postituse viimane muutmine: 04.09.2012 17:30 Volli.)
04.09.2012 17:29
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog