Marek
Liige
Postitusi: 189
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
Ehitusaasta on sellel 1999.
|
|
12.02.2009 15:12 |
|
Hendrik
Liige
Postitusi: 103
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
1199 enne kaubamajat ära koolanud
KAPO tegi Hundisilma talus läbiotsingu. Otsingute käigus leiti Vilja-peksumasin
|
|
13.02.2009 19:39 |
|
41Degree
Noorliige
Postitusi: 31
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
Uute Omnide koha pealt siis nii paljukest, et nende silmatorkav koostekvaliteet pole vist kellelegi üllatuseks, aga nüüd on ikka jõutud uue tasemeni. See, et salongis erinevad paneelid oma vahel kokku istu, no hea küll, kulusid tuleb ju "optimeerida" ja ega igaüks seda siis vaata, aga et põranda linoleomi ka sirgelt lõigatud ei saa ning juhtmed tilpnevad erinevatest aukudest välja... Aga olgu, buss pole siiski Audi S8, peaasi, et vihma otse kaela ei saja ja natukenegi soe on. Ja viimased kaks tingimust olid tänasel sõidul 1481-ga täidetud
Aga järgnev jutt koos küsimusega oleks siis üleüldiselt Omnide kohta. Teadu pärast kasutab vägagi valdav osa suurematest sõidukitest oma erinevate agregaatide käitamiseks suruõhku (pidurid, uksed, veermik jne), mida toodab kompressor. Kompressor on aga võrdlemisi jäigalt mootori küljes, s.t õhku pumbatakse peale sõltumata selle hulgast süsteemis. Et liigset rõhku ei tekiks, tuleb osa õhku vahepeal süsteemist välja lasta, mida saab teha kahel viisil: kas pidevalt ja natuke seda välja lasta või korraga ja rohkem (kostub iseloomulik "PSSSSsssst"-hääl). Kuni Omnideni kasutati seda teist varianti ning seda on hästi ja selgelt kuulda, aga Omnidel tundub, et on mindud esimest teed mööda. Aga mingil imelikul kombel toimub see "pidevalt ja natuke" (s.t umbes iga 10 sekundi tagant) reisijate peade kohal bussi vasakus ülemises servas ... Et oskab keegi öelda, kuidas on see plaksumine seal lae all saavutatud (voolikud hüppvad vms) ning milleks on hea ülerõhuklapp/-klapid täpselt pikema reisija kõrva äärde tuua?
Sai pikk jutt ja väga spetsiifiline küsimus, aga ehk keegi oskab vastata
|
|
13.02.2009 22:18 |
|
duplemetsec
Noorliige
Postitusi: 9
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
(13.02.2009 22:18)41Degree Kirjutas: Uute Omnide koha pealt siis nii paljukest, et nende silmatorkav koostekvaliteet pole vist kellelegi üllatuseks, aga nüüd on ikka jõutud uue tasemeni. See, et salongis erinevad paneelid oma vahel kokku istu, no hea küll, kulusid tuleb ju "optimeerida" ja ega igaüks seda siis vaata, aga et põranda linoleomi ka sirgelt lõigatud ei saa ning juhtmed tilpnevad erinevatest aukudest välja... Aga olgu, buss pole siiski Audi S8, peaasi, et vihma otse kaela ei saja ja natukenegi soe on. Ja viimased kaks tingimust olid tänasel sõidul 1481-ga täidetud
Aga järgnev jutt koos küsimusega oleks siis üleüldiselt Omnide kohta. Teadu pärast kasutab vägagi valdav osa suurematest sõidukitest oma erinevate agregaatide käitamiseks suruõhku (pidurid, uksed, veermik jne), mida toodab kompressor. Kompressor on aga võrdlemisi jäigalt mootori küljes, s.t õhku pumbatakse peale sõltumata selle hulgast süsteemis. Et liigset rõhku ei tekiks, tuleb osa õhku vahepeal süsteemist välja lasta, mida saab teha kahel viisil: kas pidevalt ja natuke seda välja lasta või korraga ja rohkem (kostub iseloomulik "PSSSSsssst"-hääl). Kuni Omnideni kasutati seda teist varianti ning seda on hästi ja selgelt kuulda, aga Omnidel tundub, et on mindud esimest teed mööda. Aga mingil imelikul kombel toimub see "pidevalt ja natuke" (s.t umbes iga 10 sekundi tagant) reisijate peade kohal bussi vasakus ülemises servas ...
TEGELIKULT, SEE HÄÄL TEEB KLIIMASEADE SÜSTEEM (KATUSE OSAS)!!! MIKS, MA EI TEA!!!!! SAIME ARU SEDA, KUI KLIIMASEADE ON SUVEL VÄLJALÜLITATUD (sooendus ja ventilatsion regulaatorid kabiinis on "off" positsionis.) ON SIIS SALONGIS TÄIS VAIKUS....
ARVAN, ET SA SELLEST HÄÄLIST RÄÄGID.....!!!??? SEE ON HÄSTI KUULDAV, KUI SEISAD SALONGI KESKEL, VIST.....
Et oskab keegi öelda, kuidas on see plaksumine seal lae all saavutatud (voolikud hüppvad vms) ning milleks on hea ülerõhuklapp/-klapid täpselt pikema reisija kõrva äärde tuua?
Sai pikk jutt ja väga spetsiifiline küsimus, aga ehk keegi oskab vastata
|
|
14.02.2009 01:53 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
Kui J. tõesti seda kliimaseadme undamist mõtlesid, siis ma natuke imestan. See ei ole üldse õhu sisina moodi. Samas tuleb tunnistada, et olles nende bussidega siin üsna palju reisijana kaasa sõitnud ja kuulnud selle riista sisse- ja väljalülitamist, siis see müra mida see aparaat teeb on ikka üle mõistuse vali. Kui see välja lüliatada, siis on tunne nagu surnuaial.
|
|
14.02.2009 03:00 |
|
coldrexX
Noor ja roheline
Postitusi: 556
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
Omnidel on lae all kliima seade ja tosoolivoolikud. Pumbab tsooli sinna ülesse 2 väikest pumba. Ja siis läbi kliima seadet lastakse tosooli siis, kui klapp lahti. Klappid käivad koguaeg lahti-kinni, ja käivad nad õhuga. Eur3 omnikudel olid kompressorid ja õhu-rõhu regulaator. Eur4 aga tundub et komressor töötab kõvemini kui mootor, kuid regulaator on ka olemas, nii kui lühikestel, nii kui pikkadel. Teine küsimus, kas seda sülitamis tsükli kompressori taga kuulda on...
|
|
14.02.2009 14:43 |
|
Hannes
Värske kala
Postitusi: 621
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
(14.02.2009 17:09)tiibur Kirjutas: Täna sai Viru juurest autoga mööda sõidetud. Nägin kuidagi teistsuguste tuledega Omnit (tagatuled nagu lühikesel). Kas on tegu uue bussiga või mis?
Neid busse vist lausa päris mitu. See teema ehk natuke abiks, eks kola ringi seal
Kuula SIIT!
Powered by Debian GNU/Linux
|
|
14.02.2009 17:33 |
|
PETSS
Bussijuht
Postitusi: 3,869
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
Tänud ,et kasutate Tallinna Linnatranspordi AS teenuseid.
|
|
15.02.2009 14:06 |
|
Siim
Kala hakkab mädanema peast!
Postitusi: 1,044
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
Vaatasin just "STOP" saadet ja aru ma ei saa miks reklaamitakse uusi Omni lõõtsikuid täismadalapõjalistena, nad pole ju siiski täismadalapõhjalised
Või olen mina millestki valesti aru saanud?
|
|
15.02.2009 14:07 |
|
Oxygen
Kibestunud jobu
Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
Vastupidi. Sa oled asjadest liiga hästi aru saanud. "Madalapõhjaline" on selline sõna mis seletab asja lihtsurelikule väga lihtsalt ja lühidalt ära. Ütle tavalisele inimesele "poolmadalapõhjaline" ja ta ei saa asjast mitte midagi aru.
|
|
15.02.2009 14:10 |
|
kukkurkurat
tegelinski
Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
3508 täna TAK-i õue peal omal jõul liikumas nähtud!
|
|
17.02.2009 10:52 |
|
Ott
Vanem liige
Postitusi: 344
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
8. liin ilma jäänud oma lõõtsajärjekorrast ... ?
|
|
17.02.2009 16:38 |
|
kukkurkurat
tegelinski
Postitusi: 581
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
(17.02.2009 16:38)Ott Kirjutas: 8. liin ilma jäänud oma lõõtsajärjekorrast ... ?
Järjekorrast mitte, küll aga see järjekord lõõtsast. Samuti 34A 3. (madal) ja 4. järjekord nüüd lühikese bussiga, 6. järjekord (õhtul reserviga) lõõts.
3587-t paistab ei lubata ka enam 51 peale.
(selle postituse viimane muutmine: 17.02.2009 20:09 kukkurkurat.)
|
|
17.02.2009 19:48 |
|
Georg
Vale inimene
Postitusi: 1,167
Liitunud: Nov.2008
|
|
18.02.2009 19:51 |
|
JalgLammasPea
Unregistered
|
RE: Üldine TAK arutelu
(18.02.2009 19:51)Georg Kirjutas: Üks TAKi Omnitest Slupskis, Poolas: http://www.phototrans.eu//images/photos/...302405.jpg
Miks tulevastel meie masinatel välismaal sõites sageli mingi a la 1A Viimsi haigla (nagu pildil) kirjas on? Katsetamise pärast, või sõidavadki sellega Tallinna välja.
|
|
18.02.2009 22:57 |
|
Ott
Vanem liige
Postitusi: 344
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
Täna oli Kalevis miskine õiendamine ja seal üks rida kinni ja see lõi väheke siin minu kandis liiklemise sassi, 1007 sõitis 1443st mööda ja trio 1034,1020,1060 olid ka kõik nägemis ulatuses ... 18. liinil siis seda.
|
|
19.02.2009 21:14 |
|
sasstak
Mõnusamalt kohale
Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
|
RE: Üldine TAK arutelu
Mõnusamalt kohale
|
|
19.02.2009 22:23 |
|