Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 2Hääli - 1.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tallinna piletimüügi süsteemist
Autor Sõnum
Albu Ära
Tõsine bussihuviline

Postitusi: 559
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #68
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist
(21.01.2010 19:20)raulito Kirjutas:  Täna trollis sõites andis elektooniline naishääl teada et 1 veebruarist saab sõidupileteid märgistada vaid 1 ja 2 ukse piirkonnas. Sellest küsmus kas nüüd korjatakse tagumiste uste juurest kompostrid ära?

Kuulsin ka täna sellist üllatavat teadet, millest ajakirjanduses vist veel juttu polegi olnud! Seega kokku kolm halba asja veebruarist korraga: hõredama graafiku alusel sõitva bussi peale saades peab enamjaolt rohke rahvahulgaga 2. ukse juures märgistama kallima pileti. Võib ka esiuksest siseneda, aga nii ehk naa on viisakas sealt edasi liikuda tahapoole, siseneks siis juba teisest uksest. Üksikpiletite kasutajana häirib mind küll kui kompostrid tagauste juurest kaovad, väga operatiivne oleks sisenedes mis iganes uksest saada pilet märgistatud, ja neid üksikpiletitega sõitjaid jagub ikka küll.
Tuletaks meelde, et selline TTA käik ei ole esmakordne, sarnane samm astuti ka 2002-2003 aastatel, kui EPLi andmetel (15.07.03) pooleteiseaasta jooksul tagauste juures kompostreid polnud ja seetõttu sõitjad pahameelt avaldasid. Toona väitis K. Laanjärv, TTA peaspetsialist, et see käik tehti, vähendamaks viimase hetke klõpsijate arvu, mis tõi ka oodatud tulemust, mõjudes positiivselt piletitulule. Nii, täitsa õige, mida vähem kompostreid tagaotsas, seda vähem võimalusi klõpsijatel ühe üksikpiletiga terve kuu ringi sõita kontrolli oodates. Aga: S. Roht TAKist ütleb välja selle minugi arust õige mõtte, et kui sisenemine on kõikidest ustest, siis peab ka komposter olema kõikide uste juures, muidu jääb kannatajaks aus inimene, kes nt viimasel hetkel tagauksest sisse saab aga ei jõua etteotsa trügida kui kontrollid juba haarangu teevad. Linn sai ka sellest lõpuks aru ja detsembris 2003 pandi ühissõidukite tagaotsadesse kompostrid tagasi. Toonasest ajast pärineb ka kohtuotsus mehe kasuks, kes ei jõudnud piletit tagauksest sisenenuna rahvast täis bussis veel komposteerida kui juba Falck kohal oli. Nii et selline üle aastane katse on juba tehtud nende kompostritega aga ju siis on vaja veel proovida. Saab näha, tuleb sest rohkem kasu või kahju. Seda poleks aga vaja kui juba 90ndate lõpus oleks suudetud valida õiged kompostrid, sellised nagu need rohelised kellaaajaga kompostrid mõnedes ühissõidukites on. Kas see süsteem ikka töötab, ma ei teagi aga räägiti ju, et kui kontroll siseneb, saab kompostri lukustada, seega ei ole võimalik viimasel hetkel piletit märgistada. Kui sellised kellaaega märkivad ja vajadusel lukustatavad kompostrid ammu kasutusel oleksid, poleks ka viimase hetke klõpsijate probleemi; lisaks näeksid need aparaadid ka nägusamad välja ammust ajast kasutusel olevast mehaanilisest kompostrist, mida mõni välismaalane kasutada ei oska... Nii et jah, üksikpiletite märgistamissüsteem oleks pidanud juba kümme aastat tagasi paika saama, mitte eksperimenteerima ühe ja teise variandiga, vahelduseks korraldades tulemusteta hankeid...
21.01.2010 20:57
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Sõnumeid selles teemas
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Edelareisija - 01.12.2009, 21:10
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 08.12.2009, 22:25
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 08.12.2009, 22:30
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 08.12.2009, 22:36
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Albu - 21.01.2010 20:57
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 25.01.2010, 21:59
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 30.01.2010, 18:18
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 30.01.2010, 18:55
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 13.06.2011, 00:20
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 17.06.2011, 21:04
RE: Tallinna piletimüügi süsteemist - Trollino - 18.06.2011, 13:49

Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog