Ma leidsin ühe toreda video kus oli näha kuidas trollil oli see samune kollane sarv jumala kõveralt seal liinides kinni.
OMG.bmp (Suurus: 217.61 KB / Allalaadimisi: 974)
Väga meeldiv üllatus minu jaoks. Sellega seoses peaks olema välistatud igasugune murdumine. Kui seda annab konstantselt hoida sellises paindes ilma liini alla tirimata ja sarve murdmata, siis ma ei kujuta ette mida peaks tegema, et seda pooleks saada.
Ma ei tea täpselt trollide kohta, aga vist peaks ka nii olema, et kui mingi jama toimub, esialgu kergesti läheb katki just vooluvõtja, et kontaktvõrgu mitte vigastada. Vähematl raudteel kentib see reegel (elektriveduritel).
Vanasti oli küll nii jah. Vooluvõtja pea tuleb kaika otsast ära. Aga nüüd siis näikse asi olevat hoopis teisiti lahendet. Iseenesest jama muidugi, sest nõnda peatatakse kogu liiklus.
(28.02.2009 18:08)Oxygen Kirjutas: Vanasti oli küll nii jah. Vooluvõtja pea tuleb kaika otsast ära. Aga nüüd siis näikse asi olevat hoopis teisiti lahendet. Iseenesest jama muidugi, sest nõnda peatatakse kogu liiklus.
Aga kuidas see pea sinna tagasi pannakse? Et nagu kuidas ta seal seisab?
(28.02.2009 18:08)Oxygen Kirjutas: Vanasti oli küll nii jah. Vooluvõtja pea tuleb kaika otsast ära. Aga nüüd siis näikse asi olevat hoopis teisiti lahendet. Iseenesest jama muidugi, sest nõnda peatatakse kogu liiklus.
Ma arvan, et kui vooluvõtja pea jääb millegi taha (sarv töötab tõmbele), siis lendab pea endiselt otsast, selle asemel et terve õhuliin maha tõmmata.
Kui kaigas aga peaks töötama survele (jääb millegi taha kinni ja troll vajub tagasi), siis paindub sarv kenasti kõveraks (nagu eespool näha saigi)
(28.02.2009 18:08)Oxygen Kirjutas: Vanasti oli küll nii jah. Vooluvõtja pea tuleb kaika otsast ära. Aga nüüd siis näikse asi olevat hoopis teisiti lahendet. Iseenesest jama muidugi, sest nõnda peatatakse kogu liiklus.
Aga kuidas see pea sinna tagasi pannakse? Et nagu kuidas ta seal seisab?
Sarv on piltlikult öeldes toru. Ja seal sees jookseb kõrgepingekaabel. Kui pea tuleb otsast ära, siis jääb ta kaabli otsa rippuma. Pea on aga omakorda pulga otsas, mis on peenem kui sarv ja pulk lükatakse sinna toru sisse ja pingutatakse kahe poldiga. Loodan, et asi sai selgemaks.
Miski pildi koos enda käega panin kah juurde.
(28.02.2009 18:08)Oxygen Kirjutas: Vanasti oli küll nii jah. Vooluvõtja pea tuleb kaika otsast ära. Aga nüüd siis näikse asi olevat hoopis teisiti lahendet. Iseenesest jama muidugi, sest nõnda peatatakse kogu liiklus.
Vooluvõtja pea läheb ikka tagurpidi (pea välja) kaika otsast äratulek juba erandlik juhus.
(28.02.2009 18:08)Oxygen Kirjutas: Vanasti oli küll nii jah. Vooluvõtja pea tuleb kaika otsast ära. Aga nüüd siis näikse asi olevat hoopis teisiti lahendet. Iseenesest jama muidugi, sest nõnda peatatakse kogu liiklus.
Vooluvõtja pea läheb ikka tagurpidi (pea välja) kaika otsast äratulek juba erandlik juhus.
Jah, aga silmas ma pidasingi just võimalikult erandlikku juhust. Kui näiteks see sama pea seal otsas risti lööb ja kuskile taha kinni jääb, siis see pea on konstrueeritud ikkagi nii, et võimalikult suurt kahju kannataks troll mitte liin. Vastasel korral saaks selle ju sinna kaika otsa oluliselt statsionaarsemalt kinnitada. Kasvõi need poldid sellest torust läbi panna.
(01.03.2009 11:57)Georg Kirjutas: 413 oli minu teada...
Ja automotos vaieldi mulle veel vastu, kui ma ütlesin, et pole mõtet hakata mahakandmiskandidaate otsima nende hulgast, millel GPS või mõni muu vidin varustusest puudub.
413 mahaminek oli seotud ühe õnnetu põlemisega, mitte tema varustatusega mingite vidinatega!
Ja potensiaalseid õnnetuid juhuseid (raskeid avariisid, põlemisi) silmas pidades võib mahakandmiskandidaate otsida ka kõige uuema veeremi seast....
Aga 281 lõpetas sõidud lihtsalt halva seisukorra pärast, kuigi mõned ilma GPSita trollid sõidavad siiamaani ja on mitu aastat vanemad, kui 281 (221 ja 228)
(01.03.2009 13:13)Heini Kirjutas: Aga 281 lõpetas sõidud lihtsalt halva seisukorra pärast, kuigi mõned ilma GPSita trollid sõidavad siiamaani ja on mitu aastat vanemad, kui 281 (221 ja 228)
Kõikide Škodade vanus on tänaseks juba nii suur, et pole suurt vahet, millisest otsast midagi maha kantakse! Tähtis on kere- ja muu tehniline seisund, mitte trolli tootmisaasta