Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autosan
Autor Sõnum
sanfan Ära
Noorliige

Postitusi: 25
Liitunud: Feb.2013
Postitus: #1
Autosan
(28.01.2013 23:51)mairo222 Kirjutas:  
(31.12.2012 22:06)Silent Kirjutas:  MK siiski taotleb, et Tallinnast kl 13.30 ja Narvast 18.00 toimuksid igapäevased väljumised.

sellest nädalast uus Sor ka sellel liinil .

Sor on õudne buss, kuidas sellist osta võib. tõeline disainivärdjas Confused

Muidu Mk-reis on norm firma ju.
(selle postituse viimane muutmine: 27.03.2013 19:15 Georg.)
13.02.2013 23:27
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kodanik Ära
Noorliige

Postitusi: 43
Liitunud: May.2012
Postitus: #2
RE: M.K.Reis-X OÜ
1. Ja Autosan on parema välimusega?
2. Mis oleks alternatiiv kütusekulu ja istmete arvu poolest?

(13.02.2013 23:27)sanfan Kirjutas:  Sor on õudne buss, kuidas sellist osta võib. tõeline disainivärdjas Confused
14.02.2013 09:41
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sanfan Ära
Noorliige

Postitusi: 25
Liitunud: Feb.2013
Postitus: #3
RE: M.K.Reis-X OÜ
(14.02.2013 09:41)kodanik Kirjutas:  1. Ja Autosan on parema välimusega?
2. Mis oleks alternatiiv kütusekulu ja istmete arvu poolest?

(13.02.2013 23:27)sanfan Kirjutas:  Sor on õudne buss, kuidas sellist osta võib. tõeline disainivärdjas Confused

Jah, Autosan on parema välimusega, isegi ilusa välimusega.
23.03.2013 20:02
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sanfan Ära
Noorliige

Postitusi: 25
Liitunud: Feb.2013
Postitus: #4
RE: M.K.Reis-X OÜ
Isegi kui võtta "vanemat" aastaid tootmises olnud mudelit "Lider" - kena välimus, dünaamiline disain, midagi väga brutaalset välja ei paista, nö normaalne "tagasihoidlik" buss. Aga Sor näeb välja üsna brutaalne välja. Maitse asi muidugi, aga paljud nii arvavadSmile

Kaugliini "Lider"
[Pilt: lider-1.jpg]

Maakonnabussi versioon
[Pilt: 233_1.jpg]

Istmete arv peaks olema umbes sama, üldiselt sama klassi buss (vist ka sama hinna klassi) nagu Sorgi. Kütusekulust - Autosan samamoodi panustab säästlikkuse ja mootorid vastavad viimastele normidele.
23.03.2013 21:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,177
Liitunud: May.2009
Postitus: #5
RE: M.K.Reis-X OÜ
Muidugi maitse asi, aga minu meelest on see rohkem nagu täispuhutud ninaga külmkapp. Mine räägi seda juttu mõnele ettevõtjale siis, äkki keegi toob sinu rõõmuks mõne Eestisse.
23.03.2013 22:49
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
veekaheksa Ära
Roolihull

Postitusi: 21
Liitunud: Sep.2012
Postitus: #6
RE: M.K.Reis-X OÜ
Kui juba kojamehi ei suudeta korralikult külge kruvida, siis on kvaliteeti raske leida ka muudest tehnilistest sõlmedest.

veekaheksa

Fahr selber und lass andere auch fahren!
24.03.2013 00:11
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
JÜR63N Ära
Onu Heino

Postitusi: 63
Liitunud: Dec.2011
Postitus: #7
RE: M.K.Reis-X OÜ
(23.03.2013 21:30)sanfan Kirjutas:  Isegi kui võtta "vanemat" aastaid tootmises olnud mudelit "Lider" - kena välimus, dünaamiline disain, midagi väga brutaalset välja ei paista, nö normaalne "tagasihoidlik" buss. Aga Sor näeb välja üsna brutaalne välja. Maitse asi muidugi, aga paljud nii arvavadSmile

Kaugliini "Lider"
[Pilt: lider-1.jpg]

Maakonnabussi versioon
[Pilt: 233_1.jpg]

Istmete arv peaks olema umbes sama, üldiselt sama klassi buss (vist ka sama hinna klassi) nagu Sorgi. Kütusekulust - Autosan samamoodi panustab säästlikkuse ja mootorid vastavad viimastele normidele.
Nõustun SOR on kui külmkapp ratastel aga no kuule see Lider on veel hullem.Esiosa võiks olla natuke väiksem ja peale tulede võiks olla mingigi disain.

Busphotos
Elu on ikka seiklus.
(selle postituse viimane muutmine: 24.03.2013 12:20 JÜR63N.)
24.03.2013 10:12
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
BusDriver Ära
Bussijuht

Postitusi: 111
Liitunud: Jun.2010
Postitus: #8
RE: M.K.Reis-X OÜ
Ega eks ilu on vaataja silmades aga see asjandus on küll lihtsalt kohutav jura. disaini pole nagu eriti ollagi. Uhke ninaga karosa ühesõnaga või nh paistes ninaga nagu oleks peksa saanud kuski.

[Pilt: tartuscann%20-%20Copy.png]
24.03.2013 21:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kodanik Ära
Noorliige

Postitusi: 43
Liitunud: May.2012
Postitus: #9
RE: M.K.Reis-X OÜ
Sanfan, ei sa ei suutnud mind ümber veenda. Autosan ON oma välimuselt veel jubedam. Käisin mõni aeg tagasi Poolas bussiluurel ja paratamatult jäid ka mõned Autosanid silma. Ei ole neil ka kvaliteeti. Täpselt sinna, kuhu kirves on kukkunud, sealt on ka lõigatud.

Terve Poola on selliseid täis - http://www.polskieautobusy.com.pl/englis...zkolny.htm
Ainuke söödavam buss, kuid see on ka Volvo B12 ja Bova ristsugutis - http://www.polskieautobusy.com.pl/englis.../index.htm
Kas tõesti on aastal 2013 keegii nõus sellise bussi ostma? - http://www.autosan.se/#/wetlina/

Üldiselt on tore, kui keegi midagi fännab ja maitsed on erinevad, aga ehk oleks aeg prillidele uued klaasid panna, sest no siin ei saa me ju millestki ilusast rääkida. Ma muidugi loodan, et sinu huvi ei saa olema analoogne nagu siin ühel hullul, kes Säfflet omale hoovi soovib tassida. No anna abi.
(selle postituse viimane muutmine: 24.03.2013 22:22 kodanik.)
24.03.2013 22:18
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sanfan Ära
Noorliige

Postitusi: 25
Liitunud: Feb.2013
Postitus: #10
RE: M.K.Reis-X OÜ
(24.03.2013 21:13)BusDriver Kirjutas:  Ega eks ilu on vaataja silmades aga see asjandus on küll lihtsalt kohutav jura. disaini pole nagu eriti ollagi. Uhke ninaga karosa ühesõnaga või nh paistes ninaga nagu oleks peksa saanud kuski.

Ma ei räägi, et see on väga ilus buss, aga ta ei näe nii rõve nagu Sor.
25.03.2013 08:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sanfan Ära
Noorliige

Postitusi: 25
Liitunud: Feb.2013
Postitus: #11
RE: M.K.Reis-X OÜ
(24.03.2013 22:18)kodanik Kirjutas:  Sanfan, ei sa ei suutnud mind ümber veenda. Autosan ON oma välimuselt veel jubedam. Käisin mõni aeg tagasi Poolas bussiluurel ja paratamatult jäid ka mõned Autosanid silma. Ei ole neil ka kvaliteeti. Täpselt sinna, kuhu kirves on kukkunud, sealt on ka lõigatud.

Terve Poola on selliseid täis - http://www.polskieautobusy.com.pl/englis...zkolny.htm
Ainuke söödavam buss, kuid see on ka Volvo B12 ja Bova ristsugutis - http://www.polskieautobusy.com.pl/englis.../index.htm

Jah, Poolas on palju vanu Autosane, ma ei võrdleks neid uute bussidega, sh uute Soridega v. uute Autosanidega.

Sa nüüd püüad halvustada Poolat, et seal on palju selliseid busse:
[Pilt: autosan.a0909l_1.jpg]
[Pilt: autosan.a0909l_3.jpg]

See on Autosan Tramp, buss, mida toodeti kümneid aastaid ja antud pildil on bussi moderniseeritud versioon - koolibuss Tramp. Üldiselt neid enam ei toodeta. Aga olid nad jah, koolibussidena populaarsed - vana traditsiooniline kuju, üsna lihtsad ja odavad. Mõni aasta tagasi neid eksporditi ka. nt Ungarisse jne. See buss vb võib iseloomustada Poola ühistransporti aga mitte ei iseloomusta kogu Autosani toodangut.

Sinu mainitud Wetlina - no ta on kihvtim kui laialt levinud ümberehitatud Sprinterid ja maanteel stabiilsem kui Sprinter.

Ma tõin esile just Autosan "Lider"'it, sest see on umbes sama klassi buss, mis meie Sorid. Liidreid on toodetud ka kümnekond aastat, aga loomulikult kogu aeg moderniseeritakse ja halb buss ta ei ole.

