Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TAK ja TTTK ühinemine
Autor Sõnum
Taylor Ära
Vana Kala

Postitusi: 1,157
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #41
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(23.03.2012 14:55)Heini Kirjutas:  
(23.03.2012 14:49)Taylor Kirjutas:  Lugedes kasvõi meediat, siis on hästi näha, et trammiliiklusel on siinses riigis tulevik, kasvõi needsamused saastekvoodi eest trammid ja 4. liini rekonstrueerimine.
Jah, hakkame 15 trammiga kõiki liine teenindama, samas trolle oleks 56...
Kuidas on võimalik 15 trammiga kõiki liine teenindada? Mõtle ka nüüd, enne kui ütled. Ega siis sõna tulevik ei tähenda seda, et saame 15 trammi ning kärutame nendega elu lõpuni. Pidasin tuleviku all silmas trammiliikluse suuremat arengut kui eelpool toodud näited, aga ma ei näe vajadust Sulle põhjalikuks selgitamiseks, sellepärast, et Sinu maailm koosneb vaid ja ainult trollidest. Tunnista ausalt, võimaluse korral saadaksid kogu bussi- ja trammipargi veeremi utiili, kärbiksid ja üleüldse kaotaksid kõik ära. Sissetuleku eest paneksid igale poole trolliliinid püsti ja täiendaksid trollipargi masinate arvu.
(selle postituse viimane muutmine: 23.03.2012 15:07 Taylor.)
23.03.2012 15:03
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Georg Ära
Vale inimene

Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #42
RE: TAK ja TTTK ühinemine
Teeks äkki nii, et isiklikud vaidlused jätkuvad kuskil privaatsemas kohas, kui foorum.

Mind huvitab kõige rohkem, kust kohast tulevad need jutud, et elektri pakkumine vabaturul tõstab kordades elektrienergia hinda. Sellised jutud lähevad igasuguse loogikaga vastuollu. Seda, et seda räägib herr Sarapuu, siis saan sellest täiesti aru. Nende avalduste näol on tegu ikkagi isiklike huvidega ning üldse ei imestaks, kui mingi JOKK skeemiga tullakse ka Tallinna linnaliine teenindama.
23.03.2012 15:33
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #43
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(23.03.2012 15:33)Georg Kirjutas:  Teeks äkki nii, et isiklikud vaidlused jätkuvad kuskil privaatsemas kohas, kui foorum.

Mind huvitab kõige rohkem, kust kohast tulevad need jutud, et elektri pakkumine vabaturul tõstab kordades elektrienergia hinda. Sellised jutud lähevad igasuguse loogikaga vastuollu. Seda, et seda räägib herr Sarapuu, siis saan sellest täiesti aru. Nende avalduste näol on tegu ikkagi isiklike huvidega ning üldse ei imestaks, kui mingi JOKK skeemiga tullakse ka Tallinna linnaliine teenindama.
Selline Jokk asi on põhimõtteliselt võimalik ... aga selleks peab lammutama olemasolava omandi vormi, mis on varasema "kaevusülitamisega" võimailk...
või ütleks et tehakse ära see mis mujal vabariigis on edukalt käiku läinud (linn on vabanent tüütavast/kulukast transpordi omandist)
Plaun parandage mind, aga on meelde jäänud mingi mälupilt etTtartu ATP lammutamisle oli ka osanik Andrus A.... ja mingi jupp seal kuulus kunagii sugulasele.
JA veel elketrist ... mõningad tööstusfirmad juba ostavad Lätsit odavamat elektrit

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
23.03.2012 17:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #44
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(23.03.2012 17:00)keskjaam Kirjutas:  Plaun parandage mind, aga on meelde jäänud mingi mälupilt etTtartu ATP lammutamisle oli ka osanik Andrus A.... ja mingi jupp seal kuulus kunagii sugulasele.
Ei ole Andrus ise, tema vend hoopis.
23.03.2012 18:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #45
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(23.03.2012 13:29)Heini Kirjutas:  Mina soovitaksin mitte ühtegi trolli trollipargil maha kanda, remontida nii palju neid, et oleksid sõidukõlbulikud ja sõidaksid nende masinatega ringi. Kui tullakse nõudma masinate mahakandmist, siis öelda, et kõik masinad on nii heas seisukorras, et neid ei saa maha kanda.
Et siis remontida kuidagi tati ja teibiga veeremit, et see kuidagi koos püsiks. Kes annab garantii sellele, et sel moel hommikul tänavale sõitev masin ka etteantud ülesanded täidab ja õhtul omal jõul tagasi tuleb? Kõigile vedajatele on ette antud protsent mis väljendab seda kui suur osa reisidest võib ära jääda. Kui seda hakatakse ületama, siis hakkab rahvas virisema ja linnavõim peab midagi tegema, et olukorda parandada. Igaüks kes mõistab põhikooli matemaatikat ja saab midagi aru majandusest saab aru ka sellest, et sel juhul langetatakse otsus alati võimalikult odava alternatiivi kasuks. Ja siin ei ole "mulle meeldivad trollid" mitte mingisugune määrav argument.

Diisli hind võib olla törts kõrgem, aga seda ka kulub märgatavalt vähem. Ja ilmselt saavad ka suured vedajad mingisugust oma hinda, sest ostetakse ju hulgi.

Muust on räägitud juba küll. Trolliliiklus ilmutas juba 2007-2008 aastal väljasuremise märke. Kui siiani aru ei ole saanud, et on nii, siis on kurb.
23.03.2012 21:37
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #46
RE: TAK ja TTTK ühinemine
Busse saab suwalist uulitsat sõitma panna.Troll aga nõuab õhuliine ja alajaamu.Ja nonde ehitamine mitte kõige odawam pole.Lisaks wel see järgmisest aastast kehtima hakkav elektri wabaturuhind.Mul siin 4 toalises kah probleeme wel probleeme weel lisaks tekkib.Aga see minu asi.Tahakks lisada ühe wäljawõtte kirjastuselt Eesti Raamat 1987 aastal ilmunud raamatust"TALLINNA ARENGU PROBLEME" Lk 221 kirjas nii.Aja jooksul,kui toimub reisijate ümberjagunemine trollibussilt kiirtrammile ja ekspressbussile,osutub võimalikuks likvideerida järk-järgult konkurentsivõimetudline.See "strateegiline" plaan tingitud mitmest asjaolust ,millest põhilisemad on
trollibuss oma manööverdamisnõime tõttu takistab teiste transpordivahendite liiklust,seega soodustab kaudselt õhu saastamist
väike veovõime ühe juhi kohta(Kiievis ja Riias kurseerivad juba käesoleval ajal haagisega trollibussid,kuid see vähendab veelgi nende manööverdamisvõimet
trolibussiliinide rajamine on töömahukam ja kallim kui autobussiliinide rajamine.
Waat säänsed mõtted olid 1978 aastal.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
23.03.2012 21:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tak3574 Ära
Bussi- ja mossefänn

Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
Postitus: #47
RE: TAK ja TTTK ühinemine
Tallinn tahtis Riialt osta vanu Škoda trolle,tegelikult peaks pigem kasutatud trole vaatama kui uusi praegusel hetkel,väiksema raha eest rohkem. Artikkel: http://www.tallinnapostimees.ee/577254/t...ollibusse/
23.03.2012 21:57
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #48
RE: TAK ja TTTK ühinemine
Wenkud maksid wist üle nende Shkodade eest? Ma niipalju aru saanud,et 3 trolli ikka lisandub?Aga määnsed?Solarised ehk kindlaste .Aga kas lühikesed wõi pikad?Arwestades lähiaega wist ikka pikad?

