Innar
Liige
Postitusi: 156
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(04.11.2009 14:50)kukkurkurat Kirjutas: Niipalju võin veel öelda et asi seotud selle praegu veel nimeta peatusega, mis tehtud Pikaliiva ja Printsu tee peatuste vahele.
Järelikult selle uue peatuse nimi on jubeda kõlaline? Kusjuures vahest on see peatus juba ka rakendust leidnud.
|
|
04.11.2009 15:20 |
|
kukkurkurat
tegelinski
Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(04.11.2009 15:20)Innar Kirjutas: (04.11.2009 14:50)kukkurkurat Kirjutas: Niipalju võin veel öelda et asi seotud selle praegu veel nimeta peatusega, mis tehtud Pikaliiva ja Printsu tee peatuste vahele.
Järelikult selle uue peatuse nimi on jubeda kõlaline? Kusjuures vahest on see peatus juba ka rakendust leidnud.
Niisiis. Nüüd asi ka ametlikult paika pandud. Uus peatus praeguse Pikaliiva ja Printsu tee vahel saab nimeks Pikaliiva, praegune Pikaliiva aga hakkab 1. detsembrist kandma nimetust... RÄGA. Edasi mõelge mida tahate.
|
|
17.11.2009 23:56 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Loogiline ju, Räga tänav asub seal.
|
|
17.11.2009 23:58 |
|
kukkurkurat
tegelinski
Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Tänavanimeks võib-olla tõesti kõlbab, aga noh... nagu öeldakse, see vaid minu arvamus, mis ei ole kohustuslik teistele.
(selle postituse viimane muutmine: 18.11.2009 00:04 kukkurkurat.)
|
|
18.11.2009 00:04 |
|
ziepniekkalns
Vanem liige
Postitusi: 598
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
17ndale liinile ainult lühikesed sõitma panna on tõesti väga halb idee..
|
|
12.01.2010 18:51 |
|
Trollino
Unregistered
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
17 käib juba naguniigi suhteliselt harva! Mõnikord kui bussi sisened pole mitte midagi hingata ning liikumine on enam kui võimatu...Ma ei kujuta ette mis siis juhtuma saab kui lühikesed seal...
|
|
12.01.2010 19:11 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
No aga Savisaar on ju eeskujuks kõigile Tallinna elanikele. Ostab endale esimesel nädalal uue luksusauto ja teisel nädalal tõmbab koomale ühistransporti ja paneb piletile kirvehinna. Minu meelest on see otsene sõnum rahvale.
(selle postituse viimane muutmine: 19.01.2010 17:00 Oxygen.)
|
|
19.01.2010 17:00 |
|
Regardman
Kes see friik on?
Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Aga noh taandareng on üldjuhul piiritu, ega varsti pole Pärnu ühistranspordi liiklusmaht enam käega katsumisest kaugel. Piisab ju tunnis korra bussil sõita, peab ju ikkagi näitama, et kuidagi seda liiklust majandatakse.
(selle postituse viimane muutmine: 19.01.2010 17:04 Regardman.)
|
|
19.01.2010 17:04 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Kui iga 20 minuti tagant käib üks ainus lühike buss, siis see on täis.
Aga minul on küsimus. Lehes kirjutatakse, et kulude kokkuhoiu mõttes hakatakse piletisüsteemi ümber korraldama ja järgmisel aastal tuleb kasutusele miski laetava piletikaardi teema. Seda muidugi juhul kui järgmisel aastal üldse veel mõni buss kuskil sõidab. Kust kohast kõige selle jaoks raha tuleb? Minu majandusvärgist aru saamine on muidugi nagu ta on, aga loogika järgi nõuab iga ümberkorraldus ja millegi uue kasutusele võtmine suuremaid kulutusi kui vana ja näiliselt toimiva süsteemiga edasi vedamine. Selle jaoks on vaja mingisugune aparatuur kuskilt soetada, rääkimata sellest, et selle kallal teevad ju konti murdvat tööd terve leegion sõpru Vabaduse väljakult. Täitsa huvitav oleks kohe teada millega see värk ükskord lõpeb.
|
|
20.01.2010 00:03 |
|
6631
bussiinfo
Postitusi: 835
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Majandusvärgi selgituseks niipalju, et kui soetatakse näiteks 80 miljonit maksev süsteem, mis eeldatavasti on kasutusel 8 aastat, siis iga aasta kuludes kajastatakse 10 miljonit (mitte korraga 80 miljonit kohe). Võib ka eeldada, et süsteemi eest ei tasuta kohe, vaid kapitalirendi tingimustel, näiteks samuti 8 aasta jooksul. Siis küll kohustus 80 miljonit (aasta pärast 70 jne...) rikub linna bilanssi, aga kulusid, mis ilma uue süsteemita aasta jooksul tekiksid, kogu 80 miljoniga ei ole korrektne võrrelda.
Teine asi - kui eurotoetus katab osa (reeglina umbes 3/4) uue süsteemi maksumusest. Kas projekt läbi läheb, on muidugi ettearvamatu. Samas on kindel, et paberpiletite trükkimiseks eurotoetust kunagi maksma ei hakata.
Täiesti ise küsimus on, kas selline süsteem, nagu Taavi Aas seda paari lausega on kirjeldanud, sõitjatele kõige paremini sobib. Palju sõltub ka piletihindadest, õieti nende erinevusest juhilt ostes, laetava kaardiga ja ID-kaardiga soetades. Mida väiksem on erinevus, seda vähem on kasutajaid laetaval kaardil ja seda mõttetum see uus süsteem oleks. Mida suurem erinevus, seda absurdsemalt suureks kasvab ühekordse pileti hind ja seda turistivaenulikumaks muutub Tallinna linn.
|
|
20.01.2010 00:36 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Ja kunagi käis postikaarik kord nädalas. Vahepeal on pärale jõudnud 21. sajand ja inimestel on elu kiireks läinud. Mõni peab nädalavahetuseti ka tööd tegema, kuigi piiblis öeldakse, et pühapäeva peab pühitsema.
|
|
20.01.2010 18:59 |
|
Martti
Vanem liige
Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
(20.01.2010 18:59)Oxygen Kirjutas: Ja kunagi käis postikaarik kord nädalas. Vahepeal on pärale jõudnud 21. sajand ja inimestel on elu kiireks läinud. Mõni peab nädalavahetuseti ka tööd tegema, kuigi piiblis öeldakse, et pühapäeva peab pühitsema.
Inimesed on ise oma elu kiireks elanud liigsuurte kohustuste võtmisega. Siis peabki rabelema, kasvõi veri ninast välja.(Mina küll üle oma võimete elajatele kaasa tundma ei hakka) Eelmine aasta olin ka tavaliselt nädalavahetused tööl, Suurel Reedel ning aasta lõpus teisel jõulupühal möllasime metsas puid saagida-tassida. "Tööpäeviti" käisin mööda Eesti linnu jalutamas ja elu-oluga tutvumas ning seda pildile jäädvustamas. Nüüd olen rohkem autoinimene, kuna see on minu huvides. Kes bussi oodata ei taha käigu jala, sest sellise väikese raha eest käib see veel piisavalt tihti!
Ja kui elu nii kiire on, miks siis ühistranpordile üldse lootma jääda, auto on sellisel juhul ainuvõimalik lahendus?
"Welcome to Ida-Virumaa"
|
|
20.01.2010 20:25 |
|
Ihanus53
-
Postitusi: 245
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Arutelu läheb küll teemast mööda, kuid ühistransport ei peaks olema sotsiaaltransport. Ühistransport peaks pakkuma mõõdukat konkurentsi mõistliku hinnaga autole. Tallinna linnas liinide sulgemisega olukord aina hulleneb. Teatavasti on Tallinnas praegugi probleeme liigse autostumisega, ühistranspordi kättesaadavuse ja kvaliteedi langusega probleem suureneb. Praegu võibolla tõesti sõitjaid kümnendiku võrra vähem, kuid sõitjate vähenemine on kooskõlas töötute arvu suurenemisega. Kahjuks liinide sõidusageduse vähendamine vähendab konkurentsivõimet eratranspordiga ning üldjuhul kui inimene on asunud eratransporti kasutama, on teda raske ühistransporti taas kasutama tõmmata. See tähendab, et ühistransport peab olema stabiilne, tihe ja kõrge kvaliteediga.
Ühistranspordi mittearendamisel tuleb teha aina suuremaid investeeringuid teedevõrku (nt mitmetasandilised ristmikud), väheneb ühistranspordi piletitulu osakaal kogukuludest, mis võib viia praegusest suuremate kuludeni kokkuvõttes. Halveneb inimeste elukeskkond linnas.
|
|
20.01.2010 20:44 |
|
raulito
Friik
Postitusi: 1,560
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Loen ja loen neid artikleid lehtedes ja mõtlen kas transpordiametis töötavad idioodid. Töölkäijaid on vähem aga tipptunnil graafikuid ei hõrendata. Hõrendatakse aga tipptundide väliseid graafikuid. Igasugune loogika ütleb minu arust et siis peaks just tipptunniväliseidt graafikuid tihendama jättes tipptunni graafikud enamvähem samale suurusele, Sest kui inimesed tõesti tööl ei käi siis ega nad ju kogu aeg kodus ei istu vaid kasutavad liikumiseks ühistransporti ja teevad nad seda tõenäoliselt keset päeva mitte varahommikul.
Alates 30 novembrist 2009 issi
|
|
24.01.2010 17:35 |
|
Heini
Friik
Postitusi: 1,474
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Sõiduplaanide/marsruutide muutused
Sõitjaid on vähemaks jäänud õhtuse tipptunnijärgsel ajal, muul ajal pole mina, kes ma väga palju ühistransporti kasutan, erinevatel aegadel (v.a. tööpäeva hommikuti) vähenemist märganud.
Ning minu arvates tuleks 6. trolliliinile lisada üks tipptunnitroll...
(selle postituse viimane muutmine: 24.01.2010 20:25 Heini.)
|
|
24.01.2010 20:24 |
|