Klientide ring ei tohiks väga suur olla. Pole Eestis ju palju firmasid kes vajaks madalapõhjalist lõõtsabussi. Pakuks eelkõige MRP-d. EAL see klient vaevalt on.
Kauaaegne Taistokas 769PPP nüüd Jõhvi piirkonnas Ahtme vagunitehase töölisi vedamas. Idas veel ka 028APV, see rohkem Narva pool (Dilizans) ja 790AOY (Cryptus).
16.03.2009 22:24
Mister X
Mobilis in mobili
Postitusi: 445
Liitunud: Dec.2008
Kasutasin täna üle pika aja Taisto teenust. Avalik saladus, et Taistoga sõites ei pruugi kogeda just eriti meeldivaid elamusi, leidis jällegi kinnitust.
Täna kl 16:00 Pärnust väljuv Tartu tiir hilines märgatavalt - Taistol tekkis vist probleeme busside liinilelaskmisega, sest buss väljus bussijaamast ligi 10 minutit ettenähtud graafikust hiljem. Ka konkreetne Neoplan N316K Transliner http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?pos=-1423 oli omaette vaatepilt. 1991. aasta masina kohta pisut nagu lubamatult rääbakas: kere roostetav, aknad udused. Valjuhäälne mootor levitas kompotti, mis koosnes ikarusliku alatooniga undamisest ja traktori-sarnasest mürinast. Käigudki käisid üsna jõuliselt.
Taisto jääb Taistoks, ent taolise "kodutehtud" bussiga pole enam ammu sõita saanud...
(selle postituse viimane muutmine: 17.03.2009 21:57 Mister X.)
Nii palju kui mina tean, siis Alve Tartu liin läks koos Põlva maakonnaliinidega Harjumaa Liinide kätte.
Taisto liinide 305 ja 309 avamine oli seotud pigem GoBusi Põlva liinide sulgemisega. Huvitav oleks teada, millal paneb Taisto lubatud 19 kohalise väikebussi Põlvasse käima.
Läbi on ta käinud nii Antsla, Tallinna, kui ka Valga meeste käest. Täna näiteks sõitis liini Antsla-Tallinn, kuid juuni keskpaigani on ta siinsel maal vuramas.