Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tallinna ühistranspordi areng [sõiduplaanid ja veerem]
Autor Sõnum
Innar Ära
Liige

Postitusi: 156
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #21
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(04.11.2009 14:50)kukkurkurat Kirjutas:  Niipalju võin veel öelda et asi seotud selle praegu veel nimeta peatusega, mis tehtud Pikaliiva ja Printsu tee peatuste vahele.

Järelikult selle uue peatuse nimi on jubeda kõlaline? Kusjuures vahest on see peatus juba ka rakendust leidnud.
04.11.2009 15:20
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #22
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(04.11.2009 14:50)kukkurkurat Kirjutas:  
(03.11.2009 22:50)Innar Kirjutas:  Mis neist puhkepäevadest,siis ta liigub ka harvemini.
Tööpäevade tipptund,eriti hommikune muutub väljakannatamatuks varsti. Minu silmade all on rekordina maha jäänud kümme inimest... Õismäelt tulles hakkab melu siis pihta kui lapsed koolist vabanevad...
Kui see muudatus tähendab kärpeid liinile,mis niigi on kohati taluvuse piiril ja suhteliselt harva käib... Siis on ilmselgelt oodata suuremat kisa sel teemal ja transpordiametile kohe kindlasti rahu ei anta.

Selle koha pealt ei ole paanikaks põhjust Smile. Niipalju võin veel öelda et asi seotud selle praegu veel nimeta peatusega, mis tehtud Pikaliiva ja Printsu tee peatuste vahele.
Tegid ennast huwitawaks?Ma mõtlesin siin igasugu wariante.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
04.11.2009 15:33
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kukkurkurat Ära
tegelinski

Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #23
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(04.11.2009 15:33)PETSS Kirjutas:  
(04.11.2009 14:50)kukkurkurat Kirjutas:  
(03.11.2009 22:50)Innar Kirjutas:  Mis neist puhkepäevadest,siis ta liigub ka harvemini.
Tööpäevade tipptund,eriti hommikune muutub väljakannatamatuks varsti. Minu silmade all on rekordina maha jäänud kümme inimest... Õismäelt tulles hakkab melu siis pihta kui lapsed koolist vabanevad...
Kui see muudatus tähendab kärpeid liinile,mis niigi on kohati taluvuse piiril ja suhteliselt harva käib... Siis on ilmselgelt oodata suuremat kisa sel teemal ja transpordiametile kohe kindlasti rahu ei anta.

Selle koha pealt ei ole paanikaks põhjust Smile. Niipalju võin veel öelda et asi seotud selle praegu veel nimeta peatusega, mis tehtud Pikaliiva ja Printsu tee peatuste vahele.
Tegid ennast huwitawaks?Ma mõtlesin siin igasugu wariante.
Vabandust kui keegi valesti aru sai, muidugi oleksin võinud ka ütlemata jätta.
04.11.2009 20:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #24
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ei ole hullu.Kõik ju rahhulik.Ma mõtli sii isekeis ,et liini pikendatakse wõi kaotatakse üldse ära.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
04.11.2009 22:33
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kukkurkurat Ära
tegelinski

Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #25
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(04.11.2009 15:20)Innar Kirjutas:  
(04.11.2009 14:50)kukkurkurat Kirjutas:  Niipalju võin veel öelda et asi seotud selle praegu veel nimeta peatusega, mis tehtud Pikaliiva ja Printsu tee peatuste vahele.

Järelikult selle uue peatuse nimi on jubeda kõlaline? Kusjuures vahest on see peatus juba ka rakendust leidnud.

Niisiis. Nüüd asi ka ametlikult paika pandud. Uus peatus praeguse Pikaliiva ja Printsu tee vahel saab nimeks Pikaliiva, praegune Pikaliiva aga hakkab 1. detsembrist kandma nimetust... RÄGA. Edasi mõelge mida tahate.
17.11.2009 23:56
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #26
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Loogiline ju, Räga tänav asub seal.
17.11.2009 23:58
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
kukkurkurat Ära
tegelinski

Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #27
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Tänavanimeks võib-olla tõesti kõlbab, aga noh... nagu öeldakse, see vaid minu arvamus, mis ei ole kohustuslik teistele.
(selle postituse viimane muutmine: 18.11.2009 00:04 kukkurkurat.)
18.11.2009 00:04
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Innar Ära
Liige

Postitusi: 156
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #28
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(17.11.2009 23:56)kukkurkurat Kirjutas:  Niisiis. Nüüd asi ka ametlikult paika pandud. Uus peatus praeguse Pikaliiva ja Printsu tee vahel saab nimeks Pikaliiva, praegune Pikaliiva aga hakkab 1. detsembrist kandma nimetust... RÄGA. Edasi mõelge mida tahate.

