Tere külaline! Logi sisse or Registreeru

Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
Autor Sõnum
mustninja Ära
enemigo del mundo

Postitusi: 501
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #21
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
(11.12.2009 23:53)Edelareisija Kirjutas:  
(11.12.2009 21:46)Innar Kirjutas:  
(11.12.2009 20:49)Edelareisija Kirjutas:  Kui busside põlemistest juttu...
Erinevalt netilingist panin seekord ajalehe väljavõtte,see on vähemalt pildiga.

See peaks vist sama buss olema :
http://www.koolielu.edu.ee/112/112/img/fot/pilt43.jpg

On jah sama buss ja numbriks 408AKP
Need viiekopikalised kaitsmeteks ongi kurja juured. Oma masinatel pole kunagi ega ei saa ka olema kaitsmeteks mündid või teised metallesemed.

See oli üks uuemaid ja viisakamaid Eesti Bussi Ikarusi. Kahju oli tollest. Liin oli 88. Praeguseks ajalugu.
(selle postituse viimane muutmine: 12.12.2009 22:08 mustninja.)
12.12.2009 22:06
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #22
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
Kuskil oli küsimus Scania busside seeriast - vastus on, aga vene keeles ainult: http://www.18wos.ru/po-proizvoditelyu/ko...-scania-ab

Mõnusamalt kohale
(selle postituse viimane muutmine: 10.02.2010 06:37 sasstak.)
10.02.2010 06:35
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
sasstak Ära
Mõnusamalt kohale

Postitusi: 2,672
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #23
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
(10.02.2010 06:35)sasstak Kirjutas:  Kuskil oli küsimus Scania busside seeriast - vastus on, aga vene keeles ainult: http://www.18wos.ru/po-proizvoditelyu/ko...-scania-ab

Link praegu ei tööta - aga K270 seeria tähendab minu mõttes 270 hobusejõud ning K310 seeria - 310 hobusejõud

Mõnusamalt kohale
16.05.2010 21:49
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
XTA Ära
1029

Postitusi: 285
Liitunud: Dec.2008
Postitus: #24
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
(10.05.2010 14:19)Georg Kirjutas:  Tänasest M.K.Reis-X-il selline masin: http://www.auto24.ee/used/446304 . Numbriks 159THR.
(10.05.2010 19:57)Karsson Kirjutas:  lihtsalt huvist, et kas 3 liitrine rida 4 väheks ei jää selle masina liigutamiseks täislastiga??
(10.05.2010 20:39)Oxygen Kirjutas:  133kW-ga viib 7,2 tonni bussilikul moel edasi küll.
Ma loodan, et väga puusse ei pane, kui ütlen, et nende kõrge liitrivõimsusega "mikromootorite" ressurss on suurtest mootoritest (ca 10L ja 200kW) ikka omajagu väiksem? Niisamuti peaks väiksem olema ka selliste busside planeeritud kasutusiga. Mootoreid ju valitakse selle järgi, et nad kestaksid kere (füüsilise või moraalse) vananemiseni, ja rohkem pole vaja.

PS. Kui juba mikromootorid jutuks on, siis soomlaste Kabus varustab normaalmõõdus linnaliinibusse 4,5L 118kW mootoritega (link).
18.05.2010 00:44
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Oxygen Ära
Kibestunud jobu

Postitusi: 3,370
Liitunud: Nov.2008
Postitus: #25
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
Mind hakkas praegu koju sõites huvitama see, et kuidas on täpselt tehniliselt lahendatud selline asi nagu bussi liigend. On seal miskit keerulisemat konstruktsiooni mitmetel rullikutel või on lihtsalt mingisuguse munaku otsa igavene suur sünkroonliigend pandud? Peab see asi ju samal ajal töötama nii pöördele kui paindele, seega laagrit seal kasutada nagu ei saaks.
30.11.2010 20:19
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Martti Ära
Vanem liige

Postitusi: 710
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #26
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
Kas linna- ja pikamaaliini bussidel on viimasel käigul ülekandearvudes mingi vahe ka sees, või on otsevedu 1:1 + tagasillareduktori ülekanne?

Tänan tähelepanu eest.

"Welcome to Ida-Virumaa"
17.12.2010 17:07
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Andres Ära
Noorliige

Postitusi: 4
Liitunud: Feb.2011
Postitus: #27
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
Tegelikult on enamusel bussidel tegemist 4 käigulise käigukastiga, kus tagaosas oleva kordistiga saadakse kokku 8 käiku.
29.06.2011 12:04
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
keskjaam Ära
Oksendamiseni küllastunud

Postitusi: 1,011
Liitunud: Mar.2009
Postitus: #28
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
(29.06.2011 12:04)Andres Kirjutas:  Tegelikult on enamusel bussidel tegemist 4 käigulise käigukastiga, kus tagaosas oleva kordistiga saadakse kokku 8 käiku.
Käigukastis vanematel oli sees vähemalt 2 või 3 võlli mille peal erineva suurustega Hammasrattad. Nende suuruste vahega muudeti kiirusi/ülekannet väljuvale võllile. Milles viimane oli tavaliselt 1 : 0,75
[Pilt: transmission-repair.jpg][Pilt: Twin-ClutchTrans_53_270x168.jpg]
Sama põhimõte ka jalgratal ees 2 ja taga tereve hunnik, vastvalt vajadusele sa ju neid seal vahetad.

Issanda loomaaed on kirju ja ettearvamatu.
Graafik: Neli tööl - kaks täis.
[Pilt: userbar-id.gif]
Meie siin võime olla spetsialistid aga muu Karavan lonkab jalga sest teisiti ei kujuta nad seda ette. Valgus paistab neile teise nurgalt. Auh-auhauh
(selle postituse viimane muutmine: 30.06.2011 16:21 keskjaam.)
29.06.2011 23:55
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
TALUPOEG TALUJA Ära
Noorliige

Postitusi: 4
Liitunud: May.2015
Postitus: #29
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
Tere!
No ma päris loll pole,küsida ikka mõistan veel.....Big Grin

Kas kellegil ei juhtu vedelema riiulis vana Ikaruse käivitussüsteemi pihustit (Start Pilot,eetrikäivituse süsteem....) Mingine pulk käib sisselaske kollektorisse. Tunnen veel huvi,et kas sellel pihustil oli ka klapp sees või oli lihtsalt pulk milles peenikesed augud..... Selline süsteem oli ka paljudel vanematel mootoritel peal,järsku keegi oskab seletada.
Tänan.
Tel. 56 95 60 13
11.07.2015 09:52
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
moosic Ära
Q-d polegi

Postitusi: 541
Liitunud: Aug.2009
Postitus: #30
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
Olen kuulnud,et terve rida ikaruse juppe pidi vedelema bussipargi töökoja kasutuseta kanalites. Ainuke puudus on see,et need olla sinna läinud täiteks enne kui betooni selga said Big Grin
21.07.2015 18:24
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
TALUPOEG TALUJA Ära
Noorliige

Postitusi: 4
Liitunud: May.2015
Postitus: #31
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
(21.07.2015 18:24)moosic Kirjutas:  Olen kuulnud,et terve rida ikaruse juppe pidi vedelema bussipargi töökoja kasutuseta kanalites. Ainuke puudus on see,et need olla sinna läinud täiteks enne kui betooni selga said Big Grin

No sellest jutust on nüüd küll kõvasti abi. Big Grin Tänan.
21.07.2015 18:59
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
TALUPOEG TALUJA Ära
Noorliige

Postitusi: 4
Liitunud: May.2015
Postitus: #32
RE: Üks loll jõuab küsida rohkem, kui tuhat tarka vastata, ehk busside üldtehniline pool
Tere!

Küsimus kõigile! Ega kellegil ei juhtu olema vene bussi küljeliiste alumiiniumist( sarnane vana kumera taguotsaga LAZ- bussil kasutatud liistudega) aga veidi kitsamat? Kasutati Pihkvas ja mujal toodetud 51 ja 53 baasil bussidel. Välja näeb selline,et keskel soon ja pärast peaks sinna mingi plastik riba peale istuma... vist oli nii.
Kui keegi midagi teab või oskab asjast kasvõi rääkida..... oleksin tänulik.

Tel. 56 95 60 13
30.08.2015 06:30
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum:




Võta ühendustytra.euTagasi ülesTagasi sisu juurdeLihtsustatud versioonRSS voog