Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(03.11.2009 03:42)sasstak Kirjutas: (02.11.2009 15:25)kukkurkurat Kirjutas: 2967 siiski niipea värvimisse ei lähe, täna logod ja numbrid peale kleebitud.
Ja selle viimase salapärase uue Omni tehasenumber on 1866260.
Aga 2967 tehase number on: YV3R12B16NA000013
VIN koodi järgi on bussi väljalaskeaasta 1992. Tellimusvedudele oleks vast mõnevõrra uuem masin ostetud.
Kas 967 on kõige esimene Norrast pärit buss TAKis? Varem pole vist norrakaid TAKis olnud.
|
|
03.11.2009 07:04 |
|
Vlad
Liige
Postitusi: 227
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(26.10.2009 13:22)kukkurkurat Kirjutas: TAK-s on ettevalmistamisel uus (küll aastast 1993) Volvo Carrus õppebuss, numbriks 967 TAK
aga võid natuke täpsustata bussi mudeli nimetus?
|
|
03.11.2009 21:30 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Carrus Star 301
|
|
03.11.2009 21:54 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(03.11.2009 21:54)Oxygen Kirjutas: Carrus Star 301
Kui natuke norida, siis Carrus Star 501 (kukkurkuradi pildil mudelinimetus selgelt kirjas), kere mõnevõrra kõrgem kui 301-l. Šassiiks on Volvo B10B, mis peaks on üks esimestest seda tüüpi šassiidest.
(selle postituse viimane muutmine: 03.11.2009 22:10 Georg.)
|
|
03.11.2009 22:09 |
|
Marek
Liige
Postitusi: 189
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
VLA 93.
|
|
03.11.2009 22:28 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Tsitaat:VLA 93.
Tsitaat:VIN koodi järgi on bussi väljalaskeaasta 1992.
Kumb siis?
|
|
03.11.2009 22:32 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Kui VIN koodi järgi on 92, siis on 92. VIN on nagu auto isikukood. Ma ei usu, et nii uuel bussil juba mingisuguseid illegaalsusi korda on saadetud.
|
|
03.11.2009 22:36 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(03.11.2009 22:36)Oxygen Kirjutas: Kui VIN koodi järgi on 92, siis on 92. VIN on nagu auto isikukood. Ma ei usu, et nii uuel bussil juba mingisuguseid illegaalsusi korda on saadetud.
Bussi "birka" VIN koodi juures näitab 1993 aga!!!
Mõnusamalt kohale
|
|
03.11.2009 23:10 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(03.11.2009 23:10)sasstak Kirjutas: (03.11.2009 22:36)Oxygen Kirjutas: Kui VIN koodi järgi on 92, siis on 92. VIN on nagu auto isikukood. Ma ei usu, et nii uuel bussil juba mingisuguseid illegaalsusi korda on saadetud.
Bussi "birka" VIN koodi juures näitab 1993 aga!!!
Ju siis on kere hiljem peale needitud. Enamus autotootjaid kasutab süsteemi (nagu ka Volvo 1985. aastast), kus VIN koodi kümnes tähemärk näitab sõiduki väljalaskeaastat. 2967 puhul on selleks N, mis tähistab standardite järgi 1992. aastat. 1993. aasta masinatel on VIN koodi kümnes märk P. Seega peaks osad Göteborgi päritolu Säffle 2000-d olema 1993. aastal valmistatud...
|
|
03.11.2009 23:21 |
|
Cooked
Liige
Postitusi: 105
Liitunud: Sep.2009
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Ei tea. kas 277TAKil liiga palju GPSi kruvitud on või?Kui muidugi 2277 on GPS.Olen siiamaani nainud küll.
Jõuan hommikul 61-ga Järve Haigla peatusesse.GPS - vaikus.
Jõuan Energia peatusesse.GPS - Järve haigla
Jõuan Retke tee peatusesse.GPS - Retke tee.Järgmine peatus Tuisu
Jõuan peatusesse Lastehaigla.GPS - Tervise.
Jõuan Tervise peatusesse.GPS - Tuisu.Järgmine peatus Energia
Mõni võib segadusse sattuda.
Ennustus:Eesti kaotab Uruguaile 1:4
Tõde:Eesti võitis MM-i neljanda 2:0
Käisin kohal ka vaatamas ja kaasa elamas
|
|
05.11.2009 17:41 |
|
uunox
Õlinäpp
Postitusi: 69
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Tänahommikune 48 (numbrit ei mäleta), sõitis vist külmetusega stjuardessiga - see oli enamuse ajast vait, vahel harva suutis mõne luksatusega maha saada . Kokku jookseb?
|
|
05.11.2009 22:56 |
|
k2ssar
Vabaduse Valvur
Postitusi: 358
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Täna jah keskea kriis stjuuardessidel, 3658 trikitas hommikupoole samamoodi, automaattädi ei suutnud midagi öelda, stjuuard rooli tagant täiendas teda. Ilmselt tänu süsteemile on juhid suutnud pea kogu teksti meelde jätta, terve tee kesklinna kõlas lähenev peatus koos järgmise peatusega ning ka teave sellest, et Hobujaama lõpp-peatus on.
|
|
06.11.2009 01:23 |
|
Incz
niisama liige
Postitusi: 186
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
2270 sisetabloo 27. liinil näitas lisaks muule infole ka 8 + hunnik hiinakeelseid märke.
|
|
06.11.2009 10:41 |
|
Max
Friik
Postitusi: 901
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
|
|
06.11.2009 22:31 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
(03.11.2009 03:42)sasstak Kirjutas: (02.11.2009 15:25)kukkurkurat Kirjutas: 2967 siiski niipea värvimisse ei lähe, täna logod ja numbrid peale kleebitud.
Ja selle viimase salapärase uue Omni tehasenumber on 1866260.
Aga 2967 tehase number on: YV3R12B16NA000013
2966 tehase number on: YV2F5A4A0RA224161
Mõnusamalt kohale
|
|
07.11.2009 06:23 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Volvo FL7 kui keegi ei tea.
(selle postituse viimane muutmine: 07.11.2009 16:16 Oxygen.)
|
|
07.11.2009 16:16 |
|
XTA
1029
Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
Kuna keegi pole värskeid uudiseid üles lükanud, siis:
2926 - YB1E2CUA4MB470242, Volvo FL616, vla 1991, tühimass 7,9 t, reg. mass 16,5 t, mootori töömaht 5480 cm3, võimsus 152 kW.
2977 - 3940800039 (LKF on küll ühe kolmest kõrvuti olevast nullist ära kaotanud), Kässbohrer T5, vla. 1977.
(07.11.2009 16:16)Oxygen Kirjutas: Volvo FL7 kui keegi ei tea.
...ja vla. 1994. Tavaliselt on tal sabas ka käru 611AG (kas parginumbriga 2911?), MAZ-93801 '82.
(selle postituse viimane muutmine: 12.11.2009 11:55 XTA.)
|
|
12.11.2009 11:44 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu, osa 2
See kesktelghaagis on tõesti nii vana?!
|
|
15.11.2009 16:41 |
|