Kui rääkida kallimatest alternitiividest meie Soridele, siis mulle meeldib
[Pilt: DSC00070.jpg]

Päris kenad on uued Iveco/Irisbus ("+"punktid Samatile, muidu oli oma Soridega nii rõve), Autosan Eurolider on hea, enam-vähem on Scania Omni...
[Pilt: 16445537.jpg]
25.03.2013 09:50
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
BusDriver Ära
Bussijuht

Postitusi: 111
Liitunud: Jun.2010
Postitus: #12
RE: M.K.Reis-X OÜ
Jah see pole üldse ilus buss, aga sor näeb palju parem välja küll.

[Pilt: tartuscann%20-%20Copy.png]
25.03.2013 09:51
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #13
RE: M.K.Reis-X OÜ

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
25.03.2013 11:17
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kutter9 Ära
Noorliige

Postitusi: 11
Liitunud: Oct.2009
Postitus: #14
RE: M.K.Reis-X OÜ
Minule meeldib Poolas valmistatud Volvo 9700H NG.
25.03.2013 14:16
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
JÜR63N Ära
Onu Heino

Postitusi: 63
Liitunud: Dec.2011
Postitus: #15
RE: M.K.Reis-X OÜ
(25.03.2013 09:50)sanfan Kirjutas:  
(24.03.2013 22:18)kodanik Kirjutas:  Sanfan, ei sa ei suutnud mind ümber veenda. Autosan ON oma välimuselt veel jubedam. Käisin mõni aeg tagasi Poolas bussiluurel ja paratamatult jäid ka mõned Autosanid silma. Ei ole neil ka kvaliteeti. Täpselt sinna, kuhu kirves on kukkunud, sealt on ka lõigatud.

Terve Poola on selliseid täis - http://www.polskieautobusy.com.pl/englis...zkolny.htm
Ainuke söödavam buss, kuid see on ka Volvo B12 ja Bova ristsugutis - http://www.polskieautobusy.com.pl/englis.../index.htm

Jah, Poolas on palju vanu Autosane, ma ei võrdleks neid uute bussidega, sh uute Soridega v. uute Autosanidega.

Sa nüüd püüad halvustada Poolat, et seal on palju selliseid busse:
[Pilt: autosan.a0909l_1.jpg]
[Pilt: autosan.a0909l_3.jpg]

See on Autosan Tramp, buss, mida toodeti kümneid aastaid ja antud pildil on bussi moderniseeritud versioon - koolibuss Tramp. Üldiselt neid enam ei toodeta. Aga olid nad jah, koolibussidena populaarsed - vana traditsiooniline kuju, üsna lihtsad ja odavad. Mõni aasta tagasi neid eksporditi ka. nt Ungarisse jne. See buss vb võib iseloomustada Poola ühistransporti aga mitte ei iseloomusta kogu Autosani toodangut.

Sinu mainitud Wetlina - no ta on kihvtim kui laialt levinud ümberehitatud Sprinterid ja maanteel stabiilsem kui Sprinter.

Ma tõin esile just Autosan "Lider"'it, sest see on umbes sama klassi buss, mis meie Sorid. Liidreid on toodetud ka kümnekond aastat, aga loomulikult kogu aeg moderniseeritakse ja halb buss ta ei ole.

Kui rääkida kallimatest alternitiividest meie Soridele, siis mulle meeldib
[Pilt: DSC00070.jpg]

Päris kenad on uued Iveco/Irisbus ("+"punktid Samatile, muidu oli oma Soridega nii rõve), Autosan Eurolider on hea, enam-vähem on Scania Omni...
[Pilt: 16445537.jpg]
Jah need uued Crosswayd näevad tõesti uhked välja oma sinises ja valges värvuses aga nagu ikka suhteliselt säästu buss istmed on mõeldud linna lähi liinidele aga see eest on mõeldud, et istujatel oleks jalaruumi.

Busphotos
Elu on ikka seiklus.
25.03.2013 15:58
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Neons Ära
Friik

Postitusi: 1,177
Liitunud: May.2009
Postitus: #16
RE: M.K.Reis-X OÜ
Nagu ma aru saan, siis SORi ja Autosani võrdluses sanfanil peale välimuse muid aspekte välja tuua pole. Autosani bussid on säästlikud ja maanteel stabiilsed, samal ajal kui SOR on lihtsalt kole. Äkki SORi kvaliteet on parem? LAZ, PAZ ja MAZ toodavad ka igasuguseid kihvte busse, aga nende kvaliteedis julgeksin ma küll kahelda. Üldiselt tundub see sellise kibestumusena, sest SORe on Eestis hulgaliselt samas kui "tippkvaliteetseid" Autosane pole ühtki.
25.03.2013 16:42
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kodanik Ära
Noorliige

Postitusi: 43
Liitunud: May.2012
Postitus: #17
RE: M.K.Reis-X OÜ
Ei ma ei väida, et Autosan laguneb rohkem kui SOR. Ei tea, pole ausalt öeldes kumbagi omanud. Lihtsalt kui vaatasin Autosan busside olemust, siis ei paistnud ta ühestki otsast kvaliteetne, samas SOR tundub peaagu inimeste poolt kokku pandud olevat. Võibolla tõesti Autosan on ökonoomne ja vastupidav aga kahjuks või õnneks on välimus siiski määravam.

Minu arust see näeb ju täitsa söödav välja (loogiline, et Scania Irizariga ei võrdle) - http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?pid=6508

Nõustun, see on tõesti jube SOR - http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?pid=2854

Ja ok, kui kunagi satub see Veolia kirjadega Autosan mulle ette, siis ma väga tõsiselt kaaluks ostu, see näeb enam vähem Ok välja ja sobiks liinile - http://bus-and-coach-photos.com.s3.amazo...m/9136.jpg
(selle postituse viimane muutmine: 25.03.2013 19:19 kodanik.)
25.03.2013 19:15
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #18
RE: M.K.Reis-X OÜ
Minu mälus seondub autosan vana laz-i välimusega
Kui teda toodekase nagu vanat LAZi siis jah võta üht ja viska teist.
Minu jaoks on arusaamtu pagasniku suuruse olematus... Ehk Kuhu paigutada titevankrid mis käivad erinevat moodi kokku ja tavaliselt sisalduvad nende raamid igausguseid kodinaid mis teeb nende pagasisse toppimise ebamugavaks pea võimatuks.(eriti sor)

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
26.03.2013 00:33
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sanfan Ära
Noorliige

Postitusi: 25
Liitunud: Feb.2013
Postitus: #19
RE: M.K.Reis-X OÜ
(25.03.2013 16:42)Neons Kirjutas:  Nagu ma aru saan, siis SORi ja Autosani võrdluses sanfanil peale välimuse muid aspekte välja tuua pole. Autosani bussid on säästlikud ja maanteel stabiilsed, samal ajal kui SOR on lihtsalt kole. Äkki SORi kvaliteet on parem? LAZ, PAZ ja MAZ toodavad ka igasuguseid kihvte busse, aga nende kvaliteedis julgeksin ma küll kahelda. Üldiselt tundub see sellise kibestumusena, sest SORe on Eestis hulgaliselt samas kui "tippkvaliteetseid" Autosane pole ühtki.

Neons, ma ei väida, et Autosan tippkvaliteetne on, aga mitte halvema kvaliteediga kui Sor. Ida-Euroopa busse ma ei võrdleks Euroopa Liidu (sh Keskeuroopa) bussidega - kvaliteet on Vene-Valgevene-Ukrainas veel väga nõrgake.
Soride arv Eestis ei tähenda veel kvaliteeti, see näitab pigem seda, et Sor on teinud turundustööd Baltimaades. Autosan on Eestis päris tundmatu, sest pole ennast reklaaminud. Samas Autosani eksporditurgudeks on teised ELi riigid. Nt. rootslased ostavad Autosane. Julgen väita, et Rootsi klient on nõudlikum ja väga katastroofilist kvaliteeti nad ei aktsepteeriks.

ps. Ma ei väida, et nüüd Autosan on parema kvaliteediga kui Rootsi Volvo või seesama Sor.
27.03.2013 18:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,166
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #20
RE: Autosan
Et mitte risustada muid teemasid, palun promoge oma Autosani siin.

Lugedes siin Sanfani postitusi, jääb küll mulje, et promomine käib vaid selle põhjal, mida tootja koduleht väidab. Nii palju, kui Autosanidega on õnnestunud sõita, siis ainult linnabuss SanCity on senimaani jätnud hea mulje. Ülejäänud, eriti just Liderid jms masinad, mis on sisuliselt vanad sotsialismi tingimustes tootmisesse läinud H9-te ja H10-te moderniseeritud variandid. Koostekvaliteet nigel, salong kokku pandud kõige odavamatest materjalidest, aknad üldjuhul ühekordsed, lärmakas salong jne. Mis siin Rootsit puudutab, siis seal on Autosanide buum üle läinud - viimane Autosan telliti sinna 1,5 aastat tagasi, peale seda on aga ca 15% Autosanidest erinevate vigade tõttu seisma jäetud.

Lohutuseks võib ainult niipalju öelda, et kogu praegune bussitööstus pole see, mis oli veel 2 kümnendit tagasi. Praegused EL-i regulatsioonid (a la kasutatavate busside vanusepiirangud, ikka selleks, et busside tootmismahte tõsta/säilitada) on asja viinud selleni, kus busside eluiga on oluliselt madalamaks läinud. Selliseid kvaliteetseid bussikeresid, nagu norrakate Arnad, Vestid või siis linnabussidest minu lemmiknäide - 80ndate Katrineholmi Scania, enam vaevalt, et tootma hakatakse...
27.03.2013 19:32
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog