(23.03.2011 19:28)Siim Kirjutas: Võib ära mainida ka selle, et maikuust hakkab Hansabuss teenindama lennujaama ja kesklinna vahelist bussiliini, mille intervall pidi olema pool tundi.
Juba maikuu, aga
Mõnusamalt kohale
16.05.2011 01:48
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
(23.03.2011 19:28)Siim Kirjutas: Võib ära mainida ka selle, et maikuust hakkab Hansabuss teenindama lennujaama ja kesklinna vahelist bussiliini, mille intervall pidi olema pool tundi.
Juba maikuu, aga
226ANS juba ümbervärtitatud siniseks, et liinile tulla!!! Teine buss 225ANS tuleb
Homsest käivitub Tallinna lennujaama ja kesklinna vahel bussiliin, mis ühendab Tallinna õhuväravat bussijaama ja Balti jaamaga ning peatused on ka suuremate hotellide läheduses.
Minu arust samm täiesti vales suunas - kolmandasse maailma, mitte Euroopasse. Juhtusin just eile Tallinna lendama ja pilt bussipeatuses oli masendav. 2. liini buss 155 seisis ees, esiukse juures sabas kümmekond kottide ja kohvritega turisti, et piletit osta. Buss ise juba püstitäis. Ma ei jõudnud uurida, kas Hansabussi kohta ka mingi info kusagil üleval oli - trügisin keskelt oma kohvriga peale.
Aga see, et turistid on sunnitud juhilt lennujaamas piletit ostma, on minu arust skandaal. Miks ei ole putkat või letti või automaati, kust saaks osta tunni- või päevapileti, kindlasti ka liinide kaardi (või seda vähemalt vaadata)?? Miks on Prahas selline lett olemas, saad 100-kroonise (4 eurot) pileti 24 tunniks ja lisaks tasuta kaardi? Miks on Varssavis peatuses piletiautomaat, kus üksikpilet (õieti tunnipilet 75 minutiks) maksab 2.80 zlotti ehk 0.70 eurot? Isegi Sofias on lennujaama bussipeatuses piletiputka, kus päevapilet (kella 24-ni) maksab 4 leevi (2 eurot). Meie lennujaam teeb aga linnale ja Lennart Meri nimele häbi, tehes lepingu kommertsliiniga, mis 2 euro eest annab ühekordse pileti sõiduks kesklinna. Ja kõige tipuks on Hansabussi aknad kinni kleebitud...
(selle postituse viimane muutmine: 26.05.2011 23:01 6631.)
(26.05.2011 23:00)6631 Kirjutas: Minu arust samm täiesti vales suunas - kolmandasse maailma, mitte Euroopasse. Juhtusin just eile Tallinna lendama ja pilt bussipeatuses oli masendav. 2. liini buss 155 seisis ees, esiukse juures sabas kümmekond kottide ja kohvritega turisti, et piletit osta. Buss ise juba püstitäis. Ma ei jõudnud uurida, kas Hansabussi kohta ka mingi info kusagil üleval oli - trügisin keskelt oma kohvriga peale.
Aga see, et turistid on sunnitud juhilt lennujaamas piletit ostma, on minu arust skandaal. Miks ei ole putkat või letti või automaati, kust saaks osta tunni- või päevapileti, kindlasti ka liinide kaardi (või seda vähemalt vaadata)?? Miks on Prahas selline lett olemas, saad 100-kroonise (4 eurot) pileti 24 tunniks ja lisaks tasuta kaardi? Miks on Varssavis peatuses piletiautomaat, kus üksikpilet (õieti tunnipilet 75 minutiks) maksab 2.80 zlotti ehk 0.70 eurot? Isegi Sofias on lennujaama bussipeatuses piletiputka, kus päevapilet (kella 24-ni) maksab 4 leevi (2 eurot). Meie lennujaam teeb aga linnale ja Lennart Meri nimele häbi, tehes lepingu kommertsliiniga, mis 2 euro eest annab ühekordse pileti sõiduks kesklinna. Ja kõige tipuks on Hansabussi aknad kinni kleebitud...
Piletitest nii palju, et juhtusin täna ajaviiteks piletisüsteemi teemat lugema ning siinkohal võiks ära mainida Oxygeni postistust. Viide.
Asi on turismitegelaste suhtumises. Meil ollakse veel tänagi veendunud, et ühistransport on midagi koledat ja turistid tuleb sellest võimalikult eemal hoida. Miks muidu puudub näiteks Viru keskuse turismiinfopunktis 1. korruse keskel igasugune transpordiinfo, rääkimata piletimüügist seal punktis. Miks muidu on Tallinna linnaplaanid enamasti ilma ühistranspordiliinideta. Ja kui Tartus küsida pileteid müüvast R-Kioskist bussiliinide kaarti, vaadatakse sind nagu lollikest...
26.05.2011 23:21
coldrexX
Noor ja roheline
Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
(26.05.2011 23:21)6631 Kirjutas: Asi on turismitegelaste suhtumises. Meil ollakse veel tänagi veendunud, et ühistransport on midagi koledat ja turistid tuleb sellest võimalikult eemal hoida. Miks muidu puudub näiteks Viru keskuse turismiinfopunktis 1. korruse keskel igasugune transpordiinfo, rääkimata piletimüügist seal punktis. Miks muidu on Tallinna linnaplaanid enamasti ilma ühistranspordiliinideta. Ja kui Tartus küsida pileteid müüvast R-Kioskist bussiliinide kaarti, vaadatakse sind nagu lollikest...
Aga ütle mulle, kulla inimene, kuskohast sa leidsid infot, mis seostab meid arenenud riikidega? Kui 90'ndate alguses meil euroopaga oli arenemis vahet umbes 200 aastat, siis praegu see number kukkus küll 150 peale.Kuid nigunii meie silmad ei näe euro tasandis oleku siin...
(27.05.2011 07:42)coldrexX Kirjutas: Aga ütle mulle, kulla inimene, kuskohast sa leidsid infot, mis seostab meid arenenud riikidega?
Maksimumpunktid. Meil siin ei väsita näitamast seda kuidas head ideed lastakse allavett nii, et midagi hakatakse tegema, aga mitte kunagi ei tehta midagi lõpuni. Tehakse pool või isegi kolmandik või veerand tööst, taotakse vastu rinda, et näed mis me nüüd tegime ja sellega asi piirdub kuni ühel hetkel vajub ka see mis tehtud sai vaikselt ajaloo prügikasti.
27.05.2011 12:02
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
(27.05.2011 07:42)coldrexX Kirjutas: Aga ütle mulle, kulla inimene, kuskohast sa leidsid infot, mis seostab meid arenenud riikidega?
Maksimumpunktid. Meil siin ei väsita näitamast seda kuidas head ideed lastakse allavett nii, et midagi hakatakse tegema, aga mitte kunagi ei tehta midagi lõpuni. Tehakse pool või isegi kolmandik või veerand tööst, taotakse vastu rinda, et näed mis me nüüd tegime ja sellega asi piirdub kuni ühel hetkel vajub ka see mis tehtud sai vaikselt ajaloo prügikasti.
Pargi&Reisi hea näide samuti.
27.05.2011 13:07
mustninja
enemigo del mundo
Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
Meil kehtib talupojaloogika, et kui lõpuni ei jõua teha, siis teeme pool. Ja takistuseks on ikka ja alati see rahamure. Kannatab tavaliselt ikka just teavitamise ja korralduslik pool (ehk siis see osa, mis raha väga palju ei vajagi). Hansabuss küll oma projektiga hetkeolukorda vähesel määral parandab, kuid ma isiklikult kardan, et kommertsliinina ei majanda see üritus ennast ära.
Kui linn oleks tõeliselt huvitatud lennujaama üt probleemi lahendamisest, tuleks panna käima ikkagi spetsiaalne lennujaama liin, mis kuuluks ka ühtsesse piletisüsteemi. Praegune "neli kärbest ühe hoobiga variant" ehk siis liin nr 2 ei õigusta ennast miskitmoodi. Ei ole rahul Mõigu rahvas ega lennu- ja laevaturistid. Arvestades Tallinna elanike arvu ja L.Meri lennuvälja reisijate hulka, siis 100% kuulikindlat lahendust ei olegi võimalik saavutada. Aga praegu on arenguruumi kõvasti.
(27.05.2011 07:42)coldrexX Kirjutas: Aga ütle mulle, kulla inimene, kuskohast sa leidsid infot, mis seostab meid arenenud riikidega?
Ma ei seostanud meid arenenud riikide, vaid Poola, Tšehhimaa ja Bulgaariaga. Me ei ole neist riikidest muidu 150 aastat maha jäänud. Pigem on Bulgaaria Eestist 150 aastat maas, tõsiselt. Sofias ei ole 25 aastat tänavaid parandatud, kõnniteed on nagu kuumaastik. Trammi- ja bussipeatusteks on roostes plekist viltused kuudid, haisust ei räägi parem... Muidugi, Praha ja Varssavi on Sofiaga võrreldes nagu päev ja öö.