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
(selle postituse viimane muutmine: 23.03.2012 22:24 PETSS.)
23.03.2012 22:21
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lauri3885 Ära
Tallinna ühistranspordi huviline

Postitusi: 1,678
Liitunud: Jan.2012
Postitus: #49
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(23.03.2012 22:21)PETSS Kirjutas:  Wenkud maksid wist üle nende Shkodade eest? Ma niipalju aru saanud,et 3 trolli ikka lisandub?Aga määnsed?Solarised ehk kindlaste .Aga kas lühikesed wõi pikad?Arwestades lähiaega wist ikka pikad?

neid 3 lõõtsatrolli esialgu ikkagi ei tule,nii olen mina aru saanud.info jooksis kuskilt läbi,kust ei mäleta.

Rohkem uusi trolle,tramme ja busse!Rolleyes
Samas oskust hinnata retro sõidukeid!Smile
(selle postituse viimane muutmine: 24.03.2012 03:34 lauri3885.)
24.03.2012 03:33
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #50
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(24.03.2012 03:33)lauri3885 Kirjutas:  
(23.03.2012 22:21)PETSS Kirjutas:  Wenkud maksid wist üle nende Shkodade eest? Ma niipalju aru saanud,et 3 trolli ikka lisandub?Aga määnsed?Solarised ehk kindlaste .Aga kas lühikesed wõi pikad?Arwestades lähiaega wist ikka pikad?

neid 3 lõõtsatrolli esialgu ikkagi ei tule,nii olen mina aru saanud.info jooksis kuskilt läbi,kust ei mäleta.
Postimehes räägiti ka sellest, linn ei ole vastanud midagi selle kohta. Ei taha vist lubada nende kolme trolli liisimist.

Mulle tundub, et mõeldakse vaid sellele, et saaks praegu võimalikult odavamalt. Lõppkokkuvõttes peaks ju troll ennast aja jooksul ära tasuma.

Tramm on ju kordades kallim kui troll ja kui neil praegu trollilegi raha ei jagu, kuidas siis trammile. Riik ei osta ju meile rohkem neid tramme ja vaevalt ka linn selle summa kusagilt leiab. Alles ei tahetud 23. liinigi pikendada, põhjuseks raha puudus.
24.03.2012 10:09
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollionu Ära
Liige

Postitusi: 163
Liitunud: Jul.2009
Postitus: #51
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(24.03.2012 10:09)Heini Kirjutas:  
(24.03.2012 03:33)lauri3885 Kirjutas:  
(23.03.2012 22:21)PETSS Kirjutas:  Wenkud maksid wist üle nende Shkodade eest? Ma niipalju aru saanud,et 3 trolli ikka lisandub?Aga määnsed?Solarised ehk kindlaste .Aga kas lühikesed wõi pikad?Arwestades lähiaega wist ikka pikad?

neid 3 lõõtsatrolli esialgu ikkagi ei tule,nii olen mina aru saanud.info jooksis kuskilt läbi,kust ei mäleta.
Postimehes räägiti ka sellest, linn ei ole vastanud midagi selle kohta. Ei taha vist lubada nende kolme trolli liisimist.

Mulle tundub, et mõeldakse vaid sellele, et saaks praegu võimalikult odavamalt. Lõppkokkuvõttes peaks ju troll ennast aja jooksul ära tasuma.

Tramm on ju kordades kallim kui troll ja kui neil praegu trollilegi raha ei jagu, kuidas siis trammile. Riik ei osta ju meile rohkem neid tramme ja vaevalt ka linn selle summa kusagilt leiab. Alles ei tahetud 23. liinigi pikendada, põhjuseks raha puudus.

