Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 2Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Viimsed mohikaanlased
Autor Sõnum
mustninja Ära
enemigo del mundo

Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #41
RE: Viimsed mohikaanlased
Mis oli Liikori 02 Tartu ATP aegne number? Vanuse järgi peaks olema kuskil 640...645 vahemikus. Kummaline on see, et registrimärgi sai see 363TAN, mis on palju uuemate busside vahel.
650 kohta ei leidnud veel midagi, aga tuleb välja, et 655 on olnud hoopis Tarbuse käes (kaugliinidel siis järelikult), parginumber 65 ja registrimärk 883TAD, mahakantud apr 97.
23.04.2010 00:16
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #42
RE: Viimsed mohikaanlased
02 oli 644. 655,hiljem 1010,sõitis ööbimisega Tudulinna liini iga päev umbes 93ndast aastast,nr65 polnud enam meeleski.Lisaks läks LMB alla endine õppebuss 1016 (0691EAL),mis mingi aja 1991-1992 sõitis 636 numbriga linnaliini.Mis number sel LMBs oli,ei tea.
23.04.2010 01:14
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #43
RE: Viimsed mohikaanlased
Üks väga kummaline ümbernummerdamine Tartu linnaliini-Ikarustel - juunis 2001 sai endine 658/09 neljaks kuuks endale numbri 11,mida kandis varem endine 662. 31.10. oli viimane päev,kui Tartus Ikarused (2 tavalist,3 lõõtsa) sõitsid.
23.04.2010 21:26
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mustninja Ära
enemigo del mundo

Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #44
RE: Viimsed mohikaanlased
(23.04.2010 01:14)markot Kirjutas:  Lisaks läks LMB alla endine õppebuss 1016 (0691EAL),mis mingi aja 1991-1992 sõitis 636 numbriga linnaliini.Mis number sel LMBs oli,ei tea.

LMB kõige vanem Ikarus oli 048ACA. Arvestades EAL-seeria numbrite väljatuleku aega, on selle bussi aasta 1982 väga sobiv. Samas oli Tarbusi käes üks veel vanem Ikarus 260 numbriga 245TAD aastast 1981, mis on ka tõenäoliselt üks 63x seeria Ikarustest.
25.04.2010 09:03
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #45
RE: Viimsed mohikaanlased
1981.a bussid olid kahekohalise parginumbriga.Kas see 245 TAD ei võinud olla tehnilise abi või ehk õppebuss? Viimane nii vana liinibuss kanti maha 1989 lõpul - 37 (02-65 EAI). Tol ajal sõitis vahel Elva ja lennujaama-liini ka õppebuss 1015 (02-68 EAI),mille mahakandmise aega ma ei tea.
25.04.2010 12:54
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Regardman Ära
Kes see friik on?

Postitusi: 1,389
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #46
RE: Viimsed mohikaanlased
Viljandi kokkuostus endised Viljandi ATP 732 ja 923.
15.06.2010 14:43
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tak3574 Ära
Bussi- ja mossefänn

Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
Postitus: #47
RE: Viimsed mohikaanlased
(15.06.2010 14:43)Regardman Kirjutas:  Viljandi kokkuostus endised Viljandi ATP 732 ja 923.
ja need on?
06.08.2010 17:59
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Edelareisija
Unregistered

 
Postitus: #48
RE: Viimsed mohikaanlased
LAZ-695N ja Ikarus-260.
06.08.2010 18:14
Tsiteeri seda postitust oma vastuses
tak3574 Ära
Bussi- ja mossefänn

Postitusi: 483
Liitunud: Apr.2010
Postitus: #49
RE: Viimsed mohikaanlased
Aitäh!
08.08.2010 16:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #50
RE: Viimsed mohikaanlased
Kas Tarbusele 1999.lõpuni jäänud Peterburi-liini võis sõita 760? Buss oli punast värvi.
Liini number oli tol ajal 579,mitte 979,nagu ma kord varem väitsin.Pilet maksis 178 krooni.
(selle postituse viimane muutmine: 19.01.2011 12:57 markot.)
19.01.2011 00:41
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mustninja Ära
enemigo del mundo

Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #51
RE: Viimsed mohikaanlased
(19.01.2011 00:41)markot Kirjutas:  Kas Tarbusele 1999.lõpuni jäänud Peterburi-liini võis sõita 760? Buss oli punast värvi.
Liini number oli tol ajal 579,mitte 979,nagu ma kord varem väitsin.Pilet maksis 178 krooni.

760 oli 103AVO? Mul kirjas, et see läks 97 suvel maha. Kuid see ei pruugi väga täpne info olla. Miks rahvusvahelist liini üldse lühike Ikarus sõitis? See oli 87. aasta mudel, millel polnud isegi kohtventi.
Liininumber oli sõiduplaanides ikkagi 979, liinisildil võis neil Vene otstel krt teab mis olla. 500ga olid Peterburi liininumbrid millalgi 70ndatel. Samas olid maakonnaliinid ka 900 seerias, vbl sellega seoses tehti mingi nihverdus.
19.01.2011 21:39
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #52
RE: Viimsed mohikaanlased
Nii ATP kui ka Tarbus kasutasid pikki ja lühikesi läbisegi,Vene bussid olid alati pikad.Suvel 1991 sõitis neil ka mingi uuemat tüüpi Ikarus mõnda aega,asjatundjad ehk oskavad öelda,millega tegu oli.
1999 teisel poolel sõitis Tarbusel ainult see üks kindel buss -punane,kangidega istmed,tagumised 5 üldse ära võetud.
979 oli liininumber aastakümneid mõlemal poolel,kuskil 70ndate algul olid jah 5ga algavad.
Vaatasin piletilt,et 1999 augustis ja septembris,kui ise selle bussiga sõitsin,oli Tartust müüdud piletil liininumbriks 579,sama bussiga tagasi tulles on Peterburi bussijaamast ostetud piletil liininumbriks 979.
(selle postituse viimane muutmine: 19.01.2011 23:01 markot.)
19.01.2011 22:50
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mustninja Ära
enemigo del mundo

Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #53
RE: Viimsed mohikaanlased
(19.01.2011 22:50)markot Kirjutas:  Tartust müüdud piletil liininumbriks 579,sama bussiga tagasi tulles on Peterburi bussijaamast ostetud piletil liininumbriks 979.
Siis on jah tegemist Tartu bussijaama piletimüügisüsteemiga. 579 pandud Vene liini ja maakonnaliini eristamiseks.
20.01.2011 20:25
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Incz Ära
niisama liige

Postitusi: 186
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #54
RE: Viimsed mohikaanlased
(19.01.2011 22:50)markot Kirjutas:  Nii ATP kui ka Tarbus kasutasid pikki ja lühikesi läbisegi,Vene bussid olid alati pikad.Suvel 1991 sõitis neil ka mingi uuemat tüüpi Ikarus mõnda aega,asjatundjad ehk oskavad öelda,millega tegu oli.
1999 teisel poolel sõitis Tarbusel ainult see üks kindel buss -punane,kangidega istmed,tagumised 5 üldse ära võetud.
979 oli liininumber aastakümneid mõlemal poolel,kuskil 70ndate algul olid jah 5ga algavad.
Vaatasin piletilt,et 1999 augustis ja septembris,kui ise selle bussiga sõitsin,oli Tartust müüdud piletil liininumbriks 579,sama bussiga tagasi tulles on Peterburi bussijaamast ostetud piletil liininumbriks 979.

Mis kiiks sellel Tarbusel oli busside tagumiste istmete eemaldamisega, mitmel hiljem SEBE valduses olnud bussis ka tagumine istmerivi puudu oli.
20.01.2011 21:08
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #55
RE: Viimsed mohikaanlased
Sellest on siin varemgi juttu olnud ja põhjuseid võib erinevaid olla,aga tavaliselt eemaldati selleks,et juht saaks pikali olla.Paljudel Tartu bussidel oli taha ka nn kuut ehitatud.
21.01.2011 17:38
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Incz Ära
niisama liige

Postitusi: 186
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #56
RE: Viimsed mohikaanlased
(21.01.2011 17:38)markot Kirjutas:  Sellest on siin varemgi juttu olnud ja põhjuseid võib erinevaid olla,aga tavaliselt eemaldati selleks,et juht saaks pikali olla.Paljudel Tartu bussidel oli taha ka nn kuut ehitatud.

Kus see juht seal siis pikali oli, kui bussi tagaots tühi - kas põrandal madratsipeal või?
21.01.2011 20:05
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #57
RE: Viimsed mohikaanlased
(21.01.2011 20:05)Incz Kirjutas:  
(21.01.2011 17:38)markot Kirjutas:  Sellest on siin varemgi juttu olnud ja põhjuseid võib erinevaid olla,aga tavaliselt eemaldati selleks,et juht saaks pikali olla.Paljudel Tartu bussidel oli taha ka nn kuut ehitatud.

Kus see juht seal siis pikali oli, kui bussi tagaots tühi - kas põrandal madratsipeal või?

Ei,see kõrgem osa,mille peal istmed olid,oli ikka alles.
21.01.2011 20:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #58
RE: Viimsed mohikaanlased
On kellelgi täpsemaid andmeid,millal ja milline lõõtsbuss Tartu-Viljandi liini sõitis?
30.01.2011 20:33
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
mustninja Ära
enemigo del mundo

Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #59
RE: Viimsed mohikaanlased
(30.01.2011 20:33)markot Kirjutas:  On kellelgi täpsemaid andmeid,millal ja milline lõõtsbuss Tartu-Viljandi liini sõitis?

Ei ole eriti. Ajavahemik 1990-92. Liin 141. Tol ajal tegin märkmeid ainult Viljandi ja Rakvere parkide veeremi kohta. Igatahes kollast värvi oli. Nägin kaks korda, kusjuures ühel korral nii kaugelt, et liinisilt ei paistnud. Oletasin, et 141, kuna ajaliselt kattus.
31.01.2011 21:13
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
markot Ära
Vanem liige

Postitusi: 576
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #60
RE: Viimsed mohikaanlased
Tõenäoliselt siis 1991 lõpu,1992 alguse kütusekriisi ajal.Nt 648 sõitis korra Tartu-Jõgeva-Mustveed.
31.01.2011 21:23
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog