markot
Vanem liige
Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
526/46 oli Tartus liinil 06.1988-08.2001.Ülejäänud 3 seda tüüpi bussi sõitsid kuni 2001.a novembrini,kui kõik Ikarused Tartus lõpetasid.
|
|
25.01.2010 19:05 |
|
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
(24.01.2010 23:41)kukkurkurat Kirjutas: (24.01.2010 23:25)Regardman Kirjutas: Kõik neli Tartus .48 mudeli esindajat olid väljalaskeaastaga 1987.
Ok, selles ei oska targemale vastu vaielda, aga tähed olid ikka EAP mitte EAH?
526 Tartus
Tartu busside puhul on millegipärast väljalase 87 märgitud ja võibolla tõesti nad tehases selle aastanumbri sees ka kokku pandi. Samas kõik 280.48 tüübilised, mis meile jõudsid (teadaolevalt 20 bussi) tulid 88. aastal, kuulusid ühte seeriasse (šassiinumbrid jooksid järjest üksikute aukudega), ja jagati Tallinna (11), Tartu (4), Pärnu (2) ja Kohtla-Järve (3) vahel laiali.
|
|
25.01.2010 23:07 |
|
kukkurkurat
tegelinski
Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
Aga mis aastal viimane 280.48 kokku pandi?
|
|
25.01.2010 23:24 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
(25.01.2010 23:24)kukkurkurat Kirjutas: Aga mis aastal viimane 280.48 kokku pandi?
1989. aastal, mil tuli peale mudel 280.64 (ka ainult sovieedi tarbeks). See oli tehniliste näitajate poolest nòrgema, laiemalt levinud, mootoriga. Seda mudelit toodeti vaid aasta.
|
|
26.01.2010 08:27 |
|
Incz
niisama liige
Postitusi: 186
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
Milles oli siis erinevus sovieedi tarbeks ehitatud bussi ja n.ö "valgele inimesele" tehtud bussi vahel?
|
|
26.01.2010 17:50 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
(26.01.2010 17:50)Incz Kirjutas: Milles oli siis erinevus sovieedi tarbeks ehitatud bussi ja n.ö "valgele inimesele" tehtud bussi vahel?
Detailide parem kvaliteet, topeltaknad, rohkem ahjusid, automaatkastid (olid muidugi ka eksperimentaalsed N-liidus). Eks neid oli kindlasti veel.
Miinusteks aga võiks ehk lugeda suvel tekkinud "kasvuhoone efekti", kus õhk bussis ringi ei käinud. Siinsele kirjutajaskonnale võib see tuttav olla saksa Ikarustest.
|
|
26.01.2010 18:18 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
(25.01.2010 00:18)Oxygen Kirjutas: (24.01.2010 23:18)Regardman Kirjutas: Rába-MAN D2356HM6U.
Mida see kõik küll tähendada võiks?
Raba tagasild
Man-i mootor oli Ikril mis jõutsid siia
Google otsing:
Raba/Man-D2156HM6U - Ikarus-216, -250, -255, -256, -259.50ADA, -260, -260.22/.31, -280, -280.31/.34/.35, -281
Raba/Man-D2356HM6U - Ikarus-250K, -256, -256.42/.53/.58/.59/.60, -260, -260.29/.30/.44, -261, -280.25, -282
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
|
|
27.01.2010 21:22 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
Kas käigukast oli ka MAN või oli kogu jõuülekanne Raba?
|
|
27.01.2010 21:24 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
(27.01.2010 21:24)Oxygen Kirjutas: Kas käigukast oli ka MAN või oli kogu jõuülekanne Raba?
esisild olis Liaz ja automaatkäigukast kah lLazi toodang.
Aga manuaalne .....ei tule ette sest selle kirjasi nagu silma ei hakanud.
Algselt oli 6käiguline hilisemalt 8 käiguline.
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
|
|
27.01.2010 22:15 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
Nii palju, kui mina olen lugenud, siis nii mootor kui ka käigukast (manuaalne) olid Raba toodetud. Vastavalt siis MANi ja ZFi litsentsi alusel.
(27.01.2010 22:15)keskjaam Kirjutas: esisild olis Liaz ja automaatkäigukast kah lLazi toodang.
Aga manuaalne .....ei tule ette sest selle kirjasi nagu silma ei hakanud.
Algselt oli 6käiguline hilisemalt 8 käiguline.
Kumba LiAZi Sa mõtled? Kas Libereci (Tšehhoslovakkia) või Likino tehast?
(selle postituse viimane muutmine: 27.01.2010 22:31 Georg.)
|
|
27.01.2010 22:31 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
|
|
27.01.2010 22:57 |
|
keskjaam
Oksendamiseni küllastunud
Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
|
|
27.01.2010 23:08 |
|
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
|
|
28.01.2010 20:13 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
(selle postituse viimane muutmine: 07.02.2010 20:33 Regardman.)
|
|
07.02.2010 19:52 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
|
|
06.06.2010 16:43 |
|
XTA
1029
Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
|
RE: Endisi busse muudelt bussifirmadelt/eraisikutelt üle Eesti
|
|
07.06.2010 22:06 |
|