Kuula ja vaata vahelpeal uudiseid ka. Aprillist hakkab 23 Bussijaama soitma. Läbi Kaubamaja tänava.
24.03.2012 16:00
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #52
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(24.03.2012 16:00)Trollionu Kirjutas:  
(24.03.2012 10:09)Heini Kirjutas:  
(24.03.2012 03:33)lauri3885 Kirjutas:  
(23.03.2012 22:21)PETSS Kirjutas:  Wenkud maksid wist üle nende Shkodade eest? Ma niipalju aru saanud,et 3 trolli ikka lisandub?Aga määnsed?Solarised ehk kindlaste .Aga kas lühikesed wõi pikad?Arwestades lähiaega wist ikka pikad?

neid 3 lõõtsatrolli esialgu ikkagi ei tule,nii olen mina aru saanud.info jooksis kuskilt läbi,kust ei mäleta.
Postimehes räägiti ka sellest, linn ei ole vastanud midagi selle kohta. Ei taha vist lubada nende kolme trolli liisimist.

Mulle tundub, et mõeldakse vaid sellele, et saaks praegu võimalikult odavamalt. Lõppkokkuvõttes peaks ju troll ennast aja jooksul ära tasuma.

Tramm on ju kordades kallim kui troll ja kui neil praegu trollilegi raha ei jagu, kuidas siis trammile. Riik ei osta ju meile rohkem neid tramme ja vaevalt ka linn selle summa kusagilt leiab. Alles ei tahetud 23. liinigi pikendada, põhjuseks raha puudus.

Kuula ja vaata vahelpeal uudiseid ka. Aprillist hakkab 23 Bussijaama soitma. Läbi Kaubamaja tänava.
Seda ma tean, aga alles mõni aeg tagasi toodi põhjenduseks see, et raha pole. Uudistega hoian end vägagi kursis.
24.03.2012 17:36
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollionu Ära
Liige

Postitusi: 163
Liitunud: Jul.2009
Postitus: #53
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(24.03.2012 17:36)Heini Kirjutas:  
(24.03.2012 16:00)Trollionu Kirjutas:  
(24.03.2012 10:09)Heini Kirjutas:  
(24.03.2012 03:33)lauri3885 Kirjutas:  
(23.03.2012 22:21)PETSS Kirjutas:  Wenkud maksid wist üle nende Shkodade eest? Ma niipalju aru saanud,et 3 trolli ikka lisandub?Aga määnsed?Solarised ehk kindlaste .Aga kas lühikesed wõi pikad?Arwestades lähiaega wist ikka pikad?

neid 3 lõõtsatrolli esialgu ikkagi ei tule,nii olen mina aru saanud.info jooksis kuskilt läbi,kust ei mäleta.
Postimehes räägiti ka sellest, linn ei ole vastanud midagi selle kohta. Ei taha vist lubada nende kolme trolli liisimist.

Mulle tundub, et mõeldakse vaid sellele, et saaks praegu võimalikult odavamalt. Lõppkokkuvõttes peaks ju troll ennast aja jooksul ära tasuma.

Tramm on ju kordades kallim kui troll ja kui neil praegu trollilegi raha ei jagu, kuidas siis trammile. Riik ei osta ju meile rohkem neid tramme ja vaevalt ka linn selle summa kusagilt leiab. Alles ei tahetud 23. liinigi pikendada, põhjuseks raha puudus.

Kuula ja vaata vahelpeal uudiseid ka. Aprillist hakkab 23 Bussijaama soitma. Läbi Kaubamaja tänava.
Seda ma tean, aga alles mõni aeg tagasi toodi põhjenduseks see, et raha pole. Uudistega hoian end vägagi kursis.

Tubli poiss!
24.03.2012 18:15
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #54
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(24.03.2012 10:09)Heini Kirjutas:  Tramm on ju kordades kallim kui troll ja kui neil praegu trollilegi raha ei jagu, kuidas siis trammile. Riik ei osta ju meile rohkem neid tramme ja vaevalt ka linn selle summa kusagilt leiab. Alles ei tahetud 23. liinigi pikendada, põhjuseks raha puudus.
Trammil on perspektiivi.
24.03.2012 20:16
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #55
RE: TAK ja TTTK ühinemine
Tänu saastekvootidele .

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
25.03.2012 03:44
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #56
RE: TAK ja TTTK ühinemine
Trammil on perspektiivi saastekvootidega või ilma. Troll on lihtsalt elektril töötav buss. Kui mitte mõelda kujuteldavale loodust säästvale efektile ja elektrimootori positiivsetele külgedele, siis on troll tavaline buss mis on sõltuv samadest liiklusoludest nagu on seda kõik teised kummiratastega liiklusvahendid mida tänavatel näha võib. Seega ei ole ta kuidagi kiirem kui seda on buss. Samas kuna tegemist on siiski bussiga ei mahuta ta ka rohkem inimesi kui diislil, gaasil või hübriidajamil töötav buss. Tramm samas on võimalik vastava infrastruktuuri abil muuta immuunseks igasugustele negatiivsetele liiklusnähtustele. Tallinnas on veel pikk tee selleni, et tramm täiesti iseseisvaks saaks, ent siiski on lõike kus tramm on sõiduvees. Seega on ta kiirem. Ka suudab kaasaegne tramm peale võtta oluliselt rohkem reisijaid kui ükskõik milline buss. Mulle meeldivad ka trollid rohkem kui trammid. Aga see on ainult mingisugune sentimentaalne pool. Iga vähegi ratsionaalselt mõtlev ja asjast midagi jagav inimene jagab ise ära, et kui ühele kahest on vaja kirvega virutada, siis peab see olema just nimelt troll. Olgugi, et mõni võib selle peale nööriga metsa poole hakata jalutama.
25.03.2012 15:48
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #57
RE: TAK ja TTTK ühinemine
Saan aru, et buss asendada elektriga töötava trammiga. Või elektriga töötava trolliga. Saaksin isegi aru, kui trollid asendada trammiga.

Aga tramm või troll asendada bussiga??? Kusagil Šveitsis või Rootsis ehk oleks selle idee välja pakkuja juba ehk pehmete seintega ruumis.
25.03.2012 16:40
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #58
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(25.03.2012 16:40)Heini Kirjutas:  Aga tramm või troll asendada bussiga??? Kusagil Šveitsis või Rootsis ehk oleks selle idee välja pakkuja juba ehk pehmete seintega ruumis.
(25.03.2012 15:48)Oxygen Kirjutas:  Troll on lihtsalt elektril töötav buss. Kui mitte mõelda kujuteldavale loodust säästvale efektile ja elektrimootori positiivsetele külgedele, siis on troll tavaline buss mis on sõltuv samadest liiklusoludest nagu on seda kõik teised kummiratastega liiklusvahendid mida tänavatel näha võib. Seega ei ole ta kuidagi kiirem kui seda on buss. Samas kuna tegemist on siiski bussiga ei mahuta ta ka rohkem inimesi kui diislil, gaasil või hübriidajamil töötav buss.
Paistab, et Oxygeni arutluse antud lõik tuleb veel kord välja tuua, et mõte kohale jõuaks.

Tramme ei hakka praegu keegi bussidega asendama. Aga kui troll ei paku ei mingit majanduslikku ega ka märkimisväärset loodussäästlikku kasuefekti, siis ei ole ju mõtet hakata raha pumpama 47 igivana trolli käigushoidmisesse! Troll ei paku võitu sõidukiiruses, troll ei mahuta rohkem inimesi, troll ei saa õnnetuse korral isegi teise sõiduraja kaudu mööda sõita. Kui buss on antud olukorras efektiivsem, tuleb eelistada bussiliiklust. Ka Lääne-Euroopa inimesed arvestavad kõnealuseid tegureid, kui on vaja ühistransporti planeerida. Me võiksime kutsuda ekspertkomisjoni Šveitsist, kes ka ütleks, et antud fiskaalses olukorras on mõistlik asendada trolliliiklus bussiliiklusega nendel liinidel, kuhu ei jätku enam trolle panna. Kui uusi Solarise trolle hakataks maha kandma, tõstatuks muidugi küsimus, kas see on mõistlik - Škodade puhul mitte. Kui keegi ostaks linnale uued 47 trolli, ei peaks osa trolliliine bussiliinidega asendama. Aga seda raha lihtsalt ei ole.

[Pilt: signa5.png]
(selle postituse viimane muutmine: 25.03.2012 17:01 Kaspar.)
25.03.2012 16:58
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #59
RE: TAK ja TTTK ühinemine
Kaspar Kirjutas:Kui keegi ostaks linnale uued 47 trolli, ei peaks osa trolliliine bussiliinidega asendama. Aga seda raha lihtsalt ei ole.

Vot seda oleks pidanud juba ammu tegema, aga lollid seal Vabaduse platsi vastas arvavad, et tuleb kulutada üüratuid summasid propagandale, mingitele küsitlustele ja Tallinna TV'le, mis on ilmselt maailma kõige kehvem telekanal, selle asemel, et see raha uute trollide peale kulutada.

Nüüd aga küsimus: Miks ei võiks riik neid uusi trolle osta linnale? Trammid ja bussid on riigi poolt ostetud, miks siis mitte trolle?
25.03.2012 17:04
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Kaspar Ära
Ideegeneraator

Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #60
RE: TAK ja TTTK ühinemine
(25.03.2012 17:04)Heini Kirjutas:  
Kaspar Kirjutas:Kui keegi ostaks linnale uued 47 trolli, ei peaks osa trolliliine bussiliinidega asendama. Aga seda raha lihtsalt ei ole.

Vot seda oleks pidanud juba ammu tegema, aga lollid seal Vabaduse platsi vastas arvavad, et tuleb kulutada üüratuid summasid propagandale, mingitele küsitlustele ja Tallinna TV'le, mis on ilmselt maailma kõige kehvem telekanal, selle asemel, et see raha uute trollide peale kulutada.

Nüüd aga küsimus: Miks ei võiks riik neid uusi trolle osta linnale? Trammid ja bussid on riigi poolt ostetud, miks siis mitte trolle?

Kuskil varem sai juba välja toodud, et linnal jätkub raha selleks, et näidata, et kes pukis on. Miks muidu kukkus meie pere postkasti hääletama kutsuv A4 kiri, mis oli mustvalgelt trükitud läikivale kriitpaberile (kallim, kui tavaline). Aga seal taga on juba isiklikud ja poliitilised huvid ning loota, et praeguse linnavõimu juures tehakse asju, mis otseselt ei väljendu isiklikus kasus või valimishäältes, on sama hea kui tühja tuult taga ajada. Nüüd, kui üks abilinnapea on ATKO omanik, ei imesta ma, et bussiliiklus järsku trolliliiklust üle hakkab võtma. Teistsuguse linnavõimu puhul, ma usun, oleks 47-kohalise vanarauapargi tekkimist ennetavalt välditud.

Nii uued Irisbusid kui tulevad trammid saadi saastekvoodi raha eest. Kuna mingeid teid pidi tundus loogiline osta 110 bussi maakonnaliinidele, siis oli tõenäoliselt lihtsam neist 10 anda TAKile kui hakata viie trolli ostmiseks eraldi projekti tegema, kui seda raha üldse jagada oleks saanud. Osa trammiveeremist on ka hakkamas oma eluea lõpule jõudma, mistõttu oli prioriteetsem kulutada teine sats raha trammiliikluse jätkusuutlikkuse tagamiseks, sest suur osa trolliveeremist juba koosneb moodsatest trollidest. Ning EL-i elektritranspordi propageerimise sees tundub mulle, et trammiliiklus on omakorda eelistatum, kui trolliliiklus põhjustel, mida Oxygen varem juba välja tõi.

[Pilt: signa5.png]
25.03.2012 17:27
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog