(21.01.2009 22:26)Georg Kirjutas: (21.01.2009 22:16)PETSS Kirjutas: Ja midagi sarnast nagu wõiks ju ka mõelda nagu 38 liinil.Seal peatus(nimi hetkel ei meenu)38 ootab ära Wiimsi bussi.
Hansunõmme peatus peaks olema.
Tore lugeda, et kuskil Tallinna linnas selline asi töötab. Tegelikult, kui ma järele mõtlen, siis on tegu Viimsi vallaga, nii et siis Tallinna Ühistranspordi tegevuspiirkonnas.
Minu arust, ei peagi see elektrooniline tädi igas võimalikus ümberistumispeatuses pasundama, et siin saab ümberistuda sellele ja sellele ja samuti ei pea sõiduplaanid olema igas jumala peatuses klapitatud, kus vähegi mitu liini kohtuvad. Minu kogemuste järgi ei tööta see ka arenenud ühistranspordiga riikides sääraselt (Saksamaa, Soome).
Küll aga peaks olema väljaarendatud mingid põhilised suunad ja sõlmpunktid, kus ajad on klapitatud. Ning samuti, et varahommikuti ja hilisõhtuti, mil graafikud harvad. Et ei oleks olukorda, kus nt Keila inimene peab jõudma hommikul vara bussijaama, sõidab selleks rongiga Tallinnasse, ning Tondil/Balti-Jaamas väljub tramm 2/4 Bussijaama poole täpselt samal kellaajal, mis rong jaama jõuab. Ehk siis reisija jääb vahtima trammi tagumist poolt ja järgmine tuleb 15 minuti pärast, tee seni mis tahad...
Mis puutub tädisse, kes ümberistumistest teatab, siis välismaal on mu tähelepanekute järgi vähemalt rööbasõidukites üleval peatustega liiniskeemid, kus ümberistumisvõimalused selgelt märgitud. Kunagi üritasin sarnast asja oma koolitrollile 9 koostada, lisasin siia ka, kahjuks jäid teiste liinide numbrid skeemile kirja panemata, lisaks on seal mõningaid vigu, nii et Beeta versioon.
Küll aga näiteks Berliinis S-Bahniga sõites, siis lennujaama peatuses ütles tädi ilusti nii saksa kui ka inglise keeles, et reisijad kes tahavad lennujaama peavad siin väljuma ja võtma bussi see ja see.