raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Elektriraudtee
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
15.10.2012 20:16 |
|
moosic
Q-d polegi
Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Elektriraudtee
Vanasti olid rongid pikemad ja koguaeg oli üks vagun ülesõidul ja keegi ei ohkinud lehes ega kommentaariumis
|
|
15.10.2012 20:46 |
|
ikarus 260
Liige
Postitusi: 111
Liitunud: Aug.2011
|
RE: Elektriraudtee
Teab keegi miks on tondi jaama hoone ülemine osa ära lammutatud.
|
|
21.10.2012 15:13 |
|
kaarel
Noorliige
Postitusi: 40
Liitunud: Oct.2011
|
|
21.10.2012 16:42 |
|
k2ssar
Vabaduse Valvur
Postitusi: 358
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Elektriraudtee
Säilitatakse taastamiskõlbulik osa hoonest. Olevat veksel välja käidud, et EVR pidi selle üles ehitama originaalist lähtuvalt.
|
|
26.10.2012 01:36 |
|
Neons
Friik
Postitusi: 1,178
Liitunud: May.2009
|
|
08.11.2012 18:09 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Elektriraudtee
Esimene uus rong asus Eesti suunas teele
http://www.e24.ee/1041438/esimene-uus-ro...unas-teele
GALERII postimehe oma
Üks paljudest kommidest:
Tsitaat:vedurijuht:Saadeti siis mind ka Stadlerisse. Olin rõõmus. Ilmaaegu. Tegelikult saadeti hoopis Poola Rahvavabariiki, kus keset põldu, põlvini sopas, pandi Uhkeid Uusi Eesti Ronge kokku. Ega selles iseenesest pole ju midagi veidrat. Armani teksapüktel on ka Made in Turkey sisse kirjutatud ja Colgate hambapastal anonüümne kiri "Euroopa toode (tõenäoliselt Albaania)".
Põnev oli see, et Valgevene keevitajad, kellega suitsu tegin, võrdlesid rongi kokkupanekut lõbusalt veerandsaja aasta taguse kogemusega CCCP autotehases veokite kokkulappamisega. Kõik pidi sama savi olema, lihtsalt vahetuse vanem möliseb sagedamalt ja tuleb osa tööd ümber teha. Aga see ei ole suur häda, sest pidevalt lendab igasuguseid pardakompuutreid, elektroonikavidinaid ja mõõteriistu. Äkki on see aparatuur ka Vene leiutajate kätetöö?!
Diiselmootorite karakteristikuid vaadates tekkis küsimus. Miks nii "ökonoomne"? Usun, et Eestis kasutusele võttes rüüpavad uued diislid rohkem kütust kui hetkel käibel olevad vanakesed. Ökonoomsust väljendatakse nii, et:"ostsin uue ökonoomse bussi, mis võtab 2 liitrit sajale vähem!" - jättes mainimata, et uues ökonoomses bussis on 30% istmeid vähem ja kui kütusekulu jaotada ära istekohtadele, ehk piletitele, siis pole võimalik kokkuhoiust enam rääkida. Aga see on saladus! Tsss!
Miks pisikesed trammid võtavad nii palju kütust - seda ei õnnestunudki teada saada. Positivne on ka see, et rongi keskel on ilus avar peldik. Suure paagiga.
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
|
|
15.11.2012 15:11 |
|
k2ssar
Vabaduse Valvur
Postitusi: 358
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Elektriraudtee
(15.11.2012 15:11)keskjaam Kirjutas: Esimene uus rong asus Eesti suunas teele
http://www.e24.ee/1041438/esimene-uus-ro...unas-teele
GALERII postimehe oma
Üks paljudest kommidest:
Tsitaat:vedurijuht:Saadeti siis mind ka Stadlerisse. Olin rõõmus. Ilmaaegu. Tegelikult saadeti hoopis Poola Rahvavabariiki, kus keset põldu, põlvini sopas, pandi Uhkeid Uusi Eesti Ronge kokku. Ega selles iseenesest pole ju midagi veidrat. Armani teksapüktel on ka Made in Turkey sisse kirjutatud ja Colgate hambapastal anonüümne kiri "Euroopa toode (tõenäoliselt Albaania)".
Põnev oli see, et Valgevene keevitajad, kellega suitsu tegin, võrdlesid rongi kokkupanekut lõbusalt veerandsaja aasta taguse kogemusega CCCP autotehases veokite kokkulappamisega. Kõik pidi sama savi olema, lihtsalt vahetuse vanem möliseb sagedamalt ja tuleb osa tööd ümber teha. Aga see ei ole suur häda, sest pidevalt lendab igasuguseid pardakompuutreid, elektroonikavidinaid ja mõõteriistu. Äkki on see aparatuur ka Vene leiutajate kätetöö?!
Diiselmootorite karakteristikuid vaadates tekkis küsimus. Miks nii "ökonoomne"? Usun, et Eestis kasutusele võttes rüüpavad uued diislid rohkem kütust kui hetkel käibel olevad vanakesed. Ökonoomsust väljendatakse nii, et:"ostsin uue ökonoomse bussi, mis võtab 2 liitrit sajale vähem!" - jättes mainimata, et uues ökonoomses bussis on 30% istmeid vähem ja kui kütusekulu jaotada ära istekohtadele, ehk piletitele, siis pole võimalik kokkuhoiust enam rääkida. Aga see on saladus! Tsss!
Miks pisikesed trammid võtavad nii palju kütust - seda ei õnnestunudki teada saada. Positivne on ka see, et rongi keskel on ilus avar peldik. Suure paagiga.
Justkui keegi konkurendi põmmpea kirjutaks.
|
|
15.11.2012 23:12 |
|
Hendrik
Liige
Postitusi: 103
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Elektriraudtee
KAPO tegi Hundisilma talus läbiotsingu. Otsingute käigus leiti Vilja-peksumasin
|
|
17.11.2012 11:38 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Elektriraudtee
Kas Pääsküla depoos kitsaks ei lähe tulevikus kui seal hakkavad paiknema nii elektri kui diiselrongid?
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
17.11.2012 14:29 |
|
TallinkTitanic
Vana kala
Postitusi: 99
Liitunud: Nov.2009
|
RE: Elektriraudtee
Küsimus Elektriraudteele:
Kui Elektriraudteel on hetkel hooldata ja hallata 12 või 13 rongi, siis väga lähedal tulevikus on neid juba 38. Kus seda 3 korda suuremat veeremikogust hoidma hakatakse? Pääsküla depoo ei mahuta sellest ju pooltki?
Elektriraudtee vastus:
Elektriraudtee Pääsküla depoo on alati olnud rongide hooldus- ja remondidepoo.
Uutel rongidel tehakse kõiki hooldustöid agregaatmeetodil - see tähendab, et hooldust vajavad detailid "kruvitakse" rongilt küljest ja asendatakse koheselt hooldatud detailidega. Nii saab koosseis kiirelt liinitööle naasta.
Seega ei ole depoo parkimisvõimekus hoolduse mõttes oluline küsimus.
Meie koostame oma liiklusgraafikuid viisil, kus rongid võimalikult vähe keset tööaega "pargiks" - eesmärk on hoida ronge töös, st. reisijaid teenindamas. Niisiis on nendest 38 koosseisust üle 30 alati Eestimaal reisijaid teenindamas, mitte depoos seismas.
Allikas: http://www.formspring.me/elektriraudtee
|
|
17.11.2012 14:51 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Elektriraudtee
Millegipärast kahtlen kas üle 30 koosseisu öösiti mõõda Eestimaad laiali on.Päeval muidugi probleemi ei tohiks tekkida aga vot tahaks kuulda just ööbimise kohta.
Kui võtta hetkeseisu järgi siis oleks nii:
Tartu=2 (Või 1-kahest Koidulas) ,Valga=1 ,Pärnu=1 ,Viljandi=1 ,Türi=2 ,Narva=1 ,Rakvere=1 ,Paldiski=1 või 2?,Riisipere=1 või 2?,Klooga-rand=1?(kui ööbib) ,Keila=1?(kui ööbib), Aegviidu=1 kokku siis 14-16 seega Tallinnas 22-24 ja isegi kui tuleb juurde mõni ööliin jääb ikkagi ligi 20 koosseisu Tallinna ööseks ja kas tõesti mahuvad need 20 koosseisu Pääskülasse ära?
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
(selle postituse viimane muutmine: 17.11.2012 15:31 lauri3885.)
|
|
17.11.2012 15:06 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Elektriraudtee
Sa, Lauri, arvad, et kui kõik rongid käigus, siis praegune sõiduplaan jääb samaks?
(selle postituse viimane muutmine: 17.11.2012 15:48 Georg.)
|
|
17.11.2012 15:48 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Elektriraudtee
Ma ei välistaks isegi uusi liine ala Rakvere(Tapa)-Narva.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
17.11.2012 15:54 |
|
kukkurkurat
tegelinski
Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Elektriraudtee
(17.11.2012 16:37)Kaspar Kirjutas: Tartu rong iga 2 tunni tagant,
Päris lahe. Midagi võiks hommikuti ka Narva suunal sõitma hakata ja õhtul tagasi.
(selle postituse viimane muutmine: 17.11.2012 17:37 kukkurkurat.)
|
|
17.11.2012 17:34 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Elektriraudtee
Pole mul vähimatki selle vastu kui rongid senisest 2-3-4 korda tihemini hakkavad sõitma,ainult kas reisijaid piisavalt jagub? Kui nad pooltühjalt sõidavad siis on see Elektriraudtee kähku omadega pankrotis.
Ja see tihedus saab ju olema põhiliselt päeval mitte öösel.Ja mainisingi ju,et kui tulebki ööliine juurde siis kas neid ikka kümmekond tükki tuleb juurde? Pigem arvan,et ehk sirka 5 tükki tuleb juurde.Näituseks Tartusse mõni ööbiv rong juurde. Ja igale poole pole ööbimiskohta võimalik juurde tekitada,näiteks Klooga-randa või Aegviidusse 3 koosseisu.Mina julgen arvata,et Tallinna jääb ikkagi sirka 15-20 koosseisu ööbima ehk siis pool veeremist ja kas need siis mahuvad Pääskülasse ära? Tooks paraleeli Sebega kus ju ka pea pool koosseisust ööbib Betoonis.Ja ok. kui Pääskülasse mahubki ära siis kas on sellel mõtet,et koormame Pääsküla ära niiet läheb kitsaks ja samalajal Tallinn-väike seisab tühjalt.
Ilussioonid toredad,et rongid nüüd ja kohe igalpool 10minuti(elektri)-2 tunni(diislid) tagant käima hakkavad aga ma kardan,et reaalsus saab teine olema.
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
(selle postituse viimane muutmine: 17.11.2012 18:19 lauri3885.)
|
|
17.11.2012 18:01 |
|