Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 2Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
Autor Sõnum
Ott Ära
Vanem liige

Postitusi: 344
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #1
5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
Arvan, et teema võiks heaks kujuneda ... Mis siis ikkagi toimuma hakkab, kui lukkseppi pole ja uute busside ostuks raha ka enam pole ??
(selle postituse viimane muutmine: 26.12.2008 01:45 Ott.)
26.12.2008 01:19
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #2
RE: 5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
Siis on vähemalt 50 bussi vähem kui praegu (Juhul kui viie aasta jooksul midagi juurde ei tule) Liinidele saab vähem busse panna, vähemtähtsamad liinid suletakse, olemasolevad liinid on väga täis. Nii arvan ma.
26.12.2008 13:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #3
RE: 5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
Ega te kodanikud äkki üle ei dramatiseeri?
26.12.2008 13:26
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #4
RE: 5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
Aga jah, Ott - kust sa võtad, et uute busside ostmiseks raha pole ja lukkseppi pole? Oletus?
26.12.2008 13:27
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #5
RE: 5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
Ei noh see on ju fakt, et mõlemat Tallinna linnale kuuluvat transpordiettevõtet ootab ees koondamistelaine ja teada on ka see, et majandusraskuste tõttu ei saa ka seda va rahakest nii palju olema, et uut veeremit hankida. Aga igasugused analüütikud ja "sõltumatud saksa teadlased" ennustavad, et järgmise aasta jooksul käiakse sinosoidi alumises tipus ära ja siis hakkab asi jälle kasvavat tendentsi näitama. Praegu on tulemas 15 päris uut bussi ja 11 natuke vanemat bussi tegelevad aktiivselt tulemisega. Seega veeremi koha pealt ei tohiks väga suuri probleeme olla. Kõiki lukkseppi kindlasti mitte töölt lahti ei lasta. Mina püüan näha asja positiivsest küljest ja mõtlen, et äkki need kuldsemate kätega inimesed jäävad alles ja praaki jääb vähemaks.
Selle peale, et 5 aasta pärast oleks 50 bussi vähem kui praegu ei tuleks ma isegi joomase peaga, aga mõni liin võib oma viimaseid päevi näha küll. Mõned liinid võidakse näiteks ühendada vms.
26.12.2008 13:44
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #6
RE: 5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
Mõned Pärnu mnt. bussiliinid nagu 18 või 36 võidakse lühendada Kalevini - öeldakse, et eesmärk on elektritranspordi kasutamist arendada vms., aga tegelikult saab hoopis liini 3,5 km lühemaks.
53 näeb oma lõpu ära, ma arvan.
21 ja 21B; 20 ja 20A saab ühendada.
Äärmisel juhul võib nt. 55 kinni panna ja 65 suunata Smuuli sillalt otse Betooni mingi ime läbi.
Samamoodi äärmisel juhul võib panna 34A Muuga tee kaudu 38 lõppu käima.

[Pilt: signa5.png]
(selle postituse viimane muutmine: 26.12.2008 14:34 Kaspar.)
26.12.2008 14:29
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Volli Ära
Friik

Postitusi: 816
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #7
RE: 5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
Mina ei näe küll mingiks eriliseks paanikaks põhjust, väike kriis majanduses on praegu pigem puhastava toimega, kui et midagi katastroofilist!
Ja kui et bussidest, siis mis seal ikka nii väga suurt õnnetust, kui jääb ühel aastal mingi portsion täiesti uusi ostmata, selle võrra saab siis mõni vanakene kauem sõita ja ei saadeta teda nii kergekäeliselt ainuüksi varajase sünniaasta pärast vanarauda. Ka lukkseppi ei lastud ju kõiki lahti, need kes jäid (loodetavasti paremad), neil just edaspidi tööd piisavalt ja töökoht kindlamalt käes! Ja mõnede liinide kinnipanek või ühendamine pole ka paha, praegune madalseis majanduses annabki selleks hea põhjuse ning just praegu saab asja ilma suurema kärata ära korraldada Tongue
26.12.2008 16:48
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Hunduonu Ära
Ühistranspordisõber

Postitusi: 125
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #8
RE: 5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
(26.12.2008 14:29)Kaspar Kirjutas:  Samamoodi äärmisel juhul võib panna 34A Muuga tee kaudu 38 lõppu käima.
Pigem suunatakse osad 8-d 8A sildi all Äigrumäe asemel Muugale...
26.12.2008 22:00
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,868
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #9
RE: 5-e aasta pärast Autobussikoondises ??
26A ja 48 liiniga wõiks ka miskit ette wõtta.26A sõitjaid lõpuni vaid hommikul,tagasitulijaid praktiliselt pole(üks spinninguga kalamees küll).48 erinewus 40 on vaid 2 minutit(kasutades Paldiski mnt).Too eelnew waid minu nägemus oma 3,5 kuulise töötamisega TAKis.Aga mulle meeldib.Ja loodan ka 5 aasta pärast TAKi hingekirjas olla.Ainus ,mis hinge peale jääb DAB.
(selle postituse viimane muutmine: 27.12.2008 14:57 PETSS.)
27.12.2008 14:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog