lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
|
|
18.12.2013 19:02 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(18.12.2013 14:00)lauri3885 Kirjutas: Küll aga kaotavad Looga jt selliste peatuste kasutajad Paldiski mnt.-l kuna 46 sellistes peatustes ei peatu.Täpselt sama teema ka 3.liini trolli ja 11.liini bussidega.Ja peamiseks põhjuseks lõõtstrollide puudus.
Njah, Looga või Tihase peatuse kasutajatel oleks häbi nuriseda, kui võrrelda näiteks Kakumäe või Meriväljaga…
Lõõtstrollide puudus ei ole siin algpõhjus, vaid ikka see, et linnavõimud on trollipargi uuendamisele vee peale tõmmanud. Ja teine põhjus on ikka ka see, et õismäelased on lõpuks avastanud, et 46-ga saab linna ja tagasi kiiremini ja mugavamalt.
|
|
19.12.2013 14:43 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Merivälja elanikel on sellepärast seis kehva et Meriväljale jõudes on 1A Viimsi rahvast täis. Aga busse pole väga juurde pandud. Üks lõõts küll aasta algul pandi juurde aga masu ajal võeti ka üks buss ära. Merivälja ekspress tuleks teha.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
19.12.2013 18:19 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Jah, ekspress peatustega Meriväljal, Aia teel, Pirital, Poskas, Uus-Sadamas ja Hobujaamas oleks igatpidi hea mõte. Kindlasti annaks ka väljumisi linnast ja Meriväljalt 1A-ga sobitada, nii et osa väljumisi võiks 1A-l isegi vähemaks võtta. Väljumised linnast võiksid olla 6.30 - 19.30, kindlasti ilma vaheajata. Ja kui põhjalikumalt mõelda, siis võib-olla peaks see uus liin (kunagine 76) siiski Viimsi keskusse sõitma.
|
|
20.12.2013 17:27 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Merivälja suunal ehk ka Rummukõrtsi peatus. Suvehooajal ehk ka Supluse puiestee, ja Randvere tee peatused mõlemal suunal aga siis võib ju liiga palju peatusi olla.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
20.12.2013 23:31 |
|
Uued autobussid
Unregistered
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ma pakuks välja, et kui ekspress ka käima hakkab, siis võiks teha ekspressile ühe raja juurde ning autod istuvad totaalses ummikus või sõidavad bussidega.
|
|
21.12.2013 19:10 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Esiteks ei maksa muretseda, seda ekspressi pole kellelgi plaanis tegelikult avada. Teiseks, sel bussirajal on vist kaks peatust? Maarjamäel ei peatu ükski buss kauemaks kui sekundiks ja kui see ekspress peaks Lauluväljakul ootama jääma, siis pole kah mitte midagi mokas, sest kuni Lillepini on ta ikkagi saanud endale sobiva kiirusega sõita. Praegu sõidavad ju 9, 11 ja 46 õhtusel tipptunnil Luise asemel mööda Endla tänavat ega tee sellest probleemi, et Endla peatuses peab trollide ning 16, 17 ja 23 taga ootama. Paar korda on ekspressid seal isegi seisvast trollist mööda sõitnud, aga üldiselt seistakse seal rahulikult.
|
|
22.12.2013 14:08 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Kas praegune 3. bussiliini marsruut Veerenni poole on ajutine või pidev?
Mõnusamalt kohale
|
|
25.12.2013 22:26 |
|
Uued autobussid
Unregistered
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Alates 1. jaanuarist 2014 muutuvad bussiliinide nr 3, 4, 15, 19, 29, 30, 33, 51, 54, 60 ja 63, trammiliinide nr 3 ja 4 ning trolliliinide nr 1, 3, 4, 6, 7 ja 9 sõiduplaanid.
Bussiliini nr 15 esimene väljumine pühapäeva varahommikul kell 6.10 toimub terminali külgukse juurest A. Laikmaa peatusest nr 7, kust väljuvad ka 3. liini bussid, vahendas Raepress.
Ekspressbussiliinide nr 11 ja 46 sõiduplaanid muutuvad seoses ühe normaalbussi lisamisega.
Sõiduplaanidega on võimalik tutvuda Tallinna kodulehel.
http://www.tallinncity.ee/2643276/uuel-a...ugraafikud
|
|
28.12.2013 12:20 |
|
Tiit
Võhik
Postitusi: 109
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ma ei saa aru miks seda buss #3 Randla suunal Estoniasse ei saadeta,olen rääkinud seda aastaid (võiks peatuda ka ju 9,11,14,18,23,40,46 ja 48 peatuses). Aga sel ajal on loodud peatuma 15,53ja 56 bussidele ja trollidele 1,3 ja 6. Buss 23 Kadaka suunal võiks peatuda ju 24 ja 24A peatuses, võites sel suunal tublisti minuteid.
(selle postituse viimane muutmine: 28.12.2013 22:48 Tiit.)
|
|
28.12.2013 22:47 |
|
lauri3885
Tallinna ühistranspordi huviline
Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(28.12.2013 22:47)Tiit Kirjutas: Ma ei saa aru miks seda buss #3 Randla suunal Estoniasse ei saadeta,olen rääkinud seda aastaid (võiks peatuda ka ju 9,11,14,18,23,40,46 ja 48 peatuses). Aga sel ajal on loodud peatuma 15,53ja 56 bussidele ja trollidele 1,3 ja 6. Buss 23 Kadaka suunal võiks peatuda ju 24 ja 24A peatuses, võites sel suunal tublisti minuteid.
Kui seda hilinemist nii palju poleks siis ehk tasuks rääkida 3.liini läbi Estonia vedamisest aga vaadates kuivõrd hädas on bussijuhid tipptunni ajal graafikus püsimisega siis pole mõtet teda sinna Estoniasse saata,et ta teiste busside taha kinni jääks ja veelgi kaotuseminuteid juurde saaks.Talvel lumega on lausa nii hulluks asi läinud,et juhid ei saa Veerennis õhtuse tipptunni ajal praktiliselt üldse seista.Alles siin eelmine reede oli kus 3.liini bussid olid graafikust maas 15-25.minutit ja jäädi veel järgmiselegi ringile kohati hiljaks kuna ei jõutud õigel ajal tagasi eelmiselt ringilt.Seetõttu ei poolda ma küll ühtegi sellist liigutust mis 3.liini omadele veelgi kaotuseminuteid juurde kruviks.
Kusjuures ei saa ma sellest aru mis mõte oli tipptundidel sõiduaja juurde panekul kui seisuaeg sellevõrra kahanes Veerennis.Kui 10-25 minutit hilinemine tagasi Veerenni siis pole küll vahet kas ringi pikkus on 56.minutit või 1.tund,alla 10.minutilist hilinemist näeb õhtusel tipptunnil tagasiteel suht harva,rohkem on seda suvel. Oleks siis seisuaeg torkimata jäetud ja sõiduminuteid juurde pandud ühe bussi lisamisega siis oleks see teretulnud ja bussijuhtidel asi tegelikkuses paremaks läinud. Isiklikult ei vaata mina juba ammu enam õhtusel tipptunnil Randla suunal alates Pronksi peatusest sõiduplaani sest sel pole suurt mõtet.Tihtipeale näinud sellist asja,et sõiduplaani järgi peaks tulema sel ja sel kellaajal buss ja vahel tulebki aga tegelikkuses see alles eelmine buss mis graafikust kõvasti maas.........
Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!
|
|
28.12.2013 23:16 |
|
Uued autobussid
Unregistered
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Varasem on buss, kuna Ülemistesse jõuab Aegviidu rong 6.35. Alla jõudmiseks jääb ainult seitse minutit aega. Buss 15 jõuab Ülemiste jaama 6.42.
|
|
29.12.2013 00:00 |
|
Uued autobussid
Unregistered
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
31.12.2013 ei toimu väljumisi Tallinnast kell 17:40, 20:40 ja 22:00, Vardjast kell 18:35 ja Koselt kell 18:45 ja 21:40. Lisaväljumine Koselt kell 20:25, buss sõidab läbi Kose-Uuemõisa. Muudatus puudutab 229 ja 229A.
27.12.2013, 30.12.2013, 31.12.2013, 2.01.2014 ja 3.01.2014 kehtib liinil pühapäevane sõiduplaan on liinidel 242A ja 207.
http://www.peatus.ee/#region;harju
|
|
29.12.2013 20:39 |
|
boroboro
Liige
Postitusi: 153
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
lehekülgedel peatus.ee ja soiduplaan.tallinn.ee lehtedel on Tallinna bussiliinil 63 laupäeva graafik tihedam kuigi 1.jaanuar muutus laupäeva graafik ja vana laupäeva graafik on ka seal kas see on mingi viga oskab keegi seletada?
|
|
10.01.2014 13:39 |
|