Uue peatuse nimi on loogiline,sest ta asub täpselt Pikaliiva asumi keskosas ja ka vastava tänava ääres. Praegu on veel ühendamata Harku järve poolne osa Kakumäe omaga. Seda,et uus peatus võiks seda nime kanda,seda sai isegi mõeldud siin. Aga vot,et minu kodupeatuse nimeks Räga saab, nõustun siiski Priiduga,et ei kõla küll hästi. Pannud siis "Rannamõisa tee", "Kakumäe Selver" või mis iganes Big Grin
18.11.2009 17:24
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ziepniekkalns Ära
Vanem liige

Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #29
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
17ndale liinile ainult lühikesed sõitma panna on tõesti väga halb idee..
12.01.2010 18:51
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Trollino
Unregistered

 
Postitus: #30
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
17 käib juba naguniigi suhteliselt harva! Mõnikord kui bussi sisened pole mitte midagi hingata ning liikumine on enam kui võimatu...Ma ei kujuta ette mis siis juhtuma saab kui lühikesed seal...
12.01.2010 19:11
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #31
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
No aga Savisaar on ju eeskujuks kõigile Tallinna elanikele. Ostab endale esimesel nädalal uue luksusauto ja teisel nädalal tõmbab koomale ühistransporti ja paneb piletile kirvehinna. Minu meelest on see otsene sõnum rahvale.
(selle postituse viimane muutmine: 19.01.2010 17:00 Oxygen.)
19.01.2010 17:00
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #32
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Aga noh taandareng on üldjuhul piiritu, ega varsti pole Pärnu ühistranspordi liiklusmaht enam käega katsumisest kaugel. Piisab ju tunnis korra bussil sõita, peab ju ikkagi näitama, et kuidagi seda liiklust majandatakse.
(selle postituse viimane muutmine: 19.01.2010 17:04 Regardman.)
19.01.2010 17:04
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #33
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Kui iga 20 minuti tagant käib üks ainus lühike buss, siis see on täis.

Aga minul on küsimus. Lehes kirjutatakse, et kulude kokkuhoiu mõttes hakatakse piletisüsteemi ümber korraldama ja järgmisel aastal tuleb kasutusele miski laetava piletikaardi teema. Seda muidugi juhul kui järgmisel aastal üldse veel mõni buss kuskil sõidab. Kust kohast kõige selle jaoks raha tuleb? Minu majandusvärgist aru saamine on muidugi nagu ta on, aga loogika järgi nõuab iga ümberkorraldus ja millegi uue kasutusele võtmine suuremaid kulutusi kui vana ja näiliselt toimiva süsteemiga edasi vedamine. Selle jaoks on vaja mingisugune aparatuur kuskilt soetada, rääkimata sellest, et selle kallal teevad ju konti murdvat tööd terve leegion sõpru Vabaduse väljakult. Täitsa huvitav oleks kohe teada millega see värk ükskord lõpeb.
20.01.2010 00:03
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
6631 Ära
bussiinfo

Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #34
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Majandusvärgi selgituseks niipalju, et kui soetatakse näiteks 80 miljonit maksev süsteem, mis eeldatavasti on kasutusel 8 aastat, siis iga aasta kuludes kajastatakse 10 miljonit (mitte korraga 80 miljonit kohe). Võib ka eeldada, et süsteemi eest ei tasuta kohe, vaid kapitalirendi tingimustel, näiteks samuti 8 aasta jooksul. Siis küll kohustus 80 miljonit (aasta pärast 70 jne...) rikub linna bilanssi, aga kulusid, mis ilma uue süsteemita aasta jooksul tekiksid, kogu 80 miljoniga ei ole korrektne võrrelda.

Teine asi - kui eurotoetus katab osa (reeglina umbes 3/4) uue süsteemi maksumusest. Kas projekt läbi läheb, on muidugi ettearvamatu. Samas on kindel, et paberpiletite trükkimiseks eurotoetust kunagi maksma ei hakata.

Täiesti ise küsimus on, kas selline süsteem, nagu Taavi Aas seda paari lausega on kirjeldanud, sõitjatele kõige paremini sobib. Palju sõltub ka piletihindadest, õieti nende erinevusest juhilt ostes, laetava kaardiga ja ID-kaardiga soetades. Mida väiksem on erinevus, seda vähem on kasutajaid laetaval kaardil ja seda mõttetum see uus süsteem oleks. Mida suurem erinevus, seda absurdsemalt suureks kasvab ühekordse pileti hind ja seda turistivaenulikumaks muutub Tallinna linn.
20.01.2010 00:36
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #35
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ja kunagi käis postikaarik kord nädalas. Vahepeal on pärale jõudnud 21. sajand ja inimestel on elu kiireks läinud. Mõni peab nädalavahetuseti ka tööd tegema, kuigi piiblis öeldakse, et pühapäeva peab pühitsema.
20.01.2010 18:59
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Martti Ära
Vanem liige

Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #36
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(20.01.2010 18:59)Oxygen Kirjutas:  Ja kunagi käis postikaarik kord nädalas. Vahepeal on pärale jõudnud 21. sajand ja inimestel on elu kiireks läinud. Mõni peab nädalavahetuseti ka tööd tegema, kuigi piiblis öeldakse, et pühapäeva peab pühitsema.
Inimesed on ise oma elu kiireks elanud liigsuurte kohustuste võtmisega. Siis peabki rabelema, kasvõi veri ninast välja.(Mina küll üle oma võimete elajatele kaasa tundma ei hakka) Eelmine aasta olin ka tavaliselt nädalavahetused tööl, Suurel Reedel ning aasta lõpus teisel jõulupühal möllasime metsas puid saagida-tassida. "Tööpäeviti" käisin mööda Eesti linnu jalutamas ja elu-oluga tutvumas ning seda pildile jäädvustamas. Nüüd olen rohkem autoinimene, kuna see on minu huvides. Kes bussi oodata ei taha käigu jala, sest sellise väikese raha eest käib see veel piisavalt tihti!
Ja kui elu nii kiire on, miks siis ühistranpordile üldse lootma jääda, auto on sellisel juhul ainuvõimalik lahendus?

"Welcome to Ida-Virumaa"
20.01.2010 20:25
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Ihanus53 Ära
-

Postitusi: 245
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #37
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Arutelu läheb küll teemast mööda, kuid ühistransport ei peaks olema sotsiaaltransport. Ühistransport peaks pakkuma mõõdukat konkurentsi mõistliku hinnaga autole. Tallinna linnas liinide sulgemisega olukord aina hulleneb. Teatavasti on Tallinnas praegugi probleeme liigse autostumisega, ühistranspordi kättesaadavuse ja kvaliteedi langusega probleem suureneb. Praegu võibolla tõesti sõitjaid kümnendiku võrra vähem, kuid sõitjate vähenemine on kooskõlas töötute arvu suurenemisega. Kahjuks liinide sõidusageduse vähendamine vähendab konkurentsivõimet eratranspordiga ning üldjuhul kui inimene on asunud eratransporti kasutama, on teda raske ühistransporti taas kasutama tõmmata. See tähendab, et ühistransport peab olema stabiilne, tihe ja kõrge kvaliteediga.

Ühistranspordi mittearendamisel tuleb teha aina suuremaid investeeringuid teedevõrku (nt mitmetasandilised ristmikud), väheneb ühistranspordi piletitulu osakaal kogukuludest, mis võib viia praegusest suuremate kuludeni kokkuvõttes. Halveneb inimeste elukeskkond linnas.
20.01.2010 20:44
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
PETSS Ära
Bussijuht

Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #38
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Enamus seltskonnast ei saa hakkama juba praegu ka tolle elektroonilse kompostriga.Mis weel siis saab kui need kiip kaardid tulewad.Kahtlen ,et tegu järjekordse nn sõbraprojektiga ehk mina sulle sina mulle. Tuleb ehk kolmas ämber ka.Kaks edimest olemas Wabadussammas ja kiiruskaamerad.

Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.Smile
20.01.2010 21:29
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
raulito Ära
Friik

Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #39
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Loen ja loen neid artikleid lehtedes ja mõtlen kas transpordiametis töötavad idioodid. Töölkäijaid on vähem aga tipptunnil graafikuid ei hõrendata. Hõrendatakse aga tipptundide väliseid graafikuid. Igasugune loogika ütleb minu arust et siis peaks just tipptunniväliseidt graafikuid tihendama jättes tipptunni graafikud enamvähem samale suurusele, Sest kui inimesed tõesti tööl ei käi siis ega nad ju kogu aeg kodus ei istu vaid kasutavad liikumiseks ühistransporti ja teevad nad seda tõenäoliselt keset päeva mitte varahommikul.

Alates 30 novembrist 2009 issi
24.01.2010 17:35
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Heini Ära
Friik

Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #40
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Sõitjaid on vähemaks jäänud õhtuse tipptunnijärgsel ajal, muul ajal pole mina, kes ma väga palju ühistransporti kasutan, erinevatel aegadel (v.a. tööpäeva hommikuti) vähenemist märganud.


Ning minu arvates tuleks 6. trolliliinile lisada üks tipptunnitroll...
(selle postituse viimane muutmine: 24.01.2010 20:25 Heini.)
24.01.2010 20:24
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog