Täna seisis selle lõõtsa kõrval veel üks samasugune, millel olid juba nö. valged kaared peal. Niiet Tartu linnaliinidele need vist ikkagi tulevad, ju koitis kellelegi, et ka Tartus on tipptund mis nõuab lõõtsasid. Aga küsiks, et kunagi olevat need olnud Tallinnas? siis küsiks mitu neid oli.
(13.12.2010 22:07)Marten. Kirjutas: Täna seisis selle lõõtsa kõrval veel üks samasugune, millel olid juba nö. valged kaared peal. Niiet Tartu linnaliinidele need vist ikkagi tulevad, ju koitis kellelegi, et ka Tartus on tipptund mis nõuab lõõtsasid. Aga küsiks, et kunagi olevat need olnud Tallinnas? siis küsiks mitu neid oli.
2 vist, Sinine ja punane, võib-olla ka rohkem aga 2 tükki olid fotobusis üleval.
Need 2 Volvot oli algselt plaanis reservi jätta,aga et tipptunnil läheb praeguse sõiduplaani järgi 50 bussi vaja,on võimalik,et lähevad kohe liinile.
Reservi jääb ka 7 VanHooli .
Põhibussideks 10 pikka MAZi,mis juba roostetavad ja vähemalt praeguse ilmaga ei taha isegi paigalt liikuda, 7 + 6 väikest MAZi (Euro 4 ja 5),mille kabiini keskmisest natuke pikem mees istuma ei mahu,ja 23 Scaniat.
Lisaks kevadel tulevad 5 või 6 gaasibussi.
Elektroonilised kompostrid ainult juhi juures,juht ostab ise piletid valmis,müües reisijale märgistab ära.
(14.12.2010 23:01)Oxygen Kirjutas: Kes sul uued bussid reservi määrab?
Uued, mis ei taha praeguse kliimaga paigalt liikuda?
Tahavad või ei taha. Tarbesõiduk peab oma hinna tagasi teenima. Lisaks ma kujutan ette, et neil on mingisugune garantiiaeg mille jooksul on jube loll bussi kuskil nurgas hoida.
(12.12.2010 18:22)Taylor Kirjutas: OT, aga päris palju arvele võtmisi on olnud vahepeal, alles oli BDB teemas.
Sest BDE jäeti praegu vahele, BDF on broneeritud Beiersdorf OÜ ja BDG võimalik et Baltic Development Group poolt. Nii ongi nüüd juba BDH. Ja OT lõpetuseks võib mainida, et äsja on registrisse tekkinud veel vähemalt 10 OmniCity't 401...406 ja 434...437BDH.
YV31MA61...
(selle postituse viimane muutmine: 15.12.2010 00:57 XTA.)
Pühapäeval, 19. detsembril kell 15 esitleb bussifirma SEBE Tartu Raekoja platsil uuest aastast Tartu linnaliinidel sõitma hakkavaid busse, bussijuhtide tööriietust ning teha saab ka proovisõitu.
(18.12.2010 10:13)Martti Kirjutas: Kas 1. jaanuarist muutub sõidugraafik seoses vedaja vahetusega, või läheb samas rütmis edasi?
SEBE kodulehelt:
Tsitaat:Tartu linn kasutas uue liinivõrgu ja bussisõidugraafikute parandamiseks uudset ühistranspordi mudelit, mille koostamise aluseks on linna liiklusmudel, elanike töö- ja elukohaandmed, praegune liinivõrk ning bussides läbi viidud sõitjate loenduse tulemused. Lisaks korraldati küsitlus liinimuudatuste ning busside kujunduse kohta Tartu kodulehel, kus tehti kokku üle 500 ettepaneku.
Esmamulje tõepoolest väga super!
Juhid tõepoolest väga sõbralikud ja suhtlemisaldid. Eelkõige paistis silma noorte bussijuhtide hulk - seda ka naissugupoolelt. Meeldiv oli näha, kuidas noori bussijuhte olid saatma tulnud bussijuhtide pered ja sättisid valget lipsu ilusti paika
Kompustrid olid harjumatult teistsugused, bussifirma peaks mõtlema segaduste vältimiseks nende juurde siltide lisamisele.
Saaks ka bussiliinid- ja graafikud ka korda, oleks kõik tore.
Lisan allapoole ka natuke pildimaterjali busside sisemusest.
Sama siin, täiesti meeldiv oli sõita uhiuue Cityga. Siiski mainiks ära paar asja: kohati plastmass krigises-krägises sõidu ajal; sisetablood puudusid samuti, nende asemel olid "Peatus" kirjaga tekstid, mis vastavalt põlesid kui oli kasutatud stop nuppu; Mobiteci versioon oli ICU400, mis oleks võinud olla 600. Nagu ma aru sain, siis esialgu jätkab peatuste teatamist praegu GoBusis olev "kuri" hääl (), loodetavasti salvestatakse uued helifailid, võiks olla analoogne Tallinna omaga, kus räägitakse selgelt. Ja mis puudutab kompostreid, siis väike oht on, et need võidakse katki teha.